Mannen die naar vers zweet ruiken, vers zweet, niet van dat vieze ranzige oude zweet, maar van dat zweet dat zegt, kijk mij nou eens hard en stoer bezig zijn geweest
Dat in combinatie met de geur van zware shag, zorgt er toch wel voor dat ik aardig bibberig in m'n knietjes word.
Heb jij ook een geur die je opwindt?
quote:Eehmmz Yvonne, als je dat zweet ruikt (van kijk mij eens stoer bezig zijn geweest) dan had je verdorie al lang geil moeten zijn hoor.
Op donderdag 25 juli 2002 12:03 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij heb ik wel een hele vreemde
Maar ontzettend lustopwekkend.
Mannen die naar vers zweet ruiken, vers zweet, niet van dat vieze ranzige oude zweet, maar van dat zweet dat zegt, kijk mij nou eens hard en stoer bezig zijn geweest
Dat in combinatie met de geur van zware shag, zorgt er toch wel voor dat ik aardig bibberig in m'n knietjes word.Heb jij ook een geur die je opwindt?
Iedere andere kerel kan het op hebben maar die reactie heb ik alleen bij hem.
Toen we elkaar tegenkwamen ook, al na een minuut!
quote:Uhm...nou gewoon een lekker geurtje..bijvoorbeeld Issey Miyake, is wel vreemd, krijg ik vlinders in me buik.
Dat in combinatie met de geur van zware shag, zorgt er toch wel voor dat ik aardig bibberig in m'n knietjes word.Heb jij ook een geur die je opwindt?
quote:Van dat zweet komt waarschijnlijk door de feromonen. Dat van de shag + zweet beteknd misschien een liefde voor bouwvakkers.
Ik weet niet welke geur specifiek ik geil van word.
Een goede variant van flink verdunt vaginaal vocht van apinnnen (=Parfum voor iedereen die dat niet weet)wordt ik al geil van.
quote:dezelfde alleen zonder die zware shag lucht...
quote:idd, zeer geil geurtje
Op donderdag 25 juli 2002 12:09 schreef DarkElf het volgende:
Luchtje van Jean Paul Gaultier op mijn vent!!!![]()
quote:2 liter aanschaft
Op donderdag 25 juli 2002 12:16 schreef BobRooney het volgende:
*notitie maakt*Jean Paul Gaultier kopen....
quote:Okee, met uitzondering van die zware shag-lucht kan ik me hier wel in vinden.
Een vleugje (!) aftershave doet ook wel iets voor shmoops.
quote:*Bloed vervangt door 7 liter JPG*
Op donderdag 25 juli 2002 12:18 schreef Zworld het volgende:[..]
2 liter aanschaft
Ze is nu op vakantie, en ik moet eerlijk bekennen dat ik af en toe aan een shirt van haar ruik..mmmm, net of ze effe bij me is
quote:en hugo boss
quote:Van alles opsmeert
Op donderdag 25 juli 2002 12:20 schreef shmoopy het volgende:[..]
Okee, met uitzondering van die zware shag-lucht kan ik me hier wel in vinden.
Een vleugje (!) aftershave doet ook wel iets voor shmoops.
Shmoops verleid.
quote:Dus jij geilt op zo'n lekkere bouwvakker ?????
Van een zoete goed ruikende parfum wil ik wel eens ernstig "opwarmen".
quote:Die heb ik nu op.
Op donderdag 25 juli 2002 12:23 schreef Cat-Active het volgende:[..]
en hugo boss
quote:Blijkbaar, ik heb alleen nog nooit met een bouwvakker geneukt
Op donderdag 25 juli 2002 12:26 schreef jcartastic het volgende:[..]
Dus jij geilt op zo'n lekkere bouwvakker ?????
Van een zoete goed ruikende parfum wil ik wel eens ernstig "opwarmen".
Geef mij maar de naturel geur van mijn mannetje die net onder de douche heeft gestaan.. op een mooie lente dag.. net na een klein regenbuitje...
met de zon op het raam...
hmm........ vanavond zie ik em weer
Erg lastig als je alleen maar wil plassen. Ik moet me altijd concentreren op mijn taak in dat soort wc's . Maar goed, zo lang mannen en vrouwen nog gescheiden naar openbare WC's gaan, lukt het nog wel om me in te houden.
kan ze daarna er gelijk weer onder en ikke mee
quote:Bij mij thuis moet ook nog regelmatig de plee geschrobt worden. Doe jij dat als ik zo'n goedkoop blokje neerzet
Op donderdag 25 juli 2002 12:53 schreef RetepV het volgende:
Klinkt heel gek, maar ik wordt bijvoorbeeld geil van de lucht van die goedkope stinkende WC-verfrissers die ze op veel openbare mannen WC's hebben. Van die ronde witte blokjes met een geur die je tot achter in je hoofd voelt. Ruiken een beetje naar mottenballen ofzo.
Erg lastig als je alleen maar wil plassen. Ik moet me altijd concentreren op mijn taak in dat soort wc's
. Maar goed, zo lang mannen en vrouwen nog gescheiden naar openbare WC's gaan, lukt het nog wel om me in te houden.
quote:Maar Pleasures of Ôui also do the trick
Op donderdag 25 juli 2002 12:53 schreef Lucille het volgende:
Lichaamssappen.
(Lichaamsgeurtjes van 2 exen brachten ook wat in mij los )
[Dit bericht is gewijzigd door NightCrawler op 25-07-2002 13:36]
quote:Nou, ik word dus best geil van die dingen, dus voor wat hoort wat, zou ik zeggen
Op donderdag 25 juli 2002 13:28 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
Bij mij thuis moet ook nog regelmatig de plee geschrobt worden. Doe jij dat als ik zo'n goedkoop blokje neerzet
[edit]
Oeps, WaSTeiL is een man. Sja, sorry, in mijn algemene voorwaarden staat dat je vrouw moet zijn .
[/edit]
quote:
Op donderdag 25 juli 2002 12:10 schreef Charys het volgende:
Als mn vriend nog slaapt.. en nog een beetje "nalucht" opheeft van HUGO Boss....
* batje wordt gek bij Hugo Boss DB met een vleugje vers zweet..
Moet toegeven dat de vrouwelijke lichaamsappen mij ook erg opwinden vooral tijdens het beffen die lekkere lucht daar oeh shit ik wil naar huis!!!!!!!!!
quote:.....Of van Filet American op de werkvloer ?
Op donderdag 25 juli 2002 13:32 schreef NightCrawler het volgende:[..]
Maar Pleasures of Ôui also do the trick
(Lichaamsgeurtjes van 2 exen brachten ook wat in mij los
)
= een errug opwindend luchtje bij Swets
[Dit bericht is gewijzigd door Beebie op 25-07-2002 14:23]
quote:Don't imitate. Innovate. Boss.
haar nek, haar rug, haar buik, haar haar, eh...alles aan haar heeft wel een opwindende geur
quote:die heb ik al en nog geen meid
Op donderdag 25 juli 2002 12:09 schreef DarkElf het volgende:
Luchtje van Jean Paul Gaultier op mijn vent!!!![]()
Iedere andere kerel kan het op hebben maar die reactie heb ik alleen bij hem.
Toen we elkaar tegenkwamen ook, al na een minuut!
een (after shave) luchtje ruikt bij iedereen anders vaak, het is net dat extraatje dat de eigen huid (zuurgraad) toevoegt, dat mij doet smelten...
hetzelfde luchtje bij een andere man kan me koud laten...maarrrrrrrr soms ook niet en dan zou ik wel es kunnen vallen op hem door de associatie met die andere lekkere vent
quote:en dan zo'n overall aan , dat vind ik zooooooooo sexy..
Op donderdag 25 juli 2002 20:47 schreef spookie het volgende:
Mijn vriend heeft een lekkere lichaams geur met of zonder parfumvooral als hij net uit zijn werk komt ruikt hij lekker naar de garage hij werkt als auto monteur en hijruikt dan zo geil smorgens ruikt hij ook erg lekker
oh sorry dit gaat over geurtjes niet over kleertjes
quote:Die heb ik.
Op donderdag 25 juli 2002 12:10 schreef yvonne het volgende:
Oe!! Ja, een geile after shave!!!
Aqua di gio
Maar als je t hebt over geurtjes die ik lekker vind ruiken.
uhmm ik vind diesel wat me ~vriendin:9~ wel eens opheeft wel lekker, maar ik zou nie weten welke.
Greetz
FranZanoVa
Volgens mij heeft Armani White Men wel een goeie uitwerking op haar Morgen Ultraviolet Man van Paco Rabanne es proberen (die is echt heeeel lekker, aanrader voor alle mannen
).
Mn zusje wordt ook heel geil van Jean Paul Gartier Tis een populair luchtje dus.. [edit: als haar vriend dat opheeft, niet als ik dat opheb he
]
vraagje: op welke plaatsen spuiten jullie het luchtje? Ik doe t behalve op de normale plek wel eens in mn haar als het nog nat is en ik uitga (klinkt gek maar daar blijft t veel langer hangen) en wel eens een beetje op mn kleren (als ik veel kleren aanheb).
en ze vind me deo erg lekker, ik gebruik gewoon axe voodoo deo en aftershave. niet speciaal dus maar ze vind het echt lekker blijkbaar
ik ga denk vanmiddag ff die jean paul gautier halen of hugo boss hehe lijkt het heel goed te doen als ik de reacties zo lees
quote:Yep! Zeeeker
Op donderdag 25 juli 2002 12:53 schreef Lucille het volgende:
Lichaamssappen.
quote:GATVERDAMME dat is echt de meest smerige Axe die er is
Op vrijdag 26 juli 2002 13:00 schreef fimoklei het volgende:
de heerlijke geur van men vriendin, echt lekker om haar stevig vast te pakken, dan ruik ik echt z'n lekker geur,maar ze is nu 4 weken weg.
en ze vind me deo erg lekker, ik gebruik gewoon axe voodoo deo en aftershave. niet speciaal dus maar ze vind het echt lekker blijkbaar
quote:hebkook!
Op vrijdag 26 juli 2002 13:50 schreef nietje83 het volgende:
Jean Paul Gaultier Classique for men
quote:haha das jou mening, heb al veel positieve reacties gehad en het ligt nog steeds in de winkel dus ja....
Op vrijdag 26 juli 2002 15:04 schreef Nyles het volgende:[..]
GATVERDAMME dat is echt de meest smerige Axe die er is
damn, hier int dorp int winkelcentrum hebben ze die jean paul gautier niet, dan maar naar Zwolle toe om te kopen lol collega zei net als je die opdoet met uitgaan loop ik de heletijd bij je...
quote:Ja, de geur die jij hierboven beschrijft.
quote:Heeft mijn vriendin ook, erg opwindend
Op vrijdag 26 juli 2002 11:39 schreef Phreak het volgende:
een meid die marousha op heeft.. ooohh....
quote:toch ook wel zweet, hij zweet best erg als ie naar mij gefietst heeft, en dan heeft ie van tevoren altijd een lekker luchtje opgedaan, omdat ie naar mij kwam. en de mengeling van die geuren is toch wel errug lekker.
quote:Ohhh,...dan moet je met Bastard uit eten gaan. Ben je meteen klaar. Sex gegarandeerd !
quote:*PROEST*
Op maandag 29 juli 2002 22:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ohhh,...dan moet je met Bastard uit eten gaan. Ben je meteen klaar. Sex gegarandeerd !
Ehmm, Ben man ..die zijn toch per defenitie geil ???
quote:* tose sluit zich bij deze perfect kloppende (zelfs het vakantiegebeuren) zin aan
Op donderdag 25 juli 2002 12:21 schreef ThaPim het volgende:
geur van mijn vriendin......heerlijk!
Zij is ook de eerste die mij (zelfs tijdens/na trainen) fijn vind ruiken. Geur is heel belangrijk in een relatie.Ze is nu op vakantie, en ik moet eerlijk bekennen dat ik af en toe aan een shirt van haar ruik..mmmm, net of ze effe bij me is
quote:lekkere zweetlucht
Op vrijdag 02 augustus 2002 16:37 schreef Mea.Culpa het volgende:
hmm mijn vriend gewoon..
quote:O ik dacht van de geur van je vriendin haar koffers (die met condoom lucht van die condooms die ze meenam op vakantie)
Op dinsdag 30 juli 2002 22:38 schreef Mielz het volgende:
koffie!
(Als ze Davidoff Cool Water for women in haar nek doet, duik ik erachteraan )
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 22:22 schreef Barb het volgende:
Lapidus van Ted Lapidus, ongeacht bij welke man ik dat ruik.
quote:
Op vrijdag 26 juli 2002 22:32 schreef Dinus het volgende:
bladiebla in combinatie met blabla en een vleugje tabak
quote:kèèkèhkèhkèhkèhkèhkèh
Op donderdag 15 augustus 2002 08:09 schreef Ludo het volgende:
quote:Damn nu pas begrijp ik hem
Op donderdag 25 juli 2002 12:11 schreef Kreator het volgende:
ik word altijd geil als ik op de markt loop...
Ze houdt ook erg van Hugo Boss :-)
Dussuh....davidoff en hugo boss!
Combineer het dan nog met een roseetje, een lekker muziekje, leuk gezelschap, geluid van de branding op de achtergrond en liefst ook nog een hangmatje.. oei.. verkocht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |