wat is dezequote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:10 schreef haan33 het volgende:
Als je te snel eet(wat TS dus doet) kunnen je hersenen het niet goed bijwerken en krijg je honger.
heb ik niet kunnen checken, heb geen weegschaal in mijn studentenhok, zal zondag ff kijkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:09 schreef Marie30 het volgende:
Hoeveel ben je dan al aangekomen de afgelopen twee weken?
Dat is echt zo!quote:
Feyenoorders, die kunnen relevante informatie niet gepast verwerken en dan krijg je dit soort onbegrijpelijke onsamenhangende opmerkingen.quote:
neuh, hoe ik eruit zie boeit me geen ene fuck, ik ben gewoon aarslui wat eten betreftquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef twi het volgende:
[..]
Feyenoorders, die kunnen relevante informatie niet gepast verwerken en dan krijg je dit soort onbegrijpelijke onsamenhangende opmerkingen.
Schaambeenbotlui bedoel je.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
neuh, hoe ik eruit zie boeit me geen ene fuck, ik ben gewoon aarslui wat eten betreft
quote:
komt goed,quote:
dat lijden weet ik niet, ik weet gewoon niet beterquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:19 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Maar hoe komt het dat je zo mager bent?
55kg voor 1,90m daar lijdt je lichaam toch onder?
blijkbaar welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Je hebt jezelf dus eigenlijk gewoon jarenlang uitgehongerd?![]()
En toch 1.90 m worden ...
ja klopt, mijn rekensom klopte niet echtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:00 schreef luckass het volgende:
25 euro per week aan brood? Of het is heel duur daar of je eet zo ongeveer 13 broden per week.
Reken ze daar in kg's qua brood?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja klopt, mijn rekensom klopte niet echt
1kg brood kost hier 2.50 euro, 4keer 2.5 is 10 euro.
snap niet hoe ik bij die 25 kwam eigenlijk
nee, 1 brood wat ik hier steeds koop weegt toevallig 1KG, en het ene brood is het andere niet dus kan je beter in kg's rekenen dan in "broden"quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:06 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Reken ze daar in kg's qua brood?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:06 schreef Cher- het volgende:
Je bent wel erg dun. Hoe kan dat eigenlijk? At je nooit zoveel?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:22 schreef gogosweden het volgende:
ik ben zo mager omdat ik meestal als ik honger had ff wachtte, dan trok de honger vanzelf weg, doe je dat te vaak heb je dit als resultaat
en nu krijg ik alles dubbel en dwars terug(de honger dus eh)
Ah so.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:08 schreef gogosweden het volgende:
[..]
nee, 1 brood wat ik hier steeds koop weegt toevallig 1KG, en het ene brood is het andere niet dus kan je beter in kg's rekenen dan in "broden"
Ik heb een keer een man van middelbare leeftijd dat zien doen in de supermarktquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:10 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van een brood wegen
staat op de zak hoeveel er in zit manquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:10 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik heb nog nooit gehoord van een brood wegen
Sorry, dacht dat je bij onafhankelijke bakker kocht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
staat op de zak hoeveel er in zit man
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:13 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Sorry, dacht dat je bij onafhankelijke bakker kocht.
frikadellen hebben ze hier niet in Zwedenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef haan33 het volgende:
Eet elke dag patat met frikadellen, over 3 maanden weeg je weer goed
kroketten dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
frikadellen hebben ze hier niet in Zweden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |