tuurlijk, ik geloof jequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
gewacht met topic volgooien tot jij thuis was
Echt welquote:
Alleen hier, ik had Chuck kunnen roepen, maar heb dat niet gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
je was gewoon alleen met al je vrienden
de dag is weer voorbijquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen hier, ik had Chuck kunnen roepen, maar heb dat niet gedaan.
Alles goed gegaan vandaag?
Hoe is het nu met je rug? Nog een beetje handelbaar?quote:
zolang ik niet hoef op te staan is er niks aan de handquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je rug? Nog een beetje handelbaar?
jij al 2 kwasten of grog's achterover getiktquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je rug? Nog een beetje handelbaar?
Dus gewoon niet gaan zitten/liggenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
zolang ik niet hoef op te staan is er niks aan de hand
eg wel, ben ik wel aan toequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus gewoon niet gaan zitten/liggen
1 kwast met asperinequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij al 2 kwasten of grog's achterover getikt
grog is ook met rumquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
1 kwast met asperine
Ik denk dat ik moet kotsen als ik nu alcohol ga drinken dus de grog maar achterwegen gelaten.
En de combinatie jenever met stroop trekt mij eigenlijk ook niet aan.
Morgen weekend of werken?quote:
Duh, dat weet ik. Daarom ook geen grog gedronkenquote:
Wat heb je dan? De werkiritis?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgen weekend of werken?
Ik heb mij trouwens vandaag wel ziekgemeld.
weekendquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgen weekend of werken?
Ik heb mij trouwens vandaag wel ziekgemeld.
Gewoon een flinke verkoudhoud met wat lichte koortsquote:
quote:
die zijn er inmiddels al aan gewend dat je ziek bentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon een flinke verkoudhoud met wat lichte koorts
[..]Alweer
![]()
Stomme lul de behanger heeft het dus niet eens doorgegeven aan mijn collega's
Klopt ja, die zijn verbaasd als ik níet ziek benquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
die zijn er inmiddels al aan gewend dat je ziek bent
dat zij ik tochquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt ja, die zijn verbaasd als ik níet ziek ben
Gister vanuit huis gewerkt, waren collega's allang blij mee. Die hebben mij aan de telefoon horen blaffen en hiniken.quote:
je gaat toch dieren imiteren aan de telefoonquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gister vanuit huis gewerkt, waren collega's allang blij mee. Die hebben mij aan de telefoon horen blaffen en hiniken.
Ik was nogal aan het hoesten, collega zei dat ik een blaffende hond leek. Het snuiten vond hij ook niet zo prettig klinkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
je gaat toch dieren imiteren aan de telefoon
ik zou zeggen "scheur mij ook een meter af"quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was nogal aan het hoesten, collega zei dat ik een blaffende hond leek. Het snuiten vond hij ook niet zo prettig klinken
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zou zeggen "scheur mij ook een meter af"
als je ziek bent ben je ziek. neem een voorbeeld aan mijquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga het nu maar even een paar daagjes rustig aan doen. Was toch niet zo slim voor mij om gister wél te werken.
Mag ik bekennen dat jij (maar op dit punt zelfs mijn zuster) géén goed voorbeeld zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
als je ziek bent ben je ziek. neem een voorbeeld aan mij
ik doe altijd wat goed voor mij isquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik bekennen dat jij (maar op dit punt zelfs mijn zuster) géén goed voorbeeld zijn
Ja, jij wordt pas ziek als je vrij bentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik doe altijd wat goed voor mij is
maar ga niet werken als ik ziek benquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, jij wordt pas ziek als je vrij bent
Lijkt mij ook niet verstandig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar ga niet werken als ik ziek ben
afhankelijk hoe ernstigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet verstandig.
Vroeg ik mij vandaag nog af. Wat doe jij als een van de keukenbrigade hoestend en snuitend op het werk komt. Vervangende werkzaamheden geven of naar huis sturen?
Een lichte koorts? Dat heb ik wisselend al bijna 2 maanden elke dag.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon een flinke verkoudhoud met wat lichte koorts
[..]Alweer
![]()
Stomme lul de behanger heeft het dus niet eens doorgegeven aan mijn collega's
Koortsig, bijna constant hoestend, en snuit zo'n 10 papieren zakdoekjes per uur volquote:
Weet jij zeker dat je geen last van malaria hebtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een lichte koorts? Dat heb ik wisselend al bijna 2 maanden elke dag.
wegwezen danquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Koortsig, bijna constant hoestend, en snuit zo'n 10 papieren zakdoekjes per uur vol
Tja, dat zou mijn baas nooit zeggenquote:
een ding scheelt, zoveel gekken lopen er niet bij onsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, dat zou mijn baas nooit zeggen
Heeft liever dat je de rest van de afdeling aansteekt en er nog meer zieken komen
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
een ding scheelt, zoveel gekken lopen er niet bij ons
wordt een dagje hangenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
Ga je leuke dingen doen morgen, of hangen ?
Daarom vroeg ik het al, vandaag was toch redelijk normaal, of toch nog incidenten?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
wordt een dagje hangen![]()
afgelopen dagen hebben er flink in gehaktt
Idiopathisch, maar kan vooralsnog geen kwaad. Veel kankerpatiënten hebben het.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat je geen last van malaria hebt
heb iets in kunnen lopen met koken, maar zijn nog niet bij. Incidenten zijn er niet(geweest) Nieuwe jongens zijn nog niet op elkaar ingespeeld en krijgen de ene verassing na de anderequote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik het al, vandaag was toch redelijk normaal, of toch nog incidenten?
Ow, dus 't is gewoon psiegiesjquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Idiopathisch, maar kan vooralsnog geen kwaad. Veel kankerpatiënten hebben het.
Ach het is een symptoom. Hoort erbij.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dus 't is gewoon psiegiesj
Nee, wel vervelend.
Ow, dat is toch wel leuk met een nieuwe brigade werken. Ik hoop dat jullie samen een topseizoen tegemoet gaan, en niet met opstappers e.d. zoals afgelopen seizoen te maken krijgt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb iets in kunnen lopen met koken, maar zijn nog niet bij. Incidenten zijn er niet(geweest) Nieuwe jongens zijn nog niet op elkaar ingespeeld en krijgen de ene verassing na de andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |