abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109811632
Ach ja, ik had de laatste tijd al geluk qua auto's :P vorige week een Leon FR, vanmorgen een Polo GTI.. dan kan je wachten op zo'n hok natuurlijk :P
Radio was prima op te lossen, gewoon mp3-spelert aanzetten.
pi_109811845
Morgen De Meern - RDV in een Ford Galaxy :) en RDV - Amsterdam ZO in een nog onbekende auto.
Vind die Galaxies altijd wel lekker rijden :D
pi_109813879
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:41 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Morgen De Meern - RDV in een Ford Galaxy :) en RDV - Amsterdam ZO in een nog onbekende auto.
Vind die Galaxies altijd wel lekker rijden :D
Als ze net zo rijden als de S-Max dan rijden ze inderdaad wel lekker :D
Ik ben al ruim 2 maanden niet in RDV geweest, terwijl ik er eerst bijna elke rit kwam. Dacht even dat ze geen klant meer waren ofzo :P Vind het altijd wel een relaxte locatie om voor te rijden.
.
pi_109815421
Naar en van groningen was met een Citroen Berlingo ;)
Suzuki Alto was een lekker autootje maar ik heb beter gereden.

Nu hopen dat ik morgen weer wordt gebeld.
pi_109815553
Vanmorgen gebeld voor twee ritten, Groningen - Spijkenisse in een Polo en dan vanaf Zwijndrecht naar Almere in een Megane. Prima ritten, auto's iets minder.
pi_109815716
Net gebeld, een Audi A6 :D
Helaas maar een rit van 50 minuten.
pi_109817825
Vandaag voor het eerst :o in een Ford Focus gereden. Is mijn nieuwe favoriet in de Golf - Focus - Megane klasse, rijdt erg lekker en ziet er van binnen en van buiten erg goed uit :)
pi_109818113
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 19:57 schreef Panthera. het volgende:
Vandaag voor het eerst :o in een Ford Focus gereden. Is mijn nieuwe favoriet in de Golf - Focus - Megane klasse, rijdt erg lekker en ziet er van binnen en van buiten erg goed uit :)
De nieuwste Focus? Die rijd idd erg lekker (Ford sowieso wel), van buiten idd mooi, maar het interieur vind ik niet echt mooi..
Dan vond ik de vorige generatie interieur mooier, zeker met dat grote navi/touchscreen.
pi_109818157
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

De nieuwste Focus? Die rijd idd erg lekker (Ford sowieso wel), van buiten idd mooi, maar het interieur vind ik niet echt mooi..
Dan vond ik de vorige generatie interieur mooier, zeker met dat grote navi/touchscreen.
Vorige generatie heb ik dus niet gezien :P Maar dit zat allemaal mooi in elkaar, inderdaad wel zonder navigatie.
pi_109818357
Weet iemand van AR hoe ik met tankbonnetjers moet regelen? Kan ik ook een kopie van m'n tankbon insturen?
pi_109818395
Volgens mij kan ie in de nieuwe geen groot navi-scherm krijgen. Kan het mis hebben hoor :P
Interieur wat ik bedoel wordt nog wel gebruikt in de S-max en Mondeo.
pi_109818438
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij kan ie in de nieuwe geen groot navi-scherm krijgen. Kan het mis hebben hoor :P
Interieur wat ik bedoel wordt nog wel gebruikt in de S-max en Mondeo.
Ah. Dat is wel handig maar vind ik er wel wat goedkoop uitzien :)
  maandag 2 april 2012 @ 20:09:02 #238
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109818530
Ik vind die nieuwe Focus qua uiterlijk maar niks. Ik hou van strak design. Nieuwe Audi A6 O+
#26 || Luciano da Silva
pi_109818638
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Ah. Dat is wel handig maar vind ik er wel wat goedkoop uitzien :)
Ik ben gewoon fan van schermen, ik vind een dashboard met alleen knoppen een beetje saai :P
pi_109818973
Rijden vind ik, doet de nieuwe Focus toch wat minder dan de Focus II. Sturen gaat met minder gevoel dan in de Focus II van m'n pa, komt waarschijnlijk door de elektronische stuurbekrachtiging in het nieuwe model. Het voelt allemaal wat minder sportief aan, heb ook meer het gevoel dat je moet corrigeren op de snelweg bij wind bijvoorbeeld.

quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Weet iemand van AR hoe ik met tankbonnetjers moet regelen? Kan ik ook een kopie van m'n tankbon insturen?
Ik stuur altijd het origineel op en een kopietje/foto maak ik voor m'n eigen administratie. Helaas moet je nog wel per post opsturen en kan het dus nog niet digitaal.
.
pi_109819429
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Ik heb ze daar mn eerste keer dat ik daar mee te maken kreeg gewoon ff gebeld,
maar ze willen het originele bonnetje opgestuurd hebben.
Dus gewoon in een envelopje douwen samen met de uitdraai van de bijbehorende rit-opdracht en dan komt t goed!
pi_109820720
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:16 schreef Pizzabodem het volgende:
Rijden vind ik, doet de nieuwe Focus toch wat minder dan de Focus II. Sturen gaat met minder gevoel dan in de Focus II van m'n pa, komt waarschijnlijk door de elektronische stuurbekrachtiging in het nieuwe model. Het voelt allemaal wat minder sportief aan, heb ook meer het gevoel dat je moet corrigeren op de snelweg bij wind bijvoorbeeld.

[..]

Ik stuur altijd het origineel op en een kopietje/foto maak ik voor m'n eigen administratie. Helaas moet je nog wel per post opsturen en kan het dus nog niet digitaal.
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:24 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Ik heb ze daar mn eerste keer dat ik daar mee te maken kreeg gewoon ff gebeld,
maar ze willen het originele bonnetje opgestuurd hebben.
Dus gewoon in een envelopje douwen samen met de uitdraai van de bijbehorende rit-opdracht en dan komt t goed!
Thanks beiden!

Geld ben ik ongeveer een weekje kwijt toch? Op dit moment kan ik het gelukkig missen :D
pi_109820832
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:43 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

[..]

Thanks beiden!

Geld ben ik ongeveer een weekje kwijt toch? Op dit moment kan ik het gelukkig missen :D
Als je de bon op tijd opstuurt krijg je gewoon uitbetaald wanneer je de desbetreffende rit ook uitbetaald krijgt. Maar ik neem aan dat je er geen vermogen in gegooid hebt, of heb je hem af moeten tanken?
pi_109821930
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:44 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Als je de bon op tijd opstuurt krijg je gewoon uitbetaald wanneer je de desbetreffende rit ook uitbetaald krijgt. Maar ik neem aan dat je er geen vermogen in gegooid hebt, of heb je hem af moeten tanken?
15 euro aan diesel :D

maar de prijzen zijn om te janken. 186 voor benzine. WTF
pi_109822811
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 20:59 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

15 euro aan diesel :D

maar de prijzen zijn om te janken. 186 voor benzine. WTF
Ja, klopt, ik zat laatst ook op bijna ¤7,50 voor 4 liter ofzo. Ik heb die auto gewoon alsnog met brandend benzinelampje afgeleverd hoor :p
pi_109823306
Is idd niet normaal. Blij dat wij het gewoon bij terugkomst op de vestiging terug krijgen :)
pi_109823377
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 21:10 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Ja, klopt, ik zat laatst ook op bijna ¤7,50 voor 4 liter ofzo. Ik heb die auto gewoon alsnog met brandend benzinelampje afgeleverd hoor :p
Wat ik moest tanken was een Diesel, die hebben van die ribbels die je goed moet steken maar dat had ik eerst niet in de gaten. Toen ik ging tanken Sloeg die meteen "af".

12 cent voor 0.08 liter...

Die oude mop van:
"hoeveel kost een druppel benzine"
-niks
"druppel hem dan maar vol"

is niet meer van toepassing :-/
pi_109823666
was het nog maar van toepassing, dan ging ik nog wat vaker voor mn plezier een stuk rijden. Tegenwoordig wordt t wel érg duur helaas..
pi_109829325
quote:
13s.gif Op maandag 2 april 2012 21:21 schreef Jieuwst het volgende:
was het nog maar van toepassing, dan ging ik nog wat vaker voor mn plezier een stuk rijden. Tegenwoordig wordt t wel érg duur helaas..
Oogkleppen op en gewoon gaan! :P
pi_109830987
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 22:38 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Oogkleppen op en gewoon gaan! :P
Dat dus! :P
Een voordeel, als er getankt moet worden haal ik de pas van de LM er door, en niet m'n eigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door S-RS op 03-04-2012 00:25:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')