Lol doe ik ook bij noobs maar voor 79 cent heb je 2000 meer woorden en geld voor meer kleurenquote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:05 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over deze rare fratsen:
[ afbeelding ]
Zijn er genoeg hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:23 schreef pleeborstel het volgende:
Ik heb de nieuwe iPad nu een weekje![]()
Ik zit nu nog in de fase dat ik geen enkel krasje duldDus van de week een smart cover gekocht, en op Ebay een doorzichtige hard case voor de achterkant (die moet nog bezorgd worden vanuit UK). Hoop dat dat wat is, want er zijn verder nog maar weinig cases op de markt voor de nieuwste iPad.
True, maar toch zullen er genoeg mensen zijn die flippen omdat ze ineens geld moeten betalen omdat hun iPad barsten in het scherm heeft terwijl ze hem 'echt niet hebben laten vallen'. Er zal dus zeker een markt voor zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:03 schreef kikoooooo het volgende:
Verzekeringen afsluiten voor spullen die je zo vervangtzo dom en kansloos
Bij mij zit 't gewoon in de inboedelverzekering (en die heeft wereldwijde dekking).quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:03 schreef kikoooooo het volgende:
Verzekeringen afsluiten voor spullen die je zo vervangtzo dom en kansloos
Welke heb je besteld?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:23 schreef pleeborstel het volgende:
Ik zit nu nog in de fase dat ik geen enkel krasje duldDus van de week een smart cover gekocht, en op Ebay een doorzichtige hard case voor de achterkant (die moet nog bezorgd worden vanuit UK). Hoop dat dat wat is, want er zijn verder nog maar weinig cases op de markt voor de nieuwste iPad.
Ik gebruik de smartcover (blauw polyurethaan), een 10" tablet tas van Case Logic, en een microvezel doekje van Xenos van 80 cent om het scherm te schonen van vette vingersquote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:23 schreef pleeborstel het volgende:
Download de Facebook appquote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:57 schreef Schanulleke het volgende:
Ik gebruik sinds kort Opera als browser op mijn iPad. Eigenlijk ben ik heel tevreden, want hij laadt snel en vooral, hij typt snel, waar mijn vorige browser steeds trager werd op het gebied van met name dat laatste.
Alleen krijg ik Facebook in zo een totaal vertiefte mobiele weergave. Zo slecht krijg ik hem op mijn mobiel niet eens. Ik heb gezocht in de instellingen van de browser en de site, maar zie zo niet hoe dat te wijzigen. Iemand hier die er ervaring mee heeft?
Die vond ik juist zaad, ik heb hem weer verwijderd. Op Android gebruik ik hem ook niet.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Download de Facebook appwerkt top!
Deze http://www.ebay.co.uk/itm(...)me=ADME:L:OC:NL:3160quote:Op zaterdag 31 maart 2012 12:42 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Welke heb je besteld?
Ik ben overigens heel blij dat ik de witte niet heb genomen. Zwart is zoveel beter
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 13:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Download de Facebook appwerkt top!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |