Ik wil hier absoluut geen wedstrijd gaan maken, want ik houd dat nog geen week vol en sta ik al op knappen
, maar ik vraag mij af of iemand anders dit wel lukt. 40 dagen geen sex of alles wat met sex te maken heeft. Zouden jullie dat lukken?
Ik doe niets eens de moeite..... ![]()
Recensie 40 days, 40 nights: http://nu.nl/document?n=59996
vragen of mensen meedoen en niet eens de moeite nemen om zelf mee te doen.
erg laf
maarre
ik zie mijn vriendin over 3 weken weer, na dan maand of 3/4
dus ik ga echt niet meedoen
Heb interview met Josh Hartnett gelzen (degene die de hoofdrol speelt) en om zich in z'n rol in te kunnen leven wilde hij dat ook gaan doen. Maar hij deed het nog extremer, namelijk helemáál geen lichamelijk contact, zoals bijvoorbeeld handjes geven, omdat ie bang was in de verleiding te komen
Maar hij hield het nog geen 2 weken vol
quote:Hoe kan je ooit twee weken doorkomen zonder lichamelijk contact zoals geen handjes geven? Op mijn werk schud ik bijna dagelijks handen, maar ik moet zeggen dat ik daar totaal geen sexuele gevoelens bij heb...
Op donderdag 25 juli 2002 14:09 schreef texelonia het volgende:
Zou me wel lukken denk ik...Heb interview met Josh Hartnett gelzen (degene die de hoofdrol speelt) en om zich in z'n rol in te kunnen leven wilde hij dat ook gaan doen. Maar hij deed het nog extremer, namelijk helemáál geen lichamelijk contact, zoals bijvoorbeeld handjes geven, omdat ie bang was in de verleiding te komen
quote:Wat een viespeuk zeg, kan niet eens 2 weken zonder handjes geven
Op donderdag 25 juli 2002 14:09 schreef texelonia het volgende:
Zou me wel lukken denk ik...Heb interview met Josh Hartnett gelzen (degene die de hoofdrol speelt) en om zich in z'n rol in te kunnen leven wilde hij dat ook gaan doen. Maar hij deed het nog extremer, namelijk helemáál geen lichamelijk contact, zoals bijvoorbeeld handjes geven, omdat ie bang was in de verleiding te komen
quote:Daarom heb ik nog nooit een natte droom gehad op mijn 22e...
Op donderdag 25 juli 2002 14:13 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Los van of het geestelijk lukt (eitje lijkt me, maar goed), is het mannelijk lichaam zo ingesteld, dat, ongeveer na 2 weken, de oude spermaatjes automatisch geloosd worden (de welbekende natte droom).
eerst zeg je tegen je vriend/vriendin dat je zijn/haar huisdier een beurt hebt gegeven. vervolgens leg je een honkbalknuppel op tafel, leg je je vlakke handen ernaast en doe je je ogen dicht.
masturbatie is volgens mij dan de eerte 3 weken al geen optie meer. de andere 19 dagen is het even knijpen.
* Jojogirl zou er niet aan meedoen.
Ben niet heel erg sexueel ingesteld, maar 40 dagen zonder zoenen en intiem lichamelijk contact is me toch echt veel te lang.
[Dit bericht is gewijzigd door Jojogirl op 25-07-2002 14:21]
quote:Maar ja zelfs knijpen mag niet....
Op donderdag 25 juli 2002 14:19 schreef ARGONIUS het volgende:
40 dagen en nachten.........makkiemasturbatie is volgens mij dan de eerte 3 weken al geen optie meer. de andere 19 dagen is het even knijpen.
quote:Ik weet niet uit welk middeleeuws biologieboek je dit hebt, maar dit is absolute onzin! Het mannelijk lichaam ververst de sperma wel om de 3 weken, door het weer op te nemen in het lichaam... Ballen die op knappen staan, bestaan dus niet!
Op donderdag 25 juli 2002 14:13 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Los van of het geestelijk lukt (eitje lijkt me, maar goed), is het mannelijk lichaam zo ingesteld, dat, ongeveer na 2 weken, de oude spermaatjes automatisch geloosd worden (de welbekende natte droom).
quote:Dus die natte droom zit er nu al helemaal niet meer in?
Op donderdag 25 juli 2002 14:26 schreef WefDiNaini het volgende:[..]
Ik weet niet uit welk middeleeuws biologieboek je dit hebt, maar dit is absolute onzin! Het mannelijk lichaam ververst de sperma wel om de 3 weken, door het weer op te nemen in het lichaam... Ballen die op knappen staan, bestaan dus niet!
(Hoewel het wel zo voelt als je HET een tijd niet gedaan hebt)
Maar niet aan sex denken is totaal, compleet, absoluut, helemaal, volledig, alleszins onmogelijk voor mij.
Kan eindelijk weer sex hebben ![]()
Het was moeilijk, maar heb het volgehouden. Dus die 40 dagen zou ik ook wel redden. (en dan heb ikhet alleen maar over seksuele handelingen achterwege laten).
Niet aan sex denken is onmogelijk om dat 40 dagen vol te houden.
Ik wil gewoon kunnen denken aan al die lekkere ......
Nou je ziet het daar ga ik al weer....
Waarom zo lang gewacht Knorretje was je partner not available??
quote:Bij Knorretje was het baby tijd
Op donderdag 25 juli 2002 15:36 schreef PvanHaarlem het volgende:
Ik hou dat nog geen twee dagen vol en dan wordt ik gek....Ik wil gewoon kunnen denken aan al die lekkere ......
Nou je ziet het daar ga ik al weer....
Waarom zo lang gewacht Knorretje was je partner not available??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |