quote:
miaschien inbde ochtend moet van 3 tot 10 werkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:28 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Ts, ga je nog naar leiden met koninginnedag?
oh, ik ben er pas rond half 1 denk, ligt aan de wind op t water. Anders hadden we een bakkie kunnen doen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:38 schreef magneetstrip het volgende:
O
[..]
miaschien inbde ochtend moet van 3 tot 10 werken
Haha ik ben toch ontslagen met ingang van 6 mei dus misschien dump ik morgen mijn kleding en kom ik gewoon niet opdagenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:45 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
oh, ik ben er pas rond half 1 denk, ligt aan de wind op t water. Anders hadden we een bakkie kunnen doen!
Als je lekker bent: mij kun je herkennen aan een grote grijze schuit met 50 dronken mensen en een hoop herriequote:Op zaterdag 28 april 2012 16:57 schreef magneetstrip het volgende:
[..]
Haha ik ben toch ontslagen met ingang van 6 mei dus misschien dump ik morgen mijn kleding en kom ik gewoon niet opdagen
Ik ga zo even kijken of ik moet werken, brbquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:02 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Als je lekker bent: mij kun je herkennen aan een grote grijze schuit met 50 dronken mensen en een hoop herrie
ik koop er niks voelde me een slet in die winkelquote:
gren druppel alcoholquote:
das helemaal goedkoopquote:
tfoequote:
doe eens liefquote:
<3quote:Op woensdag 27 juni 2012 23:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
doe eens liefts is volgens mij best tof
één perenijsje voor je post:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop