Je hebt er nooit spierpijn van?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:13 schreef blup het volgende:
Heerlijk, van slepen met been tot lekker de hond uitlaten in 10 minuutjes.
Ik krijg ze in me bil en rug.
mwoa, valt heel erg mee. Hij heeft een of ander pennetje waarmee hij een naaldje in je huid schiet die dan je spier aanprikt. Soms gaat hij een beetje wroeten om een bepaalde spot aan te raken.. Als hij de spier goed raakt schiet de spier los of gaat hij trillen. Voelt een beetje het zelfde als de electrode spier dingetjes.quote:
Dat laatste heb ik ook gehad, maar dat is dus inderdaad helemaal niet pijnlijk, eerder een raar gevoelquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef blup het volgende:
[..]
mwoa, valt heel erg mee. Hij heeft een of ander pennetje waarmee hij een naaldje in je huid schiet die dan je spier aanprikt. Soms gaat hij een beetje wroeten om een bepaalde spot aan te raken.. Als hij de spier goed raakt schiet de spier los of gaat hij trillen. Voelt een beetje het zelfde als de electrode spier dingetjes.
Dit moest ik googlen...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:22 schreef blup het volgende:
Voor mij gebruiken ze het op verkrampte stijve spieren die ik krijg door m'n bechterew.
Brrrr...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:44 schreef blup het volgende:
Dat wroeten heb ik geen last van, heeeeel soms raakte hij een zenuwdraadje waardoor de naald voor mijn gevoel gloeiend heet was, meer niet.
Soms wilde het nog wel eens dat hij direct bulls-eye schoot met dat pennetje en dat je serieus een harde knak/klap hoorde van mijn rugspier die weer losliet. :x
Soms wel even schrikken hoe heftig de spier reageert.
Editfaalquote:
Reuma in rug enzulks.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij wel.
Voor de mensen die geen shoarma hebben gegeten: Let op blupje zijn ondertitel!
Ja hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:16 schreef Freezer het volgende:
Niet weer over shoarma beginnen.... hoe was het gif mengen gisteren? Geslaagde combi?
dat was met opzet. Ik wist dat je het nog kon lezenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Editfaal. Wat is er mis met Bosch?
En ja, het is een adviesprijs op de website eh, niet de prijs die wij er voor gaan betalen, ik ben niet gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |