Ik twijfelde of ik rapporteren wel goed schreef en anders zou het heul gênant zijnquote:
LOLquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik rapporteren wel goed schreef en anders zou het heul gênant zijn
Ik geloof het heul nog nietquote:
Ghehe.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
ow![]()
Ik ga ook eens, morgen rond 8 uur de deur uit
nostramaike, nostramaaaaaaaike, nostramaike in d'r strakke groene broekquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:03 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh !! Groenen broek aanAl velen complimenten op gehad
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nostramaike, nostramaaaaaaaike, nostramaike in d'r strakke groene broek
stond 'r goed
En trut.. uiteraard.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nostramaike, nostramaaaaaaaike, nostramaike in d'r strakke groene broek
stond 'r goed
Nogalquote:
JA NU AL HELEMAAL NIET NEE !!!!quote:
hoezo, ik zei toch niks gemeensquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JA NU AL HELEMAAL NIET NEE !!!!
Thehehe
ik hou er vanquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:15 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zal zo eens kijken of ik een vage foto op den toilet kan maken
Vage foto's
Slechte huisvrouwquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:39 schreef Incantrix het volgende:
Twee verdiepingen gestofzuigerd. Lijken wassenEn nu heb ik geen zin meer in het dweil-gedeelte van het huishouden
en stoffen wil ik ook al niet meer
Jahquote:
oh, dat vind ik al heel goed!quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah![]()
Nouja, het ligt aan je perspectief he, tegenwoordig stof ik überhaupt wel eens, en de rest doe ik bijna elke week![]()
Ik zou stemmen voor middelmatige huisvrouw
Mijn kind likt regelmatig de grond afquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat vind ik al heel goed!
Ik doe stukken minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |