Thanks voor de tips!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:00 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, jammer dat de nacht niet zo liep als gehoopt. Verkoudheidjes zijn naar. Heb je het hoofdeinde al iets omhoog staan? Even douchen voor het slapen om de snotjes eruit te stomen. Of baby-luuf?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:52 schreef Kuukske het volgende:
Sussen is me gelukt! Whoehoe.
Kyara ik heb roosvocee ferro. En staalpillen indd.
Ik realiseer me net dat ik door alles m'n tanden nog niet heb gepoetst sinds maandagochtend.
Oke, thanks! Leek me trouwens al lastig smeren bij mevrouw grijpen-wat-je-grijpen-kan! Ik ga even verzinnen wat ik het makkelijkst vind, de boeken of de handdoeken... komt goed!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:08 schreef Deepfreeze het volgende:
Susie, mijn oude potje van Chris staat 0-3 jaar op volgens mij.. Misschien zijn de richtlijnen veranderd? Er was wel iets met de menthol/eucalyptus geur waar je niet te scheutig mee moest zijn.. Maar in het begin deed ik dan het potje open in de kamer, of een likje naast de ui
Bed kun je verhogen met boeken onder de poten, of handdoeken stapelen onder het hoofdeind..
Dat tandenpoetsen is ook wel herkenbaar Kuukse![]()
Daan ligt ook weer. Wel bijna een uur gemopperd in bed. Niet hard huilen, maar af en toe een paar huiltje van ongenoegen.. Nu slaapt hij lekker
Haha ik kan melden sinds vandaag welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Susie het volgende:
Oeh, dat gillen he? Doen de jongens dat ook eigenlijk?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Haha ik kan melden sinds vandaag welmaar ja gillen en zijn meer kreten, ai ai een hele dag door, waar zijn mijn oordoppen
Ik had gelijk mijn moeder gebeld met de melding "heej hij kan wat nieuws" , zij heel verbaasd oh wat dan. Ik zei even wachten ik ga even van hem weg en even buiten staan, en toen hoorde ze hem nog, whahahaha
JAquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Susie het volgende:
Oeh, dat gillen he? Doen de jongens dat ook eigenlijk?
Dit! En de wind die in haar gezicht blaast tijdens het wandelen proberen op te etenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef bitterend het volgende:
We zitten tussen 62 en 68 met 17 weken...
Hier is gillen ook een hit, en kreunen, grommen, gu gu gu geluiden maken enzovoort
Hahahaha! Geweldig! Ligt ze niet meer in de reiswieg SB? Ivm de wind?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:21 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dit! En de wind die in haar gezicht blaast tijdens het wandelen proberen op te eten
Oogjes gaan wijd open, mondje gaat in een grijns en ze maakt slikgeluidjes. Echt te bizar voor woorden
En dan af en toe lekker tegelijkertijd tong uitsteken waardoor je nog heftiger kwijlt. Heeft de onze ook ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef Susie het volgende:
En ok, jongens gillen dus ookAnouk maakt van die pfffrrtttt geluiden... Mja, hoe? Lippen op elkaar en dus blazen, lekker wat speeksel erbij, lekker hoor
reiswieg is te kort, ze past er niet meer (comfortabel) in. Ze ligt nu dus in de wandelwagen/buggy-inzet, zo goed als plat. Maar ook in de MC had ze de wind natuurlijk af en toe in haar gezicht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:24 schreef Susie het volgende:
[..]
Hahahaha! Geweldig! Ligt ze niet meer in de reiswieg SB? Ivm de wind?
Gaat ze ook zo met haar kont in de lucht?? dan duwen met beentjes!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:31 schreef Susie het volgende:
Zonde zeg. Ik ben wel tevreden over de Mura, ze past er nog steeds in (nog 10 cm over ong), maar moet zeggen dat ze het volgens mij wat saai begint te vinden, vanmorgen naar het kdv was ze de hele weg haar buikspieren aan het oefenen (kan ik nog wat van leren)
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:06 schreef PureEvil het volgende:
[..]
JAEn dat houdt niet op als ze 1 zijn...of 2.....of 3.... of 4....of 5....
![]()
ff vraagje, alweer? ja alweerI heb een jurkje gehad voor cristel, maatje 56. ze wordt zaterdag 4 weken....Hoelang zou ik daar nog mee kunnen doen? ongeveer? Want anders laat ik het omruilen voor een maatje groter (keiduur ding ook, mn moeder is echt gek
)
Goh Rayen begon ook in 44, onvoorstelbaar als je hem nu zietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:13 schreef NotTheSame het volgende:
Ik denk dat dat bijna niet te schatten is PureEvil. Draakje begon in maat 44 en zit na bijna 15 weken tussen 56 en 62 in... Maat 56 heeft ze misschien 6 weken echt goed gepast, nu begint alles toch lichtelijk te kort te worden...
Maar even serieus, hoeveel boeken moeten er onder? Verhogen met 5 cm? 10? Wat zal nut hebben?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:33 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
Goh Rayen begon ook in 44, onvoorstelbaar als je hem nu ziet![]()
Dus ik zou zeggen ruil hem voor een maatje groter PureEvil, maar ja, eigenlijk groeien ze snel uit iedere maat, zeg ik tot nu toe![]()
Susieik zie het haast voor me, zo'n heel schuin bedje
Hier doet ze het als ze in de wipstoel zit! benen omhoog, hoofd naar voren!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:36 schreef Susie het volgende:
Ze slaapt met een slaapzak, dus dat valt gelukkig wel mee! Wel ontzettend stampen met de voeten tijdens het verschonen, soms zo hard, dat ik mij afvraag of dat dus niet zeer doet!
In de reiswieg zie ik ook wel eens dat afdekgeval omhoog komenBenen in de lucht, hoofd omhoog... Probeer het zelf maar eens
Ik zie dat NTS al antwoord heeft gegeven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Maar even serieus, hoeveel boeken moeten er onder? Verhogen met 5 cm? 10? Wat zal nut hebben?
Nee maar dat gaan ze vrijdag nog Es' bekijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:53 schreef Kyara het volgende:
Susie, sorry, had niet in de gaten dat ik de eennalaatste was.
Mooi zo Kuuks. Heb je een bloedtransfusie gehad?
Kben dat nog niet gewend.quote:
Dank je TJ. Karin Slaughter heeft het moeten ontgelden nu!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:13 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik zie dat NTS al antwoord heeft gegeven.
Ik zou het eigenlijk niet weten, want Rayen is nog niet verkouden geweest. Al vis ik wel af en toe snotjes uit zijn neus![]()
Maar toen hij weleens voedsel teruggaf heb ik een opgevouwen deken onder half zijn matras gelegd zodat hij ietsje schuin lag.
Maar ja, verkouden is weer wat anders.
Dus tot slotsom aan mijn antwoord heb je niksmaar toch een kusje
voor je verkouden meisje
Hilarisch!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:35 schreef Aventura het volgende:
Gillen doen jonkies ook hoor. Dat begon rond vier, vijf maanden. Nu doet ventje weer wat nieuws, hij gooit er dan af en toe een flinke grom uit. Hij zet het kracht bij door vuistjes te maken (zoals een motorrijder gas geeft) en zijn beentjes te strekken. Kijkt er ook heel gevaarlijk bij. Ik lig elke keer dubbel.
Jup Die is voor ijzer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:25 schreef PureEvil het volgende:
Kuukske, waarom roosvicee ferro? Is dat voor dat ijzergehalte? Heb er nog nooit van gehoord?
Hier gaven ze de tip ijzertabletten (2 stuks per dag...'s ochtends en 's avonds) en het liefste met sinasappelsap nemen. En GEEN melk erbij, want dat gaat de ijzeropname tegen....dat je t maar ff weet
Nou...Ik heb dat jurkje dus gekregen van mn moeder. En ik weet zeker dat ik nooit zoveel geld ga uitgeven voor een jurkje...quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Beide maten kopen PE! Ik heb zoveel spijt dat ik dat niet bij een shirtje van Cas heb gedaan. Maat
Dat heb ik ook. Een onwijs mooi en lief jurkje gehad van mijn ouders. Die ze gekocht hebben toen ze in Lille waren. 80 euro voor neer geteld. Dat vind ik iets wat overdrevenquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:39 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Nou...Ik heb dat jurkje dus gekregen van mn moeder. En ik weet zeker dat ik nooit zoveel geld ga uitgeven voor een jurkje...Dus helaas. een maat groter kopen zit er niet in
Hahaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:35 schreef Aventura het volgende:
Gillen doen jonkies ook hoor. Dat begon rond vier, vijf maanden. Nu doet ventje weer wat nieuws, hij gooit er dan af en toe een flinke grom uit. Hij zet het kracht bij door vuistjes te maken (zoals een motorrijder gas geeft) en zijn beentjes te strekken. Kijkt er ook heel gevaarlijk bij. Ik lig elke keer dubbel.
cas is echt een schatjequote:Op woensdag 28 maart 2012 10:14 schreef Cyntiaa het volgende:
Cas eet sinds een week een paar kleine stukjes brood, griekse yoghurt na zijn eten en eet maaltijden met vlees. (zelfgemaakt of wanneer lui uit een potje). Pincet greep heb ik nog niet kunnen ontdekken, zitten en optrekken idem. Lijkt me dus helemaal niet raar dat jouw ventje nog niet "alles" volgens het boekje kan hoor!
Cas gaat wel de hele kamer door, begint bij de box en eindigde gisteren in de keukenDaar voelt de vloer anders, dat is heel interessant. En hij sabbelt aan zijn table top van Stokke
![]()
Kiran deed een soort tijgeren vanaf 6 mdn, maar echt kruipen was het met 9 mnd toen hij ook meteen ging staan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:11 schreef Aventura het volgende:
Iets anders. Ventje is 8,5 maand en ik lees in alle boekjes en hoor en zie om mee heen dat baby's van die leeftijd al zelf zitten, ook zelf in zittende positie kunnen komen en er weer uit, kunnen tijgeren, kruipen en zelfs staan.
maar jouw mini praat al weer meer dan die van mij. Kiran maakt een beetje geluiden en als we geluk hebben klinkt het als mamamamama of ppapapapaa maar het zijn in de verste verte nog geen woorden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:18 schreef Tally het volgende:
Gaat ook nog niet zitten of proberen te kruipen. Ook dat laatste doet die van mij ook pas net. Terwijl die van J-net al staat en loopt langs de tafel
Die van mij kan praten jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:44 schreef J-net het volgende:
[..]
maar jouw mini praat al weer meer dan die van mij. Kiran maakt een beetje geluiden en als we geluk hebben klinkt het als mamamamama of ppapapapaa maar het zijn in de verste verte nog geen woorden.
Wel net was bij het Foute Uur het liedje Who let the dog out. En mijn man deed mee met Who who who who en toen deed hij dat na met oe oe oe
We hebben zo gelachen.
Ik geef Ean met jurkjes altijd een grotere maat aan. Dan komt de luiers er niet zo onderuit. Toen ze nog maat 56 van kleding had trok ik haar wel 62/68 jurkjes aan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:27 schreef PureEvil het volgende:
Ik vind het echt lastig in te schatten dus die maten....echt. Want dat jurkje moet ze natuurlijk aankomende zondag aan naar mijn oma...voor de fotoen dan is 62 dus nog te groot denk ik. want ze past gewoon nog 56 natuurlijk...
(dat wordt een bewaar en herinner foto,... jammer dat mn andere oma niet meer leeft....daar is ze namelijk naar vernoemd)
Oh en ik heb een lelijk wit jasje gehad maat 68. van ducky beau. bahMaarja, dat zeg je dan niet he
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef Tally het volgende:
Je hebt ook spijkerbroekjes die helemaal van stof zijn en er toch uit zien als spijkerstof
Vallen lekker soepel. In de meisjesafdeling van H&M zijn het een soort skinny jeans (of zou dat komen omdat die van mijn dikke beentjes heeft?) en bij de jongetjes valt het wat wijder.
Ook die laatste heb ik gekocht voor mijn meisje en ben gek op die broekjes
Ze staan zo stoer en zitten (volgens mij) zo lekker omdat het nergens knelt.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:29 schreef bitterend het volgende:
TJ volgens mij heeft jou R net als mijn R een sprong hoor
Pfff dat heb ik weer met dat regelen, denk ik daar niet aan. En eigenlijk dacht ik dat dat alleen bij de eerste maanden hoordequote:
Mijn meisje slaapt nu sinds een maandje van 19:30 tot 06:30.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:51 schreef klavertje-4 het volgende:
Haai! Ook maar eens laten weten dat wij ook meelezen!
Ik vind het zo knap dat jullie fok zo goed kunnen bijhouden, ik vind bijlezen al een klushoewel ik ook in z&g meer een lurker dan een poster was dat heeft er vast mee te maken!
Ik heb een vraagje, hoe laat gaan jullie kleintjes savonds slapen? Mika (7 weken) slaapt snachts hartstikke goed, vannacht bijvoorbeeld van 12 tot 5.30, maar is wel vanaf 18.00 nonstop wakker. Het lijkt mij heerlijk om weer eens iets van een avond te hebben.
We hebben vanaf 7 weken een soort van bed ritueel geintroduceert.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:51 schreef klavertje-4 het volgende:
Haai! Ook maar eens laten weten dat wij ook meelezen!
Ik vind het zo knap dat jullie fok zo goed kunnen bijhouden, ik vind bijlezen al een klushoewel ik ook in z&g meer een lurker dan een poster was dat heeft er vast mee te maken!
Ik heb een vraagje, hoe laat gaan jullie kleintjes savonds slapen? Mika (7 weken) slaapt snachts hartstikke goed, vannacht bijvoorbeeld van 12 tot 5.30, maar is wel vanaf 18.00 nonstop wakker. Het lijkt mij heerlijk om weer eens iets van een avond te hebben.
En de manier waarop je iets verkondigd of advies geeft is ook van belangquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Cas is echt geen baby meerEet als een grote en wil dingen doen als een grote... Ze lukken alleen nog niet echt
Maar prima dat je wanneer je kindje iets groter is niet meer veel wil posten tussen de kleine baby's
Ieder zijn ding natuurlijk. En de toon, tsja af en toe wordt er wat snibt en is er een discussie, maar die zijn er in de andere topics ook hé! (het vaak terugkerende borst- flesvoeding bijv.)
Het is geschreven communicatie. Je moet beseffen dat iedereen leest dingen zoals zij/hij ze wilt lezen daar doe je niks aan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:55 schreef Tally het volgende:
[..]
En de manier waarop je iets verkondigd of advies geeft is ook van belang
Echt een super mooie curve zeg!! zo recht!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:45 schreef Juud79 het volgende:
9,5 maanden, 9500 gram en 71,5 cm. Het begint welhaast saai te worden, maar ik loop over van trots. Ze kan zelf gaan zitten vanuit rugligging, heeft 3 tanden, kan tijgeren en zich tot op haar knietjes optrekken in de box, klappen in haar handen, zwaaien en een paar woordjes zeggen. Ze leeft momenteel op pap, 3 happen brood, fruithap, warm eten en wat biogarde. Dus nog voornamelijk op mijn melk, zo 5-6 keer per dag.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder schrijf ik hier niet meer zoveel, minder behoefte aan, de meeste mupkes hier zijn de kleintjes en die van mij is al zo'n beetje een dreumes. Daarnaast is de 'toon' is regelmatig zo naar in discussies dat ik me daar al helemaal niet meer in meng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:58 schreef Aventura het volgende:
Bewijs van de gr(ijs)blauwe oogjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Mooie curve! Wel grappig om te zien dat lex groter is dan Lientjequote:Op woensdag 28 maart 2012 10:45 schreef Juud79 het volgende:
9,5 maanden, 9500 gram en 71,5 cm. Het begint welhaast saai te worden, maar ik loop over van trots. Ze kan zelf gaan zitten vanuit rugligging, heeft 3 tanden, kan tijgeren en zich tot op haar knietjes optrekken in de box, klappen in haar handen, zwaaien en een paar woordjes zeggen. Ze leeft momenteel op pap, 3 happen brood, fruithap, warm eten en wat biogarde. Dus nog voornamelijk op mijn melk, zo 5-6 keer per dag.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder schrijf ik hier niet meer zoveel, minder behoefte aan, de meeste mupkes hier zijn de kleintjes en die van mij is al zo'n beetje een dreumes. Daarnaast is de 'toon' is regelmatig zo naar in discussies dat ik me daar al helemaal niet meer in meng.
Da's ook apart haha, dat heb ik meer gelezen (van dat willen staan en niet of later pas zitten). Misschien doet ventje dat ook wel zo straks. Hij heeft al sinds december een duidelijke behoefte om te staan, werkt zich als je hem vasthoudt steeds omhoog. Soms laat ik hem langzaam zakken, dan houdt-ie zijn beetjes lekker stijf. Die hoek van 90 graden krijg ik hem dan niet in, haha! Hij vindt zitten gewoon geen fijne houding denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:42 schreef J-net het volgende:
[..]
Kiran deed een soort tijgeren vanaf 6 mdn, maar echt kruipen was het met 9 mnd toen hij ook meteen ging staan.
Maar zitten deed hij echt niet.
Dat doet hij opeens sinds vorige week (en hij is nu ruim 11 maanden).
alles gaat echt op zijn eigen tempo, en hij gaat het vanaf doen aventura.
@TimeJumper
Bij Kiran konden we tot 6 maanden heel goed stofzuigen als hij sliep. daarna werd hij wakker. Vanaf 7 maanden begon hij keihard te krijsen.
En nu sinds een maand (dus vanaf 10 maanden) vindt hij de stofzuiger helemaal geweldig en kruipt hij er achteraan en houdt hij het snoer vast <3
Bewijs van de gr(ijs)blauwe oogjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zulke exemplaren hebben wij nu ook
en Elin dus de bruine![]()
ik zie het gewoon als spamdag
Hij doorweekte het ding zowat, maar veel is er niet ingegaan. Maar goed ook, het was zo'n moddervet keizout chipskaasding, wat een niet nader te noemen onverlaatquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Knappert hoor! Vond hij zijn kaasstengel lekker? Ik wil voor Cas soepstengels gaan halen, heb al rijstwafeltjes geprobeerd maar die blieft hij niet.
hihi, een tante toevallig?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hij doorweekte het ding zowat, maar veel is er niet ingegaan. Maar goed ook, het was zo'n moddervet keizout chipskaasding, wat een niet nader te noemen onverlaathem in zijn knuistje geduwd had. Toen ik dat zag, probeerde ik het nog om te wisselen voor een korst brood, maar daar trapte meneer niet in!
Imiteren is de bom! Ik deed laatst een duifje na; 'roekoe'. Knultje 'oehoeoe!' o+quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:44 schreef J-net het volgende:
[..]
maar jouw mini praat al weer meer dan die van mij. Kiran maakt een beetje geluiden en als we geluk hebben klinkt het als mamamamama of ppapapapaa maar het zijn in de verste verte nog geen woorden.
Wel net was bij het Foute Uur het liedje Who let the dog out. En mijn man deed mee met Who who who who en toen deed hij dat na met oe oe oe
We hebben zo gelachen.
Ghe volgens mij zie je weinig verschilquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:07 schreef Juud79 het volgende:
@KD, ik verwacht gewoon een overzichtje hoor, van pasgeboren tot nu.
Dat dus! Wat is er gebeurd met de traditie om bij een half jaar en een jaar een fotospam te maken/krijgen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:07 schreef Juud79 het volgende:
@KD, ik verwacht gewoon een overzichtje hoor, van pasgeboren tot nu.
Nou hier 2 jongens, maar totaal verschilllend. De oudste een "lastige" bewerkelijke baby, die vooral heel veel tijd en aandacht nodig had. En de jongste is super de super makkelijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:13 schreef Aventura het volgende:
Hoera voor Lex! Ook al zo'n mooierd. Zou het trouwens waar zijn dat jonkies doorgaans 'makkelijkere' baby's zijn? Ik hoor dat vaker. Waar een (eerste) meisje vaak heel 'intens' is, lijkt een jochie als baby dan weer een verademing te zijn.
Nouja, Elin was ook een supermakkelijke baby, ze sliep alleen slecht, niet huilen maar ketenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:19 schreef Tally het volgende:
En mijn meisje vind ik juist erg makkelijkOok al heb ik geen jongetjes vergelijk
Slapen doet ze ook goed. Dan hoop ik dat mijn eventuele 2de ook nog makkelijker isquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nouja, Elin was ook een supermakkelijke baby, ze sliep alleen slecht, niet huilen maar ketenIk had verwacht dat nummer 2 horror zou zijn (karma) maar die is alleen maar nog makkelijker.
Ze gilt niet. Ze wijst met haar vingertje, net zoals wij doen als ze iets doet wat niet magquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:24 schreef bitterend het volgende:
Ik heb een karaktervolle beeb...net als haar mama zegt mijn man. Als ze iets niet wilt dan zet ze het op het gillen..ben benieuwd naar haar puberteit![]()
Omdat toen ik gedaan heb er bijna niemand op reageerde bijvoorbeeld. Dat maakt niet dat iedereen enthousiast denkt laat ik het ook doen, want het is zo leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:16 schreef danic het volgende:
[..]
Dat dus! Wat is er gebeurd met de traditie om bij een half jaar en een jaar een fotospam te maken/krijgen?
Bij een jaar gebeurt het vaak nog, maar bij een half jaar niet meer, vind ik best jammer.
Echt? Dat is niet leuk idd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:27 schreef J-net het volgende:
[..]
Omdat toen ik gedaan heb er bijna niemand op reageerde bijvoorbeeld. Dat maakt niet dat iedereen enthousiast denkt laat ik het ook doen, want het is zo leuk.
quote:
Klopt ja! Ik ga straks met smurf even proberen een pasfoto te laten maken... hoe we dat gaan doen? geen idee!quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:10 schreef Aventura het volgende:
Even iets heeeeeel anders: ik kwam er pas vorige week achter dat, als je komende zomer (na 26 juni, want dan vervalt bijschrijving in paspoort ouders) met je kind op vakantie wilt naar het buitenland, je nu, liefst voor 1 mei, een reisdocument moet aanvragen. Dan is er een grote kans dat het document tijdig kan worden aangemaakt. Onderneem je nu geen actie dan kan het zijn dat je het paspoort of identiteitskaart te laat krijgt. Wij willen in augustus met jonkie naar Frankrijk...snel maar even regelen dus.
Bron:
http://www.paspoortinformatie.nl/
Dit!quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:24 schreef Cyntiaa het volgende:
Roep het niet te hard, NTS.Iets met fok!wet dat ze dan gegarandeerd weer wakker wordt
Ja wel jammer hoor, en ik vind het juist leuk om ook de "ditjes en datjes" van oudere baby's te lezen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:54 schreef Juud79 het volgende:
Idd J-net, ik kan ook heel vaak advies geven hier, maar dan komt er regelmatig weer iemand om de hoek kijken, die er dan weer over valt dat je je mening loopt te verkondigen. Dus ik denk tegenwoordig sneller, laat iedereen het maar lekker zelf uitzoeken, ipv dat ik help. En daar ben ik blijkbaar niet de enige in.
Bewijs van de gr(ijs)blauwe oogjesNou ik vind ze meer blauw dan grijs hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel mooi!!
Ligt er misschien ook aan welk shirt je hem aantrekt dat het blauwe meer uitkomtRayen 2½ jaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Ik krijg altijd een brok in mijn keel als ik dat filmpje zie, ze was zo verdrietig omdat ze van schoot moest en dan dat huilerige poessie mauwquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:10 schreef NotTheSame het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
!
Wat een lekker ding! Gefeliciteerd met de 6 maanden-mijlpaal!
En telkens als ik E. zie, moet ik weer denken aan poesie mauw!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:34 schreef Susie het volgende:
Anouk heeft een vriendinnetje
zo 1 heb ik ook nog van ElinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tof kapsel heeft anouk ook, met r stekeltjes <3
Anouk was er toen nog nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:31 schreef danic het volgende:
Jammer dat jullie dat niet eerder wisten, van die legitimatiebewijzen. Is namelijk vorig jaar ook al in het nieuws geweest en per 1 januari zijn de prijzen voor een kinder id verdrievoudigd.
Wij hebben hem op de valreep in december gehaald voor ¤9,40 Ze zijn nu ¤30,- ongeveer.
Eva zoent zichzelf in spiegels, soms lopen de kwijlslierten erlangs
2 keer per dag 10 mlquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:11 schreef Kuukske het volgende:
Ja schrijven ben ik nog niet aan toegekomen. Staat enorm hoog op de prio lijst.
Kyara, jij had het over Floradix hè? Ik heb nml twee proefmonsters gekregen in een babytas bij de pret echo.
Maar er staat niks van dosering ofzo op. Zou je mij eens kunnen pm'en? Ik vermoed dat ik je post in alle hectiek enorm moet gaan terugzoeken anders
Drie keer?!!!! Holy moly!quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:35 schreef bitterend het volgende:
Ik heb ook floradix geslikt 3x per dag een tablet. En ijzer tabletten. Viel ook 3x flauw na de bevalling en heb infuus gekregen...komt helemaal goed
Yup was geen pretje! ik heb een ijzer en vocht infuus gekregenquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Drie keer?!!!! Holy moly!
Nou ik hoop toch echt dat me dat bespaard blijft. Ik heb m'n staalpillen nu wel bij me want JD heeft er gelukkig aan gedacht. Straks maar even innemen.
Wat voor infuus trouwens?
Fijn dat je naar huis mag!quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Bedankt voor alle reacties. Ben idd. Nog in zkh. Wel net gehoord dat ijzer is gezakt maar ik mag naar huis. Dokter komt zo bader uitleg geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb onderhand het idee dat ik uit elkaar val ofzo??![]()
Oh, Lujaxa, wat een mooi mannetje!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Maar juist dat gevoel had je daar kunnen bespreken en had men misschien je nog wel bij kunnen helpen wellicht?quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:14 schreef bitterend het volgende:
Ik ben niet naar de nacontrole geweest...had totaal geen behoefte aan. Snap wel dat sommigen het wel willen, het kan wel heftig zijn allemaal.
Ik was tot 6 weken na de bevalling echt een vaatdoek..ben nog steeds niet 100% maar dat komt wel rustig
Nah...ga er wel mee naar mijn ha een keertje..denk gewoon dat ik erg moe benquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar juist dat gevoel had je daar kunnen bespreken en had men misschien je nog wel bij kunnen helpen wellicht?
is heel herkenbaar. Ik heb geloof ik nog gedouched op de verloskamer (met wat hulp van m'n man) en daarna ben ik naar de afdeling gegaan. 's Nachts moest ik naar de wc en toen liet ik dus een heel bloedspoor achter en wat plasjes bloed op de punten waar ik even stil moest staan om dat hele gevaarte met snoertjes ergens tussen te frotten.quote:Op donderdag 29 maart 2012 12:58 schreef Susie het volgende:
Alleen dat ik toen uit bed stapte vond ik vreselijk en ben ik des te meer blij dat ik in het ziekenhuis was... het bloed stroomde zo langs mijn benen op de grond![]()
![]()
Voor Mattís hebben we een middeltje voorgeschreven gekregen van de huisarts.quote:Op donderdag 29 maart 2012 15:57 schreef PureEvil het volgende:
Volgens mij heeft Cristel trouwens Spruw...Is daar iets tegen te doen?
Midas gaat om 20:00 uur naar bed en mijn man maakt hem om 00:00 uur nog even wakker voor een fles. Maar daar merk ik dus niks meer van. En daarna slaapt ie door tot 07:30 - 08:00 uur. Maandag zal ik hem wakker moeten maken ben ik bang. Zo sneu.quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:40 schreef Soempie het volgende:
Wow, van 22.00 uur tot 8.00 uur! Dan slaapt ie lekker door zeg.Hier is het om 22.30 uur de laatste fles en tussen half 7 en 7 wordt ie weer wakker. Ook fijn.
Dat hier dus ook, minus dat wakkermaken om 0.00 uur. Ze slaapt gewoon op eigen kracht de hele nacht door.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Midas gaat om 20:00 uur naar bed en mijn man maakt hem om 00:00 uur nog even wakker voor een fles. Maar daar merk ik dus niks meer van. En daarna slaapt ie door tot 07:30 - 08:00 uur. Maandag zal ik hem wakker moeten maken ben ik bang. Zo sneu.
Ja, en ik tennis niet eens!quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:17 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nah...ga er wel mee naar mijn ha een keertje..denk gewoon dat ik erg moe ben
Susie vervelend zeg allemaal!! een tennis arm? is dat iets net zoals rsi?
Zo'n beetje hetzelfde ritme, alleen gaat Mattís een uur eerder naar bed en een uurtje eerder op.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:11 schreef Kyara het volgende:
[..]
Midas gaat om 20:00 uur naar bed en mijn man maakt hem om 00:00 uur nog even wakker voor een fles. Maar daar merk ik dus niks meer van. En daarna slaapt ie door tot 07:30 - 08:00 uur. Maandag zal ik hem wakker moeten maken ben ik bang. Zo sneu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe voel je je over maandag? Leuk om weer te beginnen? Of zie je er tegenop? Mattís gaat volgende week ook een dagje naar de opvang, omdat ik dan een tentamen heb.
En eind mei gaat hij een nachtje logeren bij z'n opa en oma.(beetje
ook wel, omdat ze zo leuk en lief zijn).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Jup, twee slaapjes van 2 uur. En soms 's middags als we aan het wandelen zijn nog een half uurtje in de wagen. Ik heb een slaapkoppie denk ik.quote:Op donderdag 29 maart 2012 17:44 schreef Kyara het volgende:
Zo, dat is lekker SB. En slaapt ze overdag ook goed?
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:48 schreef Kyara het volgende:
ik heb vandaag ook met mijn telefoon zijn geluidjes opgenomen als hij aan het kletsen is. Kan ik hem op kantoor ook af en toe even horen
Jup, helaas geen succes. Ze schreeuwde moord en brand toenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
NTS je had inbakeren al lang geprobeerd zeker?
/spuit elf
Nop, in mijn geboorteplaats...Sterker nog, mijn ouders zijn de buren van mijn buren danquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:57 schreef Kyara het volgende:
Ooh wat spannend NTS, erg leuk! Ook in vhv?
Draakje heeft het dan nog lang volgehouden tot ze over de fles ging. Denk dat Midas om 11 uur al over de rooie zou gaan. Slaapt ze dan helemaal niet? Ook niet op de arm, doek of kinderwagen? Hoop dat ze nu toch in slaap kan vallen.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 22:06 schreef Deepfreeze het volgende:
Kyara, dat is raar binnenkomen dan maandag. Dat je niet eens zeker weet wie je collega blijft, en wie niet.. Niet fijn die onrust.
Fijn NTS van het huisje. Alleen jammer dat draakje een draak van een bui had![]()
Soemp, wat een lekker kapsel!
Nog even een tevreden ventje in de tummyWat een mooierd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
Plus dat als ik de mijne een schone luier zou geven na de fles, dat ze dan wel eens gaat spugen....Niet zo gek ook eigenlijkquote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:39 schreef Kyara het volgende:
Kuuks, fijn dat je je weer wat beter voelt en dat Billie lekker bij je heeft geslapen.
De meeste babietjes vinden verschonen niet echt leuk. Drinken kost veel energie dus daar worden ze slaperig van dus dan kunnen ze daarna lekker naar bed zonder dat ze eerst nog gepest moeten worden met al dat gefrummel.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 16:18 schreef Kleurdoos het volgende:
Lex heeft t gillen ontdekt, tering, tís net een klein bang meisje
Dat is echt zó schattig!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:42 schreef Soempie het volgende:
En ik heb hem 2 keer 's morgens wakker gemaakt, per ongeluk. Eerste keer ben ik snel naar beneden gerend om het fototoestel te pakken, omdat ik het zo grappig vond:
afbeelding ]
nooit meerquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:33 schreef Kyara het volgende:
Ik gebruik de zwitsalbabydoekjes. Een keer een ander merk geprobeerd en dat zorgde voor uitslag dus blijf nu mooi bij de zwitsaldoekjes.
En wat luiers betreft: heb al heel wat huismerken geprobeerd en ik vind het etos huismerk het fijnste. Die voor overdag en 's nachts pampers. En we zijn bijna over naar maat 2
Weet iemand wanneer die emo-hormonen weg gaan? Net flink gehuild bij Lady & the TrampOf komt dat nooit meer goed?
Het is voor mij al een wonder dat ik van 00:00 tot 06:00 geslapen heb. ma t/m do sta ik altijd om 06:00 opquote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:35 schreef Kyara het volgende:
PE, mooie foto's van je dametje!
FR, fijn dat Ean zo goed geslapen heeft vannacht. Jammer van de kat
quote:Op vrijdag 30 maart 2012 09:33 schreef Kyara het volgende:
Weet iemand wanneer die emo-hormonen weg gaan? Net flink gehuild bij Lady & the TrampOf komt dat nooit meer goed?
Bij mij duurde het de hele week. (maar goed dat ik geen kraamhulp had, die had daar zeker weten over gezeurdquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:12 schreef TimeJumper het volgende:
Ook kon ik de eerste 3 dagen niet poepen
Ja hadden ze mij ook niet verteld, uiteindelijk toen ik erachter kwam moest het gewoon hier met leidingwaterquote:Op vrijdag 30 maart 2012 10:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Met die fles steriel water je doos schoon spoelen
In het begin had ik soms het gevoel dat ik een voetje voelde, dan voelde ik een plekje wat harder in mijn buik. Volgens mij gewoon darmen die weer ruimte kregen enzquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:09 schreef Kyara het volgende:
Volgens mij had ik dat een paar dagen later nog, dat je dan opstaat en je voelt van alles in je buik bewegen en naar beneden zakken
In:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een slapend meisje in de MC liggen, mooi laten liggen dus! Bij de osteopaat heeft ze alles bijeen gekrijst maar toen hij eindelijk de 'feeling' te pakken had, zag je ineens een hele serene rust over Draakje heen komen... Zo mooi. Maar volgens hem zit er verbetering in
! Volgende week mogen we weer terug komen.
Verder kan ik ff niet reageren, heb veel gelezen maar mijn hoofd is een zeef... Kwam er net ook achter dat onze auto APK gekeurd moet worden een dezer dagen. Dat gaan we dus niet meer halen
.
wel laten doen hoor, want anders krijg je boete. Je kan gewoon naar zo'n garage gaan waar ze apk keuren voor 16 euro ofzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 12:40 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Verder kan ik ff niet reageren, heb veel gelezen maar mijn hoofd is een zeef... Kwam er net ook achter dat onze auto APK gekeurd moet worden een dezer dagen. Dat gaan we dus niet meer halen
.
heeft ze een speen??? ik deed dat bij Kyan op speen, want met vinger in mond lukte niet.. maar met speen kreeg ik de zalf beter overal...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:35 schreef PureEvil het volgende:
Oh ja da's wel een goeie tip Bleie! Gaan we vandaag eens uitproberen![]()
NTS fijn dat het goed lijkt te helpen
![]()
Nou, ik ben net terug van de huisarts. heb tubeje gel gekregen voor de spruw van cristel. ' InfectoSoor mondgel' Werkstof Miconazol. 4x per dag na de fles...nou nog ff uitvogelen hoe we dat een beetje fatsoenlijk in dr mond krijgen![]()
En ik heb ook gelijk ff eea gevraagd ivm pijn in rug en bekken. hij dacht dus dat er een onsteking zat, en hij schrijft verder niks voor..dus ik mag of paracetamol, of ibruprofen pakken...En daar zou het dan ook mee weg moeten gaan. Naja, we doen t maar ff...(alsof dat ik niet moe genoeg ben zonder ibufen
) En hij vroeg ook ofdat we reuma hadden in de familie, want dat kan ook alleen maar bij je rug zitten (nooit geweten!)...zo leer je nog eens wat op een vrijdagmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |