Je weet je route van te voren niet? Ik kan op de mijne een begin en eindadres invullen met tussenstops.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Heb ik ook wel maar onbekende stad, veel eenrichtingsverkeer en om nou 80 keer op een dag de tomtom in te stellen, duurt erg lang en dat is niet fijn rijden.
Klopt, denk dat ik minstens 80% van mijn ritten te danken heb gehad aan zelf bellen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:08 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Wat ik merk bij AR is dat zelfs als je beschikbaar staat, er niet gebeld wordt. Bij elk klusje heb ik zelf moeten bellen met de planning om werkt te krijgen. Merken meer AR'ers hetzelfde?
Haha, hier geldt hetzelfde,quote:Op woensdag 28 maart 2012 23:15 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Klopt, denk dat ik minstens 80% van mijn ritten te danken heb gehad aan zelf bellen.
Ben er wel aan gewend geraakt
Soms is dat handig als je ergens naartoe moet waar amper bussen komen, of heel vroeg of whatever. En als PC moet je wel vaker met je eigen auto.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:05 schreef Warrick21 het volgende:
Trouwens, nu ik dat lees van S-RS. Ze vroegen of je in bezit bent van een eigen auto. Waarvoor is dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben nog nooit met de auto gegaaan eigenlijk. Ik vraag wel regelmatig aan m'n pa of hij me bij mijn ophaaladres wil afzetten, dat scheelt vaak erg veel tijd.Ik deed precies hetzelfde, maar dan met m'n moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heel af en toe ging ik met m'n eigen auto. Maar dat is eigenlijk niet heel vaak voorgekomen.
Ik denk dat ik meer ritten met eigen auto heb gedaan dan zonder als PC..quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:09 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Soms is dat handig als je ergens naartoe moet waar amper bussen komen, of heel vroeg of whatever. En als PC moet je wel vaker met je eigen auto.
Uhm, ja...vandaar mijn opmerking?quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:33 schreef invine het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer ritten met eigen auto heb gedaan dan zonder als PC..
Ik heb een keer ge-OV'd van Belgrado naar Boekarest, het kan dus veel en veel erger.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:52 schreef Viezze het volgende:
Oef ik zie hetHopen op een derde rit dan maar. Anders maar laptopje mee en de uren uitzitten
Het kan iig niet erger dan Born-Groningen
Laat Mallet die opmerking maar niet lezen. Die krijgt spontaan een rolberoerte.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Daar hebben wij als professionele OV'ers de term 'goed voor de uurtjes' voor uitgevonden
Ik heb hem anders nog nooit horen klagen dat hij teveel uur heeft gedraaid!!quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:00 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Laat Mallet die opmerking maar niet lezen. Die krijgt spontaan een rolberoerte.
Ja het is iets te populaire taal jaquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:04 schreef joppie_saus het volgende:
Het gaat ook niet om de uren, maar om die dooddoener
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |