Prijsklasse 660 Euro en hoger, hoe lang en officieel is afhankelijk van de bank en gemeente.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:39 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
In welke prijsklasse, en voor hoe lang en officieel?
Hmmm... de woningverkopen dalen en het aanbod huurwoningen stijgt...quote:
Het aanbod van langdurig te koop staande woningen neemt toe en met wat handige constructies komen die op de huurmarkt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Hmmm... de woningverkopen dalen en het aanbod huurwoningen stijgt...
Krimpt de bevolking, neemt het aantal echtscheidingen dramatisch af, neemt het aantal huwelijken explosief toe, slapen er meer mensen onder een brug of wat?
Heb je een bron waarmee je je bewering kunt staven?
Zonder bron dus te scharen onder het kopje onzinquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het aanbod van langdurig te koop staande woningen neemt toe en met wat handige constructies komen die op de huurmarkt.
Daar zitten in Nederland wel wat haken en ogen aan, zoals huurcommissies en huurbescherming, etc.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Verkopen lukt niet dan verzin je wat anders, dan maar verhuren.
De mogelijkheden worden ruimer, zo gaat dat dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:43 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Daar zitten in Nederland wel wat haken en ogen aan, zoals huurcommissies en huurbescherming, etc.
Hoe omzeilt men dat dan?
Hoe gaat dat dan precies, want volgens mij zijn de mogelijkheden niet veranderd?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De mogelijkheden worden ruimer, zo gaat dat dan.
En waar gaat de verhuurder wonen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Verkopen lukt niet dan verzin je wat anders, dan maar verhuren.
Welke mogelijkheden, probeer eens voor de verandering duidelijk te zijnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De mogelijkheden worden ruimer, zo gaat dat dan.
Banken bijvoorbeeld doen niet zo moeilijk wanneer je het onderpand gaat verhuren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan precies, want volgens mij zijn de mogelijkheden niet veranderd?
Ik maak me ook niet zo'n zorgen over banken, maar eerder om de huurder. Hoe krijg je 'm er weer uit? Volgens mij loopt er nog wel een aardig topic in WGR over, in combi met niet betalen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Banken bijvoorbeeld doen niet zo moeilijk wanneer je het onderpand gaat verhuren.
Ok in deze tijd van ik verhuur mijn huis aan een willekeurig iemand dan is de kans op problemen groot.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet zo'n zorgen over banken, maar eerder om de huurder. Hoe krijg je 'm er weer uit? Volgens mij loopt er nog wel een aardig topic in WGR over.
Ja, erin blijven wonen en de tijd uitzitten. Wat DAM zegt dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je moet toch wat wanneer niemand je huis wil kopen.
Je kan ook onder de brug gaan wonenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ja, erin blijven wonen en de tijd uitzitten. Wat DAM zegt dus.
En dat doet dus ook nagenoeg iedereen, vandaar dat het aantal woningen wat te koop staat.
Te huur bedoel je denk ik?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke huizen staan er nu te koop voor 660 euro?
Fok regel 1: Je moet het onderbouwen dus met links en dergelijke
Sterkte
En toen kwam er een echtscheiding.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:02 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Ja, erin blijven wonen en de tijd uitzitten. Wat DAM zegt dus.
En dat doet dus ook nagenoeg iedereen, vandaar dat het aantal woningen wat te koop staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |