Pleiten voor minder ontwikkelingshulp heeft per definitie gelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:37 schreef Be-Smart het volgende:
Nu is het natuurlijk zo dat wat Boekenstijen zegt per definitie niet waar is maar deze tante gaat er heel lekker tegen.
Niet echt want als we vasthouden aan die 0,7% dan staan we over 10 jaar op 1,25%, vanwege de explosieve (armoede) groei aldaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:37 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Arend Jan wordt een beetje platgewalst lol...
Nog steeds niet als Boekenstijn het doet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pleiten voor minder ontwikkelingshulp heeft per definitie gelijk.
Dan hebben we toch niet vastgehouden aan 0,7%?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:39 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Niet echt want als we vasthouden aan die 0,7% dan staan we over 10 jaar op 1,25%, vanwege de explosieve (armoede) groei aldaar.
En hoe heb je dat berekend?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:39 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Niet echt want als we vasthouden aan die 0,7% dan staan we over 10 jaar op 1,25%, vanwege de explosieve (armoede) groei aldaar.
Want Afrika is explosief armer aan het worden ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:39 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Het wordt daar ook steeds drukker.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:42 schreef Baszh het volgende:
[..]
Want Afrika is explosief armer aan het worden ?
Dan moet je die calculator even op Graden zetten ipv Radialen, dat gaat bij mij ook vaak mis....quote:
Niet nodig, het is een T.I.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:43 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Dan moet je die calculator even op Graden zetten ipv Radialen, dat gaat bij mij ook vaak mis....
het is 0.7% van het bnp, in een economisch groeiend afrika zal die 'rest' dus niet groter wordenquote:
de moraal van de rijkere mens werkt gelukkig af en toe nog tegen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zelf regulatie van de natuur...prachtig systeem tegen overbevolking....
Boekestijn doet 't 't best als ie ongestoord zijn retoriek van afdraaien... tegenargumenten zijn daarbij niet gewenst en weerleggende feiten al helemaal onoorbaar..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:45 schreef ajacied4lf het volgende:
boekestijn heeft niks in te brengen. Heerlijk.
Ja en weg met ziekenhuizen in Nederland.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:46 schreef AryaMehr het volgende:
Gewoon geen hulp. Natuurlijke selectie zijn werk laten doen.
Je wilt niet weten hoeveel doden ontwikkelingshulp heeft gekost de laatste 30 jaar....we hebben complete stammen oorlogen betaald en doen dat nog steeds....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:46 schreef thettes het volgende:
[..]
de moraal van de rijkere mens werkt gelukkig af en toe nog tegen.
Aids gaat vrij langzaam.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zelf regulatie van de natuur...prachtig systeem tegen overbevolking....
Ik heb er nog nooit gebruik van hoeven maken....sterke mensen leven langer.....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:48 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja en weg met ziekenhuizen in Nederland.
Nou, ik ben benieuwd naar je onderbouwing daarvan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel doden ontwikkelingshulp heeft gekost de laatste 30 jaar....we hebben complete stammen oorlogen betaald en doen dat nog steeds....
Ron Paul 2012!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit gebruik van hoeven maken....sterke mensen leven langer.....
Genoeg over geschreven hoor...doe er eens een Google tegen aan gooien.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:49 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Nou, ik ben benieuwd naar je onderbouwing daarvan.
Die graag wel in correct Nederlands svp.
Prachtige vergelijking. De kosten die ik aan de zorg heb betaald staan bovendien ook nog eens in het niet bij de kosten die zorg voor mij heeft waargemaakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:48 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja en weg met ziekenhuizen in Nederland.
Klopt, dat heet solidariteit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Prachtige vergelijking. De kosten die ik aan de zorg heb betaald staan bovendien ook nog eens in het niet bij de kosten die zorg voor mij heeft waargemaakt.
Dit is wel een heel diep triest argument :pquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Genoeg over geschreven hoor...doe er eens een Google tegen aan gooien.
Op google kun je genoeg sluitend bewijsmateriaal vinden om èlke stelling, zin of onzin, te onderbouwen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Genoeg over geschreven hoor...doe er eens een Google tegen aan gooien.
Dan zou ik me nog eens inlezen over waar Ron Paul voor staat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daar staat Ron Paul niet voor hoor... papegaai....
zn supporters staan in ieder geval wel voor tegenargumenten in youtube filmpjes of google searchesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:52 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dan zou ik me nog eens inlezen over waar Ron Paul voor staat.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:52 schreef thettes het volgende:
[..]
zn supporters staan in ieder geval wel voor tegenargumenten in youtube filmpjes of google searches
Zo typisch inderdaadquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:53 schreef waxmask het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)shulp+betaald+wapens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |