Als ze net zo rijden als de S-Max dan rijden ze inderdaad wel lekkerquote:Op maandag 2 april 2012 17:41 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Morgen De Meern - RDV in een Ford Galaxyen RDV - Amsterdam ZO in een nog onbekende auto.
Vind die Galaxies altijd wel lekker rijden
De nieuwste Focus? Die rijd idd erg lekker (Ford sowieso wel), van buiten idd mooi, maar het interieur vind ik niet echt mooi..quote:Op maandag 2 april 2012 19:57 schreef Panthera. het volgende:
Vandaag voor het eerstin een Ford Focus gereden. Is mijn nieuwe favoriet in de Golf - Focus - Megane klasse, rijdt erg lekker en ziet er van binnen en van buiten erg goed uit
Vorige generatie heb ik dus niet gezienquote:Op maandag 2 april 2012 20:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
De nieuwste Focus? Die rijd idd erg lekker (Ford sowieso wel), van buiten idd mooi, maar het interieur vind ik niet echt mooi..
Dan vond ik de vorige generatie interieur mooier, zeker met dat grote navi/touchscreen.
Ah. Dat is wel handig maar vind ik er wel wat goedkoop uitzienquote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij kan ie in de nieuwe geen groot navi-scherm krijgen. Kan het mis hebben hoor
Interieur wat ik bedoel wordt nog wel gebruikt in de S-max en Mondeo.
Ik ben gewoon fan van schermen, ik vind een dashboard met alleen knoppen een beetje saaiquote:Op maandag 2 april 2012 20:07 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ah. Dat is wel handig maar vind ik er wel wat goedkoop uitzien
Ik stuur altijd het origineel op en een kopietje/foto maak ik voor m'n eigen administratie. Helaas moet je nog wel per post opsturen en kan het dus nog niet digitaal.quote:Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Weet iemand van AR hoe ik met tankbonnetjers moet regelen? Kan ik ook een kopie van m'n tankbon insturen?
Ik heb ze daar mn eerste keer dat ik daar mee te maken kreeg gewoon ff gebeld,quote:Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Weet iemand van AR hoe ik met tankbonnetjers moet regelen? Kan ik ook een kopie van m'n tankbon insturen?
quote:Op maandag 2 april 2012 20:16 schreef Pizzabodem het volgende:
Rijden vind ik, doet de nieuwe Focus toch wat minder dan de Focus II. Sturen gaat met minder gevoel dan in de Focus II van m'n pa, komt waarschijnlijk door de elektronische stuurbekrachtiging in het nieuwe model. Het voelt allemaal wat minder sportief aan, heb ook meer het gevoel dat je moet corrigeren op de snelweg bij wind bijvoorbeeld.
[..]
Ik stuur altijd het origineel op en een kopietje/foto maak ik voor m'n eigen administratie. Helaas moet je nog wel per post opsturen en kan het dus nog niet digitaal.
Thanks beiden!quote:Op maandag 2 april 2012 20:24 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Ik heb ze daar mn eerste keer dat ik daar mee te maken kreeg gewoon ff gebeld,
maar ze willen het originele bonnetje opgestuurd hebben.
Dus gewoon in een envelopje douwen samen met de uitdraai van de bijbehorende rit-opdracht en dan komt t goed!
Als je de bon op tijd opstuurt krijg je gewoon uitbetaald wanneer je de desbetreffende rit ook uitbetaald krijgt. Maar ik neem aan dat je er geen vermogen in gegooid hebt, of heb je hem af moeten tanken?quote:Op maandag 2 april 2012 20:43 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
[..]
Thanks beiden!
Geld ben ik ongeveer een weekje kwijt toch? Op dit moment kan ik het gelukkig missen
15 euro aan dieselquote:Op maandag 2 april 2012 20:44 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Als je de bon op tijd opstuurt krijg je gewoon uitbetaald wanneer je de desbetreffende rit ook uitbetaald krijgt. Maar ik neem aan dat je er geen vermogen in gegooid hebt, of heb je hem af moeten tanken?
Ja, klopt, ik zat laatst ook op bijna ¤7,50 voor 4 liter ofzo. Ik heb die auto gewoon alsnog met brandend benzinelampje afgeleverd hoor :pquote:Op maandag 2 april 2012 20:59 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
15 euro aan diesel
maar de prijzen zijn om te janken. 186 voor benzine. WTF
Wat ik moest tanken was een Diesel, die hebben van die ribbels die je goed moet steken maar dat had ik eerst niet in de gaten. Toen ik ging tanken Sloeg die meteen "af".quote:Op maandag 2 april 2012 21:10 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Ja, klopt, ik zat laatst ook op bijna ¤7,50 voor 4 liter ofzo. Ik heb die auto gewoon alsnog met brandend benzinelampje afgeleverd hoor :p
Oogkleppen op en gewoon gaan!quote:Op maandag 2 april 2012 21:21 schreef Jieuwst het volgende:
was het nog maar van toepassing, dan ging ik nog wat vaker voor mn plezier een stuk rijden. Tegenwoordig wordt t wel érg duur helaas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |