quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
goeiemiddag![]()
even de beuk er in met Bruce
![]()
![]()
Jeetje, wat was ie nog jong daarquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
goeiemiddag![]()
even de beuk er in met Bruce
![]()
![]()
En toen leefde Clarence nogquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jeetje, wat was ie nog jong daar
Hij is een paar jaar geleden overleden, ik dacht kanker. En zonder Clarence is de E-streetband niet compleet (vind ik).quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ie er niet meer was
Vorig jaar toch pas?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is een paar jaar geleden overleden, ik dacht kanker. En zonder Clarence is de E-streetband niet compleet (vind ik).
18 juni 2011, hij stierf aan een beroerte.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh vorig jaar? Dacht dat het alweer 2 jaar was.
Had ik het mis met allesquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
18 juni 2011, hij stierf aan een beroerte.
Kan het zijn dat je hem verwarde met Danny Federici? Die is nu vier jaar dood en stierf wel aan kanker. En was toetsenist in de E Street Band.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Had ik het mis met allesbehalve dat hij dood is
.
Dat zal het zijn inderdaad. De band is uitgedund helaasquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kan het zijn dat je hem verwarde met Danny Federici? Die is nu vier jaar dood en stierf wel aan kanker. En was toetsenist in de E Street Band.
Hij blijft toch ook geniaal hè... Dit jaar komt hij op Bospop! Ik zit echt te twijfelen, of gaan of op vakantie... Moeilijke keuze...quote:
Leuk! Ik had deze clip eigenlijk nog nooit gezien!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jeetje, wat was ie nog jong daar
Daarom stem ik SP, die doen daar in de regel niet aan. Ik hoop ook niet dat ze ooit met die tendens gaan mee doen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
nujij ben ik nog nooit geweest, geenstijl wel
De vooruitzichten worden grimmiger he? Ja dat idee heb ik ook wel. Men trapt elkaar zoveel mogelijk maar tegen de schenen, soms onder een parablu van taboe doorbrekend, soms omdat men gewoon geen respect kan opbrengen voor een andere mening.
Je ziet in de samenleving steeds meer kloven ontstaan op allerlei vlakken, voors en tegens opgesteld en je dient dan een partij te kiezen waarbij de andere partij altijd benadeeld of zwart gemaakt wordt.
Een mallemolen.
Nee hebben we nog niet aangeschaft.. eerst maar eens zien hoe ze met deze bril omgaatquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:52 schreef senesta het volgende:
Hallo!
Bastard? Ik zat me af te vragen he?
Hebben jullie ook iets van een zonnebril op sterkte voor jullie dochter?
Samara draagt in de zomer veel en graag een zonnebril maar zonder sterkte gaat natuurlijk op zeker weer hoofdpijn opleveren.
Vind dat 1 van zijn beste platen inderdaadquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:59 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Hij blijft toch ook geniaal hè... Dit jaar komt hij op Bospop! Ik zit echt te twijfelen, of gaan of op vakantie... Moeilijke keuze...
Binnenkort misschien weer eens in gaan verdiepen. SP trekt mij ook wel aan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:20 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Daarom stem ik SP, die doen daar in de regel niet aan. Ik hoop ook niet dat ze ooit met die tendens gaan mee doen...
Hahaha, verhelderende clipquote:
Ik was even aan het rondlezen maar het word toch best nog veel aangeraden ook voor kinderen een zonnebril te hebbenquote:Op donderdag 29 maart 2012 08:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee hebben we nog niet aangeschaft.. eerst maar eens zien hoe ze met deze bril omgaat
Maar dat doet ze tot nu toe erg keurig en netjes moet ik zeggen. Maar ze is 5, om dan een zonnebril op te zetten ik weet niet dat is toch wat jong?
Mja.. ik weet het niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was even aan het rondlezen maar het word toch best nog veel aangeraden ook voor kinderen een zonnebril te hebbenIk ga het morgen eens vragen aan de oogarts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |