En die date dan? Dat vindt ze toch ook goed?quote:
Dat denk/hoop jijquote:
Nopequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Mag je wel naar een eventuele meet toegaan, Summerbird?
Stel je voor:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En die date dan? Dat vindt ze toch ook goed?
En wij zijn geen vieze mannetjes, gewoon eh... Fokkers..
Nope.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Oh dus we zullen je moeten missen bij de meet? Wat jammer!
En die serveerster zegt: 'Oh ja! Jij ook? Oh wat cool! Weet je, ik heb een topic in R&P geopend omdat ik altijd genoeg jongens achter me aan krijg, maar die willen alleen maar seks. Ja, ik ook wel, maar ik moet er ook een beetje mee kunnen praten. Ken jij dat topic over die ufo's en doe je ook de user id challenge?'quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Stel je voor:
Je zit op een terras, de serveerster komt langs en iemand naast je vraagt aan haar:
"Kom jij wel eens op het fok forum ?"
Anders gaat moeders maar mee, kan ze zien dat haar inmiddels volwassen dochter echt niet zo stom is om afspraakjes te maken met een bende creeps..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:34 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nope.
Moeders weet nergens van. Remember
Een meet is gewoon een dagje "winkelen" of zo![]()
Herkenbaar maar wat is de userID challengequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En die serveerster zegt: 'Oh ja! Jij ook? Oh wat cool! Weet je, ik heb een topic in R&P geopend omdat ik altijd genoeg jongens achter me aan krijg, maar die willen alleen maar seks. Ja, ik ook wel, maar ik moet er ook een beetje mee kunnen praten. Ken jij dat topic over die ufo's en doe je ook de user id challenge?'
Dat zou .. frapperend zijn.
UserID Challengequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Herkenbaar maar wat is de userID challenge
... hoe oud is moeders eigenlijk ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Anders gaat moeders maar mee, kan ze zien dat haar inmiddels volwassen dochter echt niet zo stom is om afspraakjes te maken met een bende creeps..
Ja, dat zeker.quote:
Wie doet nou zoietsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:33 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Stel je voor:
Je zit op een terras, de serveerster komt langs en iemand naast je vraagt aan haar:
"Kom jij wel eens op het fok forum ?"
Ik doe af en toe goed mijn bestquote:
Ben ik alsnog de lul.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:34 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nope.
Moeders weet nergens van. Remember
Een meet is gewoon een dagje "winkelen" of zo![]()
Mja, zoiets dacht ik al. Het is bovengemiddeld, maar ze zou niet eens zo heel erg opvallen tussen de restquote:
nujij ben ik nog nooit geweest, geenstijl welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:32 schreef R0N1N het volgende:
Niet alleen op het forum. Ook in RL.
Ik voorzie dan ook geen spirituele "groei" op korte termijn
De vooruitzichten worden steeds grimmiger, eigenlijk![]()
Nou dan kopen we toch iets voor je? Leuke lingerie ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ben ik alsnog de lul.
Dan onderwerpt ze me aan een kruisverhoor over hoe en met wie en waar.
En ik kan echt niet liegen, ik hou er ook niet van.
En is het niet vreemd dat als ik ga winkelen dat ik zonder iets thuis kom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |