De beste mod stopt er mee. Volkomen begrijpelijk, maar wel ontzettend jammer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:07 schreef yvonne het volgende:
donderdag 17 september 2009
Dat is de dag dat hij mod werd op VBL. Het was nogal een schok dat hij mod werd, laten we wel zijn, Happel is niet het braafste jongetje in de klas.
Maar wel tot een van de betere VBL-mods uitgegroeid.
'ken je user' hoefde je tegen Happel nieteens te zeggen want die kent ie heus wel, en alle gebruiksaanwijzingen
Happel, ik vind je een super kerel, je liet je in 2009 niet van de wijs brengen, je laat je eigenlijk nooit van de wijs brengen.
Je bent eigenwijs, hart op de tong, niet bang, goudeerlijk, toffe mod en leerzame collega.
Ik zie je op de Coolsingel
[ afbeelding ]
Een soort van Feyenoorder dus.
misschien gaat hij nu ook wel naar de dark side.quote:
Ik ook niet. Was het Happels' eigen keuze, anders dan steek ik de aRENa in de fikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben het er nog steeds niet mee eens
Ja eigen keuze.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was het Happels' eigen keuze, anders dan steek ik de aRENa in de fik.
Tevens, mergen?.
Nee, tyfus OP waar hij weer zo nodig zichzelf op moet hemelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:51 schreef Muto het volgende:
Allemaal graag hier (Happel adoratietopic #1: Kein geloel.) verdergaan. Veel beter topic dan de mijne.
Happel adoratietopic #1: Kein geloel.
Happel adoratietopic #1: Kein geloel.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:54 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nee, tyfus OP waar hij weer zo nodig zichzelf op moet hemelen.
Happel, hopelijk kom je terug. Want ik vertrouw het niet met die nieuwe mods.
Leuk toch geld kan erbij mij worden ingezet wie er het eerst uit zijn rol valt en zichzelf een ban aannaait.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:45 schreef yvonne het volgende:
Ja dat zal Happel leuk vinden jullie gekibbel in z;n topic
Echt hoor jullie beginnen steeds meer te lijken op die oude ventjes bij de Muppetshow
[ afbeelding ]
Ja, als F'noord kampioen wordtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Met yvonne in één topic gepost. Oude tijden herleven.
Kom je nu vaker in VBL of nog steeds alleen als er wat aan de hand is?
Dan is er wel van alles goed mis jaquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan is er wel van alles goed mis ja.
Ik houd je eraan. kom eens 20:45 zaterdag kijken in het live verslagentopic voor FEY-NAC.quote:
Dan heb je het ook over een tumor topic.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik houd je eraan. kom eens 20:45 zaterdag kijken in het live verslagentopic voor FEY-NAC.
Een grote hetze
Dan denken we hetzelfde over elkaar, klootviool.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:03 schreef FireFox1 het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Happel een ongelooflijke lul vind? Ja, dat mag ik zeggen.
Blij dat hij weggaat
Mooiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Dan denken we hetzelfde over elkaar, klootviool.
Jij bent een kwakzalverquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:03 schreef FireFox1 het volgende:
Blij dat hij weggaat
Hij is bij deze mod af.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:03 schreef FireFox1 het volgende:
Blij dat hij weggaat
kwakzalverquote:
Ow, gaan we weer op die tour?quote:
toch ben je een kwakzalverquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
kwakzalver
iemand die personen nutteloze middeltjes aansmeert en hen belooft dat zij zullen genezen. synoniem: medicaster
Gevonden op http://zoeken.dokterdokter.nl/woord/kwakzalver
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ow, gaan we weer op die tour?
Of zullen we het gaan hebben over hoe je de oude VBL crew in de steek heb gelaten?
Nee, laten we het hier gezellig houden en afscheid nemen van Happel als modquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Of zullen we het gaan hebben over hoe je de oude VBL crew in de steek heb gelaten?
Nou nou. En wie was jij dan wel niet?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Hij zat hier net een week. De oude VBL-crew was trouwens een stelletje aandachtshoeren van heb-ik-jou-daar.
/In-before-the-crazies.
Over aandachtshoeren gesproken...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]![]()
Hij zat hier net een week. De oude VBL-crew was trouwens een stelletje aandachtshoeren van heb-ik-jou-daar.
/In-before-the-crazies.
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar komt niemand achter wat mij betreftquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:17 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou nou. En wie was jij dan wel niet?
Yvonne bewaart de vrede in VBLquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Lolligerd
En nu ontopic verdoeme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |