Tja, Boxtel en het station zijn ook saai, ga wel effe Utrecht in.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat betekent dat u al vroeg aanwezig bent?
Dat wil ik wel geloven ja.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:33 schreef betyar het volgende:
[..] Boxtel en het station zijn ook saai [..]
Toch blijft het bizar dat Utrecht 's nachts beter met Brabant verbonden is dan met Rotterdam.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die van mij is één keer overstappen op Den Bosch, wat wel te overzien is. Ik hoop alleen niet dat ik met m'n dronken kop in de trein in slaap flikker (daar heb ik al enige ervaring mee).
Prioriteiten.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Toch blijft het bizar dat Utrecht 's nachts beter met Brabant verbonden is dan met Rotterdam.
Nee, want denk aan Brabant, want daar brandt nog licht.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Toch blijft het bizar dat Utrecht 's nachts beter met Brabant verbonden is dan met Rotterdam.
Je kan morgen beter je winterjas aan doen. Ik zie 9 graden staan voor morgen.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:41 schreef betyar het volgende:
Waarom heb ik afgelopen donderdag geen jas gekocht toen we in de stad waren.. ooh ja, het was me te druk.
Pak wel een jas van een zwerver af.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je kan morgen beter je winterjas aan doen. Ik zie 9 graden staan voor morgen.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:40 schreef Drugshond het volgende:
Dit nummer heeft iets. Perfect moment...perfect lie.
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:44 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus.... wat ik ram op toetsen en vindbaarheid is al covert in 2003.
Ik heb geen face(smoel)boek, geen cu2 (had r wel eentje). Geen Hyves (dutch hallo). Gewoon tegen data logging. FOK! en google are probs not my best friends.... maar hier is het vlees zwak.quote:
Scroogle?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 00:44 schreef Drugshond het volgende:
ff serieus.... wat ik ram op toetsen en vindbaarheid is al covert in 2003.
Ik kom uit die wereld... IT.quote:
Ik ben bang dat het meeste wat we doen op internet toch blijft hangen. Niet in de minste plaats omdat we vrijwillig privacy inleveren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 01:03 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik kom uit die wereld... IT.
Geen Scr++... Maar een mening moet een mening blijven... niet blijven hangen. Het is namelijk geen reclamefolder die je in de prullenbak gooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |