Daar kom je nog wel achter dan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:52 schreef SicSicSics het volgende:
Alsof het een het ander uitsluit!
Nee, ik heb nog geen kinderen. Ja, ik wil wel kinderen. En dat betekend niet dat mijn leuke leven dan meteen over is.
Want? Jou leven is totaal niet leuk meer nu je kinderen hebt?quote:
Alsof morgen mij iets kan boeien, vandaag is van mij.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:02 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Kinderen, het grootste genot om te onderwijzen en van te leren, de toekomst van morgen ligt in onze handen......
En zoals altijd in R&P, de TS begint!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:50 schreef Ffleamig het volgende:
Zeg het maar, wie wil er hier kinderen of wie wil er lekker zelf door leven?
Mocht je al kinderen hebben, heb je er spijt van of valt er wel mee te leven?
Juist, dat is ook zo. Maar het is toch geweldig als je jouw wijsheid kunt overdragen naar de voorzetting van jouw famillie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:03 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Alsof morgen mij iets kan boeien, vandaag is van mij.
Dat kan ik de wereld van morgen helaas niet aandoen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:17 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Maar het is toch geweldig als je jouw wijsheid kunt overdragen naar de voorzetting van jouw famillie.
Tsssk, nu ik erover nadenk, misschien moet ik maar een dochter nemen die ik dan mooi beschaafd en erudiet ga opvoeden. Zo'n eenzame schitterende ster in de poel des prostitutie die Nederland verworven is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:17 schreef L-E het volgende:
Eigenlijk valt er niet mee te leven met een kind hoor TS. Ik adviseer je dan ook vooral om je niet voort te planten. In godsnaam!
En wie zal de moeder dan zijn?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:26 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Tsssk, nu ik erover nadenk, misschien moet ik maar een dochter nemen die ik dan mooi beschaafd en erudiet ga opvoeden. Zo'n eenzame schitterende ster in de poel des prostitutie die Nederland verworven is.
Jaaaquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:17 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat kan ik de wereld van morgen helaas niet aandoen.
Dat dus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Kinderen nemen
Zonde van je geld en tijd.
Ze zal als schone maagd het huwelijk ingaan, en slechts de liefde bedrijven met haar liefhebbende echtgenoot om jou te voorzien van net zo erudiete en beschaafde kleinkinderen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:26 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Tsssk, nu ik erover nadenk, misschien moet ik maar een dochter nemen die ik dan mooi beschaafd en erudiet ga opvoeden. Zo'n eenzame schitterende ster in de poel des prostitutie die Nederland verworven is.
Je kunt beter een zoon op de wereld zetten en dan hopen dat hij het voorbeeld van zijn vader niet volgt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:26 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Poel der prostitutie?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:26 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |