quote:
En je username en je "skills"quote:
Nee heb geen zin om een pagina terug te klikken en dan te lezen of dit hele ding lang te maken en te zoeken. Oke 1.76 is wel goed voor een man en voor een vrouw is het lang.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
1.76 doe eens wat meer moeite zeg
Dubieuze zaken zijn met ons.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
En je username en je "skills"
1.70 is ideaal, he?quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:47 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee heb geen zin om een pagina terug te klikken en dan te lezen of dit hele ding lang te maken en te zoeken. Oke 1.76 is wel goed voor een man en voor een vrouw is het lang.
Voor de man of vrouwquote:
Ukkiepukkie.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is mooi schat maar ik haal de 1.60 nog niet eens
Zaad.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Ah, cher post hier ook. Wat een zaadsc.
Voor de vrouw natuurlijk. Kun je uit de context afleiden.quote:
Dat is dan weer te klein.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Het is mooi schat maar ik haal de 1.60 nog niet eens
Ja 1.80quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ukkiepukkie.
Ben ik nou de langste van alle dames hier? Chai, jij bent toch ook best lang?
Je zoekt weer eens ruzie zogenaamde zelfovertuigde mooiboyquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Chocolatebear het volgende:
Ah, cher post hier ook. Wat een zaadsc.
Excusesquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor de vrouw natuurlijk. Kun je uit de context afleiden.
[..]
Dat is dan weer te klein.
1.80?quote:
Conflict is goed. Dat leidt tot passievolle haatseks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:49 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je zoekt weer eens ruzie zogenaamde zelfovertuigde mooiboy
Nee keimannelijk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:51 schreef Adolecens het volgende:
[..]
1.80?![]()
Normale lichaamsbouw verder?
Geen tieten en een bierbuik?quote:
Ik met jou? De kans is zeer klein, aandachtshoer. Mocht het ooit voorkomen moet ik ontzettend aan de crack zijn oidquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Conflict is goed. Dat leidt tot passievolle haatseks.
Ja, ok, dat zal jouw opvatting zijn, maar als je verder wel normaal/ slank lichaam hebt met een normale voorgevel en lange benen, kan die 1.80 wel een voordeel zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |