Omdat we nog lang niet uitgepraat waren.quote:Van die wagelijke types, die zelf op hun 25e op zaterdagavond de bank niet meer afkomen met hun vriend/vriendin, "ik moet even overleggen of we dan kunnen, je bent er een beetje laat mee" als antwoord geven als je vraagt aan een van de 2 of ze ff een biertje mee gaan doen vanavond en alleen nog maar kring-verjaardagen geven waar alle stelletjes netjes om 11 uur naar huis gaanOftewel: mensen die veranderen in een tweekoppig monster zonder eigen identiteit, begin/halverwege hun twintiger jaren.
Wanneer je ze ermee confronteert, krijg je altijd het antwoord: "ja, maar die tijd heb ik wel gehad, ik ben volwassen geworden".
Nee.Inkakken en je bank niet meer afkomen is dus NIET hetzelfde als volwassen worden.
Natuurlijk loop je op je 26e niet 2 a 3 dagen in week meer ladderzat rond in de kroeg met je vrienden en ga je niet meer met z'n allen naar zuipoorden op vakantie, maar dat wil niet zeggen dat je achter de geraniums moet gaan zitten.
Bijna elk gezond mens begint rond z'n 25e-30e wel een keer een serieuze relatie en gaat samen wonen, dat is normaal. Maar dat gelul over 'volwassen worden' en helemaal inkakken om een burgerlulletje of trutje te worden; wat een onzin.Alsof je leven voorbij is ofzo.
18+ jaquote:
Zowel bij mannen als vrouwen zie je dat heel erg idd. Een vriend die een serieze relatie krijgt en dan niet meer mee wil stappen onder het mom van "je moet het niet opzoeken" en "ik kan voor verleidingen komen te staanquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat we nog lang niet uitgepraat waren.
rly? alles was nog niet gezegd?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat we nog lang niet uitgepraat waren.
ik kijk het nog even aan...quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:11 schreef Chai het volgende:
Jawel, maar nog niet iedereen had de kans gekregen.
quote:
En dan anderen inkakken/duf verwijtenquote:Natuurlijk loop je op je 26e niet 2 a 3 dagen in week meer ladderzat rond in de kroeg met je vrienden
Ik had wel nieuw deel aangeklikt (vandaar dat de OP ook mee kwam), dacht dat hij dan automatisch gekoppeld werd? :Squote:Op woensdag 28 maart 2012 12:58 schreef Lithia het volgende:
Nja, gekoppeld. Als niemand echt meer wat toe te voegen heeft, dan gaat ie vanzelf dicht.
Neuh, moet je aanvragen. Daarna gaat het pas automatisch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had wel nieuw deel aangeklikt (vandaar dat de OP ook mee kwam), dacht dat hij dan automatisch gekoppeld werd? :S
Echt hèquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan anderen inkakken/duf verwijten.
Ook zoiets, vrijgezelligquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:08 schreef Geester het volgende:
/care.. Ik blijf jong & vrijgezellig & lelijk
Ja ongelofelijk! Ik had vorig jaar een paar meiden in de klas die dat gewoon benoemden als hetgeen waar ze naar toe werkten, ze konden er niet op wachten. Ook konden ze er niet op wachten om van dat lastige lange haar er af te halen, ze laten het nog wel even staan omdat ze mooi op de trouwfoto's wilden staan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:59 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die zo snel mogelijk aan hun huisje boompje beestje willen beginnen en niet kunnen wachten volledig in de maatschappij opgenomen te worden
Waar moest ik anders 16 jarige meisje hosselen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:09 schreef sinepedraap het volgende:
Mensen die elk weekend in de kroeg bier blijven drinken tot hun 25ste
Facebook, parkeerterrein van je school in je Golf, maar ja centrum van de stad is ook een goede ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:13 schreef Piethur het volgende:
[..]
Waar moest ik anders 16 jarige meisje hosselen?
Ja want andere mogelijkheden zijn er nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:09 schreef sinepedraap het volgende:
Ik heb geen geld voor een Golf en een Nike petjequote:Op woensdag 28 maart 2012 15:14 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Facebook, parkeerterrein van je school in je Golf, maar ja centrum van de stad is ook een goede ja.
Jawel maar dan lopen ze er niet bij als een kudde kwetsbare lammetjes die zich moeten bewijzen tegenover elkaar. Je zou het ook nog bij de hockeyvereniging kunnen proberen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:15 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja want andere mogelijkheden zijn er niet
Gewoon hosselen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:18 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ik heb geen geld voor een Golf en een Nike petje
Sowieso 'stoer' bier drinken in de kroegquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:09 schreef sinepedraap het volgende:
niet? fuck.. en als ik dat wél doe op m'n 26e?quote:Nee. Inkakken en je bank niet meer afkomen is dus NIET hetzelfde als volwassen worden.
Natuurlijk loop je op je 26e niet 2 a 3 dagen in week meer ladderzat rond in de kroeg met je vrienden en ga je niet meer met z'n allen naar zuipoorden op vakantie, maar dat wil niet zeggen dat je achter de geraniums moet gaan zitten.
Zodra het mag moet je het eigenlijk niet meer doen nee. Zowel bij de 16 grens als bij de 18 grens. En 21 grens tsja dat is voor mensen die het niet kunnen accepteren dat ze eens volwassen moeten worden en niet zo kinderachtig moeten doen har harquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:24 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Sowieso 'stoer' bier drinken in de kroeg. Leuk voor als je 15 bent misschien.
dan ben je kinderachtig..quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
niet? fuck.. en als ik dat wél doe op m'n 26e?
stel je voor..als je iets laten plezier beleeftquote:
Ik maak me eerder zorgen om het feit dat je op je 26ste nog plezier beleeft door veel bier te drinken in de kroeg. Misschien heel af en toe, maar niet met de regelmaat zoals in dit topic bedoelt werd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
stel je voor..als je iets laten plezier beleeft
Gelukkig dat je die onderscheid al zelf maakt..en veel bier drinken omdat het moetquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:48 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik maak me eerder zorgen om het feit dat je op je 26ste nog plezier beleeft door veel bier te drinken in de kroeg. Misschien heel af en toe, maar niet met de regelmaat zoals in dit topic bedoelt werd.
quote:
nah, alcoholist, maar toch bedankt voor de inputquote:
Plakkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:32 schreef AdoraBelle het volgende:
Tja... je moet zelf wat van je leven maken. Als je de hele tijd op de bank blijft plakken met je vriendin dan wordt het nooit wat natuurlijk.
De bro's before ho's opmerking wordt hier denk ik ook niet helemaal goed geïnterpreteerd denk ik. Natuurlijk moet je met je vrienden blijven chillen maar je hoeft ze echt niet elke week te zien. Krijg echt het idee dat als iemand niet mee wil hij voor saaie drol wordt uitgemaakt. Je kan gewoon af en toe met een goede vriend of met meerdere goede vrienden iets ondernemen maar ik zou zelf ook nee zeggen tegen tot een uur of 5 zuipen in de stad op een zaterdagavond. Dat wordt hier in mijn vriendenkringen ook gewoon geaccepteerd hoor. En dan ook nog lekker de hele zondag geen flikker uitvoeren en met een kater op bed liggen? Ook leuk om gedaan te hebben, doe het nog steeds op gelegenheden (feesten) maar echt niet meer standaard. Accepteer het nou eens jongens! Mensen worden ouder, er gaan andere dingen spelen, ze hebben het druk of gewoon simpelweg geen zin meer in dat gedoe.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:38 schreef Donnis het volgende:
Achja 'bro's before ho's' kreten zijn ook altijd zo overdreven. Uiteindelijk vind je toch een vrouw waar je je leven mee gaat delen en die gaat echt wel voor je 'bro's' waarvan ik nog maar moet zien of je ze over 10 jaar nog steeds hebt. Neemt niet weg dat ik nog steeds volle bak aan het partyen ben of ik nou vriendin heb of niet.
Wat bedoel je nou precies? Dat je helemaal boven je 16e niet meer naar de kroeg moet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:24 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Sowieso 'stoer' bier drinken in de kroeg. Leuk voor als je 15 bent misschien.
Goed gezegd.quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:20 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
... Echter, op deze leeftijd ga ik ook niet meer elke week de kroeg in en "me dom lamzuipen". ')
Nee, ik werk door de week, en in het weekend en avonden ga ik lekker sporten, of toeren met de auto, ergens wandelen, of een festival bezoeken, of een sportevenement bezoeken, een weekendje weg, een stad bezoeken, mijn gezicht laten zien bij mijn eigen familie, of gewoon met vrienden met goed weer het terras op, bij minder goed weer een DVD-marathon of een pokeravondje houden of iets soortgelijks, naar het theater of iets anders leuks. Of gewoon lekker een hele zondagmiddag sport kijken (voetbal, F1, wielrennen, tennis etc.). Genoeg hobby’s en interesses, genoeg vermaak. Nogmaals, het gaat om de invulling van je leven. Er is zo veel meer dan burgerlijk niksen op de bank. Je leeft tenslotte maar één keer…
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |