Beetje jammerquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet met zoonlief..
Het is echt niet die ukelele waar ik naar kijk hoor.quote:
maak n fancy 8 gangen diner ofzo, gewoon zoiets, hoeft niet duur te zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed, ik kan dus echt niks bedenken
Je maakt het te groot voor jezelf. Je zal nog 55 jaar aan kado's moeten bedenken voor die kerel, ik zou de standaard vooral niet te hoog leggen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Gelukkig heb je ons nog om je te helpenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef missbehavin het volgende:
Het is geen grote eter, die trekt dat nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maak n fancy 8 gangen diner ofzo, gewoon zoiets, hoeft niet duur te zijn
Nee, mijn sprankelende persoonlijkheid.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is echt niet die ukelele waar ik naar kijk hoor.
Story of MY life..quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Je maakt het te groot voor jezelf. Je zal nog 55 jaar aan kado's moeten bedenken voor die kerel, ik zou de standaard vooral niet te hoog leggen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is geen grote eter, die trekt dat niet
Dat en het is maar een verjaardag. Het meest niet-originele moment om je liefde te verrassen met cadeaus. Als dat moet afhangen van een verjaardag of Valentijnsdag dan zit je al in een sleur.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:58 schreef L-E het volgende:
Je maakt het te groot voor jezelf. Je zal nog 55 jaar aan kado's moeten bedenken voor die kerel, ik zou de standaard vooral niet te hoog leggen.
Absoluut!quote:
Ik eet vaak meer dan hij, da's niet makkelijkquote:
Ik ook wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:59 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en Air, dit zie ik jou wel doen:
[ afbeelding ]
Geef hem even veel kleine cadeautjes als hij jong wordt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:59 schreef missbehavin het volgende:
Hij doet ook nooit echt iets aan zijn verjaardag, maar ik wil gewoon iets leuks doen..
Serveer het zo!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is geen grote eter, die trekt dat niet
Boek voor 30 euro een nacht in een cheesy hotel. Vraag of ze kakkerlakken in jullie kamer zetten. Zuip te veel en pies dan het bed onder. Ga de volgende ochtend bij de receptie klagen over de incontinente insecten en eis je 30 euro terug. Gratissssj!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:59 schreef missbehavin het volgende:
Hij doet ook nooit echt iets aan zijn verjaardag, maar ik wil gewoon iets leuks doen..
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Boek voor 30 euro een nacht in een cheesy hotel. Vraag of ze kakkerlakken in jullie kamer zetten. Zuip te veel en pies dan het bed onder. Ga de volgende ochtend bij de receptie klagen over de incontinente insecten en eis je 30 euro terug. Gratissssj!
Je legt de lat te hoog, L-Equote:Op woensdag 28 maart 2012 21:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Boek voor 30 euro een nacht in een cheesy hotel. Vraag of ze kakkerlakken in jullie kamer zetten. Zuip te veel en pies dan het bed onder. Ga de volgende ochtend bij de receptie klagen over de incontinente insecten en eis je 30 euro terug. Gratissssj!
Geef hem een tattoo!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:03 schreef missbehavin het volgende:
Mjah, ms juist omdat ik nooit geld heb om iets te doen, wil ik iig voor zijn verjaardag IETS doen, snap je..
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Geef hem een tattoo!
Die je zelf aanbrengt! Met een sigarettenpeuk!
Maak er iets bijzonders van, de leukste cadeaus die ik heb gehad waren juist kleine dingen, mensen die iets speciaals voor me deden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:03 schreef missbehavin het volgende:
Mjah, ms juist omdat ik nooit geld heb om iets te doen, wil ik iig voor zijn verjaardag IETS doen, snap je..
mja maar je moet niet alles meteen afschietenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:03 schreef missbehavin het volgende:
Ja is ook zo. Pfff stom gedoe, iemand zo leuk vindenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mja maar je moet niet alles meteen afschietenn leuk diner met kleine porties kan toch met x gangen en dan de hele avond durend ofzo
en dan the best blowjob ever als toetje ofzeauquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Pfff stom gedoe, iemand zo leuk vinden
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en dan the best blowjob ever als toetje ofzeau
En afblussen met vodkaquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Geef hem een tattoo!
Die je zelf aanbrengt! Met een sigarettenpeuk!
DAT IS NIET SPECIAA-HAAAAL!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Slechts wekelijks?quote:
Zo moet een man iedere blowjob elke keer opnieuw ervaren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
Ze zien elkaar niet dagelijks. Want zij woont aan de eastside en hij de westside. Het is een soort west side story eigenlijk!quote:
Nothing good will come out of thisquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze zien elkaar niet dagelijks. Want zij woont aan de eastside en hij de westside. Het is een soort west side story eigenlijk!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze zien elkaar niet dagelijks. Want zij woont aan de eastside en hij de westside. Het is een soort west side story eigenlijk!
Yes there will!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nothing good will come out of this
Romantische liedjes zingende bendeleden, dat had ik toch niet achter jou gezochtquote:
Bad music and knife fights, that´s what gonna happenquote:
Hell yeah!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Romantische liedjes zingende bendeleden, dat had ik toch niet achter jou gezocht
Je omschrijft nu al mijn weekends ja!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bad music and knife fights, that´s what gonna happen
In je onepiecequote:
Zij zwanger, hij neergeschoten waarschijnlijk door een rivaal van de andere kant.quote:
Rip aan de nabestaanden dan maar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je omschrijft nu al mijn weekends ja!
A plague on both thou housesquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij zwanger, hij neergeschoten waarschijnlijk door een rivaal van de andere kant.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zij zwanger, hij neergeschoten waarschijnlijk door een rivaal van de andere kant.
Neergeschoten lijkt mij ergerquote:
En dan heb ik nog geeneens gesuggereerd dat het dubieus is van wie je nou precies zwanger bent.quote:
dat betwijfel ikquote:
Totaalruptuur bij de bevalling.quote:
wel als je je erna gaat gedragen. Helaas voor jou.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Neenee, het hebben van slechts 1 kat is niet voldoende om de naam kattenvrouwtje te dragen.
Dat hoort bij het zwangerproces, soort van, ja niet dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Totaalruptuur bij de bevalling.
I win!
Ayequote:
Na wat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
wel als je je erna gaat gedragen. Helaas voor jou.
Nee, dan krijg ik ruzie met hoedje. En ik hou niet van ruzie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Tsk, je zou willen dat je dat onepiece was!
Dat geloof ik meteen, vind ik ook niet bij je passen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik ruzie met hoedje. En ik hou niet van ruzie.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan heb ik nog geeneens gesuggereerd dat het dubieus is van wie je nou precies zwanger bent.
Het hoedje is hartstikke lief!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik ruzie met hoedje. En ik hou niet van ruzie.
De laatste keer dat ik gevochten heb was ik 16 of zo, zo´n halfbakken vechtpartijtje op schoolquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen, vind ik ook niet bij je passen.
Ja, dat hebben we gemerkt. Vooral als iemand aan z´n meisje komt. Ik herinner me zoiets op je FBquote:
Maar toch heulquote:
Die kijkt scheel...quote:
Dat is het, ik neem weer FB!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gemerkt. Vooral als iemand aan z´n meisje komt. Ik herinner me zoiets op je FB
Niemand is perfect, katten denken zelf van wel, daarom vind ik ze leukquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk als ze niet perfect zijn.
Huh, wat??quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat hebben we gemerkt. Vooral als iemand aan z´n meisje komt. Ik herinner me zoiets op je FB
Hoedje is gek op de baas van MissBquote:
Die lijkt op mijk Lolaquote:
Heb jij nu katten Peu?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niemand is perfect, katten denken zelf van wel, daarom vind ik ze leukAl trek ik wel de lijn bij max 3. Liever 2.
Mag ik je dan adden?quote:
Oh jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoedje is gek op de baas van MissB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |