tuurlijk, ik geloof jequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
gewacht met topic volgooien tot jij thuis was
Echt welquote:
Alleen hier, ik had Chuck kunnen roepen, maar heb dat niet gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
je was gewoon alleen met al je vrienden
de dag is weer voorbijquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen hier, ik had Chuck kunnen roepen, maar heb dat niet gedaan.
Alles goed gegaan vandaag?
Hoe is het nu met je rug? Nog een beetje handelbaar?quote:
zolang ik niet hoef op te staan is er niks aan de handquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je rug? Nog een beetje handelbaar?
jij al 2 kwasten of grog's achterover getiktquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je rug? Nog een beetje handelbaar?
Dus gewoon niet gaan zitten/liggenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
zolang ik niet hoef op te staan is er niks aan de hand
eg wel, ben ik wel aan toequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus gewoon niet gaan zitten/liggen
1 kwast met asperinequote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
jij al 2 kwasten of grog's achterover getikt
grog is ook met rumquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
1 kwast met asperine
Ik denk dat ik moet kotsen als ik nu alcohol ga drinken dus de grog maar achterwegen gelaten.
En de combinatie jenever met stroop trekt mij eigenlijk ook niet aan.
Morgen weekend of werken?quote:
Duh, dat weet ik. Daarom ook geen grog gedronkenquote:
Wat heb je dan? De werkiritis?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgen weekend of werken?
Ik heb mij trouwens vandaag wel ziekgemeld.
weekendquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Morgen weekend of werken?
Ik heb mij trouwens vandaag wel ziekgemeld.
Gewoon een flinke verkoudhoud met wat lichte koortsquote:
quote:
die zijn er inmiddels al aan gewend dat je ziek bentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon een flinke verkoudhoud met wat lichte koorts
[..]Alweer
![]()
Stomme lul de behanger heeft het dus niet eens doorgegeven aan mijn collega's
Klopt ja, die zijn verbaasd als ik níet ziek benquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
die zijn er inmiddels al aan gewend dat je ziek bent
dat zij ik tochquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt ja, die zijn verbaasd als ik níet ziek ben
Gister vanuit huis gewerkt, waren collega's allang blij mee. Die hebben mij aan de telefoon horen blaffen en hiniken.quote:
je gaat toch dieren imiteren aan de telefoonquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gister vanuit huis gewerkt, waren collega's allang blij mee. Die hebben mij aan de telefoon horen blaffen en hiniken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |