Hoe was het voor jullie om de eerste keer binnen een sexshop te stappen.
Ik haal samen met mijn vriendin bij beide. Ik moet wel zeggen dat postorder vaker voorkomt omdat het zo makkelijk is. Je vult een formulier in of je pakt de telefoon met bestellijn en binnen een paar dagen (als ze het op voorraad hebben) en je hebt het binnen
Wat overigens heel erg irritant is als je op maandag iets met postorder bestelt voor een ontzettend hot weekend en ze leveren het pas de volgende maandag af, omdat het toch niet helemaal op voorraad was..
De eerste keer dat ik binnen bij een sexshop ging, was ik .... raar maar waar ... met mijn vriendin én haar moeder... Beetje onwennig, eerste een beetje kijken of niemand kijkt (want je bent natuurlijk ontzettend pervers als je daar binnenkomt
)..... nu totaal geen problemen meer mee..
Maar genoeg geluld over mezelf... jullie tijd....
Sommige zijn te ranzig om een voet binnen te zetten, terwijl je bij een ander dat helemaal niet hebt.
Kheb een mooi dolfijntje gekocht
spelen met mn vriendinnetje
quote:dit droogt de boel zo uit, want kurk heeft een zuigende werking... hé dit brengt me op hele geile ideeën
Op donderdag 25 juli 2002 08:45 schreef KumA het volgende:
Allemaal "kreatief met kurk" weer ff kijken dan hoeven we niet een sex shop in of 't via postorder te doen
Sorry, maar dat zou ik dus nooit doen he. Dat is toch iets voor je partner en jezelf!
quote:Yeah, ik me partner en de halve wereld die mee kijkt via webcam
Op donderdag 25 juli 2002 08:52 schreef Koningin het volgende:
Met je schoonmoeder??
Lekker intiem voor je relatie....Sorry, maar dat zou ik dus nooit doen he. Dat is toch iets voor je partner en jezelf!
Als we van te voren precies weten we willen doen we het meestal via een postorderbedrijf. Twijfelen we, we weten niet wat we willen of we willen het materiaal voelen, dikte zien, verschillen weten/zien/voelen dan gaan we uiteraard na de winkel.
kunnen we misschien gewoon ontopic reageren ?
quote:Kijk en dat is het voordeel van de winkel t.o.v. de postorder. Je kan van te voren niet keuren, maar het mooie van postorder is dat ze meestal een groter assortiment speeltjes hebben. Sommige winkels zijn toch meer gericht op video's.
Op donderdag 25 juli 2002 08:55 schreef Knorretje het volgende:
beiden.Als we van te voren precies weten we willen doen we het meestal via een postorderbedrijf. Twijfelen we, we weten niet wat we willen of we willen het materiaal voelen, dikte zien, verschillen weten/zien/voelen dan gaan we uiteraard na de winkel.
quote:video's vind je er idd veel, maar in sommige shops vind je meer dan zat hoor
Op donderdag 25 juli 2002 09:02 schreef WaSTeiL het volgende:[..]
Kijk en dat is het voordeel van de winkel t.o.v. de postorder. Je kan van te voren niet keuren, maar het mooie van postorder is dat ze meestal een groter assortiment speeltjes hebben. Sommige winkels zijn toch meer gericht op video's.
Voor de speeltjes e.d. postorderbedrijf, omdat je dan alles op je gemak via het internet kunt uitkiezen.
Ik heb dat namelijk wel een beetje. Toch elke keer een beetje onwennig stap ik een sexshop binnen. Ik moet zeggen dat het toch iets mindre is als ik iets als de Christine Le Duc binnenstap omdat dit toch meer ingeburgerd lijkt te zijn (al moet ik wel zeggen dat die ontiegelijk duur zijn) in vergelijking met een reguliere sexshop.
Ik heb op dit moment niet zo heel erg veel moeite meer bij het binnenstappen van een shop, omdat het ondertussen relatief vaak gebeurd, maar ik moet zeggen dat ik nog steeds makkelijker bij de bakker naar binnenloop... hebben jullie hetzelfde of doen jullie het echt gewoon voor de makkelijkheid en de prijsvergelijking?
quote:Ja
Op vrijdag 26 juli 2002 09:56 schreef WaSTeiL het volgende:
Bestellen jullie niet voornamelijk via internet omdat het zo anoniem is en omdat jullie je toch een klein beetje (onbewust) schamen?
quote:Je kunt inderdaad een prijsvergelijking maken, maar de kwaliteit is en blijft gissen.
Op vrijdag 26 juli 2002 10:03 schreef Lucille het volgende:
Ik koop er zelf nooit, maar wat is nou de kwaliteit van wat ze leveren? Aangezien je nooit een test van deze spullen ziet is vergelijken ook erg lastig.
Vaak hebben de online shops slechte omschrijvingen van hun producten met te wazige foto's, dus ik gebruik deze shops alleen als ik weet wat ik wil en niet om eens gezellig rond te kijken.
Het wordt zo'n plastisch en onerotisch verhaal, lijkt me, als je je als een tantristische gymnast in een bepaalde contraptie moet hijsen om je vervolgens door een plastic klittenklikker tot een hoogtepunt te laten werken terwijl Tarzan2 probeert beiden tegelijk anaal te stimuleren terwijl je moet proberen niet geëlektrocuteerd te worden of dusdanig ingewikkeld te raken dat er een professionele knopoloog aan te pas moet komen...
V.
quote:Uhm...je kunt ook overdrijven natuurlijk
Op vrijdag 26 juli 2002 10:19 schreef Verbal het volgende:
Maken al die speeltjes seks nou niet technisch en a-seksueel?Het wordt zo'n plastisch en onerotisch verhaal, lijkt me, als je je als een tantristische gymnast in een bepaalde contraptie moet hijsen om je vervolgens door een plastic klittenklikker tot een hoogtepunt te laten werken terwijl Tarzan2 probeert beiden tegelijk anaal te stimuleren terwijl je moet proberen niet geëlektrocuteerd te worden of dusdanig ingewikkeld te raken dat er een professionele knopoloog aan te pas moet komen...
V.
Speeltjes moet je denk ik gewoon zien als iets extra's, en de functie van een dildo ken je al denk ik, dus zulke ingewikkelde technische gebruiksaanwijzingen zijn er nou ook weer niet
quote:ik denk dat dat heeel afhankelijk is van hoe je je speeltjes toepast. Als jezelf de nadruk er op gaat leggen, misschien wel ja. Maar gebruik je ze puur als toevoeging of als voorafje dan kan het wel degelijkiets toevoegen in mijn ogen.
Op vrijdag 26 juli 2002 10:19 schreef Verbal het volgende:
Maken al die speeltjes seks nou niet technisch en a-seksueel?
quote:Er zijn natuurlijk ook genoeg vrouwen die geen vaginale orgasme kunnen krijgen en die dus ondertussen met iets trillends bezig zijn. Wat overigens ook ontzettend lekker kan zijn voor de man als iets trillends bij de ballen zit!!
Op vrijdag 26 juli 2002 10:25 schreef Knorretje het volgende:[..]
ik denk dat dat heeel afhankelijk is van hoe je je speeltjes toepast. Als jezelf de nadruk er op gaat leggen, misschien wel ja. Maar gebruik je ze puur als toevoeging of als voorafje dan kan het wel degelijkiets toevoegen in mijn ogen.
Voor de één is het een toevoeging, maar voor de ander is het alles, maar het maakt het spel alleen maar leuk...
D
quote:mail em ff
Op woensdag 31 juli 2002 14:24 schreef draque het volgende:
Vroeger bestelde ik via postorders (pre internet), later had ik mijn gene overwonnen en ging gewoon de sex-shops binnen. Echter dan wel op plekken waar dat niet opviel, zoals de Amsterdamse wallen; daar is toch iedereen daarmee bezig.
Tegenwoordig bestel ik weer via postorders op Internet. Lekker rustig uitzoeken enzo. Ik mag geen reclame maken, maar ik heb laatst wel een hele goeie en betrouwbare gevonden.D
M'n vriend was in de eerste instantie alles behalve enthousiast over mijn voorstel (hij voelde zich incompetent denk ik) dus van hem hoefde ik geen 'moral-support' te verwachten.
Nu ik hem eindelijk heb kunnen overtuigen van de eventuele pluspuntjes staat hij er wel meer voor open, alleen vind hij het ook genant om zo'n winkel binnen te lopen... dus nu wordt het waarschijnlijk een order-catalogus (even warmlopen als het ware Nu alleen hopen dat m'n ouders geen verdachte pakjes onder ogen krijgen!
Domme vraag: maar worden die dingen een beetje discreet verpakt wanneer ze per de post verzonden worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |