abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 maart 2012 @ 09:36:02 #101
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109641783
Heb ik iets gemist of zijn de VI-hoogtepunten weer op YouTube te zien? Die SigaarSnor filmpjes zie ik weer? :D
pi_109642015
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:36 schreef AryaMehr het volgende:
Heb ik iets gemist of zijn de VI-hoogtepunten weer op YouTube te zien? Die SigaarSnor filmpjes zie ik weer? :D
:D ^O^

Ik ben driftig aan het rondklikken, maar alles lijkt het weer te doen idd.
  donderdag 29 maart 2012 @ 09:47:36 #103
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109642061
quote:
14s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:46 schreef Symer het volgende:

[..]

:D ^O^

Ik ben driftig aan het rondklikken, maar alles lijkt het weer te doen idd.
Ik ook. Ben al die filmpjes weer aan het kijken. Prachtig man. _O_ O+
  donderdag 29 maart 2012 @ 09:58:28 #104
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109642396
Johan als baas even op bezoek in Zwolle-city:

"Zo'n zaal in de provincie lul ik in drie minuten plat."
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:12:29 #105
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_109642835
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:36 schreef AryaMehr het volgende:
Voor zover ik kan zien is er niets veranderd. Nog niet alle filmpjes waren geblokkeerd (moeten eerst automatisch geïdentificeerd worden door één of ander contentsysteem van YouTube). Dus dat je bepaalde video's kunt bekijken klopt, maar dat was eerder ook al zo. De vraag is meer wanneer ook die geblokkeerd worden. ;(

(Check trouwens maar eens. Dat is het Sneijder-/Hummer-filmpje. Nog steeds geblokkeerd.)
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:14:49 #106
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109642895
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:12 schreef Veerboot het volgende:

[..]

Voor zover ik kan zien is er niets veranderd. Nog niet alle filmpjes waren geblokkeerd (moeten eerst automatisch geïdentificeerd worden door één of ander contentsysteem van YouTube). Dus dat je bepaalde video's kunt bekijken klopt, maar dat was eerder ook al zo. De vraag is meer wanneer ook die geblokkeerd worden. ;(

(Check trouwens maar eens. Dat is het Sneijder-/Hummer-filmpje. Nog steeds geblokkeerd.)
Jammer, doet het inderdaad niet. Ik dacht overigens echt dat alle filmpjes waren geblokkeerd, dus vandaar dat ik even dacht dat de filmpjes weer online stonden. In ieder geval gelukkig nog een hoop video's die het wel doen. Laten we hopen dat dat zo blijft. ^O^
  Moderator donderdag 29 maart 2012 @ 10:37:11 #107
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_109643490
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Mooi man en bedankt.
Die Michel van Egmond gaat echt overal mee met Gijp.
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:47:40 #108
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109643818
quote:
Tijd voor de mening van de #Derksen @viradionl om 11.05u over #AZ en gesprekken in het #Catshuis. 'Ik zou een fantastische politicus zijn'
pi_109643847
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:37 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Die Michel van Egmond gaat echt overal mee met Gijp.
Hij moet iets als hoofdredacteur van voetbal international (Tv) Al zijn de stukken van zijn hand in de papieren versie ook zeer leuk om te lezen.
pi_109644089
quote:
6s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:58 schreef AryaMehr het volgende:

Zo'n pedante jongen, zo'n blaag, die 'je' zegt tegen Meneer Derksen :N
  donderdag 29 maart 2012 @ 10:59:08 #111
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109644157
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 10:56 schreef Symer het volgende:

[..]

Zo'n pedante jongen, zo'n blaag, die 'je' zegt tegen Meneer Derksen :N
Hij had wel even een les in nederigheid kunnen krijgen ja. :Y

VIradionl twitterde op donderdag 29-03-2012 om 10:43:46 Tijd voor de mening van de #Derksen @viradionl om 11.05u over #AZ en gesprekken in het #Catshuis. 'Ik zou een fantastische politicus zijn' reageer retweet
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:06:55 #112
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109644536
Hij gooit er tot nu toe genoeg cliches uit :P
  donderdag 29 maart 2012 @ 11:14:17 #114
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109644704
quote:
6s.gif Op donderdag 29 maart 2012 09:58 schreef AryaMehr het volgende:

quote:
''FC Zwolle moet helemaal niet willen promoveren"

Zwolle -
In traditioneel geruit jasje was Johan Derksen, bevraagd door RTV Oost-presentator Bert van Losser, uitermate scherp tijdens de sponsoravond van voetbalvereniging WVF. “FC Zwolle moet helemaal niet willen promoveren.”

Van Cruyff en Van Gaal tot aan het vertrek van Fred Rutten bij PSV, Rinus Michels en zijn ‘mediafabriekje’ Voetbal International. Het kwam allemaal voorbij in een vraaggesprek met Van Losser op een verhoogd podium in de kantine van WVF. Daaruit bleek dat op zijn zachtst gezegd de wereld van betaald voetbal een bijzondere is. “Begrijp me goed, ik ben voor provincieclubs. Ik ben zelf de grootste boerenlul die er is. En FC Zwolle doet het goed in de eerste divisie, maar je hebt pech als je promoveert. Je hebt namelijk geen eredivisiewaardig elftal en je moet je tot je strot in de schulden steken om een kans te maken om erin te blijven. Je hebt ongeveer vijf eredivisiewaardige spelers nodig. De kans dat je meteen weer degradeert, is daarna nog steeds groot. Je komt dan eigenlijk failliet weer terug in de eerste divisie. In feite is het onverantwoord om te promoveren. De stap is te hoog. Dat is niet alleen een probleem voor FC Zwolle, maar geldt in feite voor alle clubs die van de eerste naar de eredivisie gaan.”

Leuke competitie

De samenwerking met Real Madrid is volgens hem een leuk bericht voor in de krant. Sarcastisch: “Ik denk dat spelers van Madrid staan te springen om in Zwolle te spelen. Ze gaan dan eerst op zoek naar het stadion en als ze in het stadion staan, zijn ze nog steeds op zoek.” Het is duidelijk, Derksen zoekt het realisme en is niet te beroerd om zijn mening te geven. “Maar ik ruil die met alle liefde in voor een andere mening hoor.” De eredivisie is volgens hem een leuke competitie. “Maar als je een beetje kunt voetballen, voetbal je niet meer in Nederland. We hebben niet zoveel geld in Nederland. De televisierechten kun je hooguit aan Suriname verkopen, terwijl de beelden van de Engelse competitie aan vierhonderd landen worden verkocht.” Derksen zegt, gespeeld of niet, instinctief een hekel te hebben aan Wilfred Genee. “Een wijsneus, maar wel een goede presentator. Hij kan je het bloed onder de nagels vandaan halen en we hebben dan ook nog wel eens ruzie. Of daar nu camera’s bij staan of niet... René van der Gijp vertelt verhalen die niet bijster leuk zijn, maar hij kan zo aanstekelijk lachen dat je wel mee moet lachen. Zo’n vent aan tafel is een verrijking.” Hans Kraaij junior zegt volgens hem “louter domme dingen” en is dus “heerlijk om tegenaan te schoppen.”

Hij noemde tijdens een uitzending Yolanthe Cabau van Kasbergen ooit een starfucker. “Als Wesley Sneijder en Jan Smit stratenmakers waren geweest, was ze minder enthousiast geweest.” Drie weken erna belde ze. Of ze een interview met hem mocht doen. “Dan moet je ook niet flauw doen met je grote bek en gewoon meedoen.” Grijnzend: “Ik heb wel gevraagd of ze dat jurkje van het Songfestival aan wilde doen.” Hij was duidelijk over waarom hij meedeed aan de reclame van een energiemaatschappij. “Om de verbouwing te betalen.” Fred Rutten had volgens hem gewoon bij PSV moeten blijven. “Een directeur die bij Campina vandaan komt zegt dan dat hij een positieve impuls aan de groep wil geven. Maar wat is er positief aan dat signaal? Daarnaast: van FC Twente, dat een uiterst goede dag had, kun je verliezen. Van Valencia win je sowieso niet en uit bij NAC had PSV al drie jaar niet gewonnen. Het lijkt wel of trainers niet meer mogen verliezen. Ik heb dan ook bewondering voor voorzitters zoals Riemer van der Velde bij Heerenveen, Jan Smit bij Heracles en Joop Munsterman bij FC Twente. Die zitten er al wat langer, weten wie ze kunnen vertrouwen en laden zich niet leiden door emotiemanagement.”

Geen voorbeeld

Nog nooit waren er bij de sponsoravond van WVF zoveel belangstellenden (183). De sponsoren lieten zich het eten gemaakt door chefkok Arjan Bisschop van hotel-restaurant De Zon in Ommen goed smaken. Cor Henzen van Stichting Combosport wist Derksen samen met Van Losser naar WVF te halen. Afsluitend ging Derksen in op enkele vragen. Daarbij werd duidelijk dat hij Patrick Kluivert niet echt een rolvoorbeeld vindt voor de jeugd van FC Twente. “Ik zou hem als voorzitter dan ook niet op die trainersfunctie hebben neergezet.” Guidetti wordt volgens hem meer waard en gaat dan naar de Engelse subtop. “Maar daar wordt hij nooit meer zo belangrijk als hij nu voor Feyenoord is.” Dick Advocaat komt PSV trainen. “Daar kunnen Cocu en Faber veel van leren.” En als laatste: waarom doen de televisiepersoonlijkheden zo badinerend over Manolev? “Ik vind het een afgang als je zoveel geld uitgeeft voor zo’n beperkte speler. Je maakt mij niet wijs dat je met een beetje scouting in je jeugd niet een betere rechtsback kunt vinden. Hij staat dus doorstroming in de weg.” Het zijn dat soort scherpe bewoordingen waardoor Derksen bekend is geworden. Het levert hem soms boze mailtjes van fans op, of die nu uit Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven komen. Maar vaker nog levert het instemmend geknik op. Eigenlijk is het heel reëel wat Derksen zegt. Maar de waarheid is soms maar moeilijk te verkroppen…
http://www.weblogzwolle.nl/content/view/28511/55/#comments
pi_109650264
Nu live op www.prive.nl: Een zingende Johan Derksen!
pi_109650332
'Over enkele minuten livechat met Genee en Derksen'

Wow bedankt voor de tip.
pi_109650432
Wilma Nanninga, brrr.
pi_109650593
Waarom.. WAAROM ;(
pi_109650612
Wat een passie gooit Johan in z'n zang hè.
pi_109650662
Gijp had wel weer gelijk, dit moet je niet doen :{
pi_109650700
;( Zou het stiekem een grote 1 april grap zijn?
pi_109650733
Wat een drama _O-
pi_109650810
Die Benny had een broer van Johan kunnen zijn :D
pi_109651743
De Johan van een aantal jaar geleden zou er schande van spreken dat een voetbaljournalist zo'n plaat opneemt, die man zouden we nooit meer serieus moeten nemen, zoiets doe je misschien als je 18 bent want we hebben allemaal onze jeugdzonden maar als je dit nog doet op je 60ste moet je professionele hulp gaan zoeken. Hij is toch wat losser geworden, wat meer een gezelligheidsdier, de nationale knuffelbeer.
pi_109653123
Volgens mij was er tien jaar geleden gewoon een verkeerd beeld van Johan. Velen wisten destijds immers nog niet dat Johan een graag geziene gast was in Club 69 samen met zijn kale vriend Kees Jansma. Bovendien stond hij niet voor niets al in de jaren tachtig bekend als Johnny, toen hij in Roemenië stripclubs bezocht met een kale vriend.

Overigens: zijn er beelden van Johan bij de Privé, want ik merk dat ik de livechat gemist heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')