quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://dsc.discovery.com/tv/frozen-planet/penguin-cam/
Pinguins.
Bedankt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kudt, ineens lapo en geen inspiratie.. Dus thnx Priem
Tijdje geleden was er nog geen nieuw deel-knop in de mobiele layout. Nu wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:25 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En zat mobiel maar lees altijd dat mensen dan geen nieuwe kunnen openen maar was geen probleem..?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Pinguins.
YWquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Now I feel like this:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik riep net keihard: OMG KIEK DAN !!! PENGUINZZZ !!!!
Mijn vriend keek zo:![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik riep net keihard: OMG KIEK DAN !!! PENGUINZZZ !!!!
Mijn vriend keek zo:![]()
Dat dus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
Ow en toen ontdekte ik de andere cam...
OMG ZWEMMENDE PENGUINZZZ WHIHIHIHI KIEK DAAHAHAAAANNN ZO KJOEEEEET !!![]()
Maar penguinz zijn baas
En dat. Dus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een stuk stiller, die onderwatercam.
DOE ZE SLAANquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIJN LIPPEN DOEN NOG STEEDS PIJN VAN DIE KUT ZOUTE FRIET VAN DE MACDONALDS
JOAHH en toen ging ik heel hard giechelenquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JOAHH en toen ging ik heel hard giechelen![]()
En net was 1 helemaal spastisch aan het springen![]()
![]()
PINGUINS ZIJN TOF JONGUHquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik vind het zo fijn dat jullie ze net zo leuk vinden als ik!
Ik las de zin tot aan zoute en las em met 'tze face'quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
MIJN LIPPEN DOEN NOG STEEDS PIJN VAN DIE KUT ZOUTE FRIET VAN DE MACDONALDS
PENGUUUUU MWOAH MWAOHHH * DOET TOETER NA*quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
PENGUUUUU MWOAH MWAOHHHOET TOETER NA*
![]()
Dan kan hij gezellig met ons meedoen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef Debsterr het volgende:
wordt altijd kei enthousiast van pinguins
!
Die is baas ja.quote:
Liggen die voor pampus?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:36 schreef PriemGirl het volgende:
adele pengs zijn altijd wel lui (ja ik ken sommige namen; want ik zat vroeger in een UT clan die genoemd werd naar penguinzMijne was Magellanic
![]()
)
Pretteh!!quote:
Jonge, penguins moeten ook slapen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waarom liggen er een paar voor pampus?
Hij flappert af en toe, dus hij slaapt niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Pretteh!!
[..]
Jonge, penguins moeten ook slapen.
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Die met compleet zwarte kop zijn adele. Die met wit streepje boven oog zijn gentoo's
Die zijn met kuifgeval op kop?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:39 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahah ik wou net zeggen dat ik geen macaronis zie; maar die waggelt net voorbij
macaroniquote:
Visjes nommenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik word ook pinguin, kan ik de hele tijd voor pampus gaan liggen.
Rondwaggelen like a boss.quote:
Smeuïge roddels, u haz?quote:
Matige roddelquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]Kutgroepsgenoten die gaan janken als ik iets bot mail
that's all
Fijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik iets onzin vind, dan zeg ik het, wat moet ik dan? Zeggen: Het is wel goed maaaaaaarr...
didn't think so
Laatste keer dat ik iets met hen doedikke doei
Ohai ! Here ! A penguin cam to cheer you upquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WAT EEN HOOP GEZEIK VANDAAG!!
Zo, dat moest er uit.
O hai
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai ! Here ! A penguin cam to cheer you upLOOK AT THE KJOETIEEEES
![]()
![]()
EN DIE DOET DUS HEUL NIET LADEN BIJ MIJquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai ! Here ! A penguin cam to cheer you upLOOK AT THE KJOETIEEEES
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EN DIE DOET DUS HEUL NIET LADEN BIJ MIJ![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
EN DIE DOET DUS HEUL NIET LADEN BIJ MIJ![]()
![]()
![]()
![]()
Oh dan.. euh.. eumm... ok ga maar tg iets aanschoppen danquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wacht, na een kwartier wachten deed hij wat.
En nu ben ik nog niet blij, want ik zie 300 pinguins in een heul klein hok![]()
![]()
Half uur al.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
pinguins
ik kan daar uren naar kijken
Ik denk wel dat het hok groter is dan wat de camera nu ziet. Want er is ook een tweede camera voor onder water, en hier zie je heel dat water niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
O wacht, na een kwartier wachten deed hij wat.
En nu ben ik nog niet blij, want ik zie 300 pinguins in een heul klein hok![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
pinguins
ik kan daar uren naar kijken
Dat zijn dezelfde mensen die als hun kind eindelijk slaapt het even aantikken om te checken of het nog leeft... En dan met een jankend kind zittenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
Also, SeaWorld is constantly monitoring the penguins' health and safety. If a penguin hasn't moved for a while, just sit back, relax and watch it sleep. It'll be up again in no time.Zouden mensen echt gestresst lopen bellen om te zeggen dat ze denken dat een pinguin dood is?
Ik luisterde vroeger als oppas altijd heel stilletjes of ik ze nog hoorde ademen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die als hun kind eindelijk slaapt het even aantikken om te checken of het nog leeft... En dan met een jankend kind zitten
Sea World San Diego, daar ben ik een jaar of 10 (of meerquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het hok groter is dan wat de camera nu ziet. Want er is ook een tweede camera voor onder water, en hier zie je heel dat water niet.
[..]![]()
Mijn mama heeft Orka Morgan gezien vandaag!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sea World San Diego, daar ben ik een jaar of 10 (of meer) geleden geweest. Geen pinguins gezien toen, wel dolfijnen en orka's.. En ik kan je aan de hand daarvan vertellen dat ze niet zoveel waarde hechten aan grote hokken
. Dat is in ieder geval mijn herinnering.
(Van die Orka's met van die kromme vinnen, net als Free Willy)
Ach, ik vind Pinguins toch niet zulke heul boeiende beestenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn mama heeft Orka Morgan gezien vandaag!!
Maar dat is geen reactie op jouw verhaal.Ik zou niet weten hoe groot het hok is, kan er zo snel ook geen info over vinden. Maar groter dan wat je nu ziet is het sowieso wel.
Nee, heel niet. Doe eens vrolijk!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ach, ik vind Pinguins toch niet zulke heul boeiende beesten![]()
. Dus dan ben ik weer zoiemand die het formaat van het hok eerder ziet dan de pinguins zelf... Hoewel ik daar bij de gemiddelde dierentuin ook last van heb
![]()
Wat ben ik toch goeden positieve gezellige gezelschap
Alleen niet over pinguins, want pinguins zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, heel niet. Doe eens vrolijk!
Je hoeft toch niet altijd positief gezellig gezelschap te zijn.Klagen mag hier ook.
QFTquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen niet over pinguins, want pinguins zijn
Ditquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen niet over pinguins, want pinguins zijn
Wat fijn!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh en, schoonzus heeft vandaag voor het eerst sinds het ongeluk weer gelopen.En isbuiten geweest, dus mijn broer heeft een foto van d'r blije hoofdje gemaakt.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh en, schoonzus heeft vandaag voor het eerst sinds het ongeluk weer gelopen.En isbuiten geweest, dus mijn broer heeft een foto van d'r blije hoofdje gemaakt.
Ach, gezeik met de hont, gezeik met het werk. Morgen overleg waar ik enorm tegen opzie en ook nog fucking vroeg. En allemaal oud nieuws, wat dus al een tijdje loopt en waar ik een beetje heul erg moe van wordtquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee, heel niet. Doe eens vrolijk!
Je hoeft toch niet altijd positief gezellig gezelschap te zijn.Klagen mag hier ook.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ach, gezeik met de hont, gezeik met het werk. Morgen overleg waar ik enorm tegen opzie en ook nog fucking vroeg. En allemaal oud nieuws, wat dus al een tijdje loopt en waar ik een beetje heul erg moe van wordt![]()
Dat dus
En nu heul veul roken, dat helpt vast
Yup, duurt alleen tot eind meiquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Klinkt allemaal stom.
Wel ook nog leuke dingen op de planning staan?
WAZEGGIE???quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Vertel vertel, misschien kunnen we je nog voorzien van goeden matigen adviezenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ach, gezeik met de hont, gezeik met het werk. Morgen overleg waar ik enorm tegen opzie en ook nog fucking vroeg. En allemaal oud nieuws, wat dus al een tijdje loopt en waar ik een beetje heul erg moe van wordt![]()
Dat dus
En nu heul veul roken, dat helpt vast
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WAZEGGIE???Bassie en AdriaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Vandaag nog een hendig sjiek advies van hen aan een patiënt gegeven
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Altijd blijven lachen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan![]()
![]()
![]()
Vandaag nog een hendig sjiek advies van hen aan een patiënt gegeven
Hmm, klinkt vervelend en vermoeiend ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Yup, duurt alleen tot eind mei![]()
Op zich zitten er nog wel leuke dingen tussen hoor en ik vind echt wel m'n blije momenten en zelfs m'n momenten dat ik plezier in mijn werk heb (sowieso is m'n nieuwe baan nu heul wat positiever dan m'n oude), maar het is echt irritant als je steeds tegen dezelfde dingen aan loopt en dat ook steeds weer in leven gehouden wordt en er dingen bij komen en oude koeien worden opgegraven enzo... Kom steeds tot de conclusie dat ik het vooral bij mezelf moet zoeken en dan gaat het wel. Maarja, kan m'n werk niet volledig alleen doen...
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik krijg kaleidoscopes voor mijn verjaardag in juli
Kijk links, kijk rechts en nog een keer, als je oversteken moetquote:
Ik heb er ook maar 4. Maar ze zijn echt superpretty.quote:
Ik heb nog geen OMGquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 4. Maar ze zijn echt superpretty.
Persoonlijk vind ik de Kaleidoscopes mooier dan de OMG.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik krijg kaleidoscopes voor mijn verjaardag in juli
Dat is dan wel weer zielig. Al heb ik er ook maar 3, en 2 daarvan zijn de makkelijkst verkrijgbare kleuren.quote:
Goeie ouwe tijdquote:
Zie hierbovenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vertel vertel, misschien kunnen we je nog voorzien van goeden matigen adviezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarbij is de poetel echt strontvervelend tegen andere honden. Ik ben daar mee aan de slag gegaan, maar er zit nauwelijks verbetering in. Sinds een paar dagen is het uitlaten echt een strijd, want door het mooie weer zijn er meer mensen met honden en ik ben meer bezig om mijn beest in gareel te houden (wat niet meevalt met zo'n grote) dan om gewoon ontspannen te lopen.
Dat dus... Zo'n beetje
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ook heul goeden adviesquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kijk links, kijk rechts en nog een keer, als je oversteken moet
Met geurtjes!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goeie ouwe tijd![]()
Net als meerkleurenpennen, hoorde laatst van iemand dat die niet meer te krijgen zijn, sniffff
Ja hequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zielig. Al heb ik er ook maar 3, en 2 daarvan zijn de makkelijkst verkrijgbare kleuren.Maar toch, zielig wel.
Oh never mindquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja he
Weet jij trouwens hoe die nieuwe HITS collectie heet?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie hierbovenOh bij je "oude" werk zeg maar, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarbij is de poetel echt strontvervelend tegen andere honden. Ik ben daar mee aan de slag gegaan, maar er zit nauwelijks verbetering in. Sinds een paar dagen is het uitlaten echt een strijd, want door het mooie weer zijn er meer mensen met honden en ik ben meer bezig om mijn beest in gareel te houden (wat niet meevalt met zo'n grote) dan om gewoon ontspannen te lopen.
Dat dus... Zo'n beetje
Ruk is dat, zeker als het door zulke dingen ook effect heeft op je werkplezier onder elkaar.
Ik heb geen ervaring met poetels of honts, maar klinkt érg vermoeiend, net ene kind man
Kom je moe van je werk, gaan ze irritant lopen doen
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ja preciesquote:
Ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies![]()
En ik ging altijd proberen om 2 kleurtjes tegelijk uit te schuiven, maar dat ging NOOIT
"nou doettie ut niet meer"quote:
Ja datquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh bij je "oude" werk zeg maar, toch?
Ruk is dat, zeker als het door zulke dingen ook effect heeft op je werkplezier onder elkaar.
Ik heb geen ervaring met poetels of honts, maar klinkt érg vermoeiend, net ene kind man
Kom je moe van je werk, gaan ze irritant lopen doen
Vreselijk is dat inddquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:39 schreef megamandy het volgende:
Ik weet niet precies hoe oud je Cody is, maar zit hij niet misschien ook nog eens in de pubertijd? Kan soms 2x voorkomen.
quote:Sjors voor drie maanden uit GTST
Laatste update: 28 maart 2012 20:08 info
HILVERSUM - Inge Schrama, ook wel bekend als het personage Sjors Langeveld, vertrekt voor drie maanden uit Goede Tijden Slechte Tijden.
Dat meldt RTL Boulevard. De actrice gaat na 3 contracten bij de soap voor 3 maanden in alle rust van haar sabbatical genieten.
Volgens Everon Jackson Hooi (Bing), met wie Inge in de serie een relatie heeft, is de actrice in de laatste aflevering voor de zomer weer te zien.
Hoe dit in de serie wordt opgelost, is nog niet duidelijk, maar waarschijnlijk zal Sjors naar een kliniek in Zwitserland vertrekken.
Ze ligt in het ziekenhuis, omdat ze een ongeluk heeft gehad. In Zwitserland kunnen ze haar wellicht beter behandelen en misschien zelfs weer goed laten bewegen.
Ja toen onze hond in de pubertijd kwam ging hij het agressieve gedrag van onze andere hond overnemen? Toen zijn we ze apart gaan uitlaten want dat ging echt niet.quote:
ik las wat er nu staatquote:
Ja jonge, anders is ze al de zoveelste verlamdequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
omdat het als nieuws op nu.nl wordt gebracht
![]()
![]()
![]()
om de laatste alinea
![]()
![]()
![]()
Wedden dat ze volledig restloos herstelt
I lovez fucking with your mindquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ging terugscrollen om te kijken of ik dat echt had geschreven, voordat ik jouw stukje las.
Ik ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ging terugscrollen om te kijken of ik dat echt had geschreven, voordat ik jouw stukje las.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:39 schreef megamandy het volgende:
Ik weet niet precies hoe oud je Cody is, maar zit hij niet misschien ook nog eens in de pubertijd? Kan soms 2x voorkomen.
EN TOCH BLIJF JE KIJKENquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat een kut serie.
ieder mokkel is al eens verlamd geweest.
echt
wtf
En hoe heb je het opgelost?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja toen onze hond in de pubertijd kwam ging hij het agressieve gedrag van onze andere hond overnemen? Toen zijn we ze apart gaan uitlaten want dat ging echt niet.
En ze blijven maar vanalles uitproberen.
JIJ JAquote:
Hoe weet je dan dat elk mokkel al verlamd is geweest?quote:
ik vind het niet zo gek dat ik elke week wel een paar mensen in mijn behandelkamer heb die vragen of er een pilletje bestaat en vragen hoe lang het nog duurt tot ze weer volledig genezen zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja jonge, anders is ze al de zoveelste verlamde![]()
Ze is nu trouwens naar Zwitserland al![]()
Bestaat die niet dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind het niet zo gek dat ik elke week wel een paar mensen in mijn behandelkamer heb die vragen of er een pilletje bestaat en vragen hoe lang het nog duurt tot ze weer volledig genezen zijn![]()
"Want dat gebeurt op tv ook altijd"
En bij rijke, beroemde mensen.... "want die krijgen een betere behandeling", al denk ik dat veel mensen daar na Friso ook wel van terug zijn gekomen.
en Laura is ook pot, moordenares, koppelaarster, juriste geweest en heeft met haar zoon geneuktquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wat een kut serie.
ieder mokkel is al eens verlamd geweest.
echt
wtf
die linker is coolquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter lijkt op die van Hungry games ofnie?
omdat het iedere keer op internet komt te staan met die kut nieuwsberichtenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat elk mokkel al verlamd is geweest?
En ik kijk sinds een pauze van 3 jaar weer ja
EN een kind verloren. EN gelogen over een tumor. Oh nee, dat was Barbaraquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en Laura is ook pot, moordenares, koppelaarster, juriste geweest en heeft met haar zoon geneukt
* Unfckingtitled ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die linker is cool
* BBQ-kip houdt van emo-kleuren
MEVROUW NAAKTFOTOS? Wiesda?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat het iedere keer op internet komt te staan met die kut nieuwsberichten
charlie, die hoer van ludo, de hoerendochter van ludo die niet kan acteren en nu mevrouw naaktfoto's schaamhaar
Ja, maar Ludoquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat het iedere keer op internet komt te staan met die kut nieuwsberichten
charlie, die hoer van ludo, de hoerendochter van ludo die niet kan acteren en nu mevrouw naaktfoto's schaamhaar
quote:Ik ben Ludo, de slechterik van het stuk, MOEHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
oh ja, Barbara, met d'r zeikbek, soort vrouwelijke vorm van de Jeff wangenquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
EN een kind verloren. EN gelogen over een tumor. Oh nee, dat was Barbara
inguhquote:
en ik hou van Unfquote:
quote:
Ohh met die grote witte onderbroek toch? Of waren dat uitgelekte foto's?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
inguh
die ging ooit eens foto's van haar mishandelde lichaam posten.ze was 'van de trap gevallen'
Ja, dattus!quote:
ja die ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh met die grote witte onderbroek toch? Of waren dat uitgelekte foto's?
Trouwen?!quote:
*Wijst naar sig*quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dattus!
Ik zat al te denken, DAT KLOPT HEUL NIET!!!!!!
Ik was verliefd op Arnie vroegerquote:
JOOOOAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Trouwen?!
Ohnee, dat gingen we al
jij bent egt auwtquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik was verliefd op Arnie vroeger![]()
In de tijd van peter Kelder en Isa Hoes met gekke fruit-haar-ornamenten-dingen
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik was verliefd op Arnie vroeger![]()
In de tijd van peter Kelder en Isa Hoes met gekke fruit-haar-ornamenten-dingen
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik wil op muh motuwrh rijdeeeeeeen
DIE KOPquote:
WE ZIJN ZO LEKKER GEWOON GEBLEVEN!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
Meneer Harmsen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb hem een aantal keer gebeld samen met mijn zusje, nummer stond gewoon in het Haagse telefoonboek
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
DIE KOP![]()
Als ik iemand mocht spelen zou hij het zijnOF JESSICA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Dat dus !quote:
Met die valse wimpers en nagels die er altijd afvielenquote:
Afsprongen zelfs.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Met die valse wimpers en nagels die er altijd afvielen
iddquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Meta was leuker toen Carlo hem/haar/het speelde
Ze moesten altijd lolleren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En dan moesten ze zelf lolleren
Dat was de aflevering met de Meta'squote:Op woensdag 28 maart 2012 22:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd![]()
epische aflevering toen de ekte meta en carlo in één episode van pittige tijden zaten.
Absolutement!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd![]()
epische aflevering toen de ekte meta en carlo in één episode van pittige tijden zaten.
Uiteraard, Daniel zonder achternaam.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat was de aflevering met de Meta's![]()
![]()
*EN WAT KOMT DIE CHINEES HIER NOU WEER DOEN?*
DIE WERD DOODVERMOORD IN EEN TUINHUISJE IN EEN PARKquote:
en Helen Helmink en die kutvriendin van d'r, hoe heette die nou ook alweer?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uiteraard, Daniel zonder achternaam.
MOEILIJK ZIELIG JONGUH!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
DIE WERD DOODVERMOORD IN EEN TUINHUISJE IN EEN PARK
Nee man, tijdens het duiken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
DIE WERD DOODVERMOORD IN EEN TUINHUISJE IN EEN PARK
Ik kan Meta ook niet fatsoenlijk uit mn strot krijgenquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Linda, Roos en Jessica, eat your hearts out, hier zijn de META'S!![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kan Meta ook niet fatsoenlijk uit mn strot krijgenGisteren bij de tandarts moest ik op de assistente wachten en toen kwam er al een ander naar me toe: 'Kan ik je helpen?'
'Nee, ik wacht op MééTaa'
heul nietquote:
Ik zie d'r zo voor me.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en Helen Helmink en die kutvriendin van d'r, hoe heette die nou ook alweer?
Geen idee meer hoe, maar het zal wel weer Laura zijn egweest die het deed!quote:
Tijdens het duiken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heul niet
hij werd gestoken!
http://www.google.nl/#hl=(...)&aqi=&aql=&gs_l=hp.3...827l6180l0l6578l26l22l0l4l4l0l142l1846l18j4l26l0.frgbld.&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=dd83e36ba1568a32&biw=1280&bih=685quote:
GIEVVVVVVquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kan hier heel niet over meepraten joh, heb alleen maar pittige tijden gekeken.
[ afbeelding ]
Ik wil een (witbuik)egel als huisdier!![]()
WIE WERD ER DAN DOODGESTOKEN.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tijdens het duiken.
Ofzo. Ik heb Amsterdamned al heel lang niet meer gezien.
WIE NIET?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
WIE WERD ER DAN DOODGESTOKEN.
Frits, daar gooide Hannie een tv in bad.quote:
Ja maar toen kwam hij weer tot leven maar toch heul niet ofzowquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Frits, daar gooide Hannie een tv in bad.
En Onno P Wassenaar, die viel namelijk onvrijwillig van het balkon afquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Juah!quote:
Ja, dat heb ik gemist geloof ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar toen kwam hij weer tot leven maar toch heul niet ofzow
dat was ook episch jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
je bent ook veul te jong man!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
JONGE IK SNAP HET NIET MEER AL DIE NAMEN EN AL DIE GEBEURTENISSEN EN EN EN IK VERGEET OOK NOG INTERPUNCTIE WAAAAAAAA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
JE VERGEET JE INTERPUNCTIE SWAquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
JONGE IK SNAP HET NIET MEER AL DIE NAMEN EN AL DIE GEBEURTENISSEN EN EN EN IK VERGEET OOK NOG INTERPUNCTIE WAAAAAAAA!
hehehehe, kewl!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Juah!Dat mag dus echt. Je betaalt wel zo 80 euro voor zo'n beestje, maar het is legaal en alles.
![]()
Je moeder?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ooooh weten jullie wie ook zo'n kuthoer was?
EN DAN POTDOMME DE HELE ZOMER WACHTEN OM TE ZIEN WIE HET WAS.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
je bent ook veul te jong man!
Ik ben precies oud genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
En die had wat met Meta. Soort van.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Bowien viel toch in een ravijn?
Arthur werd wel neergestoken!
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURN!quote:
ik weet het niet meerquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
EN DAN POTDOMME DE HELE ZOMER WACHTEN OM TE ZIEN WIE HET WAS.
Of was dat geen seizoenscliffhanger?
Jah en toen ontdekte hij toch de piemel? En toen was hij heul niet blijquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En die had wat met Meta. Soort van.
Wie is Bowien???quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En die had wat met Meta. Soort van.
Jouw moederquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, kewl!
We hadden er een tijdje geleden eentje in de tuin hier, ze zijn supercute, maar laat maar lekker waar ze horen wat bij betreft
Straks heb je er net zo eentje als de poetel van Schaar en dan gaat 'ie blaffen en happen naar andere egels endezo
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jah en toen ontdekte hij toch de piemel? En toen was hij heul niet blij
Bowien viel te pletter. Dankzij Ludo geloof ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wie is Bowien???![]()
En Meta en Arthur idd
Arthur had zeker nog nooit in "d'r" broekje zitten grabbelen![]()
Op z'n woonboot
quote:
Wat een vlegel is het toch ook!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bowien viel te pletter. Dankzij Ludo geloof ik.
Pics van je zusquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]bwhehehehehehhe
pics van jouw moeder!
Was dat met Rik?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
weet je wat ook een kut aflevering was?
dat die twee lullo's in een grot zaten. Met z'n gebroken been. en z'n kapotte shirt.
hoeren
ja...quote:
voor of na de bevalling?quote:
POSTENquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voor of na de bevalling?
Ik heb er nog eentje van vlak na de bevalling toen de verloskundige bebloed de boel vakkundig aan het dicht stikken was![]()
Die had ze per ongeluk doorgestuurd![]()
Een collega van mij haar schoondochter is net bevallen. Had die moeder van dat meisje alle net-niet-naakte bevallingsfoto's op fb gezetquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
voor of na de bevalling?
Ik heb er nog eentje van vlak na de bevalling toen de verloskundige bebloed de boel vakkundig aan het dicht stikken was![]()
Die had ze per ongeluk doorgestuurd![]()
quote:
PLOPquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Rik zat in de gevangenis in verweggistan omdat hij drugs gesmokkeld had en toen was er brand en ging z'n celmaat dood en toen deed hij net of hij het was en toen was hij jaren later ineens terug endezo
JE VERZINT HET NIETquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Rik zat in de gevangenis in verweggistan omdat hij drugs gesmokkeld had en toen was er brand en ging z'n celmaat dood en toen deed hij net of hij het was en toen was hij jaren later ineens terug endezo
Oh ja dat herinner ik me ook nog.... wat een faal-verhalen-schrijvers zegquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nee jonge, die had hiv, want ze had een aids-patient in huis, en toen had ze haar hand open gehaald en toen was die aidspatient gevallen en had een hoofdwond en toen hield ze haar open gehaalde hand op de hoofdwond van die aidspatient en toen had ze hivquote:
OHJAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee jonge, die had hiv, want ze had een aids-patient in huis, en toen had ze haar hand open gehaald en toen was die aidspatient gevallen en had een hoofdwond en toen hield ze haar open gehaalde hand op de hoofdwond van die aidspatient en toen had ze hiv
Neeee, dat was dat wief van Jef!quote:
Sylvia!quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neeee, dat was dat wief van Jef!
Want dat was de hont van Arthur ofzo. Want die had ze gekregen van Jessica, en Jessica had het hart van Arthur gekregen en ging toen allemaal trekjes van Arthur vertonenquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sylvia!
En toen werd Kim hysterisch
quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom onthoud ik dit wel en m'n tentamenstof niet?
dat zeg ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee jonge, die had hiv, want ze had een aids-patient in huis, en toen had ze haar hand open gehaald en toen was die aidspatient gevallen en had een hoofdwond en toen hield ze haar open gehaalde hand op de hoofdwond van die aidspatient en toen had ze hiv
Hiv is heul geen aids jonge, weet je hoe snel ze haar dan uit die serie hadden moeten schrijven?quote:
hiv is aids, alleen zit het dan nog in de verpakking. Kadootje zeg maarquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hiv is heul geen aids jonge, weet je hoe snel ze haar dan uit die serie hadden moeten schrijven?![]()
(hoewel het me niks had verbaasd als ze ervan was genezen)
Hij had toch een auto-ongeluk met Roos en werd toen aangevallen en neergestoken ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
En Arthur ging ook aan ziekte dood, niks steekpartij.
Ja, de wiki's spreken elkaar tegen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij had toch een auto-ongeluk met Roos en werd toen aangevallen en neergestoken ofzo?
Want zijn hart is naar Jessica geweest, dat weet ik nog wel zeker
quote:Roos komt erachter dat Arthur de ziekte van Hodgkin heeft. Dit brengt Arthur en Roos dichter bij elkaar en ze krijgen een speciale band. Een lange tijd nadat Arnie is verdwenen, krijgen Roos en Arthur een verhouding. De twee willen op vakantie naar Parijs, maar onderweg wordt Roos ontvoerd en wordt ze een auto in gesleurd. Arthur achtervolgt de ontvoerder en raakt betrokken bij een ongeluk. Wanneer hij in het ziekenhuis wordt geopereerd sterft hij. Zijn hart wordt gedoneerd aan Jessica en op die manier blijft hij toch nog een beetje voortleven…
Aha, half-half gelijk dus.quote:
emoslinger.gifquote:Arthur Peters
Arthur Peters leren we kennen als de Surinaamse pianist die bij dokter Simon op spreekuur komt. Hij heeft last van allergie op zijn handen en kan daardoor niet goed meer spelen. Natuurlijk heeft Simon een goed middeltje en is hij snel van zijn kwaal af.
Dian
Arthur krijgt pianoles van Anne de Jager, de moeder van Roos. Omdat zijn ouders (Frenk en Tracy) geen piano hebben wegens geldgebrek, mag hij bij de familie Alberts thuis zijn pianolessen oefenen. Al gauw heeft hij meer oog voor de dochter des huizes, Dian, dan voor de toetsen en de twee krijgen een relatie. Dit tot grote ergernis van zowel Jef als Tracy. Allebei vinden ze het cultuurverschil te groot. De tortelduiven trekken zich er niets van aan en hebben een kortstondige relatie.
Soul to Soul
Arthur is niet alleen muzikaal, hij is ook niet op zijn mondje gevallen. Als dj presenteert hij vele radioprogramma’s (waaronder het populaire Soul to Soul). Luisteraar Lisanne is zo’n fan van Arthur dat ze zelfs verliefd wordt op zijn stem. Ze vraagt iedere dag hetzelfde liedje aan. Arthur wil haar een rondleiding door de radiostudio geven, maar haar man Lucas is zo jaloers dat hij helemaal doordraait. Hij wil Suzanne, die op dat moment Arthurs vriendin is, vermoorden en laat haar aan een touw van grote hoogte naar beneden zakken. Gelukkig loopt alles met een sisser af en wordt Lucas gearresteerd.
Meta
Arthur heeft heel veel vriendinnetjes gehad, maar er is er een die niemand is vergeten: Meta van Baak. Zij wordt ingehuurd door Variety en valt als een blok voor Arthur. Wat hij echter niet weet is dat zij eigenlijk een man is. Zelfs als zij hem knock-out slaat bij een zelfverdedigingcursus, valt bij hem het kwartje niet. Linda en Suzanne komen er achter dat in haar paspoort staat dat Meta eigenlijk René heet. Wanneer Meta haar verhaal aan Arthur opbiecht, is zijn liefde voor haar spontaan verdwenen.
Ontvoering
Roos komt erachter dat Arthur de ziekte van Hodgkin heeft. Dit brengt Arthur en Roos dichter bij elkaar en ze krijgen een speciale band. Een lange tijd nadat Arnie is verdwenen, krijgen Roos en Arthur een verhouding. De twee willen op vakantie naar Parijs, maar onderweg wordt Roos ontvoerd en wordt ze een auto in gesleurd. Arthur achtervolgt de ontvoerder en raakt betrokken bij een ongeluk. Wanneer hij in het ziekenhuis wordt geopereerd sterft hij. Zijn hart wordt gedoneerd aan Jessica en op die manier blijft hij toch
"hierbij solliciteer ik, in de bijlage vind ik u mijn motivatiebrief"quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fuuu. Heb je die motivatiebrief naar redelijke tevredenheid af, moet je nog een begeleidend mailtje sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |