Mannen die naar vers zweet ruiken, vers zweet, niet van dat vieze ranzige oude zweet, maar van dat zweet dat zegt, kijk mij nou eens hard en stoer bezig zijn geweest
Dat in combinatie met de geur van zware shag, zorgt er toch wel voor dat ik aardig bibberig in m'n knietjes word.
Heb jij ook een geur die je opwindt?
quote:Eehmmz Yvonne, als je dat zweet ruikt (van kijk mij eens stoer bezig zijn geweest) dan had je verdorie al lang geil moeten zijn hoor.
Op donderdag 25 juli 2002 12:03 schreef yvonne het volgende:
Volgens mij heb ik wel een hele vreemde
Maar ontzettend lustopwekkend.
Mannen die naar vers zweet ruiken, vers zweet, niet van dat vieze ranzige oude zweet, maar van dat zweet dat zegt, kijk mij nou eens hard en stoer bezig zijn geweest
Dat in combinatie met de geur van zware shag, zorgt er toch wel voor dat ik aardig bibberig in m'n knietjes word.Heb jij ook een geur die je opwindt?
Iedere andere kerel kan het op hebben maar die reactie heb ik alleen bij hem.
Toen we elkaar tegenkwamen ook, al na een minuut!
quote:Uhm...nou gewoon een lekker geurtje..bijvoorbeeld Issey Miyake, is wel vreemd, krijg ik vlinders in me buik.
Dat in combinatie met de geur van zware shag, zorgt er toch wel voor dat ik aardig bibberig in m'n knietjes word.Heb jij ook een geur die je opwindt?
quote:Van dat zweet komt waarschijnlijk door de feromonen. Dat van de shag + zweet beteknd misschien een liefde voor bouwvakkers.
Ik weet niet welke geur specifiek ik geil van word.
Een goede variant van flink verdunt vaginaal vocht van apinnnen (=Parfum voor iedereen die dat niet weet)wordt ik al geil van.
quote:dezelfde alleen zonder die zware shag lucht...
quote:idd, zeer geil geurtje
Op donderdag 25 juli 2002 12:09 schreef DarkElf het volgende:
Luchtje van Jean Paul Gaultier op mijn vent!!!![]()
quote:2 liter aanschaft
Op donderdag 25 juli 2002 12:16 schreef BobRooney het volgende:
*notitie maakt*Jean Paul Gaultier kopen....
quote:Okee, met uitzondering van die zware shag-lucht kan ik me hier wel in vinden.
Een vleugje (!) aftershave doet ook wel iets voor shmoops.
quote:*Bloed vervangt door 7 liter JPG*
Op donderdag 25 juli 2002 12:18 schreef Zworld het volgende:[..]
2 liter aanschaft
Ze is nu op vakantie, en ik moet eerlijk bekennen dat ik af en toe aan een shirt van haar ruik..mmmm, net of ze effe bij me is
quote:en hugo boss
Op donderdag 25 juli 2002 12:16 schreef BobRooney het volgende:
*notitie maakt*Jean Paul Gaultier kopen....
quote:Van alles opsmeert
Op donderdag 25 juli 2002 12:20 schreef shmoopy het volgende:[..]
Okee, met uitzondering van die zware shag-lucht kan ik me hier wel in vinden.
Een vleugje (!) aftershave doet ook wel iets voor shmoops.
Shmoops verleid.
quote:Dus jij geilt op zo'n lekkere bouwvakker ?????
Van een zoete goed ruikende parfum wil ik wel eens ernstig "opwarmen".
quote:Die heb ik nu op.
Op donderdag 25 juli 2002 12:23 schreef Cat-Active het volgende:[..]
en hugo boss
quote:Blijkbaar, ik heb alleen nog nooit met een bouwvakker geneukt
Op donderdag 25 juli 2002 12:26 schreef jcartastic het volgende:[..]
Dus jij geilt op zo'n lekkere bouwvakker ?????
Van een zoete goed ruikende parfum wil ik wel eens ernstig "opwarmen".
Geef mij maar de naturel geur van mijn mannetje die net onder de douche heeft gestaan.. op een mooie lente dag.. net na een klein regenbuitje...
met de zon op het raam...
hmm........ vanavond zie ik em weer
Erg lastig als je alleen maar wil plassen. Ik moet me altijd concentreren op mijn taak in dat soort wc's . Maar goed, zo lang mannen en vrouwen nog gescheiden naar openbare WC's gaan, lukt het nog wel om me in te houden.
kan ze daarna er gelijk weer onder en ikke mee
quote:Bij mij thuis moet ook nog regelmatig de plee geschrobt worden. Doe jij dat als ik zo'n goedkoop blokje neerzet
Op donderdag 25 juli 2002 12:53 schreef RetepV het volgende:
Klinkt heel gek, maar ik wordt bijvoorbeeld geil van de lucht van die goedkope stinkende WC-verfrissers die ze op veel openbare mannen WC's hebben. Van die ronde witte blokjes met een geur die je tot achter in je hoofd voelt. Ruiken een beetje naar mottenballen ofzo.
Erg lastig als je alleen maar wil plassen. Ik moet me altijd concentreren op mijn taak in dat soort wc's
. Maar goed, zo lang mannen en vrouwen nog gescheiden naar openbare WC's gaan, lukt het nog wel om me in te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |