beter tietentruitje aan volgende keer!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:46 schreef Mss het volgende:
Mijn telefoon ging 1 dag buiten de garantie kapot. En toen wilde Tmobile ook niks voor me doen
Goeden tipquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
beter tietentruitje aan volgende keer!!
nee, want ik maak geen egocentrische TT's in capslockquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ik las: happy barfday![]()
![]()
Skjoe gij lapohunterDon't turn into spees kthxbye
Ik loldequote:Op woensdag 28 maart 2012 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, want ik maak geen egocentrische TT's in capslock
Ik snapquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat soms te hard, en het is druk op werk. Als ik dan thuis kom en er zitten drie topics vol heb ik de puf ff niet meer
zo gaat dat met vlagen!
Ja, gestaagquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik snap![]()
Zolang het slinken maar gestaag doorgaat![]()
Kud je hebt me ingehaaldquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, gestaag
Ik heb vorig weekend nogal heftig gedaan en dat ben ik nog steeds aan het lozen
En mijn jurkjes zijn allemaal te klein, maar da's een extra stimulans weer.
Zit nog steeds op min dertien gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My hovercraft is full of eel.
Joah je loopt nog steeds voor op je 'schema' tochquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, gestaag
Ik heb vorig weekend nogal heftig gedaan en dat ben ik nog steeds aan het lozen
En mijn jurkjes zijn allemaal te klein, maar da's een extra stimulans weer.
Zit nog steeds op min dertien gelukkig
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:12 schreef BGTes het volgende:
Ik ga maar even boodschappen doenoh, gaat het niet door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja dat wel!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Joah je loopt nog steeds voor op je 'schema' toch![]()
![]()
Alvast dibs op je jurk-pics voor laterz![]()
Hurrderderrp
Nee ik loop het deze week net misquote:
Thehehe zolang je nog op schema zit ist nog steeds uber goei busyquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat wel!
Volgens het schema moet ik vrijdag op 87,5 zitten en vanmorgen was het 86,8. De voorsprong wordt wel minder tho
ik zou er bijna friet voor gaan etenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe zolang je nog op schema zit ist nog steeds uber goei busy
Als dat eenmaal niet meer zo is; moet ik je flink op je donder geven en krijg je billenkoek![]()
Oh balen... Dan heul erg duimen voor volgende weekquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:14 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee ik loop het deze week net misMisschien volgende week.. Dan komen er meer appartementjes vrij. *duimt*
Great hair-hourquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik had gisteravond een great hair-hour. Nu ben ik nutty professor.
Pics!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Great hair-hourZit inderdaad heel mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja toen ging ik slapen, dus was het uur voorbij
Voor de beeldvorming: Gisteravond:
vanmorgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooo hihih purrpurrquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou er bijna friet voor gaan eten
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zit inderdaad heel mooi![]()
[ afbeelding ]
vanmorgen:Pretty curlsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je hoofd
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Great hair-hourGasp wat ben jij toch een lekker dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zit inderdaad heel mooi![]()
[ afbeelding ]
vanmorgen:KrulliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Euh.. no happy face though... you scarez me a lil![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
OK ik ging dus even googlemappen op Torhout
Bij de beiaard?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, 1 na laatste hotelkamer geboekt.
Het ging me meer om die pokke-afstandquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ohai ouwbolligen belgischen stad
[..]
Bij de beiaard?
quote:
Ik werd wakker en ik zag er zo uit. Ik kon niet blij kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Krullies![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gasp wat ben jij toch een lekker ding
[..]
Krullies![]()
Jup I knowquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het ging me meer om die pokke-afstand![]()
![]()
En ja, Beiaard. Ik weet nog niet of BB mee gaat, maar anders deel ik 'm wel met zekere andere deerne
ik zal naar een belgenbruiloft gaan zonder zuipen, uhuhquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:29 schreef PriemGirl het volgende:
En zeg niet dat 28 april niet je zondigdag is !!!!11!11!!!1EINZ!!![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zal naar een belgenbruiloft gaan zonder zuipen, uhuh![]()
Afschrapen en verder eten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:31 schreef Loqi het volgende:
er halverwege je tosti achter komen dat er schimmel op je brood zitgoede morgen
daar begon ik mee jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Afschrapen en verder eten.
Als een eckt vies wijf
ik zal vanavond nog es polsenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Wanneer weet je meer van BB trouwens? We moeten volgende week het officieel aantal doorgeven aan onze zaal namelijk
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:31 schreef Loqi het volgende:
er halverwege je tosti achter komen dat er schimmel op je brood zitgoede morgen
Thxquote:
Als het groene en het haar overheerst; zou ik em toch maar weggooien jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:33 schreef Loqi het volgende:
[..]
daar begon ik mee jaheb hem toch al half op, maar tis wel erg veel
ook niet zien tijdens t maken ofzo
fuuuu
Met in het midden een wit vachtjequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
of, in het mooiste stadium, zwartte!
En datquote:
ik heb net foots gemaakt maar ik moet nu rennen naar de tram, als ik thuis ben zal ik even online gooienquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb net foots gemaakt maar ik moet nu rennen naar de tram, als ik thuis ben zal ik even online gooien
Ze zijn ook niet uitermate boeiend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:09 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik heb alleen dit topique bijgelezen, de twee van gisterenavond vind ik wel gescheten
Ah, mooi zoquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet uitermate boeiend.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg een sms
Was het van de post dat de dinsdag na Pasen gewerkt moest worden.(En dan werk ik niet eens.
)
Is dat speciaal ook dan? Is toch weer een normale werkdag?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kreeg een sms
Was het van de post dat de dinsdag na Pasen gewerkt moest worden.(En dan werk ik niet eens.
)
Blijkbaar. Zal wel "speciaal" zijn omdat er meer post dan normaal is, want maandag wel dicht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Is dat speciaal ook dan? Is toch weer een normale werkdag?
Haha okay.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar. Zal wel "speciaal" zijn omdat er meer post dan normaal is, want maandag wel dicht.
Zal mij een rotzorg zijn.
Dus dan zouden ze allemaal dinsdag vrij krijgen zodat er op woensdag al helemaal een shitload aan post klaarligt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar. Zal wel "speciaal" zijn omdat er meer post dan normaal is, want maandag wel dicht.
Zal mij een rotzorg zijn.
Waarschijnlijk een waarschuwing van 'het wordt dus een bende dinsdag'quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus dan zouden ze allemaal dinsdag vrij krijgen zodat er op woensdag al helemaal een shitload aan post klaarligt?
Oh zoquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een waarschuwing van 'het wordt dus een bende dinsdag'
Is dat niet alleen omdat ze nu ff pauze hebben?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:25 schreef Dwyn het volgende:
Kneuzen, zitten hier de schoonmakers in hun auto met alles open, muziek te luisteren. En wie er mag er meegenieten?
Ja, ze zullen wel pauze hebben, maar dan nog.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is dat niet alleen omdat ze nu ff pauze hebben?Of is het al de hele dag?
Geen probleem.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:24 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik later een moeder word die het persé nodig vindt om elk poep-/plas- en kolfverhaal van de kleine op fb te zetten... Sla me even keihard...![]()
Ik snap toch echt niet dat je even moet delen hoe je je borsten net hebt zitten kolfen etc etc...quote:
Oh ja, ik stoor me er nooit echt aanquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ze zullen wel pauze hebben, maar dan nog.Ik vind mensen die keihard muziek luisteren in de auto sowieso aso.
Ik woon helaas langs een drukke weg waar vrij regelmatig mensen langs rijden die knetterhard de radio aan hebben staan. Ik kan soms niet eens mijn raam open houden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ja, ik stoor me er niet echt aanVooral als het de radio is.
of een feesboek van je bebbe!quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:24 schreef PriemGirl het volgende:
Als ik later een moeder word die het persé nodig vindt om elk poep-/plas- en kolfverhaal van de kleine op fb te zetten... Sla me even keihard...![]()
Truequote:Op woensdag 28 maart 2012 12:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
of een feesboek van je bebbe!
'vandaag heb ik lekker aan mama's tiet gelebberd. en mn luier volgepoept.'
Ik ken ook een paar van die koppels ja en ik snap ook niet waarom je in godsnaam een account zou delenquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrueOf koppels die hun fb delen... Waarom 1 fb voor "Derp en derpina herpinson" en als ze dan posten staat er bij "Derpina: blaat bla over 9000 truestory.gif"
Ik snap de gedachtegang niet om als koppel een fb account te hebben...
Maar goed; wie weet welke achterlijkheden ik ga doen als ik moeder word.. Ga ik ook kerstkaarten sturen met mijn beebie er op
Basisschoolquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:46 schreef RenRen- het volgende:
Zo, ik ben weg. Geen docent en iedere paar seconden een enorme prop tegen mn hoofd
JAAAAquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar van die koppels ja en ik snap ook niet waarom je in godsnaam een account zou delen![]()
Maar koppels die ieder een eigen account hebben en consequent elkaars status liken en bij elkaar gaan reageren hebben ook niet echt een spannend leven volgens mij... Zegt er eentje 'ik voel me niet zo lekker vandaag.' Komt de ander meteen met ' beterschap he!' Waarom doe je dat, als je toch samenwoont...
Jepquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JAAAADat snap ik dus ook niet
Voortdurend reageren op elkaar via fb... You... live... together....
![]()
Heerlijke fb frustraties weer![]()
Zo jammer dat ze 20 zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Basisschool![]()
Dan zou ik ook weggaan ja...
één feesboek ....quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrueOf koppels die hun fb delen... Waarom 1 fb voor "Derp en derpina herpinson" en als ze dan posten staat er bij "Derpina: blaat bla over 9000 truestory.gif"
Ik snap de gedachtegang niet om als koppel een fb account te hebben...
Maar goed; wie weet welke achterlijkheden ik ga doen als ik moeder word.. Ga ik ook kerstkaarten sturen met mijn beebie er op
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
en met deze frustraties ga ik nog wat werk verzetten![]()
Oh, ik mijn man ook wel eens hoorquote:
goeden doelen moeten ze afschaffen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:04 schreef Dwyn het volgende:
Goeden doelen bij supermarkten.![]()
Alsof je al voor je lol daar komt.
Ze staan in de stad ook altijd zo lekker te stalken... Probeer er altijd maar zo snel mogelijk voorbij te lopen, irritante lui...quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:04 schreef Dwyn het volgende:
Goeden doelen bij supermarkten.![]()
Alsof je al voor je lol daar komt.
Ja dat sowieso. Ik ga niet 5 euro doneren in de portemonnee van de bestuurders.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
goeden doelen moeten ze afschaffen.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:08 schreef BGTes het volgende:
Toen een meisje vroeg of we donateurs wilden worden van het astmafonds, zei mijn vriend: "Nee, ik geloof in natuurlijke selectie"![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:08 schreef BGTes het volgende:
Toen een meisje vroeg of we donateurs wilden worden van het astmafonds, zei mijn vriend: "Nee, ik geloof in natuurlijke selectie"![]()
ik roep altijd 'nee dankjewel' voordat ze uberhaupt uitgesproken zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben altijd heel bot, als er zo'n menneke op me af komt rennen met een fotomap vol zielige negertjes zeg ik meteen: bespaar jezelf je verhaal want ik doe het toch niet!
En dan kijken ze boos
ja, verschrikkelijk, iedereen mijdt je tenslotte als de pestquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
het lijkt me ook een kutbaan tot en met
Ja, die ook.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
of die roemeense bedelaars bij de ingang van de appie
met van die trekharmonica'squote:Op woensdag 28 maart 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
Die zijn in Maastricht gebandquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
Hahahaquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb net een probleem waar we al een week mee kampen opgelost. En toen riep ik heel hard: 'OMG IK BEN BRILJANT!'
Die koppenEuhhh??
Eh bah, niet fijn..quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:14 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ik stikte net in een slokje water!
Viel van het hoesten half van de bank af en kreeg sterretjes voor m'n ogen.
Like een eckten dramaqueen
Nee zeker niet, maar ik moest wel grinniken om mezelf.quote:
hehe, ik verslikte me van de week in een slok limonade *sproei* over mn toetsenbordquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:14 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ik stikte net in een slokje water!
Viel van het hoesten half van de bank af en kreeg sterretjes voor m'n ogen.
Like een eckten dramaqueen
Whahaha fijn ja met limonade.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:17 schreef Loqi het volgende:
[..]
hehe, ik verslikte me van de week in een slok limonade *sproei* over mn toetsenbordheb er toetsen uit moeten halen omdat ze vast geplakt zaten
Ah dan weet ik nu ook wat ik me daarbij voor moet stellenquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:20 schreef Diconnected het volgende:
Klinkt als mijn goede stik-actie bij de meet van SQ afgelopen november Jackie
Oja, ik ging nog even een pakje ophalen bij het postkantoor, tot zo!
Oja, dan zou ik ook gekozen hebben voor sproeien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:20 schreef Loqi het volgende:
Het wat sproeien of stikken helaasplakzooi
en nu even mn nagels zo kort mogelijk doen.. ga opa en oma helpen verhuizen een dezer dagen
Ikke nog helemaal nie... Gister wel 3x opgehouden, toen deed het 's avonds wel een beetje pijn toen het wel moest..quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:03 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb vandaag al 3x gepoept, mijn god
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben altijd heel bot, als er zo'n menneke op me af komt rennen met een fotomap vol zielige negertjes zeg ik meteen: bespaar jezelf je verhaal want ik doe het toch niet!
En dan kijken ze boos
D'uh belgische bandquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:18 schreef Diconnected het volgende:
Triggerfinger - I follow rivers is echt machtig mooi
Daar was ik ook bij, was idd echt vetquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:27 schreef megamandy het volgende:
Triggerfinger staat in het voorprogramma bij RHCP, twijfel nog steeds. Vorige keer in t Goffertpark was RHCP echt super gaaf.
Maar toen zat Frusciante er nog bij
Oja die knakker was ik vergetenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Daar was ik ook bij, was idd echt vetalleen die Mickey nog wat in het voorprogramma, my gawd wat een drama
Ja hequote:Op woensdag 28 maart 2012 15:18 schreef Diconnected het volgende:
Triggerfinger - I follow rivers is echt machtig mooi
Watwatwat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Mss het volgende:
Lekker gefaald met Sjaan. Ik heb wel 3 hele dingen gekocht bij de Sephora
Mwehehehe.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Twee eyeliners en een lipgloss. Ik ben de vorige keer te hard losgegaan
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Twee eyeliners en een lipgloss. Ik ben de vorige keer te hard losgegaan
Loopt die ene tjappie nog steeds rond daar?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Leidinggevenden die om vijf voor half 4 melden dat we het systeem vanaf half 4 niet meer kunnen gebruiken.
Man, zeg dat eerder. Dan had ik vanmorgen niet staan opruimen
Handig.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
Leidinggevenden die om vijf voor half 4 melden dat we het systeem vanaf half 4 niet meer kunnen gebruiken.
Man, zeg dat eerder. Dan had ik vanmorgen niet staan opruimen
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Loopt die ene tjappie nog steeds rond daar?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Gisteren had ik een gesprek met hem (over wat ik precies doe, hoelang ik nog blijf werken, vragen, opmerkingen). En toen zei hij: 'Ik word echt schijtziek van dat gelul hierzo! Dat geroddel komt me de neus uit!'
En toen ze ik: 'Misschien moet je dan eens wat meer communiceren, dan hoeven wij niet onderling te bespreken wat er allemaal gaande is hier.'
Toen werd ie vet pissig![]()
'EN DAT WIL IK NU NIET BESPREKEN! DAAR GAAN WE HET NIET OVER HEBBEN!'
Euhhhhhhhhhhhhhhh okay
Hij sloot trouwens af met: 'Als er iets is, zakelijk of prive, kun je altijd naar me toekomen. Mijn deur staat altijd open. Ik heb het gevoel dat ik een beetje gemeden word door jullie.'
JOH?!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Gisteren had ik een gesprek met hem (over wat ik precies doe, hoelang ik nog blijf werken, vragen, opmerkingen). En toen zei hij: 'Ik word echt schijtziek van dat gelul hierzo! Dat geroddel komt me de neus uit!'
En toen ze ik: 'Misschien moet je dan eens wat meer communiceren, dan hoeven wij niet onderling te bespreken wat er allemaal gaande is hier.'
Toen werd ie vet pissig![]()
'EN DAT WIL IK NU NIET BESPREKEN! DAAR GAAN WE HET NIET OVER HEBBEN!'
Euhhhhhhhhhhhhhhh okay
Hij sloot trouwens af met: 'Als er iets is, zakelijk of prive, kun je altijd naar me toekomen. Mijn deur staat altijd open. Ik heb het gevoel dat ik een beetje gemeden word door jullie.'
JOH?!
Volgens mij heb ik nog een compleet nieuwe primer staan, hebben? Ik gebruik 'm toch niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:47 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet eigenlijk nog alleen een Sephora mascara hebben en nog een primer, maar voor de rest weet ik het ook niet. Dus ik koop maar even niks en ga wel over op Catrice ofzo
Wat? De mascara of primer?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog een compleet nieuwe staan, hebben? Ik gebruik 'm toch niet.
Bedacht ik me later, primer dus.quote:
Of aan iedereen laten weten dat ze zo een brazilian wax krijgt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:55 schreef BGTes het volgende:
Bjoetiebloggers die zeggen dat ze zo'n zware baan hebben en echt hoor van 9 tot 6 hard aan het werk zijn elke dag, en dan vervolgens op twitter 'even een uurtje in de zon zitten hoor' en 'hihi even in de Jacuzzi'
IK WIL HEUL NIET WETEN WAT ANDEREN MET HUN DOOS DOEN.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Of aan iedereen laten weten dat ze zo een brazilian wax krijgt.
Ah oke. Ja misschien ga ik v/d week nog, dus ik hou me iig aanbevolen mocht ik hem toch niet kopenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bedacht ik me later, primer dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Argh.. stomme twijfels.. BE GONE
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Hij loopt niet weg.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah oke. Ja misschien ga ik v/d week nog, dus ik hou me iig aanbevolen mocht ik hem toch niet kopen
Of dat ze hun boobs aan het kolven zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
IK WIL HEUL NIET WETEN WAT ANDEREN MET HUN DOOS DOEN.
Idd. Maja bjoetieglans doet het dus wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
IK WIL HEUL NIET WETEN WAT ANDEREN MET HUN DOOS DOEN.
Ik ben nog in shock dat ze meer dan modaal verdienenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:55 schreef BGTes het volgende:
Bjoetiebloggers die zeggen dat ze zo'n zware baan hebben en echt hoor van 9 tot 6 hard aan het werk zijn elke dag, en dan vervolgens op twitter 'even een uurtje in de zon zitten hoor' en 'hihi even in de Jacuzzi'
Of dat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Of dat ze hun boobs aan het kolven zijn![]()
omg zo een brazilian zo zenuwachtig aaah!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:55 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Of aan iedereen laten weten dat ze zo een brazilian wax krijgt.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... busmaatschappij mailt me dat de meeste luxe bus toch gaat lukken.. ook al zijn we met 2 personen meer dan wat aangegeven wordt wat ze eigenlijk kwijt kunnen... Ok.. is natuurlijk best.. Maar is het gek dat ik nu toch beetje panisch ben dat men praktisch op elkaars schoot gaat moeten zitten achterin?![]()
Hij toont verder wel erg relaxt.Passen daar 26-28 mensen in???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Argh.. stomme twijfels.. BE GONE
Edit: dit was natuurlijk maar een gedeelte van de bus zie ik nu pas![]()
sorry Priem
Ik zeg: doen die busziet er relaxt uit, en mensen zullen niet alleen stilzitten denk ik en af en toe ook wel lopen enzo. Komt goed schatje
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:56 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... busmaatschappij mailt me dat de meeste luxe bus toch gaat lukken.. ook al zijn we met 2 personen meer dan wat aangegeven wordt wat ze eigenlijk kwijt kunnen... Ok.. is natuurlijk best.. Maar is het gek dat ik nu toch beetje panisch ben dat men praktisch op elkaars schoot gaat moeten zitten achterin?![]()
Hij toont verder wel erg relaxt.Ziet er goed uit! Volgens mij loop het wel los hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Argh.. stomme twijfels.. BE GONEEn wss zullen er tijdens de reis mensen ook een beetje heen en weer waggelen.
Richting de bar ofzo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Volgens mij loop het wel los hoorEn wss zullen er tijdens de reis mensen ook een beetje heen en weer waggelen.
Officieel 24; maar 26 moet ook passen; geven ze aanquote:
En anders op de grond zittenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Officieel 24; maar 26 moet ook passen; geven ze aanNot a really comforting answer though
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja.. niet voor 2.5 uurquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En anders op de grond zittenOf op het dak
![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
Hier achter kunnen er normaal 9 zitten; maar is ruim zat om 11 mensen in te proppen (gaven ze dus aan):Ik maak maar een garpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja.. niet voor 2.5 uur![]()
![]()
Hier achter kunnen er normaal 9 zitten; maar is ruim zat om 11 mensen in te proppen (gaven ze dus aan):Maar als ik rugleuningen tel, kom ik al op meer dan 9. Of tel ik nou verkeerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja.. niet voor 2.5 uur
Kweetquote:
Langsgaan en 11 mensen erin zetten een optie?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
KweetIk baal alleen dat het nu weer anders is dan eerst...
En vooral omdat ze eerst aangeven dat er echt niet meer dan 25 mensen in kunnen; en nu - nu de andere bus uiteraard geboekt is - het geen probleem is om 26 mensen kwijt te kunnen
Dus tjah... Misschien ga ik wel even langsAl is het maar om mijn gemoedsrust wat te sussen
Hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ben nog in shock dat ze meer dan modaal verdienen
Ja dat snap ik inddquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
KweetIk baal alleen dat het nu weer anders is dan eerst...
En vooral omdat ze eerst aangeven dat er echt niet meer dan 25 mensen in kunnen; en nu - nu de andere bus uiteraard geboekt is - het geen probleem is om 26 mensen kwijt te kunnen
Dus tjah... Misschien ga ik wel even langsAl is het maar om mijn gemoedsrust wat te sussen
Uh, dat schreef ze op haar persoonlijke blog?quote:
Hier achter kunnen er normaal 9 zitten; maar is ruim zat om 11 mensen in te proppen (gaven ze dus aan):Plaats zat toch? Dan moeten gewoon alle sprieten samen daar achterin gaan zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ja.. niet voor 2.5 uur
吴 曼 迪
Ooh dacht al, dat ga je toch niet op je bjoetieblog zetten, die kleine kinderen weten niet eens wat modaal betekendquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uh, dat schreef ze op haar persoonlijke blog?
Oh ik dacht dat je het zo bedoelde van: WAAR BASSEER JE DAT NOU WEER OP?!quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dacht al, dat ga je toch niet op je bjoetieblog zetten, die kleine kinderen weten niet eens wat modaal betekend
Of ik leg me gewoon compleet over die tafel heenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Plaats zat toch? Dan moeten gewoon alle sprieten samen daar achterin gaan zitten.
Zoiets merkte ik al uit je reactie opquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het zo bedoelde van: WAAR BASSEER JE DAT NOU WEER OP?!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zoiets merkte ik al uit je reactie op
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
wil niet eens een handtekening van Gers Pardoel voor me regelen WAT IS DEZEN?!
Hij treed op in de mac vanquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:18 schreef megamandy het volgende:
[..]misschien is het zijn tweelingbroer
Hoerenlijst?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
op m'n oude vmbo-school hebben ze zo'n banga lijst...
Oh da's wel leuk, toch? Of vindt hij van niet? (Gers dan he, niet Ronaldquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij treed op in de mac van![]()
Om 5u en dat is precies de tijd datmoet beginnen
Lucky him. Zal wel 1 kinderfestijn worden. Ronald McDonald is er ook
jupquote:
Wat?! Nee toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:32 schreef megamandy het volgende:
![]()
Al die mensen wat hun geld terug willen omdat ze Pukkelpop overleefd hebben.
Jaquote:
Stelletje profiterende kutmensenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawas net weer even in het nieuws dat ze het geld van het kaartje terug wilde en van eet en drankbonnen
Mehh. Hij vindt het leuk dat ze gewonnen hebben, maar met Gers heeft ie niet zoveelquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh da's wel leuk, toch? Of vindt hij van niet? (Gers dan he, niet Ronald)
Naaktfoto's bij ons ging er iedere maand wel een andere vmbo'er over het schoolpleinquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
http://www.rtvdrenthe.nl/(...)bare-scholen-drenthe
Zal ik een valse lijst shoppen om te kijken of hij in de media komt?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:50 schreef Lindytje het volgende:
Priem, wat een bazen bus!!!![]()
![]()
Komen wij aan gekacheld in onzen gedeukten starlet![]()
![]()
Ik zal om de hoek parkeren
Ohnee, we komen natuurlijk met de taxi vanaf ons hotel
Bietje proppen, past best danquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als het maar past![]()
Goeien taxi'sWhich reminds me: Ik moet de taximaatschappij nog bellen zodat ze 's nachts paraat staan (ik zal je hun nummer anders ook wel doorgeven.. Taxi's zijn verder niet zo gekend in België namelijk
)
Jullie zaten in zedelgem; toch? Niet te doen om te lopen iddquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bietje proppen, past best dan
Ohja... dat is wel hendig idd dan! Heen lukt vast wel, 's nachts echter...
En het is maar 8 km, maar dat ga ik toch echt niet lopen![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jullie zaten in zedelgem; toch? Niet te doen om te lopen idd![]()
Goei.. ik ga me eens naar de winkel sleuren
Fijne avond dames![]()
quote:
Ik werd net bijna aangereden door 1quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:21 schreef IJsdraakje het volgende:
NIET WEER DIE IJSCOTRUCK ONDER M'N RAAM.
Of ergens, ik hoor 'm wel, maar zie 'm niet.
Ik heb nu z'n suffe deuntje in m'n kop zitten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik werd net bijna aangereden door 1
Geen idee maar het stond op de webshop ernaastquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat is er mis met gewoon spelen.
Al is zo'n barbapappa gewoon tof.
Die kutdeuntjes jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb nu z'n suffe deuntje in m'n kop zitten.Potdomme 10 minuten onder m'n raam gaan staan.
(Naja, een plek waar 'ie goed hoorbaar, maar minder zichtbaar is.)
Vooral Barbabob.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee maar het stond op de webshop ernaast![]()
En ja, Barbapapa
ook voor een euro bij de jumbo?quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:14 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb een megabloemkool. Volgens mij kan ik daar drie dagen van eten.
Extra gatjes zijn nice.quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ook bloemkool gegeets.
En een gatje bijgeboord in mijn riem
Ik weet.quote:
Shhhh be quiet youquote:
Have fun!quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:13 schreef Diconnected het volgende:
Onderweg naar le date! I haz a nervous
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:13 schreef Diconnected het volgende:
Veel plezier!quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:13 schreef Diconnected het volgende:
Hmmz, zulken mooien tips krijg ik nou nooit op feestboek...quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... gevolg van het kolfverhaal vandaag: Ontstoken borsten kun je het beste oplossen door nat maandverband in de diepvries te stoppen en daarna op je borsten te leggen![]()
Dezen tip werd je aangedragen door lieven fb moeders op priems pageUr very much welcome
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
Dus... gevolg van het kolfverhaal vandaag: Ontstoken borsten kun je het beste oplossen door nat maandverband in de diepvries te stoppen en daarna op je borsten te leggen![]()
Dezen tip werd je aangedragen door lieven fb moeders op priems pageUr very much welcome
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:45 schreef PriemGirl het volgende:
PLASSEXquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:55 schreef Diconnected het volgende:
Op dfe ophaal plek, nu wachten op meneer, en ik moet plasseeeeeeen mygod
Ah niet eens groenten?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn vader was de hele dag thuis, dus wij aten bagger.
Neuh, alleen vleesch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Friet met heel veel mayo en snacks?
Biefstuk. Wel lekker, maar niet echt een complete maaltijd ofzo.quote:
Suede kijkt je nog steeds aan. Kun je in de week van pasen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
En morgen is het ook weer bagger, want niet thuis eten.
Vast wel een dag.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Suede kijkt je nog steeds aan. Kun je in de week van pasen?
IK ook, vanaf 11 uur of ik ga niet naar collegequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vast wel een dag.Woensdagen heb ik sowieso vrij nu.
Alleen biefstuk?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Biefstuk. Wel lekker, maar niet echt een complete maaltijd ofzo.
Oeh... I seez options.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK ook, vanaf 11 uur of ik ga niet naar college
Waarom denk je dat ik eerder zei dat het bagger was?quote:
Ik ga me nog even 2 dagen netjes gedragen qua eten want zaterdag 2x uit etenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
En morgen is het ook weer bagger, want niet thuis eten.
Da's tenminste nog een leuke reden, ik zit tot etenstijd op de uni.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ga me nog even 2 dagen netjes gedragen qua eten want zaterdag 2x uit eten![]()
Lunchen met vriendinnen en uit eten met
Haha, ja da's nu wel duidelijk...quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik eerder zei dat het bagger was?
Even kijken waar ik zin in heb.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha, ja da's nu wel duidelijk...![]()
Morgen iets gevarieerdere bagger?
mani's?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
Een mani... 2 mani's.. manies... mani.... manussen ? Euh... Wat moet dat zijn?
maniakkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
Een mani... 2 mani's.. manies... mani.... manussen ? Euh... Wat moet dat zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |