Oh ja, toen heb ik het ook weer eens gedaan, na jaren.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:36 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dat hebben MV en ik gezien hoor E_O!

Ik doe dat zelf nooit...

Nee niet meer. Sinds een jaar of 10-15 weet iedereen in m'n omgeving inmiddels wel dat ze er niet mee aan moeten komenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Jammer dat het je zo aan wordt gepraat, nog steeds dus, kennelijk. Ik ken aantal mensen dat niet drinkt, om verschillende redenen. Een paar van hen vinden het gewoon niet lekker. Niemand die daar moeilijk over doet.

( = wiener melange
 ( = wiener melange  )
 )

Klopt! Zeker als in de kring waarin je je begeeft een biertje drinken heel normaal is. Kwam de boodschap 'ik drink gewoon niet' dan niet meteen bij hen over?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:27 schreef R0N1N het volgende:
Anyway: punt is, iedereen doet het (dat aanpraten) in min of meerdere mate. Zonder het door te hebben. Onschuldige opmerkingen als "Echt niet ?", "is toch juist gezellig" en zo, als je net beleeft een biertje weigerd. Het is zo giga ingeburgerd en algemeen geaccepteerd, dat men zelf niet doorheeft hoezeer men anderen probeert te overtuigen ook alcohol te nuttigen.

quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klopt! Zeker als in de kring waarin je je begeeft een biertje drinken heel normaal is. Kwam de boodschap 'ik drink gewoon niet' dan niet meteen bij hen over?
Had je je niet constant als de bob kunnen opwerpen?
 "jij zou je rijbewijs moeten halen" is iets dat ik geregeld kreeg te horen van vrienden ja.
 "jij zou je rijbewijs moeten halen" is iets dat ik geregeld kreeg te horen van vrienden ja. )
 )

Ook leuk!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar goed: niet iedereen houdt van grote steden dus? Anders gaan we naar de rustieke omgeving en de kinderboerderij bij Summerbird

Ik ben voor! Kan ze meteen voor ons kokenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:28 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar goed: niet iedereen houdt van grote steden dus? Anders gaan we naar de rustieke omgeving en de kinderboerderij bij Summerbird

Maar ik kan helemaal niet kokenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben voor! Kan ze meteen voor ons koken
Geen zorgen, ik neem wel mijn eigen aardappelen mee

Mooie gelegenheid om het te leren zou ik zo zeggen!quote:

Ik heb wel eens 2 liter meer per ongeluk bij de soep gedaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mooie gelegenheid om het te leren zou ik zo zeggen!
Zelfs al is het maar friet, in principe schuif ik alles naar binnen
Geintje, vertel eens wat over de omgeving bij jou?
 We aten gewoon water met groentes. stukken wortel van 2 cm dik
 We aten gewoon water met groentes. stukken wortel van 2 cm dik 

Kook jij je friet danquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mooie gelegenheid om het te leren zou ik zo zeggen!
Zelfs al is het maar friet, in principe schuif ik alles naar binnen
Geintje, vertel eens wat over de omgeving bij jou?

Eén van ons kan wel koken.. Als je er tenminste voor voelt de TRU kliek over de vloer te hebben..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:46 schreef summer2bird het volgende:
Ik mag thuis niet eens meer koken
Ze hebben te veel ervaring met mijn kookkunst

Nee, ik denk niet dat ik mijn moeder er een plezier mee doequote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:58 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Eén van ons kan wel koken.. Als je er tenminste voor voelt de TRU kliek over de vloer te hebben..

Oh je woont bij je moeder? Zou je je vriendjes van TRU niet mogen uitnodigen dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat ik mijn moeder er een plezier mee doe

Nee, ik zie me het al vragen:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh je woont bij je moeder? Zou je je vriendjes van TRU niet mogen uitnodigen dan?

Ja de meeste wel, maar vlak de vrouwen niet uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, ik zie me het al vragen:
"mama, mag ik wat mensen uitnodigen die ik van het internet ken? Oh ja, ze gaan ook koken"
Dan flipt ze echt
Niemand mag haar keuken viesmaken en mensen op het internet (volgens haar) zijn allemaal vieze mannetjes

Ok. Dus je moeder kookt voor ons allemaal en we mogen douchen. Top.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:04 schreef summer2bird het volgende:
"mama, mag ik wat mensen uitnodigen die ik van het internet ken? Oh ja, ze gaan ook koken"
Dan flipt ze echt
Niemand mag haar keuken viesmaken en mensen op het internet (volgens haar) zijn allemaal vieze mannetjes

Je kunt toch zeggen dat je ons al langer kent? Hoe lang zit je al wel niet op Fok? En ze vindt het dus wel goed als je dagelijks contact hebt met al die vieze mannetjes (en vrouwtjesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dan flipt ze echt
 )
 ) 

... Met webcam foto's en al.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je kunt toch zeggen dat je ons al langer kent? En ze vindt het dus wel goed als je dagelijks contact hebt met al die vieze mannetjes (en vrouwtjes)

Dat weet ze nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:22 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je kunt toch zeggen dat je ons al langer kent? En ze vindt het dus wel goed als je dagelijks contact hebt met al die vieze mannetjes (en vrouwtjes)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |