Jong beftekkel, kap esquote:
Wat nou jong!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen renegade en paragon dialoog optie? Hij was loyal in ME2 en ik heb veel renegade reputation.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Vraag.
Waarom had ik op Tuchanka hier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen renegade en paragon dialoog optie? Hij was loyal in ME2 en ik heb veel renegade reputation.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik heb al Mattock IV of zo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JATOG, de Mattock 1 in MP uit een Veteran Pack gehaald
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Vraag.
Waarom had ik op Tuchanka hier:Wreav, hè? Dus Wrex leefde bij jou nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen renegade en paragon dialoog optie? Hij was loyal in ME2 en ik heb veel renegade reputation.Moira. is tof. :7
quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:01 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik heb al Mattock IV of zo.
[..]
Wreav, hè? Dus Wrex leefde bij jou nog?
spuitelvenquote:Op woensdag 28 maart 2012 00:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Dus het komt doordat Wrex leeft. Geniaal, dat die keuzes zoveel impact blijken te hebben.
Ik heb echt een glitch gehad in mijn ME3, Wrex leefde bij mij ook maar die keuzes kreeg ik niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:01 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik heb al Mattock IV of zo.
[..]
Wreav, hè? Dus Wrex leefde bij jou nog?
SPOILER: renegade-actie op het eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Bij TIM bedoel je?quote:Op woensdag 28 maart 2012 02:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, de laatste keuzes zijn wéér grijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf ben ik nu net voor Thessia... en ik heb er helemaal geen zin in.SPOILER: Endgame spoilers!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Enige goede keuze.quote:Op woensdag 28 maart 2012 03:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kan nu ook kiezen voor Synthesis, maar ze kunnen 't schijt krijgen; Destruction it is \m/
En dit.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 03:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uitgespeeld en heb ze vernietigd. Had genoeg EMS en TMS om iemand na het Joker + Liara + James-filmpje op planeet X in een N7-uniform te zien ademenJa wat er dan gebeurt:SPOILER: renegade-actie op het eindeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja wat er dan gebeurt:Wat pauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |