Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik moest het googlen
Soms heb ik het gevoel dat ik in een hele andere wereld leef
Iewll Cisse.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt zo gruwelijk lekker. Gisteren alleen verloren na pingels, rest allemaal gewonnen. Zieke powerhouse als spitsenduo ook..meeste goals schiet ik met keeper en al het net in
sorry stijn ik was bang voor een kaap van Lindgrenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:59 schreef StijnDa het volgende:
Nu is het wel weer leuk geweest met die Kandji TT's. Beetje creativiteit s.v.p.
Dat weet Toefjes trouwens wel, die heeft ze allebei gehad.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:39 schreef DutchSL het volgende:
Hij staat nu voor 811/812k op de markt, weet nooit of er een gek is die het er voor over heeft, als hij niet verkoopt ga ik hem vanavond proberen. En als hij niet ontzettend veel beter speelt dan UP Nani (en ik denk dat het verschil wel meevalt) ga ik hem weer verkopen voor zo'n 790k hopelijk.
Haha nice! Daar hadden we het toen nog over gehad.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:56 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt zo gruwelijk lekker. Gisteren alleen verloren na pingels, rest allemaal gewonnen. Zieke powerhouse als spitsenduo ook..meeste goals schiet ik met keeper en al het net in
Heb op de bank 2 goud en de rest silver van mijn andere Franse team en ik zit keurig op 4.5 ster. Fuck de handicap.
250K gisteren. Had echt gehoopt en verwacht dat hij nog zou zakken, maar helaas. Het werkt echt goed om mijn linkspoot op links te hebben voorin trouwens..meestal zal ik ze rechts om te kunnen krullen, maar iedereen dekt binnendoor af en dan ga ik buitenom en knalt Lukaku de korte hoek inquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Haha nice! Daar hadden we het toen nog over gehad.Wat heb je voor Hazard betaald?
Ik heb ze nu beiden, dus kan het zelf uitproberen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat weet Toefjes trouwens wel, die heeft ze allebei gehad.
lijkt wel een beetje op mijn Niggeroen team! Ik heb Song en Mikel op CDM. Werkt ook erg goed. Vooral Song.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:08 schreef Tim86 het volgende:
Overigens is Lukaku nog steeds de grootste baas..21 uit 14 so far. Cisse zit op 18 en daarachter Menez en Hazard met 8 en 7. In mijn eerste wedstrijd scoorde ik ook nog uit een dikke solo met M'Bia die ineens voorin stond![]()
Middenveld is ook geniaal..zoveel negerpower..breken iedere aanval af. Sissoko scoort ook nog regelmatig.
Ja ik scoor in 4321 ook het vaakst met Lukaku vanaf links en dan idd korte hoek.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
250K gisteren. Had echt gehoopt en verwacht dat hij nog zou zakken, maar helaas. Het werkt echt goed om mijn linkspoot op links te hebben voorin trouwens..meestal zal ik ze rechts om te kunnen krullen, maar iedereen dekt binnendoor af en dan ga ik buitenom en knalt Lukaku de korte hoek in
Ik heb ook 4222 met veel dezelfde spelers, alleen Mangala ipv Sakho, Nasri ipv Hazard en UP Benzema/SIF Higuain voorin.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:08 schreef Tim86 het volgende:
Overigens is Lukaku nog steeds de grootste baas..21 uit 14 so far. Cisse zit op 18 en daarachter Menez en Hazard met 8 en 7. In mijn eerste wedstrijd scoorde ik ook nog uit een dikke solo met M'Bia die ineens voorin stond![]()
Middenveld is ook geniaal..zoveel negerpower..breken iedere aanval af. Sissoko scoort ook nog regelmatig.
Het valt mij wel op dat de linker CDM veel meer naar voren komt dan de rechter. Heeft niets met workrates te maken, want eerst had ik daar M'Vila..die kwam steeds op maar heeft een matig schot en nu Sissoko en die doet hetzelfde maar kan wel scoren..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb ook 4222 met veel dezelfde spelers, alleen Mangala ipv Sakho, Nasri ipv Hazard en UP Benzema/SIF Higuain voorin.
Sissoko + UP M'Vila is zo'n belachelijk goed CDM duo, dat vindt je nergens voor zo weinig geld.
diego alvesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:14 schreef forzafct het volgende:
Ik heb me team wat veranderd. Ga Lucio nog vervangen door Thiago Silva..
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cwxsUITibdcKo
Iemand verder nog tips?
Beste tip die ik je kan geven is dat het "mijn team" is en niet "me team". Op nummer twee staat Diego Alves als keeper en dat was het wel. Mooi teamquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:14 schreef forzafct het volgende:
Iemand verder nog tips?
Prima team. Je kan nog gaan voor SIF Muller in de spits als je wil. Wel andere speler dan Gomez. Of IF/SIF Podolskiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:14 schreef forzafct het volgende:
Iemand verder nog tips?
Heb je zelf al met Muller gespeeld?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Prima team. Je kan nog gaan voor SIF Muller in de spits als je wil. Wel andere speler dan Gomez. Of IF/SIF Podolski
Nee helaas niet. Maar wil wel weer eens een Bundesliga team gaan bouwen. En ja ik weet dat jij hem kut vindt, maar ieder zo zijn ding hèquote:
De meeste vinden hem inderdaad beter!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:19 schreef forzafct het volgende:
Is Diego Alves beter dan Julio Cesar? Wat ik natuurlijk ook zou kunnen doen is hummels als cb gebruiken en dan neuer in de goal..
Hummels pakt dan nooit genoeg chemistry toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:19 schreef forzafct het volgende:
Is Diego Alves beter dan Julio Cesar? Wat ik natuurlijk ook zou kunnen doen is hummels als cb gebruiken en dan neuer in de goal..
Maar mijn mening telt voor 4 want dat wordt gecompenseerd met mijn penislengte.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Maar wil wel weer eens een Bundesliga team gaan bouwen. En ja ik weet dat jij hem kut vindt, maar ieder zo zijn ding hè
Volgens mij wel hoor.. Ozil oranje en Hummels en Neuer groen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hummels pakt dan nooit genoeg chemistry toch?
Buffon keeper en Chiellini CB zou wel chemistry moeten opleveren.
Als daar ooit een IF van komt, dan moet ik die hebben! Hij is geniaalquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:24 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/3202
Zijn passing is echt zwaar underrated. Moet minstens 85 zijn als je kijkt naar real life!
Beste spits van het spel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga Lukaku ook eens uitproberen. Als back up. Linkt met Hazard en Ben Arfa.
Wacht ff hoor... Thiago Silva voor Lucio en Alves op doel in de starting 11?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:14 schreef forzafct het volgende:
Iemand verder nog tips?
Klopt echt een baasje. Doet het erg goed bij mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Als daar ooit een IF van komt, dan moet ik die hebben! Hij is geniaal
Lukaku? haha hij is goed maar niet overdrijven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Beste spits van het spel.
Bronze: Kandji
Silver: Vela en Castagnois
Gold: Lukaku
Nee, want dan kan ik zijn IF niet betalen.quote:
Wat is dat rijtje volgens jou dan? Ba?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lukaku? haha hij is goed maar niet overdrijven.
Torresquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is dat rijtje volgens jou dan? Ba?
Sturridgequote:
Wel grappig dat we alle bij een speler hebben gekozen die er in het echt niks van bakt!quote:
Iemand z'n mening niet accepterenquote:
je kan er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iemand z'n mening niet accepteren
Je bent gewoon.....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Iemand z'n mening niet accepteren
"Je bent gewoon slecht"quote:
ja dat wilde ik gaan zeggen maar ik wachtte op rijstquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
"Je bent gewoon slecht"
-Rijst
Hier is iedereen het wel overeens toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kandji is wel een baasje voor z'n bronzequote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Hier is iedereen het wel overeens toch?
Behalve doublepain dan!
Jep. Over Vela wel. Tééééring. Elk schot er gewoon in.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Behalve doublepain dan!
Ja, ik kan maar geen goed team voor hem verzinnen.quote:
Marlos.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:33 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, ik kan maar geen goed team voor hem verzinnen.El Kabir is ook goed natuurlijk!
Prijs kwaliteit zeker niet waard!quote:
Heb je ooit met Lukaku gespeeld? Dat is gewoon een linksbenige mix van Kandji en Castaignos met meer pacequote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:38 schreef Toefjes het volgende:
Op gouden niveau niet een spits gevonden die mijn voetbal hart heeft veroverd. Kandji en Castaignos uiteraard voor brons en zilver.
Want je penis telt voor 1/4e?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Maar mijn mening telt voor 4 want dat wordt gecompenseerd met mijn penislengte.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je ooit met Lukaku gespeeld? Dat is gewoon een linksbenige mix van Kandji en Castaignos met meer pace
http://www.futhead.com/12/squad/273630quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:37 schreef Tim86 het volgende:
Deze blijft ook wel sexy: http://www.futhead.com/12/squad/98597
Nee, nog nooit, hij is wel een echte angstgegner, scoort bijna altijd tegen me als hij in het veld staat. Maar in mn volgende team verwerken danquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je ooit met Lukaku gespeeld? Dat is gewoon een linksbenige mix van Kandji en Castaignos met meer pace
Over angstgegners gesproken he. Altijd als ik tegen Agger speel he ik weet gewoon dat die gaat scoren..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, nog nooit, hij is wel een echte angstgegner, scoort bijna altijd tegen me als hij in het veld staat. Maar in mn volgende team verwerken dan
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/273630
(keeper die de prijs verdubbelt)
Het is een hoer. Ik heb 5k schuld bij haarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Slet, je zou vanaovnd al tegen mij spelen.
heb er geen geld voor ofzo hoor, gewoon kansloos niks te doen hebben.quote:
Ik heb dat team ook niet gemaakt. Teams bouwen is soms leuker dan spelenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb er geen geld voor ofzo hoor, gewoon kansloos niks te doen hebben.
haha ja en hij heeft belachelijk goede reflexen (maar die van zijn NIF zijn ook al erg goed). Door zijn lengte gaat alsnog iedere geplaatste bal van buiten de 16 erin thoughquote:
Wel mee eens. Nog altijd een klasse boven Lukaku. Lukaku speelt als 150K, Ibra als 200K. Lukaku is wel meer value for moneyquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:45 schreef pascal08 het volgende:
Poll: Wie is de beste gouden spits in FUT?
• Ibrahimovic
• Ibrahimovic
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Door die fucking handicap. Als ik gewoon 1 vs 1 speel offline of H2H online zou ik nooit Lukaku kiezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel mee eens. Nog altijd een klasse boven Lukaku. Lukaku speelt als 150K, Ibra als 200K. Lukaku is wel meer value for money
Als ik gewoon een potje speel tegen vrienden offline dan is hij ook een held bij Chelsea hoor. Hij is gewoon zwaar overpowered en heeft de eigenschappen die een spits goed maken in FIFA (pace+power). De rest is gewoon degelijk. Dat, icm een 4 star weak foot en 4 star skills, maken hem gewoon super. Zodra ze het voor elkaar krijgen om het wat realistischer te maken zullen de Bents en Lukaku's vanzelf minder populair worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Door die fucking handicap. Als ik gewoon 1 vs 1 speel offline of H2H online zou ik nooit Lukaku kiezen.
Ik vind Grabban beter dan Kandjiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:31 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Behalve doublepain dan!
Had ik ook gisteren. Ik stond met 2-0 achter en wilde eigenlijk al gaan dashboarden, toen was ineens de verbinding met EA verbroken. Ik zat nog gewoon in het toernooi en ik kreeg nog centjes ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind Grabban beter dan Kandji
Wat silvers betreft ben ik het ermee eens dat Vela de beste is, hij is gewoon té goed.
Gisteren speelde ik tegen de meest sweaty speler ooit (het was geen Duitser maar een Deen dus daar moet je ook voor oppassen) 3 kut sweaty goals en hij ging alleen maar abusen met Tello en Slew. Ik had geen zin meer na zijn 2e sweaty goal, gelukkig vielen de servers uit.
Zijn strength icm met pace = overpowered. Heading liegt ook wel een beetje maar ik geef nauwelijks voorzetten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik gewoon een potje speel tegen vrienden offline dan is hij ook een held bij Chelsea hoor. Hij is gewoon zwaar overpowered en heeft de eigenschappen die een spits goed maken in FIFA (pace+power). De rest is gewoon degelijk. Dat, icm een 4 star weak foot en 4 star skills, maken hem gewoon super. Zodra ze het voor elkaar krijgen om het wat realistischer te maken zullen de Bents en Lukaku's vanzelf minder populair worden.
Ik heb nog nooit geragequitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Zijn jullie zo van de ragequit dan? Ik heb denk ik 2 of 3 keer gequit in de afgelopen 2 jaar FIFA. #2legit2quit
Dat is veel erger imo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geragequitWel eens controller weggelegd.
oja je hebt gelijk. Er zijn trouwens ook maar weinig spelers van 1.91 die zo snel zijn in FIFA lijkt me.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:56 schreef laucas het volgende:
[..]
Zijn strength icm met pace = overpowered. Heading liegt ook wel een beetje maar ik geef nauwelijks voorzetten.
3* skills trouwens, geen 4.
Vorig jaar 1x maar dat was in het begin toen ik zelf spelers als Agbonlahor en Bent had (maar toen kostten ze nog 15k)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Zijn jullie zo van de ragequit dan? Ik heb denk ik 2 of 3 keer gequit in de afgelopen 2 jaar FIFA. #2legit2quit
Neequote:
Ik ben ook een controller-neerlegger. Als iemand alle replays wilt zien en shhhh wilt doen is dat prima, maar ik hoef het niet te aanschouwen. Ik ga dan meestal iets leuks doen.quote:
Verbeterd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben ook een controller-neerlegger. Als iemand alle replays wilt zien en shhhh wilt doen is dat prima, maar ik hoef het niet te aanschouwen. Ik ga dan fappen.
Met zijn 2en online? Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:04 schreef Toefjes het volgende:
Wel 1 keer toen ik met een maat waus was gequit trouwens, deden met zn 2en spelen en stonden na 15 minuten al met 3-0 achter. Ging helemaal nergens over, ik zag 44 voetballers in plaats van 22. Toen zei mijn maat: "zullen we maar stoppen?" Ik vond het een strak plan. Dus 1 quit, maar niet gebaseerd op rage, een waus-quit dus
Gewoon, allebei een controller, en hij als guest.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Met zijn 2en online? Hoe doe je dat?
Kan dat op xbox?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon, allebei een controller, en hij als guest.
Voorlopig niet thuis, dus de eerst komende maanden zeker nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wanneer ga je weer eens waus Toef?
Dan kan ik lekker wel van je winnen
volgens mij wel, want er was een glitch, dat een tegenstander de controle over je team over kon nemen, had Tobi last van een keer. Kon alleen als de tegenstander met een guest speelde o.i.d.quote:
Zo die cameraman is ook z'n baan kwijt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:09 schreef ZopittyBopBopBop het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/118000009
lucky
2* skills klopt ook niet echt, heb hem wel eens leuke dingen zien doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:24 schreef detennismaster het volgende:
http://www.futhead.com/12/player/3202
Zijn passing is echt zwaar underrated. Moet minstens 85 zijn als je kijkt naar real life!
Daar had ik het ook gevondenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:10 schreef Toefjes het volgende:
Pagga slaan via google gevonden. Op www.kindertent.nl ffs. Nu snap ik hoe GJE aan die praatjes komt..
Gewoon met controller 2 op Y drukken als je de tegenstander ziet voordat je op ready drukt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Leg eens uitWanneer gooi je die 2e speler erin?
Bronze: IF Vaz Te of value for money Joao Paoloquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ah oké, ga ik eens proberen danquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:17 schreef laucas het volgende:
[..]
Gewoon met controller 2 op Y drukken als je de tegenstander ziet voordat je op ready drukt.
Onder je logo staat ook 'Guest(s):'
cameron jerome?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bronze: IF Vaz Te of value for money Joao Paolo
Silver: Vicente Sanchez
Gold: Nog niet zo veel mee gespeeld, maar ik denk dat het Torres is geworden
Angstgegners:
Bronze: die Duitse kut pacewhore met eeuwige mazzel aan zijn kont van een Konnecke
Silver: die dure Engelse kut James Cameron of hoe heet die @!#@!#@!#
Gold: Aguero, de rat en SIF Podolski maar die zie ik gelukkig bijna nooit
Best wel wat potjes gedaan, en dan meestal tegen noobs met het MLS team, dan is het wel te doen, want het is best lastig samen te spelen, vooral met iemand die niet vaak fifa't.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:22 schreef Dudeweiser het volgende:
http://gyazo.com/fbc7c9f4433e99284aac6ada7b28d93c
GJE style
Indioquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat goede silver spitsen betreft: Sanchez is wel heel erg goed, Marlos ook maar ik heb hem als CF. Indio op ST daarentegen is een briljante zet
Dzekoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:32 schreef Rijst het volgende:
Angstgegners
Pato
Neymar
Podolski
Agger
Luiz
Naldo
Santana
Stekelenburg
Cech
Daar heb ik maar 1 keer tegen gespeeldquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
DzekoKom hem bijna nooit tegen, maar ik baal elke keer weer als ik hem zie staan.
Hij heeft bij mij Eninho en Jo uit de basis gespeeld als enige ST in 4-2-3-1quote:
Zoals toen tegen Interquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
BOHHHH. die heeft mij 1 keer *** hard verkracht he. Echt alles ging erin.
Ik heb 4-2-2-2 metquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij Eninho en Jo uit de basis gespeeld als enige ST in 4-2-3-1
Rodgersquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:43 schreef Tim86 het volgende:
Mijn angstgegners:
Keeper:
Hart
Verdediger:
Kanu
Middenveld:
Niemand eigenlijk die me echt is opgevallen
Winger:
Leonardo
Spitsen:
Die kale MLS spits (silver), Arellano, Jo, Nilmar, Pato, Ibra
Die ja..wat een teringlijer is datquote:
Jep. We weten toch al dat Real Madrid doorgaat. Ik zie liever Chelsea onderuit gaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zoals bijna altijd.Alleen morgen niet!
misschien snap ik het. Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen die wat van wiskunde afweten?
Ik kijk nu al een half uur naar m'n opdrachten maar ik zie er gewoon niets in
Sinus, Cosinus en Tangensquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien snap ik het. Waar gaat het over?
Het wordt nog een multifunctioneel topic hierquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sorryquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het wordt nog een multifunctioneel topic hier.
Gozer is echt bizar goed dit jaarquote:
Ga ik ook zeker niet doen, ik sta onvoldoende nu al..quote:
Jup, raar ezelsbruggetje maar je onthoudt het zo heel makkelijk.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Onthoud:
SOS CAS TOA.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga dan naar het huiswerktopicquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ben er al eens geweest geloof ik, maar daar wordt niet gereageerd of heel laat.quote:
Krijg je dat niet in de les?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben er al eens geweest geloof ik, maar daar wordt niet gereageerd of heel laat.
Ik ga zelf maar weer kijken dan maar..
geef ns een voorbeeldvraag danquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben er al eens geweest geloof ik, maar daar wordt niet gereageerd of heel laat.
Ik ga zelf maar weer kijken dan maar..
Ik speelde gisteren bijna letterlijk tegen dat team, maar dan met Gerrard ipv Anderson, Cole LB, Taiwo LCB en Richards RCB. Dubbele backs dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:56 schreef pascal08 het volgende:
GJE, is dit een goed sweaty team?
http://futhead.com/12/squad/112138
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:56 schreef pascal08 het volgende:
Zo? http://futhead.com/12/squad/291937quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren bijna letterlijk tegen dat team, maar dan met Gerrard ipv Anderson, Cole LB, Taiwo LCB en Richards RCB. Dubbele backs dus
Dat was de enige wedstrijd die ik verloor gisteren..speelde ultra defensive (aangezien er 2 man voorin stond bij zijn corner) en Hart had alles, al had ik ook best weinig kansen. Hij scoorde uit zijn enige schot en uiteindelijk verloor ik na pingels
Jupquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zo? http://futhead.com/12/squad/291937
Enjoyquote:
Potje?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Enjoy
Dit team lijkt me trouwens ook wel sick: http://www.futhead.com/12/squad/291947
4-2-2-2 is toch wel een stuk minder statisch dan 4-1-2-1-2
Bazenteamquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Enjoy
Nope, krijg zo bezoek. En ga al helemaal niet tegen dat team spelen voor mijn "plezier"quote:
Beste FUT formatie imo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Enjoy
Was ook maar een geintje.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, krijg zo bezoek. En ga al helemaal niet tegen dat team spelen voor mijn "plezier"![]()
Told yaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nigel de Jong?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:13 schreef Fuszy het volgende:
http://futhead.com/12/squad/292008
Lijkt me wel een leuk team. Zit alleen te dubben over de positie van VDV.
Misschien moet ik Kompany maar gebruiken en dan Hart in het doel, dan kan ik andere keuzes maken op het middenveld.
http://www.futhead.com/12/squad/290378quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:56 schreef pascal08 het volgende:
Zou wel een goedkope optie zijnquote:
Ach, heb nu een hoop teams in verschillende formaties..dat is ook wel leuk. Ik verander ook steeds vaker mijn formatie in game. Als ik tegen een goede tegenstander speel met 3 at the back win ik nagenoeg nooit (voor mijn gevoel dan..) met een 4-1-2-1-2 team en nagenoeg altijd (voor mijn gevoel dan..) met 4-3-2-1. Met 4-3-2-1 kom ik alleen weer in de problemen tegen 4-5-1 en soms ook 4-1-2-1-2, terwijl 4-2-2-2 eigenlijk behoorlijk allround lijkt te zijn.quote:
Nog niet gezien, thanksquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:54 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil je best helpen GJE, kom maar op!
TOTY Vidicquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:31 schreef pascal08 het volgende:
Wie is de beste CB in de Premier League na Luiz?
Het is natuurlijk leuker als jij je docent dit hoofdstuk kan uitleggen. Dan denkt ie dat jij thuis keihard aan het leren was terwijl je ziek was.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog niet gezien, thanks
Maar ik ga morgen wel naar m'n docent, heb nog niks meegekregen van dit hoofdstuk omdat ik een lange tijd ziek ben
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:31 schreef pascal08 het volgende:
M Richards!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:31 schreef pascal08 het volgende:
ilsinho als je toch geen tournaments doetquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Wat is een goede Silver CM brazil? Ik heb nu bastos maar vindt hem wat te traag en z'n afstand schot valt een beetje tegen.
Rosineiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Wat is een goede Silver CM brazil? Ik heb nu bastos maar vindt hem wat te traag en z'n afstand schot valt een beetje tegen.
Zijn er genoeg, ik heb Morais--Felipe Bastos--Jean.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:37 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik zou gaan voor K. Touré.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil geen 7 chem, houd ik niet van.
Zou ik even wegedditen meng, ben ik ook op gepaktquote:
haha idd, allebei te snel en dat klote wegdraaien doen ze zo makkelijk.quote:
quote:
Gewoon 10 wedstrijden blesseren die hapquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:57 schreef Confetti het volgende:
[..]![]()
Ik verkracht ze met SIF Chiellini.
Gouden? Ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:00 schreef Fuszy het volgende:
zijn squad fitness kaartjes enorm gestegen ofzo?
had ze er voor 150 op gezet (normaal verkocht ik ze voor 1k ofzo) en binnen een kwartier heb ik al een bid van 1.7k
bronzen gaan al voor 1,5kquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gouden? Ja.Bronzen gaan nu al voor 1100.
Mensen die niet geloven in handicap moeten zichzelf eens na laten kijken bij de dokter. Ik speel net met het meeste sweaty team ooit tegen een team met IF Muller, Ribery, IF Ozil, Robben en ik win met 5-2. Echt een zieke paceboost bovenop 93 pace, ja dan ren je iedereen eruit. Ik blijf het jammer vinden dat EA een grote fanbase verkiest boven de hardcore fanbase. Ach ja, ik heb alles verkocht en ga nu lekker sweaten en skillen, daar ben ik nog niet zo goed in (miste net 2 kansen voor open doel xD)/quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
Goed. Ik begin langzaamaan in die Handicap te geloven. Speel net een potje met
IF Ménez - Benzema - Arfa
IF Obraniak - Sissoko - Gourcuff tegen een 70 chemistry team, en verlies met 3-2. Speelt als stroop, niets lukt, balletjes komen niet aan en de tegenstander scoort 3 pace goals.
Potje erna met
Hazard - Lukaku - Ben Arfa
IF Obraniak, Sissoko - Gourcuff tegen een 100 chemistry Frans team. Mijn tegenstander rage quit in de 65' minuut. Hij staat 8-1 achter. Werkelijk álles lukte. [ afbeelding ]
Ja, het is echt belachelijk. Ik haal 1 IF en een 84 speler eruit, maak daarvoor plaats voor een niet-IF en een 78 spits en wals over de tegenstanders heen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mensen die niet geloven in handicap moeten zichzelf eens na laten kijken bij de dokter. Ik speel net met het meeste sweaty team ooit tegen een team met IF Muller, Ribery, IF Ozil, Robben en ik win met 5-2. Echt een zieke paceboost bovenop 93 pace, ja dan ren je iedereen eruit. Ik blijf het jammer vinden dat EA een grote fanbase verkiest boven de hardcore fanbase. Ach ja, ik heb alles verkocht en ga nu lekker sweaten en skillen, daar ben ik nog niet zo goed in (miste net 2 kansen voor open doel xD)/
editquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/222173
iemand die hier iedereen op 9 kan krijgen? Met als enige eventuele veranderingen: LB/beide cbs/LCM, rest moet in ieder geval zo blijven.
Liefst ook Luiz als het mogelijk is maar dan moet er een duitse rcb zijn, maarja dan linken lb en lcm weer niet.
mij lukt het niet![]()
IF Koscielny CB met Clichy LB.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
edit
Nee laat maar![]()
edit; IF Cabaye? Die Fransman in de BPL. Op LCM.
Je kan ook nog iets met IF Huth, Duitse CB in BPL.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jep, iedere Fransman uit de BPL op LCM kan. Nasri, Diaby, IF Cabaye, Pogba.
Óf IF Koscielny CB met Clichy LB.
Heb jij hem eindelijk ook ontdekt?quote:
Koppen, afwerken, longshots, pace.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb jij hem eindelijk ook ontdekt?Topper: finesses, longshots en hij is zo sterk!
Koppen kan ie ook nog behoorlijk ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Koppen, afwerken, longshots, pace.Wat belachelijk voor een 78 non-shiny.
Het boeit niks, hij wint elk luchtduel dus kopt ie echt wel eens raak.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:35 schreef Reemi het volgende:
[..]
Koppen kan ie ook nog behoorlijk ja.Met zijn 68 heading acc en 72 longshots.
Hij kopt bijna alles raak.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het boeit niks, hij wint elk luchtduel dus kopt ie echt wel eens raak.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:43 schreef Toefjes het volgende:
Nou ja, ik tegen een team, van ene PSN: debaasnl_t
Bericht voor de wedstrijd van hem: "kk homo"
Ik: "lol, waarom?"
Hij: "kk ziek team"
Hij: "hardcore no life"
Hij: "geen vrienden zeker"
Ik maak 1-0
Hij: "ik moet eten"
Teruggestuurd na de wedstrijd die ik met 10-0 won omdat hij zn controller neergelegd had: "Ik hoop dat je kanker krijgt. Kijken of je er dan nog mee scheldt. Eet smakelijk."
Bizar, voordat de bal getrapt is al verrot gescholden worden, en nog wel door een Nederlander ook
Een vrij redelijk team, Valdes op goal. Ramos-Puyol-Pique-Marcelo-Ozil-Fabregas-UP Mata-Nilmar en de rest ben ik vergeten. Vaak genoeg van zulke teams verlorenquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef Thorb het volgende:
Toefjes kan die gozer ook niets aan doen, het was waarschijnlijk zijn broertje.
Ik ben gewoon even ondersteboven van het feit dat Lukaku beter is dan Benzema.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Je weet dat je er hoofdpijn van krijgt als je zo lang op je kop blijft hangen hè?
daarom speel ik alleen nog maar met budgetteamsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon even ondersteboven van het feit dat Lukaku beter is dan Benzema.
Dat is wel ernstig. Heb nog steeds niet met UP Benzema gespeeld... Lukaku deed het wel primaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben gewoon even ondersteboven van het feit dat Lukaku beter is dan Benzema.
11 goals in 3 wedstrijden. Waarvan twee voortijdig gestaakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is wel ernstig. Heb nog steeds niet met UP Benzema gespeeld... Lukaku deed het wel prima
ik geef je maximaal een week, daarna ga je weer spelen. En anders wil ik je coins wel hebben ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef pascal08 het volgende:
Ik stop maar met FIFA. Zelfs met m'n sweaty team win ik niet meer. Wel wat anders spelen nu.
pascal kom clubben dan!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef pascal08 het volgende:
Ik stop maar met FIFA. Zelfs met m'n sweaty team win ik niet meer. Wel wat anders spelen nu.
Nja clubs dan maar, dan kan ik tenminste samen met m'n team uithuilen als ik weer verlies.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:01 schreef n0ir het volgende:
[..]
pascal kom clubben dan!
Oproep geldt ook voor de rest van de xboxers!
Je bedoelt dat we alles gaan winnen neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nja clubs dan maar, dan kan ik tenminste samen met m'n team uithuilen als ik weer verlies.
Ach ik heb het met alle spellen. Op een gegeven moment slijt er een soort 'ik-wil-niet-meer-verliezen' mentaliteit in en dan onderschat ik m'n tegenstanders. Ik heb nu al 2 maanden FIFA in m'n Xbox zitten, dus eerst even kijken of die er nog uit wil.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik geef je maximaal een week, daarna ga je weer spelen. En anders wil ik je coins wel hebben ofzo
Twee maandenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach ik heb het met alle spellen. Op een gegeven moment slijt er een soort 'ik-wil-niet-meer-verliezen' mentaliteit in en dan onderschat ik m'n tegenstanders. Ik heb nu al 2 maanden FIFA in m'n Xbox zitten, dus eerst even kijken of die er nog uit wil.
Zo veel Clubs spelen we niet...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik twijfel gewoon om een xbox te halen alleen al voor clubs
Bijna net zo lang als Gears of War, die heb ik ooit 4 maanden non-stop in m'n Xbox gehad. Mja, ik heb ook nog 30 andere spellen in folie zitten die graag een keer gelasert willen worden.quote:
Ja ik heb er ook nog een paar die ik niet gespeeld hebquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bijna net zo lang als Gears of War, die heb ik ooit 4 maanden non-stop in m'n Xbox gehad. Mja, ik heb ook nog 30 andere spellen in folie zitten die graag een keer gelasert willen worden.
Niet echt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:14 schreef diedjuh het volgende:
Saaie wedstrijd zeg van Real, is Chelsea leuker?
Mijn beurt om jou te helpen, hoeveel geld heb je nodig?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dUIHkHOWbdcR8
nu nog die silver belgische back en Up silva.
en 3 formatiekaartjes.
Wish me luck met 44 coins
Ik denk 60k, maar dat hoef ik nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mijn beurt om jou te helpen, hoeveel geld heb je nodig?
Zeker weten? Ik heb nog wel 60k, en jij hebt mij ook vaak geholpenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk 60k, maar dat hoef ik niet
Ik ga wel lekker potjes spelen.
Kijk, jij wilt wél Vertonghen gewoon kopen, puur omdat het gewoon een hele goede CB is in het spel. Respect!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dUIHkHOWbdcR8
nu nog die silver belgische back en Up silva.
en 3 formatiekaartjes.
Wish me luck met 44 coins
Waarom zou je dat niet doen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kijk, jij wilt wél Vertonghen gewoon kopen, puur omdat het gewoon een hele goede CB is in het spel. Respect!Als ik een formatiekaartje voor je kan kopen, zeg je het maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |