Mooi gezegdquote:Op zondag 29 april 2012 23:08 schreef thabit het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee? Inhoudsloos blaten in termen van afkortingen, overdreven veel Engelse woorden, en buzzwords als epibreren, op die manier iedereen onder de tafel lullend omdat ze geen zak begrijpen van wat je zegt? Als dat sociaal is, dan zul je bij wiskunde inderdaad niet heel veel sociale mensen tegenkomen.
Hoe kan dat nou niet?quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:36 schreef thenxero het volgende:
Hoe kan regressie-analyse nou lekker weglezen?
ik denk je wel van lectuur te kunnen voorzien waar jij je in gaat verslikkenquote:
Ik heb Modern Econometrics van Verbeek gelezen, maar die behoort tot mijn collectie van saaiste boeken. Kan me haast niet voorstellen dat dat in andere boeken zoveel leuker isquote:
Het is wel leuk om fouten in dat boek te zoeken.quote:Op woensdag 23 mei 2012 19:47 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ik heb Modern Econometrics van Verbeek gelezen, maar die behoort tot mijn collectie van saaiste boeken. Kan me haast niet voorstellen dat dat in andere boeken zoveel leuker is.
Mwa, ik pak liever een leuk wiskundeboek op een regenachtige zondagmiddagquote:Op woensdag 23 mei 2012 19:51 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het is wel leuk om fouten in dat boek te zoeken.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 20:03 schreef thenxero het volgende:
[..]
Mwa, ik pak liever een leuk wiskundeboek op een regenachtige zondagmiddag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |