Dat ga ik dan ook doen, totdat ik er weer zin in krijg of een andere stimulans krijg die me enigszins kan motiveren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dan geef je het op en kun je wachten op de vrouw die dat doet,
In welke context gaan we contact onderhouden? Hoe gaan we dat doen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:41 schreef Sneezeechu het volgende:
KT heb je al eens datingsites geprobeerd gewoon om eens te proberen hoe je een contact kunt onderhouden?
Misschien moet je als doel hebben een leuke tijd te hebben en verder niets alles meer is bonus. Dan komt dat andere vanzelfquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat ga ik dan ook doen, totdat ik er weer zin in krijg of een andere stimulans krijg die me enigszins kan motiveren.
Wellicht.. Ik moet zeggen dat als ik meer motivatie had gehad an sich dat ik wel dingen zelf had kunnen creeeren, maar het komt nooit van de andere kant..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je als doel hebben een leuke tijd te hebben en verder niets alles meer is bonus. Dan komt dat andere vanzelf
Je wil met mij contact onderhouden?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In welke context gaan we contact onderhouden? Hoe gaan we dat doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Heren, ik geef u één welgemeend advies
Ga niet op een paard zitten. It does things to you
Down there![]()
En niet alleen daar![]()
Het was Cassandra87 d'r schuld
Bartje ik vind je supercool, echt waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Heren, ik geef u één welgemeend advies
Ga niet op een paard zitten. It does things to you
Down there![]()
En niet alleen daar![]()
Het was Cassandra87 d'r schuld
Ik kijk wel uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed bezig Bartje
Ik moet dat zelf ook meer gaan proberen te doen gewoon leuke dingen gaan doen en genieten ipv opzoek te zijn naar ietsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wellicht.. Ik moet zeggen dat als ik meer motivatie had gehad an sich dat ik wel dingen zelf had kunnen creeeren, maar het komt nooit van de andere kant..
Maar omdat ik die motivatie dus mis zal ik zien wat een passieve houding mbt contacten leggen me zal brengen.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat doen we al toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je wil met mij contact onderhouden?
Uitgaan is anders mensen komen daar om lol te trappen en een scharrel te vinden die ze de volgende ochtend langs wakker worden en denken, Heb ik vannacht zoveel gezopen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat doen we al toch?
Maar ok, met mensen die ik dan bij het uitgaan aanspreek.
Ik ben niet opzoek, het blijft altijd een impuls, maar het impuls omzetten in daden geeft geen beloning. Vandaar dat de motivatie weg is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik moet dat zelf ook meer gaan proberen te doen gewoon leuke dingen gaan doen en genieten ipv opzoek te zijn naar iets
Och, ik schrijf me in. How to act?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Uitgaan is anders mensen komen daar om lol te trappen en een scharrel te vinden die ze de volgende ochtend langs wakker worden en denken, Heb ik vannacht zoveel gezopen!
Ga eens een datingsite op en spreek eens zoveel dames aan als je kunt en kijk hoe ze reagerenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben niet opzoek, het blijft altijd een impuls, maar het impuls omzetten in daden geeft geen beloning. Vandaar dat de motivatie weg is.
Helaas begrijp ik maar al te goed wat je bedoeldquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben niet opzoek, het blijft altijd een impuls, maar het impuls omzetten in daden geeft geen beloning. Vandaar dat de motivatie weg is.
Ik zal het doen als ik weer gemotiveerd ben.. En nee, ik ga niet naar een datingsite, ik heb geen zin in iets vasts.. Ik voel dan een eis op me liggen dat ik mijn best moet doen om te kijken of ik goed match met iemand terwijl ik daar helemaal niet aan toe ben.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ga eens een datingsite op en spreek eens zoveel dames aan als je kunt en kijk hoe ze reageren
Dus in het kort je bent op zoek naar een scharrel, of een leuk contactjes wat je eens mag volpompen met liefde in het weekend?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal het doen als ik weer gemotiveerd ben.. En nee, ik ga niet naar een datingsite, ik heb geen zin in iets vasts.. Ik voel dan een eis op me liggen dat ik mijn best moet doen om te kijken of ik goed match met iemand terwijl ik daar helemaal niet aan toe ben.
doe niet zo platquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dus in het kort je bent op zoek naar een scharrel, of een leuk contactjes wat je eens mag volpompen met liefde in het weekend?
Ik ben niet opzoek het blijft altijd een impuls, maar ik kan het nog wel kut vinden dat als ik ga reageren op dat impuls door het om te zetten in daden dat het niks oplevert en dat ik daardoor niet meer gemotiveerd ben om het überhaupt op te zoeken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dus in het kort je bent op zoek naar een scharrel, of een leuk contactjes wat je eens mag volpompen met liefde in het weekend?
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
doe niet zo plat
Volgens mij gewoon de positieve ervaring en de rest ziet ie wel
Op die manier ik snap je.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben niet opzoek het blijft altijd een impuls, maar ik kan het nog wel kut vinden dat als ik ga reageren op dat impuls door het om te zetten in daden dat het niks oplevert en dat ik daardoor niet meer gemotiveerd ben om het überhaupt op te zoeken.
San, Sorry soms ben ik een platte lompe boer zonder gevoel. Vergeef je het mij?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
doe niet zo plat
Volgens mij gewoon de positieve ervaring en de rest ziet ie wel
Gewoon dus een datingsite op gaan, probeer een leuk profiel samen te stellen met een mooie foto en reageer op een gewoon op alles en iedereen die jij wel leuk vind. Aanspreken en afwachten op mogelijke reacties en daar natuurlijk op reageren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het opzicht wel een leuk idee om gewoon te kijken wat gemiddeld onbevangen gesprekje gaat brengen.. Ik vind het wel een leuk iets om te testen... Het zorgt er in ieder geval voor dat je makkelijker mensen aanspreekt die je niet kent denk ik.
Is er niemand met ervaringen in dit topic met dat soort experimentjes?
Lijkt me niks want dat voelt voor mij totaal niet onbevangen terwijl ik het juist ''eng'' zou vinden me te binden. Daarnaast zie je met uitgaan meer mensen en zie je gelijk of iemands uiterlijk je aanspreekt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Gewoon dus een datingsite op gaan, probeer een leuk profiel samen te stellen met een mooie foto en reageer op een gewoon op alles en iedereen die jij wel leuk vind. Aanspreken en afwachten op mogelijke reacties en daar natuurlijk op reageren.
En dan hopen dat je verder komt en misschien eens een afspraakje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |