Zegt Applequote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:01 schreef Estolan het volgende:
[..]
Zegt wie? Ik maak mijn iphones er altijd mee schoon
Blijkbaar met de nieuwe iPad wel ja.quote:Op zondag 1 april 2012 00:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jezus opladen van mijn nieuwe ipad duurt 6-8 uur. Is dat normaal?
Dat zou het niet hoeven betekenen als Apple gewoon een krachtigere lader zou leveren.quote:Op zondag 1 april 2012 00:18 schreef __Saviour__ het volgende:
De capaciteit van de accu is flink opgevoerd om de gebruiksduur van 10 uur te kunnen behouden op een enkele volle lading. Dat betekent in vergelijking met de vorige modellen dus een langere oplaadtijd.
Al binnen?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:06 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Deze http://www.ebay.co.uk/itm(...)me=ADME:L:OC:NL:3160
Hoop dat ie vandaag komt eigenlijk.
Zou een krachtigere lader ook een iPhone kunnen opladen, of zou dat problemen opleveren? Misschien hebben ze het daarom niet gedaan.quote:Op zondag 1 april 2012 14:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat zou het niet hoeven betekenen als Apple gewoon een krachtigere lader zou leveren.
De iPad-lader van nu is ook al krachtiger dan dat blokje dat je bij de iPhone krijgt, dus dat zou niets uit moeten maken.quote:Op zondag 1 april 2012 14:14 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Zou een krachtigere lader ook een iPhone kunnen opladen, of zou dat problemen opleveren? Misschien hebben ze het daarom niet gedaan.
'S nachts opladen.quote:Op zondag 1 april 2012 00:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Jezus opladen van mijn nieuwe ipad duurt 6-8 uur. Is dat normaal?
Dan is het wel vreemd ja.quote:Op zondag 1 april 2012 14:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De iPad-lader van nu is ook al krachtiger dan dat blokje dat je bij de iPhone krijgt, dus dat zou niets uit moeten maken.
Precies. Ik vind het vooral lui van ze, want met anderhalf keer de capaciteit hadden ze bij Apple ook wel kunnen bedenken dat het laden langer zou duren. Ik heb er tot nu toe niet echt last van gehad want ik heb hem in de ruime week dat ik hem heb pas twee keer op moeten laden en dat beide keren via m'n laptop gedaan.quote:
Misschien heeft het iets te maken met dat via een USB-verbinding niet meer dan 1A stroom mag lopen?quote:Op zondag 1 april 2012 14:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het vooral lui van ze, want met anderhalf keer de capaciteit hadden ze bij Apple ook wel kunnen bedenken dat het laden langer zou duren. Ik heb er tot nu toe niet echt last van gehad want ik heb hem in de ruime week dat ik hem heb pas twee keer op moeten laden en dat beide keren via m'n laptop gedaan.
De adapter heeft ook een USB-uitgang.quote:Op zondag 1 april 2012 15:58 schreef Snoepje5 het volgende:
Opladen via een USB is volgens mij sowieso al langzamer dan een stopcontact.
Wanneer je via USB oplaad en het apparaat staat zelfs op standby laadt die volgens mij helemaal niet tot minimaal op.
ondanks dat er "opladen uit" staat, laadt ie wel op. Niet snel, maar het gebeurt wel.quote:Op zondag 1 april 2012 16:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn iPad (een 2) kan ook niet via USB opladen. Als de kabel is aangesloten, staat er 'Opladen uit' naast het batterij-icon.
Ik gebruik http://www.google.nl/url?(...)VW4ULQH4t7dVVzx_OwzAquote:Op zondag 1 april 2012 16:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Voor imgur is er een gratis app
http://itunes.apple.com/us/app/imgurapp/id501416446?mt=8
Ik wilde eigenlijk van de week een iPad 2 halen maar denk dat ik nu toch voor de nieuwe gaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zo, na vijf dagen een korte indruk. Ik heb hiervoor zowel de iPad als de iPad 2 gehad, maar beiden heb ik destijds vrij snel weer doorverkocht omdat ik hem nooit gebruikte en ik het scherm veel te korrelig vond in vergelijking met mijn iPhone. Toen ik de nieuwe iPad vrijdagnacht kocht, wist ik niet echt of dat nu anders zou zijn, maar ik was erg benieuwd naar het scherm en of dat wel de meerprijs waard zou zijn. Enkele dingen die mij opvielen:
---rest van goede review--
Die MyCom garantie geldt alleen voor notebooks.quote:Op zondag 1 april 2012 18:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk van de week een iPad 2 halen maar denk dat ik nu toch voor de nieuwe ga
Iemand ervaring met de 3 jaar garantie van MyCom of maakt dat verder niet uit en kan ik hem net zo goed bij de Apple-toko halen?
O mooi, ik moet leren lezen, er staat inderdaad dat het voor notebooks isquote:Op zondag 1 april 2012 18:39 schreef Aether het volgende:
[..]
Die MyCom garantie geldt alleen voor notebooks.
Apple zou vanaf nu 2 jaar garantie moeten geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |