Gewoon niet neuken, simpel zat. Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter neem je daarom zelf ook condooms mee
Ex maagdquote:
Dat was toch sowieso de taak van de manquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Beter neem je daarom zelf ook condooms mee
Ik moest ze eens kopen omdat Newb blut was.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ex maagd
[..]
Dat was toch sowieso de taak van de man
Dus hij deed z'n username eer aanquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest ze eens kopen omdat Newb blut was.
Leuke herinnering toch zulke detailsquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leukleukleuk!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef kree het volgende:
Mensen nieuwtje ik heb me buuf op de koffie gehad.
Heb twee uur zitten praten super leuk meissie of er meer in zit?.....
Wie weet. Iig tel nr en afgesproken om snel weer eens te praten.
Dat hoeft toch ook niet perse. Gewoon leuk contact met een jonge dame is toch ook leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef kree het volgende:
Als er niet meer in zit dan kan je er altijd meer instoppenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:40 schreef kree het volgende:
Owh sowieso om als vriendin te hebben leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet perse. Gewoon leuk contact met een jonge dame Cis toch ook leuk.
Je hebt haar nummer, vraag haar voor een wijntje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
Owh sowieso om als vriendin te hebben leuk.
Maar ik heb een beetje hoopdat er meer in zit
Nee, je kan ook accepteren dat er niet meer in zit en op die voet verder gaan. Dat heb ik ook gedaan met die date die ik een paar weken terug had.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als er niet meer in zit dan kan je er altijd meer instoppen![]()
![]()
![]()
Lijkt me wel erg vroeg om op te geven in het geval van kree.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, je kan ook accepteren dat er niet meer in zit en op die voet verder gaan. Dat heb ik ook gedaan met die date die ik een paar weken terug had.
Wel realistisch blijvenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
Owh sowieso om als vriendin te hebben leuk.
Maar ik heb een beetje hoopdat er meer in zit
Morgen is ze vrij. Of ik ook wat kwam drinken op terras met haar vriendin.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je hebt haar nummer, vraag haar voor een wijntje.
Oh dat sowieso, maar ook niet overhaastenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lijkt me wel erg vroeg om op te geven in het geval van kree.
Gebruiken jullie nog steeds condooms?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Morgen moet je werken, dat gaat voor. Vraag haar of zo later tijd heeft. Ontwijk je meteen haar vriendinnen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
Morgen is ze vrij. Of ik ook wat kwam drinken op terras met haar vriendin.
Maarja ik moet wel werken.
Morgen maar effe sms'en hoe laat ze gaat. Haha mooi excuus om contact op te nemen
Maak geen "halve" afspraken. Dus zeg af met de melding dat het niet gaat i.v.m. je werk (en stel gelijk een nieuwe datum voor!) of geef een tijd aan wanneer je aanwezig bent.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
Morgen is ze vrij. Of ik ook wat kwam drinken op terras met haar vriendin.
Maarja ik moet wel werken.
Morgen maar effe sms'en hoe laat ze gaat. Haha mooi excuus om contact op te nemen
Hij kan toch vragen hoelaat ze gaat. Als hij dan niet kan gaat jouw idee pas inquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak geen "halve" afspraken. Dus zeg af met de melding dat het niet gaat i.v.m. je werk (en stel gelijk een nieuwe datum voor!) of geef een tijd aan wanneer je aanwezig bent.
Helemaal mee eens. Afhankelijkheid bij haar laten liggen. En éérst batsen, dán door de keuringquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Morgen moet je werken, dat gaat voor. Vraag haar of zo later tijd heeft. Ontwijk je meteen haar vriendinnen.
Doe ik niet ook maar m'n gevoel zegt dat dit een kans is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat sowieso, maar ook niet overhaasten
Zo is dat. Je kun je ook ziek melden en alvast een kop koffie gaan drinken voordat ze met haar vriending komt. Kies maar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Afhankelijkheid bij haar laten liggen. En éérst batsen, dán door de keuring
Terechte klacht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gebruiken jullie nog steeds condooms?
Nou niet eens. Kijk morgen of het nog gaat lukken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Afhankelijkheid bij haar laten liggen. En éérst batsen, dán door de keuring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |