SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Dekatria op 28-03-2012 20:44:20 ]![]()
Ik hoop op een leuke wedstrijd:
Dan de aftrap:
De eerste goal:
De eerste speler tegen de grond:
De eerste stomme goal tegen:
En dan op het einde:
[ Bericht 16% gewijzigd door Burner82 op 28-03-2012 20:34:20 ]Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Ik moet zeggen dat ik de opdrachten deze serie minder leuk vindt.
Bij het simultaan koken moet de bbq van weber gepromoot worden, wat toch vage recepten leidt, als pizza met salade erop.
De 10 minuten proeven waren leuk omdat ze een bestaand gerecht moesten maken, waarbij ze bepaalde vaardigheden moeten laten zien (Vis met hollandaise saus bv) Nu krijgen ze wat vage ingedienten en moeten ze daarbij zelf maar een recept verzinnen.
Een salade met biet en inktvis vond ik wel het dieptepunt.![]()
QFT...quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:35 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de opdrachten deze serie minder leuk vindt.
Bij het simultaan koken moet de bbq van weber gepromoot worden, wat toch vage recepten leidt, als pizza met salade erop.
De 10 minuten proeven waren leuk omdat ze een bestaand gerecht moesten maken, waarbij ze bepaalde vaardigheden moeten laten zien (Vis met hollandaise saus bv) Nu krijgen ze wat vage ingedienten en moeten ze daarbij zelf maar een recept verzinnen.
Een salade met biet en inktvis vond ik wel het dieptepunt.
De raarste recepten komen voorbij om maar een produkt te promoten. Maakt het een stuk minder...“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction![]()
Het ging om een zinsnede, maar als je het hele nummer ook goed vindt, primaquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:13 schreef franklop het volgende:
roos nog niet hier geweest he deze weekDaar ging het dus over.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:14 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
roos heeft zoveel dingen aan dr hoofdquote:![]()
![]()
Aaah zooooquote:Op donderdag 29 maart 2012 11:22 schreef zoem het volgende:
[..]
Het ging om een zinsnede, maar als je het hele nummer ook goed vindt, prima
[..]
[..]
Daar ging het dus over.
[..]![]()
Vanavond ben ik er weer hoor![]()
Bravo!quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
Aaah zoooo![]()
Vanavond ben ik er weer hoor![]()
Op de donderdag vind ik de lunchopdracht leuker geworden. Chaos in de keuken is altijd leuk. Ik vind het wel jammer dat de clocheroulette is veranderd. Het was altijd wel leuk om te zien wat er van de ingrediënten gemaakt werd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:35 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de opdrachten deze serie minder leuk vindt.![]()
Ik vind het jammer dat de lunch opdracht een duo opdracht geworden is.
Leuker was ze allebei 3 basis ingredienten geven en kijken wat ze er van maakten, maar dat is lastiger met een a la carte restaurant. Vorig jaar waren het natuurlijk 16 personen, waarvan 8 van de ene kandidaat een gerecht kreeg en 8 van de ander.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: