Daar zijn de meningen nogal over verdeeld.quote:Op zondag 1 april 2012 18:43 schreef truedestiny het volgende:
Vergeleken met andere fantasy valt dit wel erg mee met films als lotr. Je hebt draken en Mellisandre meer niet.
En wildfire, en The Others, en direwolves, enquote:Op zondag 1 april 2012 18:43 schreef truedestiny het volgende:
Vergeleken met andere fantasy valt dit wel erg mee met films als lotr. Je hebt draken en Mellisandre meer niet.
SPOILER: boek 2 en verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de magie van de boeken/serie.quote:Op zondag 1 april 2012 18:58 schreef truedestiny het volgende:
Ik vergat er wat ja. Maar toch, ik heb aardig wat fantasy boeken gelezen en dit vind ik toch wel met één van de minste fantasy.
Na 10 maanden wachten kan je toch nog wel een paar uurtjes extra wachten op een fatsoenlijke HD-release?quote:Op zondag 1 april 2012 19:49 schreef bart13 het volgende:
Iemand die een streampie heeft voor vanavond? <3
Mijn vrije dag maar moet er wel optijd uit om kids naar school te brengen, dan hoop ik dat ie al te vinden is..quote:Op zondag 1 april 2012 21:06 schreef D_tjuh het volgende:
Same. Hoop het om 07.30 al beschikbaar is , kan ik nog net kijken voordat ik moet werken
Datquote:Op zondag 1 april 2012 21:15 schreef Proximo het volgende:
Goddamn wat heb ik hier zin in, as soon as possible van het net trekken morgenvroeg
Dit dus, vaak vervalt fantasy dan toch in een soort van niet meetbare magische kracht waarin de goede uiteindelijk meestal in het begin zwakker is, maar later en met geluk en tactiek toch overwint. Zie Gandalf bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 april 2012 19:01 schreef ems. het volgende:
Ik vond het ook juist erg fijn dat de reeks niet zo 'te koop loopt' met magic. Een van de redenen dat ik veel fantasy niet bijster interessant vind.
HBO Nederland heeft 'm al, ondertiteld en wel, dus het zal liggen aan de afspraken met HBO VS. Die moet de primeur hebben, dus het is sowieso niet eerder dan het daar uitgezonden wordt. Maar misschien wel gewoon meteen erna.quote:Op zondag 1 april 2012 21:06 schreef D_tjuh het volgende:
Same. Hoop het om 07.30 al beschikbaar is , kan ik nog net kijken voordat ik moet werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |