Ja die gaan trouwen met een Turkse man maar krijgen een andere achternaam, snap je. Is best belangrijk daar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:46 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
en wat heeft ze met de dochters gedaan?
Ga dan naar een spermabank, kansen spreiden en zo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:46 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat zou ik misschien ook wel overwegen, een nakomeling via een draagmoeder en dan een gegoede opvoeding laten genieten in een pleeggezin, ik geen last ervan en toch doorvaart der genen.
dus dan neem je kinderen om er zeker van te zijn dat je de laatste 10 jaar van je leven af en toe bezoek krijgtquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:18 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tja en dan ken je alleen de mensen van het verzorgingstehuis die alleen maar kletsen over hun kinderen, die jij niet hebt en dus geen bezoek krijgt van de buitenwereld. Als je verkeerd behandeld word of tegen je wil daarbinnen is er niemand die het voor je op kan nemen. Dan ben je gewoon een klein kind dat niks te vertellen heeft.
Of flink wat onveilige seks hebben overal en dan ouderschap van je kind niet accepteren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:48 schreef Id_do_her het volgende:
Ga dan naar een spermabank, kansen spreiden en zo.
Daar voel ik me te goed voorquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ga dan naar een spermabank, kansen spreiden en zo.
Te goed voor een honderdtal nakomelingen? Denk eens aan al die kuise meiden/jongens die dat legioen gaan veroveren.quote:
Mwa, dat geeft zo'n drama.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Of flink wat onveilige seks hebben overal en dan ouderschap van je kind niet accepteren.
Als ze op hun moeders lijken niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Te goed voor een honderdtal nakomelingen? Denk eens aan al die kuise meiden/jongens die dat legioen gaan veroveren.
Dat is dan hun probleem.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:54 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Als ze op hun moeders lijken niet.
Ze kunnen ook gewoon bellen hoor. En ik ben toch echt van plan 120 te worden, ook al ben ik beide benen kwijt en kan ik niks meer horen en zien. Nou ok zien dan weer wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
dus dan neem je kinderen om er zeker van te zijn dat je de laatste 10 jaar van je leven af en toe bezoek krijgt
geloof dat ik dan toch liever 60 jaar doe waar ik en mijn vrouw zin in hebben, oud, verzuurd en bitter worden we toch wel
tegen die tijd hebben we robots die ons verzorgen enzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:59 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ze kunnen ook gewoon bellen hoor. En ik ben toch echt van plan 120 te worden, ook al ben ik beide benen kwijt en kan ik niks meer horen en zien. Nou ok zien dan weer wel.
en vidphones overal, met geur en augmented reality als ik mazzel heb.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
tegen die tijd hebben we robots die ons verzorgen enzo
ach, en met een beetje pech stap je morgen de straat op zonder uit te kijken, haal je de 80 nog niet eens en laat je vrouw én kinderen achter, kun je beter alleen een vrouw achterlatenquote:
Nou mijn schoonmoeder die noemt haar man na 20jr ook nog elke dag 20x dus dan ben ik sowieso blij dat mijn lijn is doorgezet. Wat heeft iedereen tegen een beetje leven tegenwoordig?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, en met een beetje pech stap je morgen de straat op zonder uit te kijken, haal je de 80 nog niet eens en laat je vrouw én kinderen achter, kun je beter alleen een vrouw achterlaten
Wat een baarlijke onzin.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Zoals ik al zei: het is beangstigend dat kinderen de plek van de man inpikken in het gezin...
Je vrouw wordt ook norser omdat de baby moeite kost... daarbij komt nog dat het lichaam van een vrouw er na een zwangerschap niet meer hetzelfde uit ziet.
Nee, geef mij maar geen kinderen... Misschien piep ik straks anders.
Dan ben jij misschien gewoon een übervrouw?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een baarlijke onzin.
Mijn man krijgt nog net zoveel aandacht en hij is ook dol op onze zoon aandacht geven.
Hier zit ik dan, helemaal alleen terwijl de mannen weg zijn om een dartbord te kopen. En nu, ben ik nu verwaarloost, ach, arme ik, zomaar mijn plek kwijt
Mijn lijf was na 3 maanden slanker dan voor de zwangerschap en daaronder is ook al alles gewoon hetzelfde gebleven.
Norser ben ik ook niet, over het algemeen genomen(op de achter het behangplak momentjes na) word ik erg vrolijk van die plurk in huis.
Nee hoor, ik denk redelijk gemiddeldquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:24 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dan ben jij misschien gewoon een übervrouw?
Oh heb jij meerdere profielen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, ik denk redelijk gemiddeld
Gewoon een doodnormale vrouw, op dat gebied dan. Heb eerlijk gezegd ook nog niet anders gezien bij goede relatie's.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:24 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dan ben jij misschien gewoon een übervrouw?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Gewoon een doodnormale vrouw, op dat gebied dan. Heb eerlijk gezegd ook nog niet anders gezien bij goede relatie's.
Wel bij slechtere relatie's, maar daar zitten ook de mannen die liever in de kroeg zitten of in de voetbalkantine dan thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |