Nee, dat is Dutch.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef Inkomen het volgende:
dutch valley festival gespreid betalen, is dat in natura?
Let's go Dutch? Dat wordt dan weer zo eenzaamquote:
Beetje Dutch courage doet wonderenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Let's go Dutch? Dat wordt dan weer zo eenzaam
In het IJquote:
Kom je daar nu pas achter?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:45 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Hey, ik mis een stukkie tekst (foto)
quote:
ook Ik Hou Van Holland gezien?quote:
ja maar da's saai en degelijkquote:Op maandag 26 maart 2012 19:47 schreef zoem het volgende:
[..]![]()
Alleen betekent het eigenlijk wat anders
Ik denk dat ik het maar bij de ihvh uitdrukking hou danquote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef Inkomen het volgende:
[..]
neen, maar wel bekend met zowel uitdrukking als uitvoering
Wikipedia is heerlijk droogquote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef Inkomen het volgende:
[..]
neen, maar wel bekend met zowel uitdrukking als uitvoering
quote:A Dutch oven is a slang term for while lying in bed with another person, pulling the covers over someone's head while breaking wind, thereby creating an unpleasant situation in an enclosed space.
quote:
Dat is gewoon de ihvh uitleg, maar dan in het NLquote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:51 schreef zoem het volgende:
Hoofdconducteur: donkerder dan gepland.
Met treinen net zo: altijd later dan gepland
Niks tegen duckiesquote:Op maandag 26 maart 2012 19:51 schreef zoem het volgende:
Hoofdconducteur: donkerder dan gepland.
Met treinen net zo: altijd later dan gepland
quote:
Dan is het wel lekkerquote:
Zou beter zijn dan te zeggen: "dit gerecht is gewoon over het randje", om vervolgens het bord van tafel te schuivenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:53 schreef zoem het volgende:
Juul: deze zit net op de rand, en legt vervolgens het chipje op de rand
Dat zijn slechts randverschijnselenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zou beter zijn dan te zeggen: "dit gerecht is gewoon over het randje", om vervolgens het bord van tafel te schuiven
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Puike conclusie van Jelle[ afbeelding ]
Die jaquote:
Het Jellement dan wel hequote:
quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:58 schreef Inkomen het volgende:
[..]
moeten ze wel eerst de punten optelle
Yeah.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:34 schreef Bluezz het volgende:
Met deze deelnemers heb ik heel erg deze associatie
[ afbeelding ]
twitter:Smartcook twitterde op dinsdag 27-03-2012 om 17:40:01Vergeet gisteren, dat doet Noord Holland namelijk ook, drama's in de keuken, vanavond om 19.00 @RTLTopchef reageer retweet
Laten we het hopen. Er is niks aan als ze alles goed doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |