Bedoel je mij? of...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:40 schreef Maisnon het volgende:
Wat voor werk doe jij eigenlijk dan, Bibobabbeb?

omdat tweeling en ze al sinds voor hun geboorte samen zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:43 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb alleen maar ff vluchtig wat fragmenten gezien van Game of Thrones. Kan iemand mij antwoorden waarom die broer en zus met elkaar neukon?

Nee ok dat klinkt logischquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:44 schreef Salatrel het volgende:
[..]
omdat tweeling en ze al sinds voor hun geboorte samen zijnen om de bloedlijn van hun huis puur te houden

Dat vraag ik me ook weleens af.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is er op FB geen me no gusta -knop?
Af en toe vind ik ook iets niet leuk..

Dan zou iedereen daarop klikken als ik Taylor Swift liedjes post...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom is er op FB geen me no gusta -knop?
Af en toe vind ik ook iets niet leuk..

Wie bedoel je nu eigenlijk?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:40 schreef Maisnon het volgende:
Wat voor werk doe jij eigenlijk dan, Bibobabbeb?

Die gebroken tand is ook ineens heel lang en zijn bovengebit ookquote:

Jammerrr,quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook weleens af.
Te negatief denk ik.

Ik zou het elke keer doen als mijn collega een welterusten-glitterplaatje postquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou iedereen daarop klikken als ik Taylor Swift liedjes post...

Zou je denken, ja?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zou iedereen daarop klikken als ik Taylor Swift liedjes post...

quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:36 schreef BobbyB het volgende:
hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goden
graag verwijderen

Niet eens een prettig weekendglitter knipperplaatje?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou het elke keer doen als mijn collega een welterusten-glitterplaatje post

Dat vind ik ook. Kennis van ons: vandaag is mn vader begraven. 10 likes ofzo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammerrr,
soms post iemand ook een droevig bericht en dan is het een beetje raar om te like-en

quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammerrr,
soms post iemand ook een droevig bericht en dan is het een beetje raar om te like-en

Ik denk dat er in totaal 2 mensen zijn die ik op FB heb waarvan de muzieksmaak vergelijkbaar is met die van mijquote:

Dan ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet eens een prettig weekendglitter knipperplaatje?

Ik zal niet vragen van wat voor muziek je houdt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik denk dat er in totaal 2 mensen zijn die ik op FB heb waarvan de muzieksmaak vergelijkbaar is met die van mij

Zulke tafrelen jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Kennis van ons: vandaag is mn vader begraven. 10 likes ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |