Ze zullen je (als het goed is) niet uit gaan lachen. Maar of ze je verder kunnen helpen weet ik niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:33 schreef Elvenpath het volgende:
Beste fokkers ik zit met een probleem: ik heb enorm veel problemen in mijn thuissituatie. Verslaving en psychische problemen van een ander zijn hier de oorzaak van. Het is zo ver gekomen dat ik het thuis echt niet meer uit kan houden. Lichamelijk en psychisch ga ik er zelf ook (bijna) aan onderdoor. Nu wil ik dus naar de huisarts gaan om bijv. om urgentie te vragen voor een woning. Of ik wil met de woningbouwvereniging praten in de hoop dat ze me verder kunnen helpen. Nu ben ik alleen doodsbenauwd dat de huisarts of de mensen van de woningbouwvereniging me keihard in het gezicht zullen uitlachen en me niet verder kunnen/willen helpen. Misschien een rare gedachtegang in mijn hoofd maar kunnen artsen of medewerkers van de woningbouwvereniging mij wel helpen met mijn problemen?
Verdere info: ik sta voldoende tijd ingeschreven bij de woningbouwvereniging en ik kan het financieel betalen om op mezelf te gaan wonen.
Tips?
Beter met honden dan met katten en beter met kleine honden dan met St.Bernards maar je verhuurder moet er wel mee accoord gaan.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:57 schreef Elvenpath het volgende:
Helaas vergeten jullie allemaal één groot probleem: Ik heb twee kleine hondjes!!![]()
Die beesten betekenen alles voor me! En momenteel zou ik best een één kamer woning kunnen krijgen van circa 25 m2. ik sta namelijk lang genoeg ingeschreven voor zo'n woning. ik zou het financieel ook best redden. maar kan je wel met twee kleine hondjes in een woning waar de slaapkamer en woonkamer in één zitten?
(en voor deze woningen is het vereiste maximaal één persoonshuishouden)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |