denk dat alles normaal is geschrevenquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Lees je eigen post nog eens grondig door
Je username nietĦquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
denk dat alles normaal is geschreven
"Men naam staat op me longboard..quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:47 schreef stoereboii het volgende:
Wat kan ik me hieraan ergeren zeg, kom ik op facebook, zie ik staan bij nieuwe berichten: "Men naam staat op me longboard" waar slaat dit nu weer op? Dit vind ik zo belachelijk, typ het dan gewoon normaal kost je nog 1 letter minder ook!
hoe danquote:Op woensdag 28 maart 2012 18:47 schreef stoereboii het volgende:
Wat kan ik me hieraan ergeren zeg, kom ik op facebook, zie ik staan bij nieuwe berichten: "Men naam staat op me longboard" waar slaat dit nu weer op? Dit vind ik zo belachelijk, typ het dan gewoon normaal kost je nog 1 letter minder ook!
Dat snap ik ook niet.quote:
Kansloos.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:47 schreef stoereboii het volgende:
M'n denk ik dat hij bedoelt?quote:
Aha, als het zo zit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:01 schreef vandermar het volgende:
Objection. TS is Belg, klacht niet gegrond.
Denk dat ie zelf niet weet wat ie bedoelt.quote:
Hehe of datquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Denk dat ie zelf niet weet wat ie bedoelt.
Deze.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:50 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Lees je eigen post nog eens grondig door
Je moet eens weten. Het is zijn broertje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:06 schreef KritischeMassa het volgende:
Dit is zo ongelofelijk kansloos dat het grappig is, TS moet wel een troll zijn...
Je irriteert de TS, beter schrijf je "ze broertje"quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je moet eens weten. Het is zijn broertje.
Zat ik ook te denken, maar dan moet je alsnog drie toetsen indrukken.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je moet eens weten. Het is zijn broertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |