abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:44:34 #1
369523 Governo
You made my day!
pi_109589370
Er is een jongen, die ik heel vaag ken van vroeger, die mij via Facebook verkering vraagt ( :') ). Deze jongen is volgens mij lichtelijk verstandelijk gehandicapt, zo niet, dan komt hij zo over. Ik wil niks met hem, dus hoe wijs ik hem subtiel af? Omdat deze jongen volgens mij niet zo snel van begrip is vind ik het moeilijk om keihard NEE te zeggen. Heb al gezegd dat ik hem beter wil leren kennen, en dat ik hem niet echt ken dus dat een relatie er dan niet echt in zit, maar hij blijft het proberen.
Dus how?
pi_109589447
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:44 schreef Governo het volgende:
Er is een jongen, die ik heel vaag ken van vroeger, die mij via Facebook verkering vraagt ( :') ). Deze jongen is volgens mij lichtelijk verstandelijk gehandicapt, zo niet, dan komt hij zo over. Ik wil niks met hem, dus hoe wijs ik hem subtiel af? Omdat deze jongen volgens mij niet zo snel van begrip is vind ik het moeilijk om keihard NEE te zeggen. Heb al gezegd dat ik hem beter wil leren kennen, en dat ik hem niet echt ken dus dat een relatie er dan niet echt in zit, maar hij blijft het proberen.
Dus how?
als de zachte aanpak niet werk dan zeg je gewoon 'joh, je bent een leuke kerel, maar ik wil niks met je, sorry'
zachte heelmeesters maken stinkende wonden, en wat je nu doet is iemand aan het lijntje houden.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:46:16 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109589506
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:45 schreef Mirjam het volgende:

[..]

als de zachte aanpak niet werk dan zeg je gewoon 'joh, je bent een leuke kerel, maar ik wil niks met je, sorry'
zachte heelmeesters maken stinkende wonden, en wat je nu doet is iemand aan het lijntje houden.
Precies, als je eerst niet duidelijk bent krijgt hij alleen maar hoop, en het doet hem nog meer pijn als je hem daarna moet afwijzen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:47:48 #4
369523 Governo
You made my day!
pi_109589609
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:45 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Misschien beter ja.
Omdat hij dacht ik een lichtelijke beperking heeft, is het meestal moeilijk aan te voelen wat deze mensen nou precies willen. En aangezien ik hem niet ken... Beetje vreemd vond ik het, maar goed :P
pi_109589698
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef Governo het volgende:

[..]

Misschien beter ja.
Omdat hij dacht ik een lichtelijke beperking heeft, is het meestal moeilijk aan te voelen wat deze mensen nou precies willen. En aangezien ik hem niet ken... Beetje vreemd vond ik het, maar goed :P
je weet het niet zeker, dus niet zelf diagnoses gaan stellen, maar doen wat je anders ook zou doen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_109589928
Ontmaagd hem eerst even dan. Is wel zo netjes. En dan kan hij leven met de afwijzing. ;) Komt helemaal goed.
pi_109589984
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:52 schreef Aliana het volgende:
Ontmaagd hem eerst even dan. Is wel zo netjes. En dan kan hij leven met de afwijzing. ;) Komt helemaal goed.
Slim om dat hier neer te zetten, nu stroomt haar PM/DM box vol
pi_109590785
Dus omdat hij traag van begrip is ga je niet duidelijk zeggen dat je niet wil? Dit is toch vragen omnog meer problemen,,,
Beneath the gold, bitter steel
pi_109591291
Gewoon duidelijk maar vriendelijk afwijzen. Zoals ze hierboven ook al zeiden. Vooral mensen met een handicap hebben graag duidelijkheid en pikken hints niet op, mocht je het willen laten doodbloeden ofzo ( :') ).
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_109592575
Tjongejonge is dit nou echt zo moeilijk ??

Je lijkt me een hele aardige kerol en heb goede herinneringen aan je van vroeger, maar ik ben
helaas al bezet.

Edit : Haal die helaas weg, anders lijkt het negatief en denkt hij dat hij je hart alsnog kan veroveren O+

No thanks
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_109597795
Vrouwen als TS :'). Patalogische leugenaarster, te zielig voor woorden dit. Vertel gewoon wat je vind, klaar. En anders heeft ie het recht je anaal te vernederen zoals zulk advies zich op fok laat beaamen.
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:14:21 #12
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109598326
quote:
. Heb al gezegd dat ik hem beter wil leren kennen, en dat ik hem niet echt ken dus dat een relatie er dan niet echt in zit, maar hij blijft het proberen.
Dus how?
Tja, niet zo vreemd dat hij blijft proberen als je zo communiceert. Ik wil je beter leren kennen. Ik ken je niet echt, dus een relatie zit er niet in.
See what you suggested there?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109598446
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:51 schreef trekeennummertje het volgende:
Vrouwen als TS :'). Patalogische leugenaarster, te zielig voor woorden dit. Vertel gewoon wat je vind, klaar. En anders heeft ie het recht je anaal te vernederen zoals zulk advies zich op fok laat beaamen.
Beetje frusti?
pi_109603467
quote:
Dus how?
Ook een heel slimme reactie van jou, als je niets van hem wilt :')
  woensdag 28 maart 2012 @ 12:58:15 #15
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109603681
"Bedankt voor het aanbod, ik voel me gevleid, maar sorry ik heb geen interesse"
Heaven is a place on earth with you
pi_109603749
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 12:58 schreef Sinosappel het volgende:
"Bedankt voor het aanbod, ik voel me gevleid, maar sorry ik heb geen interesse"
Maar ik wil je zo graag vaker een gevleid gevoel geven :Y
  woensdag 28 maart 2012 @ 13:01:49 #17
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109603792
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:00 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Maar ik wil je zo graag vaker een gevleid gevoel geven :Y
Bedankt maar sorry ik heb geen interesse
Heaven is a place on earth with you
pi_109603832
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 13:01 schreef Sinosappel het volgende:

[..]

Bedankt maar sorry ik heb geen interesse
Lijkt me beter inderdaad. Laat dat gevleid er maar tussenuit. Het zou alleen nog maar weer een rede kunnen zijn je te blijven "stalken"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')