Heb je de documentaire wel eens gezien?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:40 schreef Kandijfijn het volgende:
Meerdere mensen hebben gezien dat Volkert van de Graaf 6 kogels door Pim heeft gejaagd. Vervolgens is zijn chaffeur en de politie achter hem aan gegaan en hem in zijn kladden gegrepen.
Wat wil je precies onderzocht hebben dan?
En wat vraag jij jezelf precies af?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:42 schreef hh84 het volgende:
[..]
Heb je de documentaire wel eens gezien?
Dan vraag ik me namelijk toch wel af hoe goed het onderzocht is
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:45 schreef Waaghals het volgende:
Ja hebben ze goed onderzocht, hij bleek echt dood
• Waarom er "toevallig" net op't moment van de moord ME-busjes langs het mediapark redenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:43 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
En wat vraag jij jezelf precies af?
Van al die politiewagens kan ik kort over zijn, het is in Hilversum gepleegd en moet jij als geen-media figuur proberen het SBS6 kantoor binnen te stappen en onbevoegd terrein te betreden, politie is er dan binnen 2 minuten. Ze hadden daar vroeger ook allemaal politieposten omheen staan, weet niet of dat nog zo is.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:56 schreef hh84 het volgende:
[..]
• Waarom er "toevallig" net op't moment van de moord ME-busjes langs het mediapark reden
• Waarom de politie wel snel het terrein op kon en "toevallig" de slagboom defect was toen de ambulance er doorheen moest
• Waarom Folkert bij het vluchten helemaal om het mediapark heen liep om via een moeilijke route bij z'n auto te komen, terwijl zijn aanlooproute véél korter was
• Hoe het kan dat de politie al zo snel ter plekke was en Folkert binnen zes minuten na de eerste melding al had gearresteerd
• Hoe het kan dat de politie Folkert bij het tankstation stond op te wachten met honden terwijl hij net zo goed verschillende zijstraatjes had kunnen invluchten.
SBS zit in Amsterdam en toevallig ben ik wel een mediafiguur (als in: ik werk in de media en heb ook gewerkt op het mediapark)quote:Op maandag 26 maart 2012 23:59 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Van al die politiewagens kan ik kort over zijn, het is in Hilversum gepleegd en moet jij als geen-media figuur proberen het SBS6 kantoor binnen te stappen en onbevoegd terrein te betreden, politie is er dan binnen 2 minuten. Ze hadden daar vroeger ook allemaal politieposten omheen staan, weet niet of dat nog zo is.
Er zijn ook kogelhulzen (of één huls) gevonden bij het elektriciteitshuisje, een plek waar Folkert niet had gestaanquote:Op maandag 26 maart 2012 23:59 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik blijf het altijd vreemd vinden dat de ingang opeens niet meer werkte toen de ambulance er langs moest. Alsof ze de kans wilden vergroten dat Fortuyn zou komen te overlijden. Of de verklaring van mensen dat er verschillende kalibers kogels zijn gevonden. Of dat men verklaarde dat de kogels van verschillende kanten zijn gekomen (getuigen verklaren dat er sluipschutters waren)
Er schijnen 7 kogels afgevuurd te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:40 schreef Kandijfijn het volgende:
Meerdere mensen hebben gezien dat Volkert van de Graaf 6 kogels door Pim heeft gejaagd. Vervolgens is zijn chaffeur en de politie achter hem aan gegaan en hem in zijn kladden gegrepen.
Wat wil je precies onderzocht hebben dan?
Ik zou zeggen, ga die documentaire eens kijken (vraag me af of je er dan nog zo over denkt)quote:
Ja, ben ik nu aan het doen, ben al op min7 en twijfel al wel. Maar alsnog alu een beetje.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:05 schreef hh84 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga die documentaire eens kijken (vraag me af of je er dan nog zo over denkt)
Vooral het laatste gedeelte gaat over de aanslag zelf, maar ik zou 'm helemaal kijken als ik jou was, wel interessant.
Kortom je vraagt jezelf af waarom er zo snel en zoveel politie ter plaatse was?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:56 schreef hh84 het volgende:
[..]
• Waarom er "toevallig" net op't moment van de moord ME-busjes langs het mediapark reden
• Waarom de politie wel snel het terrein op kon en "toevallig" de slagboom defect was toen de ambulance er doorheen moest
• Waarom Folkert bij het vluchten helemaal om het mediapark heen liep om via een moeilijke route bij z'n auto te komen, terwijl zijn aanlooproute véél korter was
• Hoe het kan dat de politie al zo snel ter plekke was en Folkert binnen zes minuten na de eerste melding al had gearresteerd
• Hoe het kan dat de politie Folkert bij het tankstation stond op te wachten met honden terwijl hij net zo goed verschillende zijstraatjes had kunnen invluchten.
Edit:
• Waarom Folkert tot op de dag van vandaag zwijgt over wat er gebeurt is (terwijl activisten normaalgesproken toch een boodschap willen verkondigen)
Het punt is dat dit niet klopt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:10 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Kortom je vraagt jezelf af waarom er zo snel en zoveel politie ter plaatse was?
Als wij bellen bij problemen (restaurant) zijn ze er ook in 3 minuten. Je punt is?
Ja ik geloof daar ook wel een beetje in.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:07 schreef Specularium het volgende:
Ik las vaak op het Fortuyn-forum rond die tijd.
Daar kwamen complotten voorbij waar BNW bij verbleekt.
Ja dat geloof ik ook wel, maar dat is nog geen reden om bij voorbaat al elke complottheorie als fabeltjes af te doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:13 schreef doxtase het volgende:
Als een bekend persoon vermoord word krijg je altijd dit soort complot theorieen. Of is elk bekend persoon vermoord door de overheid?
Maar toen de politie er twee minuten eerder doorheen moest deed'ie het wel... wel erg toevallig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:16 schreef Tja..1986 het volgende:
Ben een jaartje of 2 geleden een paar keer op het mediapark geweest. Die slagboom was altijd stuk..
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:07 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ja, ben ik nu aan het doen, ben al op min7 en twijfel al wel. Maar alsnog alu een beetje.
Andre Hazes is kapotgemaakt door Heineken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:13 schreef doxtase het volgende:
Als een bekend persoon vermoord word krijg je altijd dit soort complot theorieen. Of is elk bekend persoon vermoord door de overheid?
Waarom is alles plots zo toevallig?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:56 schreef hh84 het volgende:
[..]
een oefening?
erdoorheen?
paniek?
snelle optreden van de politie?
hondengeleider was daar net een broodjebal aan het eten?
Edit:
• Waarom Folkert tot op de dag van vandaag zwijgt over wat er gebeurt is (terwijl activisten normaalgesproken toch een boodschap willen verkondigen)
helpt hem geen kloot, hij is niet dom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |