Nee, rot op.quote:
Zeg, deze meiden hebben me goed geholpen en ik werd uitgenodigd!quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kom je ook langs in de slowchat dan?![]()
Oh, vandaar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
MIJN SLOWCHAT
i´m the only gay in teh villageee
Ik heb heul wat gemistquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zeg, deze meiden hebben me goed geholpen en ik werd uitgenodigd!
[..]
Jij bent ook lief, want ook jij gaf me die tip.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, is hij niet lief? Hij vond Sjaan en Amy lief dus dat vond ik een goed teken.
Dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Zeg, deze meiden hebben me goed geholpen en ik werd uitgenodigd!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:41 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jij bent ook lief, want ook jij gaf me die tip.
Computer says nooooquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
MIJN SLOWCHAT
i´m the only gay in teh villageee
quote:
quote:
Soms wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar wij zijn hier in de SC eigenlijk heulemaal niet lief
dat bedoel ik... ik ben de enige man hier.quote:
Laatstequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:44 schreef Nero22 het volgende:
Nu ik hier toch tussen de dames zit: bij een zwart pak met wit hemd: rood, goud, zwart, of blauw/grijs/wit gestreepte das?
Het is voor een sollicitatie zaterdag en ik kan niet kiezen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat bedoel ik... ik ben de enige man hier.
Heul niet, we hebben hier al ander aanhangsel rondlopenquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat bedoel ik... ik ben de enige man hier.
Voor een sollicitatie? Dan sowieso geen goud denk ik (afhankelijk van de baanquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:44 schreef Nero22 het volgende:
Nu ik hier toch tussen de dames zit: bij een zwart pak met wit hemd: rood, goud, zwart, of blauw/grijs/wit gestreepte das?
blauw grijs wit dan maar he... met zwart lijkt het alsof je naar een begrafenis gaat. Ik zou een donkerblauwe das d´r bij kopen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:44 schreef Nero22 het volgende:
Ga naakt!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:44 schreef Nero22 het volgende:
En met die gouden of je naar de toppers gaatquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
blauw grijs wit dan maar he... met zwart lijkt het alsof je naar een begrafenis gaat. Ik zou een donkerblauwe das d´r bij kopen.
Niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heul niet, we hebben hier al ander aanhangsel rondlopen
Oh ja, ik wist dat er een reden was dat zwart niet mooi was.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
blauw grijs wit dan maar he... met zwart lijkt het alsof je naar een begrafenis gaat. Ik zou een donkerblauwe das d´r bij kopen.
Welquote:
quote:
iddquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En met die gouden of je naar de toppers gaat
Serieuze studie?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef Nero22 het volgende:
Klinkt als die gestreepte dus. En naakt lijkt me nou niet echt een geslaagde actie. Eigenlijk is het voor een selectie voor een studie.
haten is verlaten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
WelIk heb net nog even met ze gesproken in ONZ
Hotelschool.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Serieuze studie?
Waarom overweeg je dan überhaupt goud?
bb?quote:
epische actie was dat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
BB is altijd wel lief wanneer hij hier mee komt kletsen.
Behalve toen hij SQ ging naaien met hun tuinhuis ontwerpen.
Gelukkig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:47 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hotelschool.
Ja, ik noem maar een paar dingen die ik heb liggen. Goud/champagne was ook zeer zeker niet mijn eerste keus.
Jamaar sindsdien is hij hier niet meer geweestquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
BB is altijd wel lief wanneer hij hier mee komt kletsen.
Behalve toen hij SQ ging naaien met hun tuinhuis ontwerpen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
bb?![]()
die vent van spees moet lekker in KEL gaan posten of zo.
mineee the slowchat is mineee
Zonder das en één knoopje los?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:47 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Hotelschool.
Ja, ik noem maar een paar dingen die ik heb liggen. Goud/champagne was ook zeer zeker niet mijn eerste keus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |