abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109558476
Even een vraag. Ik probeer mezelf te begrijpen, maar dat lukt niet zo goed.
Korte samenvatting van situatie: ex verteld dat ik hem mis. We gingen het weer proberen. Nu weer idee dat het hem weinig kan schelen.
Hij vraagt bijna nooit uit zichzelf om af te spreken. Daarnaast belt hij misschien 1 keer in de week een keer en verder stuurt hij bijna nooit eens een smsje uit zichzelf. Ik ben het zat om het voortouw te moeten nemen en dat ongeveer 90% van mij uit moet komen. Ik zou het niet erg vinden om het steeds te moeten vragen, als het antwoord niet 9 van de 10 keer is: ik kan niet. Ik heb het druk hier, hier en daar mee. (we wonen trouwens niet bij elkaar in de buurt. iets meer dan een uur reizen met ov denk ik)

Laatst hadden we elkaar 3 weken niet gezien. Ik wil iemand toch wel 1 keer in de week zien en heb hiervoor al talloze gesprekken met hem daarover gehad. Dus hij weet heel goed hoe ik daar tegenover sta. Eerst liet ik het merken dat ik het erg vond als we elkaar een tijd niet konden zien. Nu doe ik dat niet meer, want dat heeft toch geen zin. Maar hij stelt wel steeds van die aparte vragen als: ow is de frequentie dat we elkaar zien nu goed? (omdat ik dus gewoon leuk en luchtig doe aan de telefoon).
Afgelopen weekend heb ik bijv. niks gehoord van hem. Niet vragen om af te spreken, niet vragen wat ik ging doen. Zondag smste ik hem. Zegt hij dat hij het zo druk had dat ie mij vergeten was om te bellen. Ik toon interesse in wat hij had gedaan. Hij gaf antwoord en dat was t. Niets naar mij vragen..

Al met al. Ik vind hem behoorlijk ongeinteresseerd over komen en ben het eigenlijk wel een beetje zat. Mijn interesse daalt gewoon gigantisch en mijn enthousiasme over hem raakt ook al stukken minder. Als ik hem ermee zou confronteren weet hij alles mooi te lullen en kan hij allerlei excuses gaan bedenken.
Zou willen dat ik voor mijn gevoel echt zoiets had van: zoek het uit gast! Maar het blijft gewoon knagen. Als hij wel bij mij is lijkt het een totaaaal ander persoon. Dan is hij heel lief en leuk en is alles normaal. Maar ik kan niet meer tegen dat tegenovergestelde. Als we elkaar niet zien is er geen reet aan voor mij. Hij zegt dan bijv. ook: ik vind het wel jammer dat ik je niet kan zien. Ik mis je wel een beetje. Maar dat vind ik een beetje ongeloofwaardig. Anders was hij wel bij mij toch. Schijnbaar wil hij niet zo graag bij mij zijn, anders maakt hij wel tijd lijkt mij. Of ben ik nou gek?

Naja, de hamvraag is eigenlijk: Waaarom geef ik nog om hem terwijl hij mij niks biedt? Terwijl er zo niks aan is voor mij en dat ik geïrriteerd raak door hoe hij mij behandeld.
Ik probeer mezelf te snappen, want dat lukt even niet. (ik ben btw 25, hij 24, voor als mensen naar leeftijd gaan vragen)
pi_109558530
Je weet toch dat jullie juist in dit soort situaties mannen aantrekkelijk vinden?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 09:48:04 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109558546
Als het voelt als trekken aan een dood paard, dan zou ik er heel snel een punt achter zetten. Dit klinkt zo moeizaam en vermoeiend. Het zou toch allemaal een beetje makkelijker en wat meer van harte moeten gaan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_109558574
Blijkbaar vind je het okay om zo behandeld te worden. Nu nog wel, tenminste. Je vindt het fijn dat-ie schijt aan je heeft en wil eigenlijk zijn waardering.

Hij was je ex. Waarom? En waarom ben je nu weer bij hem?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2012 09:50:34 ]
  dinsdag 27 maart 2012 @ 09:57:13 #5
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_109558718
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:49 schreef zarGon het volgende:
Blijkbaar vind je het okay om zo behandeld te worden. Nu nog wel, tenminste. Je vindt het fijn dat-ie schijt aan je heeft en wil eigenlijk zijn waardering.

Hij was je ex. Waarom? En waarom ben je nu weer bij hem?
Goede vragen hier
XBox gamertag:NLGoliath
  dinsdag 27 maart 2012 @ 09:59:42 #6
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_109558787
Een soort sado masochisme is het om achter iemand aan te blijven lopen die je niet of maar half ziet staan. Het zal ook wel iets te maken hebben dat het spannender is maar ik heb dat nooit zo begrepen. Hou de eer aan jezelf, geef zo'n knakker de middelvinger en ga verder met je leven.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_109558790
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 09:44 schreef missy25 het volgende:
Naja, de hamvraag is eigenlijk: Waaarom geef ik nog om hem terwijl hij mij niks biedt? Terwijl er zo niks aan is voor mij en dat ik geïrriteerd raak door hoe hij mij behandeld.
Ik probeer mezelf te snappen, want dat lukt even niet. (ik ben btw 25, hij 24, voor als mensen naar leeftijd gaan vragen)
Niet om je verhaal te simpel willen maken maar eigenlijk lijk je te vragen ''waarom trekt iets wat mij ongelukkig maakt me aan?'' het antwoord daarop is voor de hand liggend; dat is wat jij over jezelf gelooft wat bij jou past, wat je vind wat jij waard bent.

Waarom zou je anders ooit hiermee genoegen nemen? Je weet van binnen dat het je nooit gelukkig zal maken en om eerlijk te zijn; zo hoort dat ook. Hij (of wie dan ook) is er niet om jou gelukkig te maken, dat is iets waar je jezelf actief voor in moet zetten, met jezelf en voor jezelf.

Je 'vriend' is echt het probleem niet, al is het idee van die relatie 'goed' krijgen (alsof dat al je problemen op zou lossen) waarschijnlijk makkelijker dan echt het contact met jezelf aan gaan.

Zolang jij niet je blik op jezelf richt, positief gaat investeren in jezelf, in wie jij bent en zolang je geen passend, leuk en mooi leven voor jezelf opbouw blijf je dit soort situaties aantrekken, simpelweg omdat het aansluiten bij het beeld wat je van jezelf hebt. Gelukkig kan je met dat beeld veel doen, je zal er alleen wel voor aan de slag moeten :)
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_109558831
"Je 'vriend' is echt het probleem niet, _O- "

Nee.. die vriend is heilig en doet niks fout zeker? Vind wel dat hij in haar wat meer interesse mag tonen..
Hai :D
pi_109558866
Het was mijn ex omdat we een discussie hadden over afspreken met elkaar. Hij vond dat hij jong was en wilde niks inplannen of verzetten om mij te zien. Dat hij dat een beperking voelde. En ik wilde elkaar gewoon 1 keer in de week zien en vond dat dat heus wel mogelijk zou zijn.
Toen besloot hij dat we allebei wat anders wilden. 2 maanden uit geweest. Daarna weer bij elkaar gekomen en hij vond die discussie van toen eigenlijk niet meer belangrijk genoeg. Dat dat randvoorwaarden waren maar dat het belangrijkste was dat wij verder zouden gaan met elkaar.

Nou ik zie echt dus totaal niet dat hij ook maar een klein beetje zijn best doet. We hebben nu in bijna 2 maanden tijd elkaar maar 3 keer in het weekend gezien. :S
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:04:28 #10
189978 controlaltdelete
pi_109558905
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:02 schreef missy25 het volgende:
Het was mijn ex omdat we een discussie hadden over afspreken met elkaar. Hij vond dat hij jong was en wilde niks inplannen of verzetten om mij te zien. Dat hij dat een beperking voelde. En ik wilde elkaar gewoon 1 keer in de week zien en vond dat dat heus wel mogelijk zou zijn.
Toen besloot hij dat we allebei wat anders wilden. 2 maanden uit geweest. Daarna weer bij elkaar gekomen en hij vond die discussie van toen eigenlijk niet meer belangrijk genoeg. Dat dat randvoorwaarden waren maar dat het belangrijkste was dat wij verder zouden gaan met elkaar.

Nou ik zie echt dus totaal niet dat hij ook maar een klein beetje zijn best doet. We hebben nu in bijna 2 maanden tijd elkaar maar 3 keer in het weekend gezien. :S
Deze 'relatie' heeft totaal geen kans van slagen. Dat je er nog aan twijfelf en aan mensen vraagt what to do, lijkt mij zo klaar als een klontje.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_109558986
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:01 schreef PixieDot het volgende:

Nee.. die vriend is heilig en doet niks fout zeker? Vind wel dat hij in haar wat meer interesse mag tonen..
Haar leven (en haar levensgeluk) zou niet afhankelijk moeten zijn wat van hij (of wie dan ook) doet, het probleem is dat zij vasthoudt aan iets wat niet goed voor haar is en dat doet zij.

Als zij zou zeggen ''ik ben meer waard dan dit en kies er daarom voor dit niet in mijn leven te houden'' dan was het probleem weg.

Je vind dat hij meer interesse in haar mag tonen? Dat kan je vinden met realiteit is dat hij dat niet doet, en dat is ook uiteindelijk zijn zaak, hij is niet verantwoordelijk voor haar net zoals anders om. Het is je eigen verantwoordelijkheid om te gaan voor een goed leven, en zolang je jezelf in een slachtofferrol plaats (ja maar hij etc etc etc) dan kom je daar nooit.
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_109558999
@canillas
Het is niet zo dat ik niets te doen heb en dus maar gelukkig wil worden door iemand anders. Dat een man het lichtpunt moet zijn in mijn leven.
Heb het heel leuk in mijn leven, vermaak me prima. School, hobby's, werk.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:07:51 #13
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_109559006
Ik zou zeggen, laat die gast lekker gaan. Als er zo weinig interesse getoond wordt, is het de moeite niet waard
XBox gamertag:NLGoliath
pi_109559022
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:07 schreef missy25 het volgende:
@canillas
Het is niet zo dat ik niets te doen heb en dus maar gelukkig wil worden door iemand anders. Dat een man het lichtpunt moet zijn in mijn leven.
Heb het heel leuk in mijn leven, vermaak me prima. School, hobby's, werk.
Oké, maar wat is dan de reden dat je vasthoudt aan iets wat je niet geeft wat je zou willen, waar je ongelukkig van wordt? Hoe beslis je dat voor jezelf?

Waarom kies jij hiervoor?
pi_109559045
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:07 schreef Canillas het volgende:

[..]

Haar leven (en haar levensgeluk) zou niet afhankelijk moeten zijn wat van hij (of wie dan ook) doet, het probleem is dat zij vasthoudt aan iets wat niet goed voor haar is en dat doet zij.

Als zij zou zeggen ''ik ben meer waard dan dit en kies er daarom voor dit niet in mijn leven te houden'' dan was het probleem weg.

Je vind dat hij meer interesse in haar mag tonen? Dat kan je vinden met realiteit is dat hij dat niet doet, en dat is ook uiteindelijk zijn zaak, hij is niet verantwoordelijk voor haar net zoals anders om. Het is je eigen verantwoordelijkheid om te gaan voor een goed leven, en zolang je jezelf in een slachtofferrol plaats (ja maar hij etc etc etc) dan kom je daar nooit.
Je hebt zeker wel een punt hoor. Maar in het algemeen wil iedereen toch een liefhebbende partner als aanvulling? Sowieso geen opvulling.
Hoe zou jij het vinden als je partner of degene die jij leuk vindt zo ongeinteresseerd doet?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:11:55 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109559091
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:10 schreef missy25 het volgende:

[..]

Je hebt zeker wel een punt hoor. Maar in het algemeen wil iedereen toch een liefhebbende partner als aanvulling? Sowieso geen opvulling.
Hoe zou jij het vinden als je partner of degene die jij leuk vindt zo ongeinteresseerd doet?
Waarom is hij nog jouw partner?
pi_109559094
@canillas
Ik hou er aan vast omdat ik heel veel voor hem voel. Ondanks alles. En dat vind ik ook heel zwak van mezelf... Omdat ik me vasthoud misschien aan het beeld hoe het zou kunnen zijn met hem.
Omdat ik misschien bang ben dat ik heel lang niemand tegen kom tot wie ik me zo aangetrokken voel. Ik vind het moeilijk om echt tot de diepe kern te komen van het waarom.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:12:52 #18
189978 controlaltdelete
pi_109559123
quote:

[..]

Volgens mij ben je een beetje simpel door achter iemand aan te blijven lopen die je niet eens ziet staan. Ik zou hem de waarheid vertellen en zeggen dat ie het maar bekijkt. Je hebt toch een gevoel van eigenwaarde lijkt me? Bovendien weet jij veel wat ie in de tussentijd uitvreet.. wie weet gaat ie naar de hoeren of naait ie andere meiden tussendoor.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:19:06 #19
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109559290
In een situatie die je niet bevalt, heb je drie keuzes: Je accepteert het en blijft, je probeert het te veranderen of je vertrekt.

Nu lijkt het veranderen van je vriend me een heel heikel punt. Dus of je accepteert dat hij jou minder vaak wil zien en minder initiatief neemt, of je vertrekt.
pi_109559292
quote:
Nou denk dat dit een beetje het punt is; jij vind iemand leuk en vat het daarom persoonlijk op dat diegene zo tegen jou doet, alsof het iets negatiefs over jou zegt. Dan maak je het pijnlijk voor jezelf en lijkt het misschien logisch om wel die aandacht te willen krijgen zodat dat pijnlijke, negatieve gevoel weggaat. Logischer dat je er dan aan vasthoudt; je zet op een bepaalde manier je gevoel van eigenwaarde op het spel, dat is eng.

Probleem daarmee is dat de redenatie ''ik krijg geen aandacht van iemand die ik leuk vind dus er iets negatiefs met mij'' iets wat in jou zit, wat met iets externs er ook niet uit te halen is. Tuurlijk hij kan je aandacht geven en dan kan alles eventjes helemaal goed lijken maar is het dan echt opeens allemaal helemaal goed of voel je alleen tijdelijk even dat negatieve oordeel over jezelf niet?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:19:45 #21
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_109559303
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:01 schreef PixieDot het volgende:

Mag ik je er aan herinneren dat de OP nogal eenzijdig is en alleen "haar" verhaal verteld. Zonder duidelijk gesprek kom je hier toch niet uit. Je zal het met hem aan moeten gaan 1 op 1 en geen simpele antwoorden aannemen maar doorvragen. Dan kom je er snel genoeg achter waar je echt aan toe bent.
To doom or not to doom
pi_109559308
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Volgens mij ben je een beetje simpel door achter iemand aan te blijven lopen die je niet eens ziet staan. Ik zou hem de waarheid vertellen en zeggen dat ie het maar bekijkt. Je hebt toch een gevoel van eigenwaarde lijkt me? Bovendien weet jij veel wat ie in de tussentijd uitvreet.. wie weet gaat ie naar de hoeren of naait ie andere meiden tussendoor.
Ik ben al gestopt met hem achterna te lopen. Heb geen zin meer om te bellen, smsen, vragen of we afspreken. Heb nu meer een instelling van: je doet maar meer moeite en anders niet. Graag of niet.
Terwijl ik eerder nog wel meer moeite zou doen. Nu al niet meer.

Maar het was meer nieuwsgierigheid om mezelf te begrijpen. Waarom ik merk dat ik hoop dat hij wel moeite gaat doen. En waarom ik om zo'n iemand kan geven uberhaupt. Vind het jammer dat ik niet makkelijk kan zeggen: adios! Veel plezier vriend. En dat ook echt zo meent en hem ook echt niet meer wil zien.
pi_109559352
Als je het zo ervaart, verbreek het contact dan a.u.b. Veranderen doet zo iemand echt niet. Hij blijft vast op zichzelf, ongeïnteresseerd (en voor zijn doen is die één keer in de week bellen genoeg).
pi_109559359
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:12 schreef missy25 het volgende:
@canillas
Ik hou er aan vast omdat ik heel veel voor hem voel. Ondanks alles. En dat vind ik ook heel zwak van mezelf... Omdat ik me vasthoud misschien aan het beeld hoe het zou kunnen zijn met hem.
Omdat ik misschien bang ben dat ik heel lang niemand tegen kom tot wie ik me zo aangetrokken voel. Ik vind het moeilijk om echt tot de diepe kern te komen van het waarom.
Ik zeg dit absoluut niet om bot te doen maar dit heeft niks te maken met liefde, het is willen dat iemand op een bepaalde manier is en doet zodat diegene een bepaalde functie in je leven kan vervullen.

Je houdt vast een hem en dat beeld van hoe het zogenaamd zou kunnen zijn zolang je dit in jezelf niet op lost, wanneer je dat doet hoef je niet meer in fantasieën te vluchten voor hoe je je voelt over jezelf.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:22:47 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109559368
Je houdt vast aan wat je hebt (of denkt te hebben) omdat je bang bent om alleen te staan.

Of is dat te simpel?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:24:49 #26
189978 controlaltdelete
pi_109559415
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:19 schreef missy25 het volgende:

[..]

Ik ben al gestopt met hem achterna te lopen. Heb geen zin meer om te bellen, smsen, vragen of we afspreken. Heb nu meer een instelling van: je doet maar meer moeite en anders niet. Graag of niet.
Terwijl ik eerder nog wel meer moeite zou doen. Nu al niet meer.

Maar het was meer nieuwsgierigheid om mezelf te begrijpen. Waarom ik merk dat ik hoop dat hij wel moeite gaat doen. En waarom ik om zo'n iemand kan geven uberhaupt. Vind het jammer dat ik niet makkelijk kan zeggen: adios! Veel plezier vriend. En dat ook echt zo meent en hem ook echt niet meer wil zien.
Je geeft aan graag of niet. Je merkt toch dat het bij hem 'niet' is ipv graag. Wat zoek je dan nog bij zo iemand? Je voelt je aangetrokken tot hem en bent bang dat je dit nooit meer zult meemaken? Lijkt me sterk dat je dit nooit meer zou meemaken in je leven. Verder zou ik heel snel mijn eigen trots hebben ipv me als een voetveeg te laten gebruiken. En al zou het heel lang duren tot je weer iemand tegen komt?.. net alsof dat het einde van de wereld is.
  PR/Manusje van alles dinsdag 27 maart 2012 @ 10:26:05 #27
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109559460
Gefeliciteerd, je bent zijn neukertje voor als hij verder helemaal niemand kan krijgen die week...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_109559504
Triest dat mensen soms zo zijn dat het volledig van één kant moet komen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_109559552
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:27 schreef Beach het volgende:
Triest dat mensen soms zo zijn dat het volledig van één kant moet komen.
Ze doet het zelf. Jammer dan.
pi_109559580
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:22 schreef Canillas het volgende:

[..]

Ik zeg dit absoluut niet om bot te doen maar dit heeft niks te maken met liefde, het is willen dat iemand op een bepaalde manier is en doet zodat diegene een bepaalde functie in je leven kan vervullen.

Je houdt vast een hem en dat beeld van hoe het zogenaamd zou kunnen zijn zolang je dit in jezelf niet op lost, wanneer je dat doet hoef je niet meer in fantasieën te vluchten voor hoe je je voelt over jezelf.
Ik vind het wel interessant hoor wat je zegt. Om het in mijzelf te zoeken. Maar wat zou er dan opgelost moeten worden in mij? Ik heb namelijk zelf geen idee..
  PR/Manusje van alles dinsdag 27 maart 2012 @ 10:31:35 #31
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_109559640
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:29 schreef missy25 het volgende:

[..]

Ik vind het wel interessant hoor wat je zegt. Om het in mijzelf te zoeken. Maar wat zou er dan opgelost moeten worden in mij? Ik heb namelijk zelf geen idee..
Laat je niet zo gebruiken door jongentjes.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_109559655
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:24 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je geeft aan graag of niet. Je merkt toch dat het bij hem 'niet' is ipv graag. Wat zoek je dan nog bij zo iemand? Je voelt je aangetrokken tot hem en bent bang dat je dit nooit meer zult meemaken? Lijkt me sterk dat je dit nooit meer zou meemaken in je leven. Verder zou ik heel snel mijn eigen trots hebben ipv me als een voetveeg te laten gebruiken. En al zou het heel lang duren tot je weer iemand tegen komt?.. net alsof dat het einde van de wereld is.
Bedankt voor je post. Misschien begint mijnt trost weer op te komen idd. Vanwege mijn instelling van of hij doet moeite of het hoeft niet voor mij. Ik was altijd erg hard. Bij vriendinnen enz dat ik altijd snel zei: dumpen die gast. Hij doet niks voor je enz. En nu zit is er zelf in :S En opeens is het dan heel anders. Best apart. Misschien omdat dit mijn eerste "liefde" is.
pi_109559699
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:29 schreef missy25 het volgende:
De gedachtegang dat het iets over jou zegt (in negatieve zin) wanneer iemand die jij leuk vind je niet de aandacht geeft die je vind dat je zou moeten krijgen (dat zit in jou; intern( en dat je vanuit dat negatieve gevoel gaat proberen iets wat extern is (situatie met je vriend) 'goed' te krijgen om voor dat negatieve gevoel over jezelf weg te lopen.

Aan jou om uit te zoeken hoe die overtuiging zich in jou gevormd heeft, hoe waar dat is, waar het vandaan komt en belangrijk; hoe kan dat anders.
pi_109560063
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:33 schreef Canillas het volgende:

[..]

De gedachtegang dat het iets over jou zegt (in negatieve zin) wanneer iemand die jij leuk vind je niet de aandacht geeft die je vind dat je zou moeten krijgen (dat zit in jou; intern( en dat je vanuit dat negatieve gevoel gaat proberen iets wat extern is (situatie met je vriend) 'goed' te krijgen om voor dat negatieve gevoel over jezelf weg te lopen.

Aan jou om uit te zoeken hoe die overtuiging zich in jou gevormd heeft, hoe waar dat is, waar het vandaan komt en belangrijk; hoe kan dat anders.
Ik heb die overtuiging, omdat het in liefdesgevallen toch zo is dat wanneer je elkaar leuk vindt, je elkaar wil zien en wil spreken. Ik wel in ieder geval. Heb vrij weinig meegemaakt dat 2 mensen elkaar leuk vinden en totaal niet geinteresseerd waren in elkaar en elkaar 1 keer in de 3 weken wilden zien.
Liefde hoort voor mij te zijn dat iemand mij een goed gevoel geeft. Mij laat stralen, mij blij maakt met bijv. interesse in elkaar, samen dingen doen, bij elkaar zijn.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:49:53 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_109560167
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:45 schreef missy25 het volgende:

[..]

Ik heb die overtuiging, omdat het in liefdesgevallen toch zo is dat wanneer je elkaar leuk vindt, je elkaar wil zien en wil spreken. Ik wel in ieder geval. Heb vrij weinig meegemaakt dat 2 mensen elkaar leuk vinden en totaal niet geinteresseerd waren in elkaar en elkaar 1 keer in de 3 weken wilden zien.
Liefde hoort voor mij te zijn dat iemand mij een goed gevoel geeft. Mij laat stralen, mij blij maakt met bijv. interesse in elkaar, samen dingen doen, bij elkaar zijn.
Ja, en dus?

Ik begrijp werkelijk niet waarom je nog zo om de hete brij blijft heendraaien. Het blijkt zo overduidelijk uit wat je zegt dat dit geen goede relatie is voor je.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:50:14 #36
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_109560178
quote:
Mijn interesse daalt gewoon gigantisch en mijn enthousiasme over hem raakt ook al stukken minder.
quote:
Ik hou er aan vast omdat ik heel veel voor hem voel. Ondanks alles.
Niet ondanks alles, door alles.

Ik heb zo een vermoeden dat de TS die jongen binnenkort toch gaat bellen met als excuus dat ze "een laatste gesprek" met hem wil hebben of "van hem wil horen hoe het echt zit." Vervolgens spreken ze af, hebben ze seks en wordt ze weer gedumpt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Premium_Quality op 27-03-2012 11:07:00 ]
pi_109560182
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:45 schreef missy25 het volgende:
Denk dat dat een hele mooi beschrijving is van wat liefde is.

Punt is dat jij (onbewust) kiest voor iets wat het tegenovergestelde daarvan is.....

Het waarom daarachter, dat is iets om uit te gaan vinden.
pi_109560289
Zeg missy25, waarom ben je nog bij hem? Lees je posts eens nogmaals door voordat je een antwoord geeft.
pi_109560321
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:53 schreef zarGon het volgende:
Zeg missy25, waarom ben je nog bij hem? Lees je posts eens nogmaals door voordat je een antwoord geeft.
Onzekerheid. Angst om geen beter iemand te kunnen krijgen. Hoop dat het goed komt. Hoop dat hij veranderd. Verliefdheid.
pi_109560370
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:53 schreef zarGon het volgende:
Omdat wanneer we bij elkaar zijn het super is. Dan is er helemaal niks op te merken. Het is fijn, intiem, gezellig, we hebben lol. Perfect eigenlijk. Maarja, als hij de deur uit is sta ik weer onder de koude douche, figuurlijk. Het lijkt wel of ik met 2 verschillende personen te maken heb. Hij die er is.Hij die er niet is.
En als hij er is dan zegt hij dingen als: dit en dit gaan we nog doen. Kom je binnenkort anders naar mij dan kunnen we dit of dat gaan doen.
Maarja, er is zo weinig tijd bij hem.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:02:48 #41
189978 controlaltdelete
pi_109560566
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:56 schreef missy25 het volgende:

[..]

Omdat wanneer we bij elkaar zijn het super is. Dan is er helemaal niks op te merken. Het is fijn, intiem, gezellig, we hebben lol. Perfect eigenlijk. Maarja, als hij de deur uit is sta ik weer onder de koude douche, figuurlijk. Het lijkt wel of ik met 2 verschillende personen te maken heb. Hij die er is.Hij die er niet is.
En als hij er is dan zegt hij dingen als: dit en dit gaan we nog doen. Kom je binnenkort anders naar mij dan kunnen we dit of dat gaan doen.
Vraag je je nooit af wat ie ondertussen doet of hij nog met andere meiden omgaat? Of wil je het gewoon niet weten?
pi_109560638
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Vraag je je nooit af wat ie ondertussen doet of hij nog met andere meiden omgaat? Of wil je het gewoon niet weten?
We hebben afgesproken dat we allebei niet met anderen zouden daten als wij weer gingen afspreken. Hij heeft het heel druk. Met studie, werk, voetbal. Hij heeft daar niet eens tijd voor volgens mij.
Daarbij maakt hij altijd super domme grappen over ff chicks regelen bla ble en over mij ooh je zeker weer met andere mannen gedanst. Allemaal in de vorm van grapjes. Ik vind het heel kinderachtige grappen maar hij vindt dat blijkbaar lollig.
En als ik serieus zeg dat ik dat heel dom vind, zegt hij dat ie maar zit te dollen.
pi_109560643
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
pi_109560656
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:05 schreef xminator het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
ik 25(bijna 26) hij 24
  dinsdag 27 maart 2012 @ 11:07:59 #45
189978 controlaltdelete
pi_109560710
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:05 schreef missy25 het volgende:

[..]

We hebben afgesproken dat we allebei niet met anderen zouden daten als wij weer gingen afspreken. Hij heeft het heel druk. Met studie, werk, voetbal. Hij heeft daar niet eens tijd voor volgens mij.
Dat denk je.. ik zou daar niet zo zeker van zijn.
pi_109560939
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat denk je.. ik zou daar niet zo zeker van zijn.
En dan? Het kan zo zijn dat het wel zo is of niet zo is. Maar daar kom ik helaas toch niet achter.
pi_109561142
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:56 schreef missy25 het volgende:

[..]

Een relatie heb je niet alleen wanneer je bij elkaar bent. Wat jullie hebben kan ik niet eens een volwaardige relatie noemen.

Je beseft wel dat hij niet verandert hè. Dat weet je nu, dus kun je nu handelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2012 11:24:12 ]
pi_109561415
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Een relatie heb je niet alleen wanneer je bij elkaar bent. Wat jullie hebben kan ik niet eens een volwaardige relatie noemen.

Je beseft wel dat hij niet verandert hè. Dat weet je nu, dus kun je nu handelen.
Nee ik kan dit ook geen relatie noemen.
Ik weet idd dat hij niet verandert..
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:12:10 #49
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_109562534
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:32 schreef missy25 het volgende:

[..]

Nee ik kan dit ook geen relatie noemen.
Ik weet idd dat hij niet verandert..
Dus dan kun je, zoals al gezegd, twee dingen doen. Je erbij neerleggen en accepteren dat het zo is. Of toch voor jezelf bepalen dat dit niet is wat jij zoekt. Dat is niet goed of fout verder, maar aan een dood paard kun je niet trekken. Wat er niet is, is er niet en dan moet je op den duur toch voor jezelf kiezen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 12:13:19 #50
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_109562569
Herkenbaar. Je hebt nog hoop dat hij je gaat geven wat je wil, en hij geeft je nog net genoeg om geinteresseerd te blijven. Als je samen bent met hem is het geweldig, zodra hij weg is hoor je niks meer van hem. Geloof me hij zal niet veranderen of je door wat dan ook opeens leuker gaan vinden waardoor hij opeens wel initiatief gaat tonen. Dus laat die hoop gaan.

Tis waarschijnlijk moeilijk maar verbreek alle contact met hem, verwijder z'n nummer etc. en laat niks meer van je horen. Er zijn genoeg mannen die wel leuk zijn en evenveel in jou willen investeren als andersom. En als je zo eentje tegenkomt denk je: Waar de fuck was ik mee bezig met die andere gozer :')
Succes
Heaven is a place on earth with you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')