Kweenie eens wie die laatste is! *google aanslingert*quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:22 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wie weet! Doe mij Brad maar. Of Hugh JackmanBen benieuwd!
Poppejans!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kweenie eens wie die laatste is! *google aanslingert*
Zelfs dat zegt me niksquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Poppejans!hoe kan je nu niet weten wie Hugh Jackman is?!
![]()
Wolverine
Ik slinger mee. No gnooit van gehoord!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:28 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kweenie eens wie die laatste is! *google aanslingert*
edit: die mag je hebben!allebei
quote:
Volgens mij zit er bij al mijn dubbele pagina's wel meer dan 2 uur inquote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:20 schreef moussy het volgende:
[..]ik ben zó benieuwd naar mn boekje als ie thuis komt!
Innepin, tis allemaal weer goedgekomen. Ik ben nu 2 fucking TWEEEEEEE!!! uur bezig geweest met een (dubbele) pagina!
ja maar dit was kut. Wat ik allemaal niet voor je over heb hequote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:20 schreef innepin het volgende:
[..]
Volgens mij zit er bij al mijn dubbele pagina's wel meer dan 2 uur in![]()
/streber
google?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:43 schreef Reilain het volgende:
Iemand nog tips waar ik ideetjes kan opduikelen?
quote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:22 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar dit was kut. Wat ik allemaal niet voor je over heb heik heb een blaar op mn vinger
En ik heb iets ergs gedaan, gewoon, omdat het kon
quote:
Maar dat zijn echte works of artquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:16 schreef innepin het volgende:
[..]hint? sneak peek?
@Reilain, "art journal" is een goeie om te googlen/pinterest search voor te doen.
ja euh, te laat! Die kan er niet meer bij.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Poppejans!hoe kan je nu niet weten wie Hugh Jackman is?!
![]()
Wolverine
Niet eens? Tsssk. Had je je maar niet op moeten geven...quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dat zijn echte works of artwat zijn die mooi, maar wat kan omdat absoluut niet maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Oeh nee, gemist, gauw ff kijken!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja euh, te laat! Die kan er niet meer bij.
sneak al bekeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Je heb pm!quote:Op zondag 1 april 2012 10:31 schreef klumsy het volgende:
KlaarSonnetje, als je je adres wil pm-en, dan stuur ik hem vandaag of morgen naar je toe!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
er komen nog sneaks ook. maar euhm, eerst 'ff'afmakenquote:Op zondag 1 april 2012 10:37 schreef Kyara het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd naar het boekje van Ophelia wat ik dinsdag krijg. Kijken wat buuf er van gemaakt heeft!
Doe je best eens?quote:Op zondag 1 april 2012 12:03 schreef YPPY het volgende:
Spannend miss_sly! Ik zal proberen of ik ook wat op de foto krijg.
Is volgens mij masking tapequote:Op zondag 1 april 2012 15:48 schreef Lijnloos het volgende:
Wat leuk die tape en zo overal! Waar halen jullie dat??
die wat ik gebruikt hebt komt gewoon van bij de actionquote:Op zondag 1 april 2012 15:48 schreef Lijnloos het volgende:
Wat leuk die tape en zo overal! Waar halen jullie dat??
Die haakinstructie is zo tof. Die stijl, ik had gelijk zoiets van: zo'n pagina zou ik ook wel willen! En ik kan haken, kun je nagaan.quote:Op zondag 1 april 2012 15:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind die verschillende stijlen zo leukvolgens mij is die van mij heel herkenbaar
weinig wit over iig. chaos, troep en overal nietjes, lijm en vlekken
Hoeft niet joh, kan gewoon gebeuren! En is goed afgelopenquote:Op zondag 1 april 2012 17:40 schreef droomvrouwtje het volgende:
Het boekje van Mrien gaat helaas pas dinsdag weer op de post. Ben nog niet klaar en had een klein ongelukje met strijkwater gehad wat over de tafel ging en over het boekje kwam. Het is netjes opgedroogd gelukkig en nu ruikt het boekje heerlijk lentefris, maar daardoor lig ik dus wel achter.
* droomvrouwtje voelt zich megaschuldig![]()
Dat is ook wel heel tof!quote:Op zondag 1 april 2012 17:30 schreef Kyara het volgende:
oooh wat mooi allemaal!
Ik heb nu ook een idee voor mijn eigen boekjebeetje laat....
Volgende keer plak ik er een kaart van Nederland in en dan kan iedereen zijn woonplaats aankruisen. Paar lijntjes trekken en je hebt een mooi overzicht van waar je boekje allemaal is geweest.
Ahahaha ik moest hier echt heel hard om lachen .Met clitorisdingquote:Op zondag 1 april 2012 18:51 schreef innepin het volgende:
@Twinkly, het was vast niet de bedoeling dat ik er een Tarzan in zou zien bij het vluchtig voorbijscrollen hè? In dat zwarte?![]()
sorrysorrysorry!
Hey wat leuk! Eindelijk iemand uit de buurt. Kunnen we een meet doen in Ouwehandsquote:Op zondag 1 april 2012 18:47 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel tof!
Ik woon trouwens vlakbij jou (zag ik uit je post in kleertjestopic over de Primark ging het), wat ik helemaal niet wist!
In Wageningen woon ik
cola over het beeldscherm....quote:Op zondag 1 april 2012 18:51 schreef innepin het volgende:
@Twinkly, het was vast niet de bedoeling dat ik er een Tarzan in zou zien bij het vluchtig voorbijscrollen hè? In dat zwarte?![]()
sorrysorrysorry!
quote:Op zondag 1 april 2012 18:44 schreef Poppejans het volgende:
Ohw Twinkly wat superleuk!Jammer dat ik niet naar jou hoef door te sturen trouwens, dan hadden we twee wekelijks even op de fiets boekjes kunnen uitwisselen
![]()
En ik hem ook smeerlijm van de Action,in geel/witte tube toevallig?![]()
en Moussy's muziek landkaartje![]()
Simmu, hier jouw sneak van een vrolijk stukje en een bloederig stukje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en die 2de is zo leukquote:Op zondag 1 april 2012 18:51 schreef innepin het volgende:
Oeh leuke sneak Moussy! Ben vooral benieuwd naar die eerste!
even offtopic, maar hoe maak je zo'n mooie collega van je foto's, Photoshop??quote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Dus.
Ik slaap weer rustig vannacht.
Ik ben heel benieuwdquote:Op zondag 1 april 2012 19:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
Dus.
Ik slaap weer rustig vannacht.
Nee, met photobucket. Leuke dingen kan je daar met je foto's!quote:Op zondag 1 april 2012 21:45 schreef becky27 het volgende:
[..]
even offtopic, maar hoe maak je zo'n mooie collega van je foto's, Photoshop??
ik wacht vol spanning af.....quote:Op zondag 1 april 2012 20:09 schreef simmu het volgende:
ik was gister al klaar, maar heb nog geen tijd gehad voor de foto's. morgenochtend bij daglicht!
wist ik helemaal niet, leuk, ga daar eens freubelen.quote:Op zondag 1 april 2012 21:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, met photobucket. Leuke dingen kan je daar met je foto's!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
geen ideequote:Op zondag 1 april 2012 20:36 schreef Twinkly het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
Hij trekt draden en er komt veel te veel uit. Hij lijmt wel stevig vast trouwens.
Simmu, ze hebben bij de Action ook lijmspray, is dat fijn?
Verder totaal niet bijgelezen!quote:Op zondag 1 april 2012 16:37 schreef YPPY het volgende:
Voor Susie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het boekje is af..
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |