Ik twijfelde of ik rapporteren wel goed schreef en anders zou het heul gênant zijnquote:
LOLquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik rapporteren wel goed schreef en anders zou het heul gênant zijn
Ik geloof het heul nog nietquote:
Ghehe.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
ow![]()
Ik ga ook eens, morgen rond 8 uur de deur uit
nostramaike, nostramaaaaaaaike, nostramaike in d'r strakke groene broekquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:03 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh !! Groenen broek aanAl velen complimenten op gehad
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nostramaike, nostramaaaaaaaike, nostramaike in d'r strakke groene broek
stond 'r goed
En trut.. uiteraard.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nostramaike, nostramaaaaaaaike, nostramaike in d'r strakke groene broek
stond 'r goed
Nogalquote:
JA NU AL HELEMAAL NIET NEE !!!!quote:
hoezo, ik zei toch niks gemeensquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JA NU AL HELEMAAL NIET NEE !!!!
Thehehe
ik hou er vanquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zal zo eens kijken of ik een vage foto op den toilet kan maken
Vage foto's
Slechte huisvrouwquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:39 schreef Incantrix het volgende:
Twee verdiepingen gestofzuigerd. Lijken wassenEn nu heb ik geen zin meer in het dweil-gedeelte van het huishouden
en stoffen wil ik ook al niet meer
Jahquote:
oh, dat vind ik al heel goed!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah![]()
Nouja, het ligt aan je perspectief he, tegenwoordig stof ik überhaupt wel eens, en de rest doe ik bijna elke week![]()
Ik zou stemmen voor middelmatige huisvrouw
Mijn kind likt regelmatig de grond afquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat vind ik al heel goed!
Ik doe stukken minder
hendige draadlozen swifferquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn kind likt regelmatig de grond af
En dat zonder swifferpakjequote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dat zonder swifferpakje
het is alleen zo'n onhandige combi met het rauwe vlees dat mijn katten altijd NAAST hun bakjes opvreten.
Hij stikt telkens in de botjes
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En dat zonder swifferpakje
het is alleen zo'n onhandige combi met het rauwe vlees dat mijn katten altijd NAAST hun bakjes opvreten.
Hij stikt telkens in de botjes
Dat zal wel lukken met zijn genenquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:55 schreef Incantrix het volgende:
Misschien kan ik heb ook nog wel leren de spetters hersen van de muur te likken, als ik het slim doe
Ik haat dat jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lawaaiige mensen die in de stiltecoupe gaan zitten.
Lolwhut? Als in, zijn ouders likken ook regelmatig kuikenhersenen van de muur?quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zal wel lukken met zijn genen
ik dacht dat jullie alle drie zombies warenquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Lolwhut? Als in, zijn ouders likken ook regelmatig kuikenhersenen van de muur?/dontgetit
Deze babbelen zo te horen gebrekkig Nederlands.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik haat dat jaen als je er wat van zegt een grote bek krijgen
Oooww, jah, nou, ik en lief mogen geen zombie meer zijn van Stefquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht dat jullie alle drie zombies waren
wat flauwquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oooww, jah, nou, ik en lief mogen geen zombie meer zijn van Stefmisschien omdat hij bang is dat wij hem ook in zijn benen gaan bijten ofzo
Zéééér herkenbaarquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik ren altijd panisch de plee in met mijn glorixdoekjes als ik onverwachts visite krijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
onze trap is sinds kort wit. Leuk met drie katten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:03 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik plots zie dat mijn tvkast grijs is geworden ipv bruin; van het stof; is het maar eens tijd om een stofdoek er bij te pakken
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien matigen fautau icl. wcrolgij uberbabe!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maddens toch maar weer aan?
disclaimer
Wij hebben grijze trap... Vuil en aarde nog steeds goed zichtbaarquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onze trap is sinds kort wit. Leuk met drie katten.
Als ik ooit een nieuw huis koop wordt ALLES grijs
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gij uberbabe!!!!
Maddens toch maar weer aan?
Spul?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Spees spul is BRILJANT !! Heb ze nu al 3u aan en ik voel enkel mijn dikke teen wat 'geklemd' zitten; maar verder nergens last van
![]()
ja ik ook. Granito vloer zie je toch niks opquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij hebben grijze trap... Vuil en aarde nog steeds goed zichtbaar![]()
maar die vaag ik zo met mijn hand naar beneden (open trap
)
quote:
Haha jup ! Ik wil nooit geen houten vloer op de beneden verdiepingquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik ook. Granito vloer zie je toch niks op
en yay voor de shoes
Ohja, zoiets heb ik ook liggen, voor hasbeens die mijn bloedtoevoer afknellenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je spuit het in de shoes voor je ze aantrekt en er komt wat schuimspul iets er uit (lekker vage omschrijving weer); maar de schoen gaat zich dan zetten naar je voet. Daarna paar minuten aanhouden en als ze nog steeds iets te veel klemmen; nog eens in spuiten. done !
Terwijl ik echt op mijn tanden moest bijten eerst om mijn schoenen nét over mijn voet te krijgen; glijdt het als een malle (hehe.. glijden omnomnom)
![]()
Omschrijving: 'Rekt knellende schoenen op'
truestory winelas.gif
Pakjequote:Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga zo maar eens douchen en pakje ophalen
Hahaha, geweldigquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Incan, ik heb nu twee katten die vechten om de tunnel, thanks
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:14 schreef Sharana_LV het volgende:
Incan, ik heb nu twee katten die vechten om de tunnel, thanks
Goeden afzenderquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:16 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Met als afzender 'BUITENLAND' (incl de caps) dus ik ben benieuwd
Doe ik al dagen niet meerquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:17 schreef Lindytje het volgende:
Heb ik iets spannends gemist gisterenavond? Moet ik teruglezen?
Ik zal zo eens en bammetje smeren en en beetje scrollenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe ik al dagen niet meerDus geen idee
heb een foto gemaakt dat mika erin zit en milo met een chaggie kop ernaast omdat hij erbij wiltquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Hahaha, geweldigVeel plezier ermee voor je poezemauws
Uhm, ja, is goedquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:27 schreef PriemGirl het volgende:
Oh Lin ging onze date voor volgende week donderdag nu lukken? Is de 5de dan !
Maandag heb ik opnieuw afspraak staan
3de keer goeie keer.. hoop ik dan maar
* PriemGirl doet krabben voor Linquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:45 schreef Lindytje het volgende:
Dju, ik zit ook een dag in de zon hoor.... mijn hele decolleté jeukt
Het is tússen mijn tieten he, niet er opquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl doet krabben voor Lin
Awwwwwquote:
Pehehehe of je doet als ik en vergeet dat de heund in de tuin zit.. Gevolg.. Heund ligt al 2u voor de achterdeur te wachtenquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:16 schreef Lindytje het volgende:
Er willen er twee naar binnen geloof ik
[ afbeelding ]
Phehehehehquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Pehehehe of je doet als ik en vergeet dat de heund in de tuin zit.. Gevolg.. Heund ligt al 2u voor de achterdeur te wachtenEn niet een keer blaffen voor aandacht ofzo he.. Nee.. gewoon.. liggen.. wachten...
Gewoon zwaaienquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pheheheheh
Nah, ze staan echt midden in mijn gezichtsveld als ze daar staan... mijn computer staat voor het raam
Sien!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:16 schreef Lindytje het volgende:
Er willen er twee naar binnen geloof ik
[ afbeelding ]
Dat doe ik ook wel eens, als ik nog geen zin heb om op te staanquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gewoon zwaaien![]()
![]()
Ik ben best een gemeen baasje af en toe
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
of van mensen die dan een parttime baan als schoonmaker hebben. Wtf. Waarom heb je linkedin. Het is geen facebook.
LinkedIn is het nieuwe hyves?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
linkedin uitnodiging krijgen van een huisvrouw uit de buurtwhyyyyyyyy
quote:
In het geval van profielsites is helaas volgens mij vaak het oprechte antwoord: Omdat het kan...quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
of van mensen die dan een parttime baan als schoonmaker hebben. Wtf. Waarom heb je linkedin. Het is geen facebook.
Klopt, door de hoeveelheid haar denk ik iddquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Toch lijkt ze niet zo op mijn poetel... Maar misschien is dat omdat ze zoveel haar heeft
Nooit d'r neus geschoren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Klopt, door de hoeveelheid haar denk ik idd
Als je haar echter recht in haar ogen aankijkt, heeft ze een echte poedelkop![]()
Nope! D'r baard staat juist zo tofquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nooit d'r neus geschoren?
Ik vind Co z'n neus nu al te lang, want er blijft allemaal rommel in die haren hangen
Z'n Afro wordt wel steeds meer baas![]()
Heb je daar laatst die foto's van gezien, toen ik hem gewassen had?
Zeg dat ie een telefonisch consult moet doen !!! Laat vervolgens sien in de telefoon hijgenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:03 schreef Lindytje het volgende:
Ennnnn, mijn afspraak met de shrink gaat niet door...![]()
Die dude zal eens niet ziek zijn of afbellen
![]()
Mijne doet heul niet verharenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wou zeggen: Geef mij mijn gladharig heund maar; maar dat ruien van em word je eik ook niet vrolijk van
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zeg dat ie een telefonisch consult moet doen !!! Laat vervolgens sien in de telefoon hijgen![]()
Mijnen een beetje, stomme herder-genenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijne doet heul niet verharen
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gewone, niet recent gewassen/geborstelde staat:
[ afbeelding ]
Natte hont met sneue afro:
[ afbeelding ]
Nog beetje nat, maar wel met fluffy bazenafro
[ afbeelding ]
Kip vond hem lelijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Die afro!!!!!!!!![]()
![]()
Wat een bazenkapsel!!
Nee man, hij is briljant!!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kip vond hem lelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Toen was ik gekwetst ende getraumatiseerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EINDELIJK IEMAND DIE ME BEGRIJPTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ow er zit echt wel poedel in jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:12 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kijkt hier wel heel zielig, want ze moest onder de tuinslang, en dat is wel heus echt een bijna-dood-ervaring hoor!!!!![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ooo euh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
SOWWYYYYYYYYYquote:
Ooo euh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Don't come closer, I might hurt you
Truequote:Op donderdag 29 maart 2012 12:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Priem is gewoon jaloers omdat haar hond verhaart en de mijne niet![]()
Goeden argumentquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
SOWWYYYYYYYYY![]()
Ik ben meer een herderstype dingesen
![]()
En ik ben belg; dus mijn mening telt niet
Jepquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ow er zit echt wel poedel in jaWel grappig, het is echt een complete mix
Heb ik met mijn vorige hond ook daadwerkelijk gedaanquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrueIedere week zitten we te zeggen dat we hem gaan kaal scheren
![]()
Hahahahhahaaquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
Als de meesten mogen gokken; zeggen ze dat samson een mix is van een herder en een teckel...Jongeuh dat gáát toch helemaal niet !
Ik heb al eens een labrador/tekkelmix gezienquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
Als de meesten mogen gokken; zeggen ze dat samson een mix is van een herder en een teckel...Jongeuh dat gáát toch helemaal niet !
Zit je daar met je raszuivere hondquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
Zou je wel zoiets als samson krijgen jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef PriemGirl het volgende:
Sien ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zit je daar met je raszuivere hond.
Cody wordt steeds uitgescholden voor labradoodle
Zeggen dat het wel zo is en dat ze je hulphond isquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sien ook
Maar dat is enigszins te begrijpen
Joah!!! Goeden idee!!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zeggen dat het wel zo is en dat ze je hulphond is.
Als ik mensen uitleg dat het een heul echte poedel is zijn ze helemaal verbaasd. Moet ik ze gaan uitleggen dat zo'n gek kapsel er niet van nature inzit
Dat ziet toch niemand joh!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joah!!! Goeden idee!!!
Ze kan alleen niks
En je ziet toch zo dat Wim een poetel is man!! Domme mensen![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik val bijna in slaap en heb koppijn
Leuk tot half 7 op den uni
Spees, ik heb geen zin in SAoNMquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik val bijna in slaap en heb koppijn
Leuk tot half 7 op den uni
Dat zou waarschijnlijker zijnquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat ziet toch niemand joh!
Of je zegt dat je haar hulpmens bent
Das wel zo handig iddquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen geld op mn chipknip, zo maar eens opladen
Go wimquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
En er lopen hier vrijwel geen koningspoedels rond, dus mensen hebben geen idee.
We zijn tot nu toe 1 andere tegengekomen, die mensen ook helemaal enthousiast dat ze nog een poetel zagen(Beetje jammer: Cody heeft hun hond aangevallen
)
Staat dat ergens ja? Ik zal eens kijken....quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ook niet
Kijk eens wat het onderwerp is
Collegeschema?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Staat dat ergens ja? Ik zal eens kijken....
Ik had het net ge-crtl-v-d....quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vriendschappen online vs offline linnepin
Mwehehquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had het net ge-crtl-v-d....
Vriendschappen: online versus offline
Ik heb daar mn engels paper over geschreven mwehehquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:27 schreef Lindytje het volgende:
Nah, daar heb ik zelf genoeg ervaring meeIk weet alles al
Ik blijf thuis denk ik. Ik was van plan na de shrink meteen door te gaan naar school... maar aangezien ik daar niet heen hoef, ga ik maar nergens heenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mweheh
Ik zie nog wel of ik ga
Inderdaad! Je weet alles alquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb daar mn engels paper over geschreven mwehehgoeden reden om na classics naar huus te gaan
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ga eens gauw hont uitlaten, daarna weer aan het werk.
oooo mijn 2de boek van hungry games is bijna uit en ik moest gisteren een bietje huilenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:28 schreef Lindytje het volgende:
Dan kan ik beter the hunger games lezen
NOES!!! Ik ben bij hoofdstuk 5 van boek twee... wordt het zo zielig?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
oooo mijn 2de boek van hungry games is bijna uit en ik moest gisteren een bietje huilen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:04 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien matigen fautau icl. wcrolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker wiev! En mooie broek
nuwillikemook
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Latere hoofdstukkenquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
NOES!!! Ik ben bij hoofdstuk 5 van boek twee... wordt het zo zielig?
Ooo euh...+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Sien vind ik dan wel weer kjoetig!
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Lekker wiev! En mooie broek
nuwillikemook
Oh oh.....quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Latere hoofdstukkenEn nouja... niet zo; maar ik moest toch huilen om 1 stukje
![]()
Ik zag het al heul voor me
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
+1Maar Sien vind ik dan wel weer kjoetig!
Bwhehehe zeker een man?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Thx
Krijg er echt veel commentaar op
Van 'wat tof/vrolijk/chic/leuk' tot 'jeetje; je geeft licht'
![]()
Ik moet nu nog zo'n 40 pagina'squote:Op donderdag 29 maart 2012 12:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh oh.....
Ik crash straks snel weer op de bank met mijn boek, kan het maar beter gehad hebben dan!!
D'uhquote:
quote:
Ik lig steeds 's avonds in bed te lezen, en op de bank, en tijdens college....quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat lees jij snel trouwens Lin! Ik ben op blz 53 van boek 1. En we begonnen tegelijkNaja ik heb nog maar 1 avond echt door kunnen lezen.
Bleh.... sterkte!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
Straks weer tandartsnaar de mondhygiëniste.
Ohja, dan gaat het snel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik lig steeds 's avonds in bed te lezen, en op de bank, en tijdens college....![]()
Dan leest het lekker door jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja, dan gaat het snel.ik baal nu al dat ik boek 2 niet heb
Maar even aan mijn collega vragen of ze die maandag ook meeneemt want ik heb nu, onverwacht, al weekend! (na de tandarts dan he
)
quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan leest het lekker door ja
Ik ben helemaal blij dat ik de e-reader-functie op mijn note heb ontdekt
Goeden skillz!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]doet me denken aan mijn hond die elke keer als we weg waren geweest het had gepresteerd om de bench pal voor de voordeur te krijgen. Toen hebben we dr gefilmd en bleek dat ze steeds met dr komt tegen de achterkant van de bench aanhupste om hem te verplaatsen
ze maakte ook de spijlen stuk met dr tanden. Die vond de bench.echt niet loik
Nee, dat is inderdaad niet ideaal...quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Op de computer leest ook echt niet lekker
De Jack Russel van mijn tante ontsnapte gewoon uit iedere bench. Hij buigde de spijlen helemaal om tot hij eruit kwamquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]doet me denken aan mijn hond die elke keer als we weg waren geweest het had gepresteerd om de bench pal voor de voordeur te krijgen. Toen hebben we dr gefilmd en bleek dat ze steeds met dr komt tegen de achterkant van de bench aanhupste om hem te verplaatsen
ze maakte ook de spijlen stuk met dr tanden. Die vond de bench.echt niet loik
Lekkere hontquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
De Jack Russel van mijn tante ontsnapte gewoon uit iedere bench. Hij buigde de spijlen helemaal om tot hij eruit kwam
Pikt ook de hapjespan van het fornuis en breekt door twee deuren om uit de vuilnisbak te eten
Scaryquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:24 schreef Diconnected het volgende:
Ze zijn nu de buitenkant van de flat aan het schilderen... Dus nu hangt er zo'n grote steiger aan touwen enzo, en nu staat die vent dus half voor mijn raam. En hij is niet aangelijnd aan dat ding waar ie opstaat
Ik dacht hier aan:quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:46 schreef megamandy het volgende:
Net een sockbun gemaakt met vochtig haar. Ben benieuwd maar zal wel weer op niets uitlopen
Dat is dan eerder voor carnavalquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik dacht hier aan:
[ afbeelding ]
En toen dacht ik: waarom zou je dat ding in godsnaam vochtig haar geven???
Dus....
Dat was ook het eerste waar ik aan dachtquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik dacht hier aan:
[ afbeelding ]
En toen dacht ik: waarom zou je dat ding in godsnaam vochtig haar geven???
Dus....
Ben benieuwd of het luktquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is dan eerder voor carnavaloverigens heb ik geen echte sok gebruikt maar een haarband gewoon opgerold en daar mijn haar omheen gevouwen.
Tosti met dubbele kaasquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee man, dat is toch heul geen lunch!!
Oh, ik dacht nommen als in snacken..quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee man, dat is toch heul geen lunch!!
Jamjam! Ik had laatst croque madame gemaakt thuisquote:
Oeh dat ziet er goed uit!quote:
Ah, da's fijn! Moet je lang wachten op de uitslag?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij ging dat tentamen nog best aardig.
Zul je altijd zien he..quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:27 schreef Dwyn het volgende:
Volgens mij hebben ze geprobeerd mijn nagelwielen te bezorgen in die anderhalf uur die ik weg was.
Geen idee, ik zie de docent er wel voor aan om snel klaar te zijn, maar voordat alles dan ingevoerd is...quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh dat ziet er goed uit!
[..]
Ah, da's fijn! Moet je lang wachten op de uitslag?
Hmm, da's irritantquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik was heel moe, dus ging even oogjes dicht doen op de bank. Spreek met mezelf af dat ik max 2 uur mag liggen, dus half 4 moet ik weer wakker gaan doen. Loop ik net de keuken in, zie ik de (digitale) klok daar ipv de (analoge) die je vanaf de bank ziet. Had ik nog een uur gemogen.
Had je iig wel op tijd door dan! Maar wel vervelend ja, is zo'n anticlimax.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hmm, da's irritant![]()
Ik had het vorig weekend andersom, toen de klok verzet was. Was laat geweest op een feestje zaterdag en zondag moesten we weer bijtijds ergens anders zijn. Dus ik netjes een wekker gezet. Werd wakker en zag dat ik nog ruim een uur kon blijven liggen. Daar was ik wel blij mee, want was nog steeds best wel gaar. Alleen toen ik op m'n telefoon keek, zag ik dat het ineens een uur later was Was ik dus de tijd op de wekker vergeten te verzetten, dus kon er alsnog meteen uit
Bij ons gold toen een regen dat dat binnen 10 werkdagen gedaan moest zijn. Alleen werd dat toch best vaak niet gehaald..quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie de docent er wel voor aan om snel klaar te zijn, maar voordat alles dan ingevoerd is...
Ja, dat was geluk hebben hehe.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Had je iig wel op tijd door dan! Maar wel vervelend ja, is zo'n anticlimax.
Oh oh en jongens (meiden), mijn schoonzus mag vandaag naar huis!
![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Aaah tussentoets spciolinguistiek een 6
15 werkdagen hier. Maar vaak ook langer.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons gold toen een regen dat dat binnen 10 werkdagen gedaan moest zijn. Alleen werd dat toch best vaak niet gehaald..![]()
Ik moet over 2 weken bij een tentamen gaan surveilleren, dat is wel een beetje apart. Heb dat 1x eerder gedaan, tijdens het WK toen Nederland moest spelen. Tentamen was van 2 tot 5 en wedstrijd begon om 4 uur. Iedereen was toen opeens heel snel klaar met het tentamen.
Good busy!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe taal gebruikt wordt onder andere. Dus dialecten, jongerentaal, dat soort meuk.quote:
Ah, thnx!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Hoe taal gebruikt wordt onder andere. Dus dialecten, jongerentaal, dat soort meuk.
Het is m'n vakgebied zo ongeveer.quote:
Haha, ik dacht al te lezen dat jij hier de taal expert wasquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is m'n vakgebied zo ongeveer.
Oh sorry...quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kut, de deuren vallen dicht, er is weer ergens een alarm afgegaan
Ik kan het wel lezenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:51 schreef megamandy het volgende:
Dialect dat kin ich waal
Ey waarom kan ik niet posten?
Nederlands zeker, de rest wat minder.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha, ik dacht al te lezen dat jij hier de taal expert was
Dialectjes zijn tof.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:51 schreef megamandy het volgende:
Dialect dat kin ich waal
Ey waarom kan ik niet posten?
Smoothie met banaan en aardbei. Want in die banaan zit heel geen suiker ofzo.quote:Sommige mensen vinden het lekker om er suiker of vanille ijs bij te doen, dit maakt het alleen gelijk ongezond.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Smoothie met banaan en aardbei. Want in die banaan zit heel geen suiker ofzo.
En ik versta ook Zeeuws en Vlaams waar andere mensen soms echt veel moeite mee hebbenquote:
Ja maar jij at ook heel weinig en was best licht! Dus is op zich niet heel gek.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]2 weken gezond aan het eten.... 3kilo aangekomen
Misschien moet ik toch maar weer wat meer gaan bewegen ofzo
![]()
Ik vind bananen het lekkerst wanneer ze nog een beetje groen zijn.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:04 schreef Diconnected het volgende:
Oh weet je wat ook lekker is, een beetje een bruine banaan pellen, wikkelen in plastic folie en dan in de vriezer doen. En dan door je yoghurt of vla of ontbijt doen
Ja maar tot voor kort at je toch geen lunch en zo?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]2 weken gezond aan het eten.... 3kilo aangekomen
Misschien moet ik toch maar weer wat meer gaan bewegen ofzo
![]()
Oh ik echt niet, ik wil ze met bruine spikkels hahaquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind bananen het lekkerst wanneer ze nog een beetje groen zijn.
Bevroren banaan in je yoghurt?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:04 schreef Diconnected het volgende:
Oh weet je wat ook lekker is, een beetje een bruine banaan pellen, wikkelen in plastic folie en dan in de vriezer doen. En dan door je yoghurt of vla of ontbijt doen
Mijn broer ook, dus die vond mij maar irritant want dan vond hij ze nog niet lekker en dan at ik ze al op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh ik echt niet, ik wil ze met bruine spikkels haha
Truequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar tot voor kort at je toch geen lunch en zo?
Zolang ze een beetje rustig praten, versta ik vrij veel.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ik versta ook Zeeuws en Vlaams waar andere mensen soms echt veel moeite mee hebben![]()
Wel grappig.
Ja dat had ik dus met ons ma vroeger, die at ze ook op voordat ik ze lekker vondquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn broer ook, dus die vond mij maar irritant want dan vond hij ze nog niet lekker en dan at ik ze al op.
Nou... Best licht valt wel meequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar jij at ook heel weinig en was best licht! Dus is op zich niet heel gek.
Jup is leerquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en Priem, dat spul van Spees he, dat is toch alleen voor echt leer?
Of zijn je Maddens dat ook?
Ja sommigen vinden dat lekkerquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bevroren banaan in je yoghurt?
Oh, nouja, dat dacht ik. Omdat je het er steeds over had dat je maar af bleef vallen maar dat je niet nog meer af mocht vallen want dan paste je jurk niet meer. Maar normaal is prima dan.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou... Best licht valt wel meeIk ben 'normaal'
[..]
Jup is leer
Het lijkt me echt helemaal niks, sorry...quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja sommigen vinden dat lekkerik vind het lekkerder als ik het door m'n cornflakes doe
Mijn bmi is 22quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, nouja, dat dacht ik. Omdat je het er steeds over had dat je maar af bleef vallen maar dat je niet nog meer af mocht vallen want dan paste je jurk niet meer. Maar normaal is prima dan.
Oooooh, ik dacht kunststof, dus vond het al zo gek dat je dat ging gebruiken. Maar vandaar.
Goeden actiequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
![]()
Ik word net gebeld door een of ander bedrijf wat in opdracht van Natuurmonumenten onderzoek doet ofzo. En blijkbaar was mijn vader daar lid van. Maar die is al bijna 5 jaar geleden overleden. Dus dat zeg ik, waarna hij me dus het Natuurmonumentenverhaal vertelt. Dus ik zeg dat het best nog op naam van mijn vader kan staan, omdat hij dezelfde voorletter heeft als m'n moeder. Maar die kon hij ook niet aan de lijn krijgen, want die is op huwelijksreis.
Mwehe.
ja dat kan hoor, ieder zo zijn ding toch?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het lijkt me echt helemaal niks, sorry...![]()
Maar ik haat sowieso harde stukjes vruchten en rozijen en zooi in m'n yoghurt/conflakes
Ze vreten vaak gewoon de helft opquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang ze een beetje rustig praten, versta ik vrij veel.(Weten hoe je die dingen moet "ontleden" helpt wel.
)
En net een goeien daad verricht, kwam een ventje aan die niet wist waar z'n tentamen was en hij had ruzie met de computers hier. Dus even 5 minuten m'n netbookje uitgeleend.(En het bleek dat 'ie in het verkeerde gebouw zat.
En ik zit op de 15e verdieping, dus snel heen en weer lopen doe je niet.
)
HEYquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ze vreten vaak gewoon de helft opals je dat door hebt en dat ze geen zachte G hebben maar soms de H ipv de G komt ht wel goed
Hoewel ik het best zielig vind voor die mensen uit Gent en Brugge, woon je in een stad waar de G prominent in de naam voorkomt, kun je het niet uitspreken![]()
Bruhhequote:Op donderdag 29 maart 2012 15:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jong ik kom zelf uit zuid-limburg hoor
Maar ik vind het wel een beetje komisch
heir in amsterdam uitvekrocht, iig de topcoats dan, en die heb k nou net nodig voor swapquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef RenRen- het volgende:
Die million styles lopen hard hier bij de KV.
Not.
De topcoats zijn toch de holo's enzo? En die lichte duochrome?quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heir in amsterdam uitvekrocht, iig de topcoats dan, en die heb k nou net nodig voor swap
yesquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De topcoats zijn toch de holo's enzo? En die lichte duochrome?
oh, als ik dat had geweten, ik ben net 6 kruidvatters afgeweest voor die krengen, maar 1 had er best nog wel veel...quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heir in amsterdam uitvekrocht, iig de topcoats dan, en die heb k nou net nodig voor swap
Ik heb alleen maar KVs getroffen die een gedeeltje van de collectie haddenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:49 schreef RenRen- het volgende:
Die million styles lopen hard hier bij de KV.
Not.
Denk het wel? Maar kan dat verder niet echt ergens op baseren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:26 schreef RenRen- het volgende:
Weet iemand of moslimvrouwen felle lippenstift mogen dragen?
in Maleisië niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:26 schreef RenRen- het volgende:
Weet iemand of moslimvrouwen felle lippenstift mogen dragen?
Ik vroeg het me af omdat dan het verleid-aspect weer naar voren komt, en omdat het bij mijn kruidvat altijd in overvloed ligtquote:Op donderdag 29 maart 2012 16:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Denk het wel? Maar kan dat verder niet echt ergens op baseren.
Ik ga even boodschapjens doen. Tot later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |