Ik wil wel even zielig doen. Misschien lucht het op.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:58 schreef Mattytrix het volgende:
wie gaat er even zielig doen? voordat we gezeik krijgen..
Heftig.... en ik zit hier te sikkeneuren over een relatie van 5 maand....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:11 schreef Lonaa het volgende:
Oke, ik ga er gewoon voor.
Afgelopen november vertelde mijn exvriend dat ie niet wist of hij nog wel verder met me kon/wilde, na ruim 2 jaar samen en bijna 2 jaar samenwonen.
Hij had issues met zichzelf, met mij. We hebben verschillende dingen geprobeerd, maar net na oud en nieuw werd het eigenlijk vrij duidelijk.
Ik zou in eerste instantie gaan verhuizen. Hij had ruimte nodig in zijn eigen huis. Voor zichzelf.
Het werd een hectische tijd. Ik moest verhuizen, zijn appartement stond te koop en er waren kopers. Allemaal heel dubbel, en heel lastig.
Ik ben eind januari verhuist. Van Apeldoorn naar Enschede. Onze 5 katten daargelaten, met mijn hond op een kamertje terecht gekomen.
De weken daarna zagen we elkaar 1 x per week. Soms was t heel gezellig, meestal niet. Het leek wel of hij helemaal niet meer bij me in de buurt wilde zijn.
Ik heb toen, in alle eerlijkheid gezegd, dat ik niet maanden wil wachten, tot hij het wel weer kan, of na maanden zegt dat het toch helemaal niet meer gaat lukken.
Die beslissing heeft me ontzettend veel pijn gedaan. Alles heeft me pijn gedaan.
Houden van is soms ook loslaten, waren zijn laatste woorden over zijn gevoel.
Sindsdien 1 mailtje gehad. Dat zijn vader mijn laatste spullen zou komen brengen, en of ik zijn sleutels mee wilde geven.
Mail terug gestuurd, of het huis definitief verkocht was. Niks meer gehoord. Helemaal niks.
Ik mis alles. Ons huis, samen slapen, onze katten. De meeste dagen loop ik zo hard door, van het een in het ander, dat ik mezelf geen tijd gun er aan te denken, maar eigenlijk ben ik zo verdrietig.
De grootste klappen heb ik denk ik gehad in November en vlak voordat ik ging verhuizen, maar 2 weken geleden heb ik op een vrijdagavond in de stad, in de kroeg, zitten janken als een klein kind. En zo zit ik nu weer.
Het is eigenlijk altijd wel goed om zoiets kwijt te kunnen, met het opkroppen van gevoelens stel je het alleen maar uit totdat het er een keer heel heftig uitkomt;).quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:15 schreef Lonaa het volgende:
Dankjewel.
Ik weet niet of het oplucht. Ik ben het kwijt. Geloof dat ik voor het eerst dat het over is er eerlijk over ben, in plaats van mijn grote bek op te zetten.
En ik zit hier ontzettend te janken. Dat heb ik tot nu toe ook maar 1 x eerder gedaan, en toen was ik nog dronken ook.
Pain is weakness leaving the body, is er mij verteld... Huilen lucht op, op den duur, dan ben je uitgehuild.. je kan het je nu nog niet voorstellen maar zo is het wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:15 schreef Lonaa het volgende:
Dankjewel.
Ik weet niet of het oplucht. Ik ben het kwijt. Geloof dat ik voor het eerst dat het over is er eerlijk over ben, in plaats van mijn grote bek op te zetten.
En ik zit hier ontzettend te janken. Dat heb ik tot nu toe ook maar 1 x eerder gedaan, en toen was ik nog dronken ook.
Thanks.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:15 schreef ovoxo het volgende:
Wat een vreselijk verhaal Lona. Het is niet niks om weer opnieuw te beginnen en dat je ex je niet eens beantwoordt. Probeer er gewoon zo min mogelijk aan te denken en zoek afleiding: vriendinnen, sport, hobby's, etc. Misschien komt het goed nadat hij al z'n issues heeft weg gewerkt en misschien ook niet, maar time will tell. Sterkte tho
Poeh, naar 8 jaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:16 schreef Mattytrix het volgende:
@ Lonaa, dat stukje van dat je alles mist kan ik mij heel goed voorstellen.. ik heb zelf net zo in de put gezeten na een relatie van 8 jaar (gelukkig woonden we niet samen)
Maar hoe moeilijk het ook is, je zal het toch echt achter je moeten laten.. tijd heelt alle wonden word altijd gezegd en ook die van jou maar je moet er wel achter staan!
Ja, dat is nu. Geloof ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:18 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Het is eigenlijk altijd wel goed om zoiets kwijt te kunnen, met het opkroppen van gevoelens stel je het alleen maar uit totdat het er een keer heel heftig uitkomt;).
iig heel veel sterkte!
Ik wil hem nu niet terug. Hij heeft me veel pijn gedaan de laatste periode in onze relatie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Pain is weakness leaving the body, is er mij verteld... Huilen lucht op, op den duur, dan ben je uitgehuild.. je kan het je nu nog niet voorstellen maar zo is het wel.
Ik weet je intentie niet, ik kan me voorstellen dat je hem terug wil, maar ook voorstellen dat je dat niet wil.
Wat ik jou als tip wil meegeven, wat mij ontzettend geholpen heeft, is elke keer als jou gedachten afdwalen, dat je het volgende doet... want je bent namelijk niet wat je gedachten zijn, je bent veel meer dan dat...
Wanneer je er aan denkt, dan draai je de gedachte om.
Dan zeg je tegen je zelf:
"Maar ik wil hem niet want....... " en dan komt er vanzelf iets in je op, dat kan een irritatie zijn, maar ook een slechte periode die je samen doorlopen hebt.
In het begin is dit super zwaar... dan doe je dit wel meer dan 100x op een dag en ben je aan het eind van de dag bekaf, maar... ik kan je uit ervaring vertellen, dat je het steeds minder vaak hoeft te doen.
Stap eens uit jezelf en uit je gedachtes, en bekijk alles van bovenaf.
Ken je gevoel! Wat mij heel erg heeft geholpen de laatste paar dagen is dat ik ben gaan kijken of ik haar mis, of gewoon iemand mis.. En toen merkte ik dat ik haar niet eens mis, maar dat ik gewoon iemand mis om de dingen mee te doen die ik met haar altijd deed.quote:Ik wil hem nu niet terug. Hij heeft me veel pijn gedaan de laatste periode in onze relatie.
Ik ben 21, ik wil niet wachten op een kerel. Ik wil hem terug, maar zoals ik hem kende ofzo. Zoals het was. En dat zit er niet meer in. Ik denk dat het voor altijd stuk is. En ik wil niet wachten totdat hij mij ooit gaat vertellen dat het voor altijd stuk is ofzo.
Op dit moment heb ik gewoon heel erg last van gemis.
Ik mis mijn veiligheid. Bij hem, in 'ons' huis, voelde ik me voor het eerst thuis. Veilig. Ik had een plek.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:26 schreef sawadie het volgende:
[..]
Ken je gevoel! Wat mij heel erg heeft geholpen de laatste paar dagen is dat ik ben gaan kijken of ik haar mis, of gewoon iemand mis.. En toen merkte ik dat ik haar niet eens mis, maar dat ik gewoon iemand mis om de dingen mee te doen die ik met haar altijd deed.
En idd, niet wachten. Ik zit zelf op dit moment in dezelfde situatie (zij weet niet wat ze wil, maar heeft wel totaal onverwacht een relatie van 3,5 jaar verbroken) en wachten maakt het voor jou alleen moeilijker en voor hem alleen maar makkelijker....
Snap ik jah...Helaas kan je dat niet echt sturen denk ik...Alleen tijd kan zoiets zachter voor je maken...quote:Ik mis mijn veiligheid. Bij hem, in 'ons' huis, voelde ik me voor het eerst thuis. Veilig. Ik had een plek.
Die is weg, alles is weg. Mis ik specifiek hem? Ja, soms wel. En soms voel ik me gewoon alleen.
in de categorie:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:33 schreef Daqufrance het volgende:
Ik laat mijn ex graag los. Vanaf de 7e verdieping of zo.
Hoezoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:33 schreef Daqufrance het volgende:
Ja idd! ik zou er nog een paar verdiepingen bij pakken!quote:
Vind het een beetje violentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:36 schreef Mattytrix het volgende:
[..]
Ja idd! ik zou er nog een paar verdiepingen bij pakken!
Ik weet het. Maar, pfff.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:33 schreef sawadie het volgende:
[..]
Snap ik jah...Helaas kan je dat niet echt sturen denk ik...Alleen tijd kan zoiets zachter voor je maken...
Zevende verdieping? Voor mijn ex is dat te laag. Ik zou het zo doen wanneer ik de kans ooit krijg. Uiteraard. Er is ook eens een jongen van de Martini toren afgeduwd door zijn vriendin. Valt niet te bewijzen zoiets.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:33 schreef Daqufrance het volgende:
Zou je ook wel een beter advies willen gevenquote:Ik weet het. Maar, pfff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |