Gewoon niet neuken, simpel zat. Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter neem je daarom zelf ook condooms mee
Ex maagdquote:
Dat was toch sowieso de taak van de manquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter neem je daarom zelf ook condooms mee
Ik moest ze eens kopen omdat Newb blut was.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ex maagd
[..]
Dat was toch sowieso de taak van de man
Dus hij deed z'n username eer aanquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest ze eens kopen omdat Newb blut was.
Leuke herinnering toch zulke detailsquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leukleukleuk!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef kree het volgende:
Mensen nieuwtje ik heb me buuf op de koffie gehad.
Heb twee uur zitten praten super leuk meissie of er meer in zit?.....
Wie weet. Iig tel nr en afgesproken om snel weer eens te praten.
Dat hoeft toch ook niet perse. Gewoon leuk contact met een jonge dame is toch ook leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef kree het volgende:
Als er niet meer in zit dan kan je er altijd meer instoppenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef kree het volgende:
Owh sowieso om als vriendin te hebben leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet perse. Gewoon leuk contact met een jonge dame Cis toch ook leuk.
Je hebt haar nummer, vraag haar voor een wijntje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
Owh sowieso om als vriendin te hebben leuk.
Maar ik heb een beetje hoopdat er meer in zit
Nee, je kan ook accepteren dat er niet meer in zit en op die voet verder gaan. Dat heb ik ook gedaan met die date die ik een paar weken terug had.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als er niet meer in zit dan kan je er altijd meer instoppen![]()
![]()
![]()
Lijkt me wel erg vroeg om op te geven in het geval van kree.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, je kan ook accepteren dat er niet meer in zit en op die voet verder gaan. Dat heb ik ook gedaan met die date die ik een paar weken terug had.
Wel realistisch blijvenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
Owh sowieso om als vriendin te hebben leuk.
Maar ik heb een beetje hoopdat er meer in zit
Morgen is ze vrij. Of ik ook wat kwam drinken op terras met haar vriendin.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je hebt haar nummer, vraag haar voor een wijntje.
Oh dat sowieso, maar ook niet overhaastenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me wel erg vroeg om op te geven in het geval van kree.
Gebruiken jullie nog steeds condooms?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Morgen moet je werken, dat gaat voor. Vraag haar of zo later tijd heeft. Ontwijk je meteen haar vriendinnen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
Morgen is ze vrij. Of ik ook wat kwam drinken op terras met haar vriendin.
Maarja ik moet wel werken.
Morgen maar effe sms'en hoe laat ze gaat. Haha mooi excuus om contact op te nemen
Maak geen "halve" afspraken. Dus zeg af met de melding dat het niet gaat i.v.m. je werk (en stel gelijk een nieuwe datum voor!) of geef een tijd aan wanneer je aanwezig bent.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
Morgen is ze vrij. Of ik ook wat kwam drinken op terras met haar vriendin.
Maarja ik moet wel werken.
Morgen maar effe sms'en hoe laat ze gaat. Haha mooi excuus om contact op te nemen
Hij kan toch vragen hoelaat ze gaat. Als hij dan niet kan gaat jouw idee pas inquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak geen "halve" afspraken. Dus zeg af met de melding dat het niet gaat i.v.m. je werk (en stel gelijk een nieuwe datum voor!) of geef een tijd aan wanneer je aanwezig bent.
Helemaal mee eens. Afhankelijkheid bij haar laten liggen. En éérst batsen, dán door de keuringquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Morgen moet je werken, dat gaat voor. Vraag haar of zo later tijd heeft. Ontwijk je meteen haar vriendinnen.
Doe ik niet ook maar m'n gevoel zegt dat dit een kans is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat sowieso, maar ook niet overhaasten
Zo is dat. Je kun je ook ziek melden en alvast een kop koffie gaan drinken voordat ze met haar vriending komt. Kies maar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Afhankelijkheid bij haar laten liggen. En éérst batsen, dán door de keuring
Terechte klacht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gebruiken jullie nog steeds condooms?
Nou niet eens. Kijk morgen of het nog gaat lukken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Afhankelijkheid bij haar laten liggen. En éérst batsen, dán door de keuring
Scheelt troep.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Oh dit is niet KLB sorry.
Good for youquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
Doe ik niet ook maar m'n gevoel zegt dat dit een kans is.
Owja ze is 25 btw
Haha leuk hoor ik heb er helemaal zin in
Godzijndank niet zeg, daar word ik spontaan depressief van. KLBquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Oh dit is niet KLB sorry.
Niks tegen KLB. Genoeg epische verhalen daar. Gewoon tussen de bagger doorlezenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:51 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Godzijndank niet zeg, daar word ik spontaan depressief van. KLB
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niks tegen KLB. Genoeg epische verhalen daar. Gewoon tussen de bagger doorlezen
Dat derde dat je zegt is hopelijk het fopje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:52 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook zwanger en maagd.
1 van de 2 is een fopje. hihihi.
Of je heet Maria...quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:52 schreef Myraela het volgende:
Poll maken om welke?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:52 schreef Myraela het volgende:
Ballen tonen, niet als een puppy achter 'r kont aan gaan lopenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:50 schreef kree het volgende:
[..]
Nou niet eens. Kijk morgen of het nog gaat lukken.
En anders geen probleem. Haha ze woont naast me hee
Myriaquote:
Je chick wel.quote:
5 keer per dag?quote:
Overdaad schaadt.quote:
Moet je tegen Mur zeggen.quote:
Je kan ook nee zeggen hoorquote:
Als ik lig kan ik meer ontspannen.quote:
Snarfquote:
Nah, niks gebeurdquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:06 schreef marbasnarf het volgende:
nog iets spannends gebeurt, of moet ik al die tabbaden terug lezen hihi
Samenvatting Loka is zwangerquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:06 schreef marbasnarf het volgende:
Heb ik ook gedaan.quote:
Het is soms zo simpel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
1- handdoek
2-vochtig washandje
3-handoek
4-zoek je zelf maar uit,
5-samen douchen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
Joysa, wanneer ga jij je UI veranderen?
over een uur....!!! whoop whoopquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:09 schreef Watertornado het volgende:
Joysa, wanneer ga jij je UI veranderen?
Blijkbaar welquote:
ok.. ja dat heb ik niet gelezen dus...!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei het toch zelf in het vorige topic.
Wat zei Newb?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zei het toch zelf in het vorige topic.
Nee, het was een grapje hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok.. ja dat heb ik niet gelezen dus...!
ok, vertel, hoelang en sinds wanneer weer je dat? ben je dr blij mee, en je ouders?
of moet ik écht terugscrollen...??
oh ghehe... weet ik veel... zou bets kunnen toch!quote:
Serieus had je die nogquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Mijn vertrouwen in de mensheid, wat doen jullie.
Zou kunnen, maar ik ben heel blij dat het niet zo is!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh ghehe... weet ik veel... zou bets kunnen toch!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:06 schreef marbasnarf het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:13 schreef kree het volgende:
Marba... Ik vindt je hondjes leuk.
Keertje samen lopen?
Tekkel en duitse staander in de aanbieding
(owh om mee te lopen dan he)
mja idd.. zou allemaal best ingewikkeld worden dan..quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik ben heel blij dat het niet zo is!
dat was gister.... heb je dat serieus helemaal terug zitten zoeken...??quote:
Kan mij voorstellen lijkt mij een ramp om zo jong al vader te worden. Of in jouw geval moederquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik ben heel blij dat het niet zo is!
Enkel nog in mij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
In jou al lang niet meer hoor, wees maar niet bang.
ik ben zo goed gelovigquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Mijn vertrouwen in de mensheid, wat doen jullie.
Dat snap ik. Andersom ik in jou ook nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
In jou al lang niet meer hoor, wees maar niet bang.
Ik had in elk geval geen abortus mogen doen als ik het ze zou vertellen. En ze zouden wel boos zijn denk ik dat ik niet beter had opgepast. Maar ze zouden het vast wel steunen, omdat ze christelijk zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja idd.. zou allemaal best ingewikkeld worden dan..
zouden je ouders boos zijn, of stiekem heel blij dat ze opa/oma worden??
Ooooooh snapppp!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik. Andersom ik in jou ook niet
moeder is nog "erger/serieuzer" als vrouw kun je niet weglopen, de paps heeft nog de asociale mogelijkheid om weg te lopen van de situatiequote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen lijkt mij een ramp om zo jong al vader te worden. Of in jouw geval moeder
Dat is niet altijd even handigquote:
Mwah, er zijn ergere dingen. Maar ik ben gewoon niet zo geschikt om moeder te worden, zeker niet op dit moment in mijn levenquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen lijkt mij een ramp om zo jong al vader te worden. Of in jouw geval moeder
Heeft ie in z'n boekje staan weet je nog?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat was gister.... heb je dat serieus helemaal terug zitten zoeken...??
Ja gelukkig komt het vaak wel goed in zulke gevallen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moeder is nog "erger/serieuzer" als vrouw kun je niet weglopen, de paps heeft nog de asociale mogelijkheid om weg te lopen van de situatie
Later wel? Of heb je sowieso geen kinderwens?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, er zijn ergere dingen. Maar ik ben gewoon niet zo geschikt om moeder te worden, zeker niet op dit moment in mijn leven
ohja... ik bedoel natuurlijk "datw as gister, heb je helemaal teruggebladerd en het overgetypt!!"quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heeft ie in z'n boekje staan weet je nog?
Spytool met posts van kree over honden, zou kunnenquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat was gister.... heb je dat serieus helemaal terug zitten zoeken...??
Nu absoluut niet. Maar je kunt nooit weten of dat verandert als je leefsituatie ook verandert.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja gelukkig komt het vaak wel goed in zulke gevallen.
[..]
Later wel? Of heb je sowieso geen kinderwens?
Dat is waar. Je wordt vast een goeie moederquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nu absoluut niet. Maar je kunt nooit weten of dat verandert als je leefsituatie ook verandert.
je hebt gedate met je buurvrouw...??quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef kree het volgende:
Ben een beetje verliefd hahaha zwijmel etc.
Lentekriebelsquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef kree het volgende:
Ben een beetje verliefd hahaha zwijmel etc.
quote:
Jaaa nou geen date maar twee uur praten en het nog gezellig hebben telt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je hebt gedate met je buurvrouw...??
vertel!!!
Heb je dat briefjes verhaal nog gedaan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaa nou geen date maar twee uur praten en het nog gezellig hebben telt.
En mob nr
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:24 schreef kree het volgende:
[..]
Jaaa nou geen date maar twee uur praten en het nog gezellig hebben telt.
En mob nr
Stiltes hoeven niet gelijk ongemakkelijk te zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]2 uur kletsen zonder dat t ongemakkelijk stil is, is zeker goed!!
ik vul ze meestal op met iets stoms te zeggen, of idioot te giechelen... en daarna geneer ik me voor mn gedrag hihi... dus hoe minder stiltes, hoe minder kans dak iets stoms doe hihiquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stiltes hoeven niet gelijk ongemakkelijk te zijn
je mist de "knorrr" en de "hik" nog.....quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:28 schreef DigitalGirl het volgende:
Stilte. Ghigihighighgihgihgihgighihgihg.
Nee was niet nodig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb je dat briefjes verhaal nog gedaan?
Haha, stomme dingen zeggen is mijn specialiteitquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vul ze meestal op met iets stoms te zeggen, of idioot te giechelen... en daarna geneer ik me voor mn gedrag hihi... dus hoe minder stiltes, hoe minder kans dak iets stoms doe hihi
getver... de rijst kwam omhoog, was hij vast blij mee... hihiquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nee was niet nodig.
Mijn resten rijst kwamen blijkbaar bij de andere onder buur omhoog in zijn douche.
dus daar mee te praten heel aardige gast en toen kwam buuf. Haha gelijk de kans maar aangegrepen en was heeeeel geZellig
Om het nog gênanter te laten zijn...quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je mist de "knorrr" en de "hik" nog.....
Ze lijkt op Liv Tylerquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Om het nog gênanter te laten zijn...![]()
Maar kree goed dat je dat briefjes verhaal niet hebt gedaan, zo kan het ook in plaats van je je gelijk in de onderliggende positie te manoeuvreren.
[ afbeelding ]
Haha niet echt daarom stond ie aan dr deur.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
getver... de rijst kwam omhoog, was hij vast blij mee... hihi
dus jij gaat nu dagelijks rijst door je putje proppen...??quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
Haha niet echt daarom stond ie aan dr deur.
Maar geen probleem kwist ook niet dat het riool zo kut was. En het gaf mij weer een kans. Hihi
Dat doe je goed kree, zou zeggen dat dit bijna niet meer fout kan gaan!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
Maar geen probleem kwist ook niet dat het riool zo kut was. En het gaf mij weer een kans. Hihi
Pff damn man,quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
Hopen maar denk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat doe je goed kree, zou zeggen dat dit bijna niet meer fout kan gaan!
dat mag van mijquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
Hopen maar denk.
Ze is onwijs zorgzaam werkt ook in de zorg dus dat maakt het lastig inschatten.
Maar er is 1 ding wat ik weet en dat is dat het gezellig was vanavond.
Hoop er gewoon het beste van. En zo niet dan kom ik weer hier huilen en klagen ok?
Weet hoor doe ik toch ook.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Van jou wel ja.
Hou je hoofd koel Kree. Je moet er voorlopig nog naast kunnen wonen he..
Behoorlijk ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:42 schreef ook_gek het volgende:
wat is het dood en stil hier de laatste tijd
hoe komt dat opeens zo dan. Ik ben even iets minder actief, jij zit even tussen de moffen en de boel is ingestort. Wat hebben we gemist, WAT VERTEL HET ME!! WAT!!!!quote:
De zon schijnt en iedereen zit in TC???quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:42 schreef ook_gek het volgende:
wat is het dood en stil hier de laatste tijd
hey halloquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De zon schijnt en iedereen zit in TC???
Kusjes ik ga slapen
Awwquote:Op woensdag 28 maart 2012 23:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze iets weg van Sinos
Ik denk dat mensen gewoon niet zonder mij konden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoe komt dat opeens zo dan. Ik ben even iets minder actief, jij zit even tussen de moffen en de boel is ingestort. Wat hebben we gemist, WAT VERTEL HET ME!! WAT!!!!
*in blinde paniek rond rend*
die kans acht ik zeer zeer grootquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen gewoon niet zonder mij konden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:35 schreef heloef het volgende:
Eenmalig en heel snel zeik momentje.Herkenbaar.... heb dat ook om de zoveel tijd....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eenmalig en heel snel zeik momentje.Dat hoort een beetje bij single zijn in de lente denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat moet het dan ook zijn. Een aanvulling. Geen opvulling.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:23 schreef ook_gek het volgende:
Jullie willen te graag.
Vind vind verliefde stelletjes leuk om te zien, heb ook de gewoonte om te bedenken hoe lang ze al den relatie hebben.
Maar tegelijk ben ik ook blij dat ik vrijgezel ben. Heerlijk alleen, met niks en niemand rekening houden! Heeeerlijk.
Maar ik zeg ook heeeerlijk als ik een relatie heb. Want den relatie kan een leuke aanvulling op je leven zijn.
6 april?quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:49 schreef ook_gek het volgende:
trouwens, ik kan niet naar die 6 april meet. Maar Twi de deal van de drank blijft staan
voor een andere meet!
Stapmeet Amsterdam waar bijna niemand meer heen gaatquote:
Ah. leuk.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Stapmeet Amsterdam waar bijna niemand meer heen gaat
Zo'n goede vrijdag zal het niet zijn. Gewoon werken hier.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:49 schreef Daqufrance het volgende:
Laat ik daar nou nog maar even niet heengaan
Is dat Goede Vrijdag trouwens? Ja he? Oo, lang weekend!
Eenmalig en heel snel zeik momentje.Ik zag laatst een stelletje al fietsend met hele zure gezichten hand in hand fietsen en vroeg aan me of dat een soort van relatietherapie zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zag laatst een stelletje al fietsend met hele zure gezichten hand in hand fietsen en vroeg aan me of dat een soort van relatietherapie zou zijn.
Met jou komt het wel goed hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 01:29 schreef Faxie het volgende:
Is het dan zo gek dat we graag willen?
Na bijna 29 jaar zou ik toch wel eens een leuke relatie willen
Of van die stelletjes samen in een restaurant. Etend. Muisstil. Geen enkele glimlach op het gezicht. "Gezellig he schat? ... Ja, gezellig."quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zag laatst een stelletje al fietsend met hele zure gezichten hand in hand fietsen en vroeg aan me of dat een soort van relatietherapie zou zijn.
I'm heloef and I approve this opinion.quote:
Ik vind 1 bloem meer zeggen dan een bos. En dat is niet de Hollandse zuinigheid die ik hier aangeleerd hebquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:15 schreef Myraela het volgende:
Ik denk bij elke man met een bosje bloemen dat die iets goed heeft te maken. Ik heb een goed beeld van mannen.
Nee, mannen hebben gewoon een goed beeld van vrouwen die om onbegrijpelijke redenen meer waarde hechten aan bloemen dan aan een goedbedoeld excuus.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:15 schreef Myraela het volgende:
Ik denk bij elke man met een bosje bloemen dat die iets goed heeft te maken. Ik heb een goed beeld van mannen.
Want het draait om het gebaar.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, mannen hebben gewoon een goed beeld van vrouwen die om onbegrijpelijke redenen meer waarde hechten aan bloemen dan aan een goedbedoeld excuus.
Ik vind het uitgekauwd, niet romantisch.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:27 schreef Daqufrance het volgende:
Bloemen, chocolade, uit eten. Het zijn wel een beetje de standaard beelden van iets romantisch he?
Via Whatsapp, natuurlijk. Met wat Café World credits erbij.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:28 schreef Daqufrance het volgende:
Niet dat ik weet hoe het dan wel modern zou moetenKluns dat ik ben op dat gebied.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:29 schreef twi het volgende:
[..]
Via Whatsapp, natuurlijk. Met wat Café World credits erbij.
Ik heb je whatsapp nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:29 schreef twi het volgende:
[..]
Via Whatsapp, natuurlijk. Met wat Café World credits erbij.
Ik heb ook geen Whatsapp. En ik ben ook een jongetje, dus ik trap niet in die credits.quote:
Ik ook niet, alleen vrouwen die erover praten.quote:
Een Facebookspelletje.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Café world? Wat is dat nou weer?
De meeste vrouwen denkentoch altijd dat wanneer een man bloemen geeft ze hopen dat ze er weer eens op mogenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ken het ook niet! Is dit de generatie kloof tussen ons en de jongeren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Café world? Wat is dat nou weer?
Dat hopen we toch ookquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De meeste vrouwen denkentoch altijd dat wanneer een man bloemen geeft ze hopen dat ze er weer eens op mogen
Noem je mij nu oud?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet! Is dit de generatie kloof tussen ons en de jongeren?
Ons geheim wat doe jequote:
Niet oud, ouderen qua leeftijd. Meer niet!quote:
Noem je mij nu jong?quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet! Is dit de generatie kloof tussen ons en de jongeren?
Ik heb gister een roos gegeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb gister een roos gegeven.Je hebt haar meteen daarna verteld dat je per ongeluk haar fles whisky opgemaakt hebt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn moeder drinkt geen whiskeyquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt haar meteen daarna verteld dat je per ongeluk haar fles whisky opgemaakt hebt?
Dat heb je inderdaad gemist.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat is deze, jij hebt een vriendin? Heb ik dat gemist?
WIE WAT WAAR WANNEER HOE?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb je inderdaad gemist.
Mijn hosseldays zijn over
Papa ik wil een iPhone en iMac.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moeder, op de keukentafel, gister, doggy
Funny cause it's true.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moeder, op de keukentafel, gister, doggy
Joh ik neem al twee baantjes, ik werk hard genoeg.quote:
Dan je kontje maar verkopen achter het stationquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Joh ik neem al twee baantjes, ik werk hard genoeg.
Zou dat nou veel opleveren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan je kontje maar verkopen achter het station
Als het goed is wel. De voorzet is gegevenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen vrouwen die erover praten.
En wat lees ik nou, Faxie, ouwe gek. Een date op het programma?
Heb ik wat gemist??quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het goed is wel. De voorzet is gegeven
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:16 schreef twi het volgende:
[..]
Hij kwam een leuk meisje tegen, zo schuin tegenover de Halfords.
Contact met iemand via een datingsite. 2 Keer gechat, lijkt wel een klik te zijn, dus we willen binnenkort eens afspreken.quote:
leuk!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Contact met iemand via een datingsite. 2 Keer gechat, lijkt wel een klik te zijn, dus we willen binnenkort eens afspreken.
Fixedquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:26 schreef twi het volgende:
[..]
Zaag 'm er af, voordat het zich verspreidt richting je sixpack.
Fucking herkenbaar ja.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nog maar 1000 keer gehoord
Tof, hoop voor je dat het wat wordt!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Contact met iemand via een datingsite. 2 Keer gechat, lijkt wel een klik te zijn, dus we willen binnenkort eens afspreken.
Dat zo iemand als jij nog geen vriendin heeft zeg!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
Fucking herkenbaar ja.
"je bent zo'n leuke jongen"
"er is wel een lieve meid voor je"
"komt nog wel iemand voor je"
"zo oud ben je nog niet"
Not dus als je er zelf niks aan doet
Gelukkig ben ik daar nu wel achter.
Ik heb wel leuk gechat daar, maar tering man, je moet het wel allemaal zelf doen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:43 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb een maand terug ook een account gemaakt om even te checken. Vind het een vrij zinloze bedoeling voor mijzelf, denk dat het mij allemaal iets te serieus is. Wel 3 oneliners en goed beoordeelde foto's dus dat is wel weer een streeltje over mijn ego
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:44 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Dat zo iemand als jij nog geen vriendin heeft zeg!
euh ik snap je niet denk??quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:46 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n opmerking in de rij van:
Komt nog wel iemand voor je.
Negatief bekeken zeggen mensen dit soort dingen om niet teveel frictie te krijgen...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
Fucking herkenbaar ja.
"je bent zo'n leuke jongen"
"er is wel een lieve meid voor je"
"komt nog wel iemand voor je"
"zo oud ben je nog niet"
Not dus als je er zelf niks aan doet
Gelukkig ben ik daar nu wel achter.
" "quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dat wordt tegen 'm gezegd. Ze kennen blijkbaar geen aanhalingstekens in Frankrijk.
Ja en in zo'n geruststellende rij komt ook vaak de opmerking "Dat zo iemand als jij..." voor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:47 schreef kree het volgende:
[..]
euh ik snap je niet denk??
't zijn dingen die letterlijk tegen mij gezegd zijn de laatste tijd.
yep of om positief te doen terwijl ze denken gaat nooit wat worden met die kreequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Negatief bekeken zeggen mensen dit soort dingen om niet teveel frictie te krijgen...
Zo zijn mensen wel. Maar ik weet niet of dat voor jou zo is of niet, daar kan ik niet over oordelenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
yep of om positief te doen terwijl ze denken gaat nooit wat worden met die kree
Nouja laten we daar maar even niet vanuit gaan
Jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:50 schreef twi het volgende:
[..]
Joysa, mag ik m'n grap van het andere topic hier herhalen?
Nee, ze is gewoon aandachtsgeilquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Dat zei deze week ook al iemand over je
Is het ook echt zo?
Eigenlijk niet, maar mensen zien niet door mijn leugens en bedrog heen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Dat zei deze week ook al iemand over je
Is het ook echt zo?
klopt haha alleen ik besef het wel, er komt gewoon geen meid die mij gaat versieren.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zo zijn mensen wel. Maar ik weet niet of dat voor jou zo is of niet, daar kan ik niet over oordelen
Nog eentje die in de rij kan:quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
yep of om positief te doen terwijl ze denken gaat nooit wat worden met die kree
Nouja laten we daar maar even niet vanuit gaan
Mensen die dit over zichzelf zeggenquote:
Maar wat ik probeer te zeggen is dat zulk soort algemene opmerkingen vaak nogal loos zijn. Het is niet echt positief of negatief.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
klopt haha alleen ik besef het wel, er komt gewoon geen meid die mij gaat versieren.
(of hoewel de laatste keer wel)
Dus meer actie van mij, nouja buurmeisje hahaha...
vrijgezel zijn is gewoon kut, anders hadden we allemaal niet in dit topic gezeten natuurlijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:50 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Nog eentje die in de rij kan:
" (aanhalingsteken) Nou, als ik vrijgezel was geweest dan had ik het wel geweten hoor!" (aanhalingsteken speciaal voor Twi)
Ik had dit al gelezen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die dit over zichzelf zeggenHoe oud ben je? Ik ken nog wel een hele lieve jongen uit een ander dit topic die iemand zoekt.
ja eens hoor.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar wat ik probeer te zeggen is dat zulk soort algemene opmerkingen vaak nogal loos zijn. Het is niet echt positief of negatief.
Dezequote:Op donderdag 29 maart 2012 13:50 schreef Daqufrance het volgende:
Nog eentje die in de rij kan:
" (aanhalingsteken) Nou, als ik vrijgezel was geweest dan had ik het wel geweten hoor!" (aanhalingsteken speciaal voor Twi)
Ik voel me aangesprokenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:52 schreef twi het volgende:
[..]
DezeOf als je ouder/jonger was, of als je dichterbij zou wonen, of als je ....
Of tegen kleine mannen: als je 5cm groter was geweestquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:52 schreef twi het volgende:
[..]
of - als - ooit - komt.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:52 schreef twi het volgende:
[..]
Hoefde niet bij die quote hoor. Maar ik heb 'm even aangepast, zodat je je aangesproken kan voelenquote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:53 schreef twi het volgende:
[..]
Hoefde niet bij die quote hoor. Maar ik heb 'm even aangepast, zodat je je aangesproken kan voelen
Oh, hij was al aangepast. Jemig, wat was je snel.
Als we zeggen 'ik zou je echt niet doen' is het ook niet goed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:55 schreef debeterebob het volgende:
"Als ik geen vriendje had was ik met je gaan daten"
Zijn ze weer vrijgezel hebben ze binnen een week weer een ander en mag je het volgende aanhoren:
"Als ik geen vriendje had was ik met je gaan daten"
Weeel, heb liever een meid die het keihard zegt ik wil niks.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als we zeggen 'ik zou je echt niet doen' is het ook niet goed.
Maar in ieder geval wel duidelijkquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als we zeggen 'ik zou je echt niet doen' is het ook niet goed.
als iemand dat zegt kom je hier janken, weddenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:56 schreef kree het volgende:
[..]
Weeel, heb liever een meid die het keihard zegt ik wil niks.
Als 1 die lief blijft doen.
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
als iemand dat zegt kom je hier janken, wedden
Yepquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
als iemand dat zegt kom je hier janken, wedden
...quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:58 schreef kree het volgende:
[..]
Yepmaar beter iig als dat ze doet van ik vindt je wel lief.
(en ik hoop blijf houden)
Terwijl ze me niks vindt
Als iemand zegt dat je lief bent, dan weet je al dat je er geen energie meer in hoeft te stoppen.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:58 schreef kree het volgende:
[..]
Yepmaar beter iig als dat ze doet van ik vindt je wel lief.
(en ik hoop blijf houden)
Terwijl ze me niks vindt
hahah sorry hoor zit een beetje te stoken, maar het was hier zo dood ookquote:
Heul niet.quote:
Sorry Twi, ik was een beetje jaloers.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:04 schreef Myraela het volgende:
Goh, mijn opa gaat net dood. Ik moet helaas afzeggen. Begrafenis over een uurtje. Wie had dit nou zien aankomen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:04 schreef Myraela het volgende:
Goh, mijn opa gaat net dood. Ik moet helaas afzeggen. Begrafenis over een uurtje. Wie had dit nou zien aankomen.
Hijs al jaren dood.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:05 schreef kree het volgende:
[..]nou nou nou geen grapjes over maken Myr
Het gaat over haar eigen opa, dan mag ze het toch zelf wetenquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:05 schreef kree het volgende:
[..]nou nou nou geen grapjes over maken Myr
ja die van mij ookquote:
Get wat ben je kritisch zeg vandaagquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het gaat over haar eigen opa, dan mag ze het toch zelf weten
Mijn opa's zijn beide dood. Mijn ene oma leeft nog en van de andere weet ik het niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:07 schreef kree het volgende:
[..]
ja die van mij ook
trouwens sowieso beiden opa's en oma's van beide kanten
Was jij maar wat kritischer dan hoefde ik het niet te doenquote:
Als je makkelijker was was het wellicht wat gewordenquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:52 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef Daqufrance het volgende:
Dat belooft wat, als dat zo rap gaat hier!
*doet haren goed*
*schraapt keel*
*panikeert en rent toch maar weer weg*
Nog gekend?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn opa's zijn beide dood. Mijn ene oma leeft nog en van de andere weet ik het niet.
Het is hier 1 grote orgiequote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef Daqufrance het volgende:
*doet haren goed*
*schraapt keel*
Jij lijkt me wel wat voor Joysa, dat is ook een halve buitenlanderquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef Daqufrance het volgende:
*doet haren goed*
*schraapt keel*
Nouja, als een begrafenis 'r al tegenhoudt. Zo'n kleine tegenvaller laat je toch niet een goede partij seks verstieren?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:09 schreef Daqufrance het volgende:
*doet haren goed*
*schraapt keel*
?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel wat voor Joysa, dat is ook een halve buitenlander![]()
Limburgers zijn toch gewoon hele buitenlanders?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:10 schreef palawan het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel wat voor Joysa, dat is ook een halve buitenlander![]()
quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Limburgers zijn toch gewoon hele buitenlanders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |