Ze weet dat ik op mezelf gesteld ben, maar als ze dan vraagt of ik toch niet ff langs wil komen klinkt ze zo teleurgesteld als ik nee zeg. Ik ben ook wel een beetje een watjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:16 schreef Id_do_her het volgende:
Dit bij haar voorleggen en vragen wat ze ervan vindt?
Dat is een trucje, want ze weet dat het werkt en daarom doet ze het. Wat doet ze als je niet komt? Kijkt ze je nooit meer aan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:20 schreef aardappelvlees het volgende:
[..]
Ze weet dat ik op mezelf gesteld ben, maar als ze dan vraagt of ik toch niet ff langs wil komen klinkt ze zo teleurgesteld als ik nee zeg. Ik ben ook wel een beetje een watje
Zij studeert nog, maar loopt momenteel (afstudeer)stage. Dus zo goed als full-time werken. En ik heb ook wel zo nu en dan een dagje voor mezelf, maar dan janken mijn maten weer dat ik ze zo weinig zie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Waarom moet dat dan aan jou liggen? Werkt zij ook fulltime?
Ik zou het ook slecht trekken als ik niet wat momenten voor mezelf zou hebben!
Ja dat snap ik ook wel. Vind het gewoon matig om haar teleur te stellen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is een trucje, want ze weet dat het werkt en daarom doet ze het. Wat doet ze als je niet komt? Kijkt ze je nooit meer aan?
Nee?quote:
Ik twijfel hoe teleurgesteld ze werkelijk is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:30 schreef aardappelvlees het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel. Vind het gewoon matig om haar teleur te stellen.
Ja, maar om elkaar nou elke dag op de lip te gaan zitten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:33 schreef Cher- het volgende:
Maar in de meeste relaties laat je toch ook wel iedere dag van je horen?
Ik begrijp haar wel. Ze vindt het raar dat hij niet iedere dag van zich laat horen. Nou, kap er maar mee, TS. Wordt niks. Zoek maar een vrouw die net zo is ingesteld.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, maar om elkaar nou elke dag op de lip te gaan zitten.
Tja, ik kan best een dagje zonder een berichtje, of wat langer. Zeker als een relatie wat 'ouder' is en de nieuwigheid van de roze bril er een beetje af is. Of is dat ook vreemd?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:33 schreef Cher- het volgende:
Maar in de meeste relaties laat je toch ook wel iedere dag van je horen?
Zij blijkbaar niet. Al aangegeven? Ik weet niet. Ik heb een langere relatie gehad en we hadden iedere dag wel contact. Als we elkaar niet zagen omdat het druk was, zaten we alsnog wel 1 of 2 uur aan de telefoon 's nachts. Ook na één jaar nog.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:35 schreef aardappelvlees het volgende:
[..]
Tja, ik kan best een dagje zonder een berichtje, of wat langer. Zeker als een relatie wat 'ouder' is en de nieuwigheid van de roze bril er een beetje af is. Of is dat ook vreemd?
Ja, omdat ze tijd heeft terwijl TS zich liever even terugtrekt. Het lijkt me niet lang duren voordat TS er ook genoeg van heeft.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:35 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik begrijp haar wel. Ze vindt het raar dat hij niet iedere dag van zich laat horen. Nou, kap er maar mee, TS. Wordt niks. Zoek maar een vrouw die net zo is ingesteld.
Net drie maanden?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:35 schreef aardappelvlees het volgende:
[..]
Tja, ik kan best een dagje zonder een berichtje, of wat langer. Zeker als een relatie wat 'ouder' is en de nieuwigheid van de roze bril er een beetje af is. Of is dat ook vreemd?
Denk ook dat dit bij TS het geval is. Als na drie maanden alles eigenlijk als een opoffering voelt kap er dan gewoon mee.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik had hetzelfde probleem, maar ik was dus niet echt verliefd.
Precies. En bovendien geeft TS aan dat zijn vriendengroep hem wanhopig heeft proberen te overtuigen, het klinkt alsof hij er zelf ook is in gaan geloven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Denk ook dat dit bij TS het geval is. Als na drie maanden alles eigenlijk als een opoffering voelt kap er dan gewoon mee.
Ja dat vind ik ook wel, bovendien; elke dag van je laten horen..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vind dat niemand dat zij zich een beetje claimerig opgesteld?
Oke elke dag een berichtje dat begrijp ik goed. Maar zoals ik in de OP lees wil ze met hem uitgebreid bellen terwijl hij op zijn werk is en wil ze elke avond afspreken.
Dat zou ik ook niet trekken!
Ja, wel eigenlijk. En ik vind dit één van de grootste afknappers. Als je aan het werken bent kan dat echt strontvervelend zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Vind dat niemand dat zij zich een beetje claimerig opgesteld?
Oke elke dag een berichtje dat begrijp ik goed. Maar zoals ik in de OP lees wil ze met hem uitgebreid bellen terwijl hij op zijn werk is en wil ze elke avond afspreken.
Dat zou ik ook niet trekken!
Precies! En er is sowieso niets mis met wat tijd voor jezelf willen! Dat is alleen maar gezond maar dat wil zijn vriendin niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, wel eigenlijk. En ik vind dit één van de grootste afknappers. Als je aan het werken bent kan dat echt strontvervelend zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |