abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109581799

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
pi_109581919
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dan geef je het op en kun je wachten op de vrouw die dat doet,
Dat ga ik dan ook doen, totdat ik er weer zin in krijg of een andere stimulans krijg die me enigszins kan motiveren.
Rustig aan.
pi_109582104
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:41 schreef Sneezeechu het volgende:
KT heb je al eens datingsites geprobeerd gewoon om eens te proberen hoe je een contact kunt onderhouden?
In welke context gaan we contact onderhouden? Hoe gaan we dat doen?
Rustig aan.
pi_109582119
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat ga ik dan ook doen, totdat ik er weer zin in krijg of een andere stimulans krijg die me enigszins kan motiveren.
Misschien moet je als doel hebben een leuke tijd te hebben en verder niets alles meer is bonus. Dan komt dat andere vanzelf
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_109582243
ayumu wie wat waar?

Maar sowieso, kt is 19, uitgaan moet ook puur lol zijn..
pi_109582271
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien moet je als doel hebben een leuke tijd te hebben en verder niets alles meer is bonus. Dan komt dat andere vanzelf
Wellicht.. Ik moet zeggen dat als ik meer motivatie had gehad an sich dat ik wel dingen zelf had kunnen creeeren, maar het komt nooit van de andere kant..

Maar omdat ik die motivatie dus mis zal ik zien wat een passieve houding mbt contacten leggen me zal brengen.
Rustig aan.
pi_109582332
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In welke context gaan we contact onderhouden? Hoe gaan we dat doen?
Je wil met mij contact onderhouden?
pi_109582367
Heren, ik geef u één welgemeend advies :7

Ga niet op een paard zitten. It does things to you 8)7

Down there ;(

En niet alleen daar 8)7

Het was Cassandra87 d'r schuld :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_109582398
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:

Down there ;(

En niet alleen daar 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bartje ik vind je supercool, echt waar O+
pi_109582523
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:

Down there ;(

En niet alleen daar 8)7

SPOILER
Ik kijk wel uit :P
Goed bezig Bartje :Y
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wellicht.. Ik moet zeggen dat als ik meer motivatie had gehad an sich dat ik wel dingen zelf had kunnen creeeren, maar het komt nooit van de andere kant..

Maar omdat ik die motivatie dus mis zal ik zien wat een passieve houding mbt contacten leggen me zal brengen.
Ik moet dat zelf ook meer gaan proberen te doen gewoon leuke dingen gaan doen en genieten ipv opzoek te zijn naar iets
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_109582548
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Je wil met mij contact onderhouden?
Dat doen we al toch?

Maar ok, met mensen die ik dan bij het uitgaan aanspreek.
Rustig aan.
pi_109582614
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat doen we al toch?

Maar ok, met mensen die ik dan bij het uitgaan aanspreek.
Uitgaan is anders mensen komen daar om lol te trappen en een scharrel te vinden die ze de volgende ochtend langs wakker worden en denken, Heb ik vannacht zoveel gezopen!
pi_109582660
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:55 schreef tijnbrein het volgende:

Ik moet dat zelf ook meer gaan proberen te doen gewoon leuke dingen gaan doen en genieten ipv opzoek te zijn naar iets
Ik ben niet opzoek, het blijft altijd een impuls, maar het impuls omzetten in daden geeft geen beloning. Vandaar dat de motivatie weg is.
Rustig aan.
pi_109582722
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Uitgaan is anders mensen komen daar om lol te trappen en een scharrel te vinden die ze de volgende ochtend langs wakker worden en denken, Heb ik vannacht zoveel gezopen!
Och, ik schrijf me in. How to act?
Rustig aan.
pi_109582744
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben niet opzoek, het blijft altijd een impuls, maar het impuls omzetten in daden geeft geen beloning. Vandaar dat de motivatie weg is.
Ga eens een datingsite op en spreek eens zoveel dames aan als je kunt en kijk hoe ze reageren ;)
pi_109582853
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Helaas begrijp ik maar al te goed wat je bedoeld
14 SHADES OF GREY
pi_109582870
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ga eens een datingsite op en spreek eens zoveel dames aan als je kunt en kijk hoe ze reageren ;)
Ik zal het doen als ik weer gemotiveerd ben.. En nee, ik ga niet naar een datingsite, ik heb geen zin in iets vasts.. Ik voel dan een eis op me liggen dat ik mijn best moet doen om te kijken of ik goed match met iemand terwijl ik daar helemaal niet aan toe ben.
Rustig aan.
pi_109582924
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zal het doen als ik weer gemotiveerd ben.. En nee, ik ga niet naar een datingsite, ik heb geen zin in iets vasts.. Ik voel dan een eis op me liggen dat ik mijn best moet doen om te kijken of ik goed match met iemand terwijl ik daar helemaal niet aan toe ben.
Dus in het kort je bent op zoek naar een scharrel, of een leuk contactjes wat je eens mag volpompen met liefde in het weekend?
pi_109583015
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:02 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Dus in het kort je bent op zoek naar een scharrel, of een leuk contactjes wat je eens mag volpompen met liefde in het weekend?
doe niet zo plat :')

Volgens mij gewoon de positieve ervaring en de rest ziet ie wel
pi_109583084
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:02 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ik ben niet opzoek het blijft altijd een impuls, maar ik kan het nog wel kut vinden dat als ik ga reageren op dat impuls door het om te zetten in daden dat het niks oplevert en dat ik daardoor niet meer gemotiveerd ben om het überhaupt op te zoeken.
Rustig aan.
pi_109583096
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dit dus.
Rustig aan.
pi_109583361
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben niet opzoek het blijft altijd een impuls, maar ik kan het nog wel kut vinden dat als ik ga reageren op dat impuls door het om te zetten in daden dat het niks oplevert en dat ik daardoor niet meer gemotiveerd ben om het überhaupt op te zoeken.
Op die manier ik snap je.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:04 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

San, Sorry soms ben ik een platte lompe boer zonder gevoel. Vergeef je het mij?
pi_109583658
Ik vind het opzicht wel een leuk idee om gewoon te kijken wat gemiddeld onbevangen gesprekje gaat brengen.. Ik vind het wel een leuk iets om te testen... Het zorgt er in ieder geval voor dat je makkelijker mensen aanspreekt die je niet kent denk ik.
Is er niemand met ervaringen in dit topic met dat soort experimentjes?
Rustig aan.
pi_109583932
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:15 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het opzicht wel een leuk idee om gewoon te kijken wat gemiddeld onbevangen gesprekje gaat brengen.. Ik vind het wel een leuk iets om te testen... Het zorgt er in ieder geval voor dat je makkelijker mensen aanspreekt die je niet kent denk ik.
Is er niemand met ervaringen in dit topic met dat soort experimentjes?
Gewoon dus een datingsite op gaan, probeer een leuk profiel samen te stellen met een mooie foto en reageer op een gewoon op alles en iedereen die jij wel leuk vind. Aanspreken en afwachten op mogelijke reacties en daar natuurlijk op reageren.

En dan hopen dat je verder komt en misschien eens een afspraakje :)
pi_109584054
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Gewoon dus een datingsite op gaan, probeer een leuk profiel samen te stellen met een mooie foto en reageer op een gewoon op alles en iedereen die jij wel leuk vind. Aanspreken en afwachten op mogelijke reacties en daar natuurlijk op reageren.

En dan hopen dat je verder komt en misschien eens een afspraakje :)
Lijkt me niks want dat voelt voor mij totaal niet onbevangen terwijl ik het juist ''eng'' zou vinden me te binden. Daarnaast zie je met uitgaan meer mensen en zie je gelijk of iemands uiterlijk je aanspreekt.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')